Bezmaksas Izmēģinājums
Vispiemērotākā korporatīvajam biznesam

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra korporatīvajiem uzņēmumiem

Pievienojieties LiveAgent plašajam veiksmīgo uzņēmumu lokam un paļaujieties uz programmatūru, kas saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Person holding gift

Viegli paplašiniet savu uzņēmumu

Mēs apzināmies, ka, ieviešot tik sarežģītu risinājumu kā LiveAgent, lielākajā daļā uzņēmumu ir jāievēro īpašas procedūras un noteikumi. Izmantojot mūsu risinājumu, Jūs varat pievienot un noņemt aģentus, pamatojoties uz nepieciešamo atbalsta slodzi, sezonalitāti vai iekšējās struktūras izmaiņām. Ļaujiet saviem labākajiem aģentiem saņemt atalgojumu īstajā laikā un ļaujiet citiem atpūsties, kad pieprasījumu ir mazāk.

Īstenošana bez problēmām

LiveAgent darbojas atsevišķā vadības panelī un racionalizē datus no vairākiem uzņēmuma uzņēmējdarbības avotiem vienā universālā iesūtnē. Neatkarīgi no tā, vai tā ir tīmekļa vietne, sociālie plašsaziņas līdzekļi, klientu portāls, e-pasts vai zvanu centra atbalsts, LiveAgent ļauj viegli ieviest katru kanālu konkrētā uzņēmuma nodaļā. Jūs varat arī palīdzēt sev ar tādām uzlabotām funkcijām kā sagatavoti ziņojumi, lai ietaupītu laiku.

Implementation without issues
Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Vadības paneļa pielāgošana

Korporatīvajiem uzņēmumiem mēdz būt īpašas prasības attiecībā uz funkcijām un pielāgojumiem, pamatojoties uz to iekšējām politikām un procesiem. Mēs esam izstrādājuši savu palīdzības dienesta programmatūru, paturot to prātā, un mēs piedāvājam pielāgojamu risinājumu, kas atbilstu Jūsu vēlamajai darba plūsmai, nevis otrādi. Turklāt lielie uzņēmumi bieži vien ātri atgūst peļņu no LiveAgent, pateicoties reāllaika rakstīšanas skata funkcijai, kas ļauj ātrāk sagatavot atbildi.

Proaktīva komunikācija par pieņemamu cenu

Racionalizējiet saziņu ar tūlītējo ziņapmaiņas pakalpojumu – tērzēšanas programmatūru. Sniedziet saviem atbalsta aģentiem iespēju sazināties ar klientiem vairākās ierīcēs, izmantojot proaktīvus tērzēšanas uzaicinājumus. Biznesa darījumi vairs netiek veikti lokālā mērogā. Kļūstiet globāli, pielāgojiet savus logrīkus un sagaidiet starptautiskos klientus viņiem vēlamajā valodā.

Live chat as a part of the help desk software

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

badges

Kādus ieguvumus gūs Jūsu uzņēmums, ieviešot LiveAgent?

euro

Paaugstināta apmierinātība

Ļaujiet klientiem brīvi sazināties ar Jums, izmantojot jebkuru kanālu – tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, tālruni vai sociālos plašsaziņas līdzekļus.

increase

Uzlabojumi, izmantojot datus

Izmantojiet analītiskos datus, lai sekotu līdzi savai veiktspējai, identificētu atkārtotas problēmas un radītu noderīgus ieskatus un uzlabojumu plānus.

icon lightbulb

Produktivitātes uzlabošana

Nodrošiniet ātrāku klientu atbalstu, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē, interaktīvās balss atbildes tehnoloģiju (IVR) un unikālu CRM ieskatu.

