HappyFox ir lieliska palīdzības dienesta programmatūra ar palīdzības pieteikumu un zināšanu pārvaldības funkcijām, kā arī intuitīvu saskarni. Tomēr, ja meklējat HappyFox alternatīvu, apsveriet LiveAgent.
Mēs zinām, ka līdz ar lielisku programmatūru nāk arī lieliska klientu apkalpošana. Tāpēc mēs radījām pilnvērtīgu palīdzības dienesta programmatūru, kas vienlaikus paaugstinās Jūsu klientu apkalpošanas komandas produktivitāti, palielinās klientu apmierinātību un ietaupīs Jūsu naudu. Atklājiet universālo iesūtni, automatizācijas funkcijas, hibrīda palīdzības pieteikumu sistēmu, atskaišu funkcijas un daudz ko citu.
LiveAgent ir sniedzis pakalpojumus vairāk nekā 15 000 uzņēmumu un 150 miljoniem galalietotāju visā pasaulē. Pievienojieties viņiem, lai nodrošinātu pasaules klases klientu apkalpošanu. Mēs padarām to vienkāršu.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
LiveAgent apvieno universālās iesūtnes, hibrīdās palīdzības pieteikumu sistēmas, automatizācijas, analītikas, atskaišu un spēļu elementu funkcijas. Turklāt tā ir arī daudzvalodīga. LiveAgent ir pieejams 43 tulkojumos dažādās valodās (daži no tiem ir daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus.
Sniedziet savam klientu atbalsta dienestam nepieciešamo stimulu jau šodien, izmantojot LiveAgent.
Ja meklējat HappyFox alternatīvu un ātrums ir Jums svarīgs rādītājs, LiveAgent varētu būt tas, ko meklējat. LiveAgent var lepoties ar visātrāko tērzēšanas logrīku tirgū – tas tiek parādīts tikai 2,5 sekundēs.
Ja vēlaties efektīvi pārvērst vietnes apmeklētāju par klientu, ātrs tērzēšanas logrīks ir labākais risinājums. Saskaņā ar eMarketer ziņojumu, par 35% vairāk cilvēku veikuši pirkumu tiešsaistē pēc tam, kad bija izmantojuši tērzēšanu tiešsaistē. Tas ir tāpēc, ka klienti var saņemt atbildes uz saviem jautājumiem vēl pirms pirkuma veikšanas.
Uzziniet, ar ko LiveAgent atšķiras no citām alternatīvām
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.
Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.
Izmantojot vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkciju, atbalsta sniegšana būs pavisam vienkārša.
Meklējot lielisku palīdzības dienesta programmatūru, ir ļoti svarīgi par savu naudu iegūt vislabāko rezultātu. Ja meklējat konkurētspējīgu HappyFox alternatīvu, apsveriet LiveAgent. Mūsu programmatūra ļauj Jums palielināt Jūsu klientu apkalpošanas komandas produktivitāti un klientu apmierinātību, vienlaikus ietaupot Jūsu naudu. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien. Ar LiveAgent Jūs iegūsiet vairāk par mazāku cenu.
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Tāpēc tā ir lieliska alternatīva HappyFox. LiveAgent ietaupa Jūsu laiku un naudu, lai Jūs varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi – veidot nozīmīgas attiecības ar Jūsu klientiem.
Uzziniet, kāds ir mūsu salīdzinājums ar HappyFox, pamatojoties uz klientu atsauksmēm vietnē Capterra
Dati no 2020.gada 23. janvāra.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Vēlaties uzzināt, kā mēs konkurējam ar citiem populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem? Apmeklējiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet, ko mēs varam piedāvāt.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem