Vispiemērotākā korporatīvajam biznesam

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra korporatīvajiem uzņēmumiem

Pievienojieties LiveAgent plašajam veiksmīgo uzņēmumu lokam un paļaujieties uz programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Person holding gift

Viegli paplašiniet savu uzņēmumu

Mēs apzināmies, ka, ieviešot tik sarežģītu risinājumu kā LiveAgent, lielākajā daļā uzņēmumu ir jāievēro īpašas procedūras un noteikumi. Izmantojot mūsu risinājumu, Jūs varat pievienot un noņemt aģentus, pamatojoties uz nepieciešamo atbalsta slodzi, sezonalitāti vai iekšējās struktūras izmaiņām. Ļaujiet saviem labākajiem aģentiem saņemt atalgojumu īstajā laikā un ļaujiet citiem atpūsties, kad pieprasījumu ir mazāk.

Īstenošana bez problēmām

LiveAgent darbojas atsevišķā vadības panelī un racionalizē datus no vairākiem uzņēmuma uzņēmējdarbības avotiem vienā universālā iesūtnē. Neatkarīgi no tā, vai tā ir tīmekļa vietne, sociālie plašsaziņas līdzekļi, klientu portāls, e-pasts vai zvanu centra atbalsts, LiveAgent ļauj viegli ieviest katru kanālu konkrētā uzņēmuma nodaļā. Jūs varat arī palīdzēt sev ar tādām uzlabotām funkcijām kā sagatavoti ziņojumi, lai ietaupītu laiku.

Woman on phone in shopping cart
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Vadības paneļa pielāgošana

Korporatīvajiem uzņēmumiem mēdz būt īpašas prasības attiecībā uz funkcijām un pielāgojumiem, pamatojoties uz to iekšējām politikām un procesiem. Mēs esam izstrādājuši savu palīdzības dienesta programmatūru, paturot to prātā, un mēs piedāvājam pielāgojamu risinājumu, kas atbilstu Jūsu vēlamajai darba plūsmai, nevis otrādi. Turklāt lielie uzņēmumi bieži vien ātri atgūst peļņu no LiveAgent, pateicoties reāllaika rakstīšanas skata funkcijai, kas ļauj ātrāk sagatavot atbildi.

Proaktīva komunikācija par pieņemamu cenu

Racionalizējiet saziņu ar tūlītējo ziņapmaiņas pakalpojumu – tērzēšanas programmatūru. Sniedziet saviem atbalsta aģentiem iespēju sazināties ar klientiem vairākās ierīcēs, izmantojot proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus. Biznesa darījumi vairs netiek veikti lokālā mērogā. Kļūstiet globāli, pielāgojiet savus logrīkus un sagaidiet starptautiskos klientus viņiem vēlamajā valodā.

Uzzināt vairāk
LiveAgent - Live chat as a part of the help desk software

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

Kādus ieguvumus gūs Jūsu uzņēmums, ieviešot LiveAgent?

Paaugstināta apmierinātība

Ļaujiet klientiem brīvi sazināties ar Jums, izmantojot jebkuru kanālu – tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, tālruni vai sociālos plašsaziņas līdzekļus.

Uzlabojumi, izmantojot datus

Izmantojiet analītiskos datus, lai sekotu līdzi savai veiktspējai, identificētu atkārtotas problēmas un radītu noderīgus ieskatus un uzlabojumu plānus.

Produktivitātes uzlabošana

Nodrošiniet ātrāku klientu atbalstu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, interaktīvās balss atbildes tehnoloģiju (IVR) un unikālu CRM ieskatu.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efektīva resursu sadale

Jebkura uzņēmuma vispārējai labklājībai ir ļoti svarīga pareiza resursu sadale un pārvaldība. LiveAgent nodrošina Jums iespēju elastīgi pievienot vai noņemt klientu atbalsta aģentus, ņemot vērā Jūsu vajadzības, sezonu vai gada periodu. Nekad nesasaistiet savu uzņēmumu ar stingriem noteikumiem. LiveAgent dod Jums iespēju izlemt, kur ieguldīt savu laiku un finanses. Palīdzības dienesta ieviešanas atdevi uzņēmumu uzņēmumiem var ātri pamanīt lielākas klientu apmierinātības un lojalitātes veidā.

Uzlabotas automatizācijas funkcijas

Uzdevumi un darbības, kas atkārtojas, ātri kļūst garlaicīgas un prasa daudz laika un resursu. Jūsu atbalsta aģentiem jākoncentrējas uz cilvēku savstarpējo mijiedarbību un jāsniedz nepieciešamais atbalsts. Šos nelielos, bet ārkārtīgi nepieciešamos darbus var veikt, izmantojot jaudīgas automatizācijas funkcijas, piemēram, sagatavotus ziņojumus, laika noteikumus, iepriekš noteiktas atbildes vai pat SLA. Atvieglojiet savu ikdienu ar pareizo palīdzības dienestu uzņēmumiem.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nevainojama klientu pieprasījumu atrisināšana

Klienti sagaida, ka viņu problēmas tiks atrisinātas nekavējoties un bez jebkādiem šķēršļiem, neatkarīgi no platformas, ko viņi ir izmantojuši, lai sazinātos ar uzņēmumiem. Viengabalainas pieredzes nodrošināšana visos digitālajos kanālos viņiem sniedz pozitīvu iespaidu par Jūsu zīmolu un uzņēmumu kopumā. Ļaujiet mūsu palīdzības dienesta programmatūrai akurāti apvienot visus Jūsu kontaktpunktus vienā universālā iesūtnē un koncentrējieties uz svarīgākām lietām. Sāciet sarunu, tērzējot tiešsaistē, turpiniet to e-pasta sarakstē un pabeidziet problēmas risināšanu, izmantojot zvanu, – viss no viena un tā paša vadības centra.

Labākais tirgū pieejamais variants

LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi un citas funkcijas. Varat saņemt vēl vairāk, izvēloties maksas plānu par saprātīgu cenu.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arUzņēmums
Akademija - Klientu Empatija

Empatija klientu apkalposana

Uzziniet par empātiju klientu apkalpošanā un veidiem, kā uzlabot savu klientu apkalpošanu / atbalstu, iekļaujot empātijas paziņojumus.

Labākā klientu apkalpošana ir tā, kas nepalaiž garām neko. Nodrošiniet, lai jūsu personāls būtu gatavs jebkam, izmantojot mūsu klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsarakstu.

Klientu apkalpošanas aģentu apmācības kontrolsaraksts

Klientu apkalpošanas aģentiem ir jāizprot darba atskaišu veidošanas principi, lai pareizi dokumentētu savu darbu. Svarīgi arī pievienot kalendārā maiņas un sapulces, kā arī nodrošināt atbilstošu apmācību jaunajiem aģentiem.

Kādai personai jums būtu jābūt, lai strādātu klientu apkalpošanā? Kādas prasmes jums būtu vajadzīgas? Izmantojiet šo klientu apkalpošanas prasmju kontrolsarakstu, lai noskaidrotu, vai jums šis darbs ir īstais.

Klientu apkalpošanas prasmju kontrolsaraksts

Ja jums ir vajadzīgas labas klientu apkalpošanas prasmes, jums vajadzētu izpētīt kontrolsarakstu. Jums būtu jāstrādā pie runas prasmēm, lai efektīvi sazinātos un izveidotu attiecības. Empātija un paškontrole ir vēl vienas svarīgas prasmes, kas palīdz saglabāt mieru un veidot uzticību. Līdzīgi, aktīva klausīšanās ir būtiska, lai izprastu klientu vajadzības un nodrošinātu labāku apkalpošanu. Skaidra komunikācija ir arī svarīga, lai aģenti varētu būt ražīgāki un apmierinātāki ar saviem rezultātiem.

Apstrādājiet visus klientu pieprasījumus, izmantojot vienu saskarni! Uzziniet vairāk par LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēmu un tās funkcijām.

Palīdzības pieteikumu sistēma

Palīdzības pieteikumu sistēma LiveAgent piedāvā daudzas funkcijas, tostarp universālu iesūtni, WYSIWYG redaktoru, skaņas paziņojumus un vairākas palīdzības pieteikumu cilnes. LiveAgent arī piedāvā dažādus abonementus sākot no $15 un integrēšanu ar Slack.

Tiešsaistes čats, ko dēvē arī par tiešsaistes čata programmatūru, ir tiešsaistes saziņas rīks, kas ļauj reāllaikā tērzēt ar vietnes apmeklētājiem.

Tiešsaistes čats

Uzņēmējiem būtu jāizveido klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis, pielāgojot produktus klientu vajadzībām. Tiešsaistes čats palīdz pārvērst tīmekļa apmeklētājus par klientiem, samazina darbības izmaksas un nodrošina lielāku klientu apmierinātību.

LiveAgent klientu apkalpošanas tīmekļa seminārs veltīts daudzkanālu palīdzības dienesta risinājumam. Tiešsaistes čats, palīdzības pieteikumu apstrādes programmatūra, tiešsaistes čats, iebūvēts zvanu centrs un daudz kas cits. LiveAgent bezmaksas izmēģinājuma versija ir pieejama ierobežotu laiku.

Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem

LiveAgent ir lielisks instruments, kas ļauj komunicēt ar klientiem un nodrošina palīdzības dienestu. Sistēma piedāvā zināšanu bāzes, kas ļauj nodalīt zināšanas. Proaktīva čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un palielināt produktivitāti. LiveAgent vadības paneļa darbības principus, svarīgākās funkcijas un iestatījumus iepazīstinās šajā tīmekļa seminārā.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x