Woman in front of the desk with several light bulbs

Efektīva resursu sadale

Jebkura uzņēmuma vispārējai labklājībai ir ļoti svarīga pareiza resursu sadale un pārvaldība. LiveAgent nodrošina Jums iespēju elastīgi pievienot vai noņemt klientu atbalsta aģentus, ņemot vērā Jūsu vajadzības, sezonu vai gada periodu. Nekad nesasaistiet savu uzņēmumu ar stingriem noteikumiem. LiveAgent dod Jums iespēju izlemt, kur ieguldīt savu laiku un finanses. Palīdzības dienesta ieviešanas atdevi uzņēmumu uzņēmumiem var ātri pamanīt lielākas klientu apmierinātības un lojalitātes veidā.

Uzlabotas automatizācijas funkcijas

Uzdevumi un darbības, kas atkārtojas, ātri kļūst garlaicīgas un prasa daudz laika un resursu. Jūsu atbalsta aģentiem jākoncentrējas uz cilvēku savstarpējo mijiedarbību un jāsniedz nepieciešamais atbalsts. Šos nelielos, bet ārkārtīgi nepieciešamos darbus var veikt, izmantojot jaudīgas automatizācijas funkcijas, piemēram, sagatavotus ziņojumus, laika noteikumus, iepriekš noteiktas atbildes vai pat SLA. Atvieglojiet savu ikdienu ar pareizo palīdzības dienestu uzņēmumiem.

Person coding advanced features
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nevainojama klientu pieprasījumu atrisināšana

Klienti sagaida, ka viņu problēmas tiks atrisinātas nekavējoties un bez jebkādiem šķēršļiem, neatkarīgi no platformas, ko viņi ir izmantojuši, lai sazinātos ar uzņēmumiem. Viengabalainas pieredzes nodrošināšana visos digitālajos kanālos viņiem sniedz pozitīvu iespaidu par Jūsu zīmolu un uzņēmumu kopumā. Ļaujiet mūsu palīdzības dienesta programmatūrai akurāti apvienot visus Jūsu kontaktpunktus vienā universālā iesūtnē un koncentrējieties uz svarīgākām lietām. Sāciet sarunu, tērzējot tiešsaistē, turpiniet to e-pasta sarakstē un pabeidziet problēmas risināšanu, izmantojot zvanu, – viss no viena un tā paša vadības centra.

Labākais tirgū pieejamais variants

LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi un citas funkcijas. Varat saņemt vēl vairāk, izvēloties maksas plānu par saprātīgu cenu.

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana

Maziem un vidējiem uzņēmumiem, profesionāliem tirgotājiem un lielām aģentūrām

$29/mēn.
Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana

Viss iekļauts

Lieliem uzņēmumiem un starptautiskām korporācijām

$39/mēn.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kas ir uzņēmuma palīdzības dienests?

Uzņēmuma palīdzības dienests ir palīdzība, ko korporācija sniedz klientiem. Klientu pieprasījumi parasti tiek pārvaldīti, izmantojot klientu apkalpošanas programmatūru, kas apkopo visu saziņu vienotā platformā. Rezultātā korporācija var efektīvi un lietderīgi pārvaldīt visus klientu pieprasījumus.

Kā palīdzības dienesta programmatūra darbojas korporatīvajos uzņēmumos?

Uzņēmumu palīdzības dienesta programmatūra automātiski apkopo visu klientu komunikāciju vienā saskarnē. Piemēram, e-pasta vēstules, tērzēšanas tiešsaistē, pieprasījumus sociālajos plašsaziņas līdzekļos, zvanus un citus jautājumus. Turklāt programmatūra var automatizēt daudzus uzdevumus, lai izveidotu efektīvu aģentu darba plūsmu. Nozīmīgākās funkcijas ir SLA, automātiska palīdzības pieteikumu izplatīšana, klientu portāls un sagatavotas atbildes.

Kādas ir uzņēmumu palīdzības dienesta priekšrocības?

Uzņēmumu palīdzības dienesta priekšrocības ir lielāki ieņēmumi, klientu apmierinātība, klientu noturēšana, efektīva aģentu darba plūsma, samazinātas izmaksas un īsāks atbildes laiks.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju