Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Jira alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Jira?

Vai meklējat jaunu veidu, kā pārraudzīt klientu vajadzības? LiveAgent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam.

Droša palīdzības pieteikumu sistēma, daudzu saziņas kanālu pārklājums, noderīgas funkcijas un integrācijas padara LiveAgent par pareizo izvēli.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu patīkamāku.

app installation - illustration

Jaudīga Jira alternatīva

Ja vēlaties nodrošināt atbalstu ar citu uzticamu rīku, LiveAgent ir Jūsu rīcībā.

LiveAgent paplašina saziņu, izmantojot vairākus kanālus, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus (Facebook, Twitter un Instagram), kā arī zvanus.

Sazinieties sociālajos tīklos

Cilvēki katru dienu arvien vairāk sazinās tiešsaistē, tāpēc ir svarīgi sniegt atbalstu ne tikai tradicionālajos kanālos, bet arī sociālajos plašsaziņas līdzekļos.

LiveAgent lepojas, ka ir viens no retajiem palīdzības dienesta risinājumiem, kas aptver ne tikai Facebook un Twitter, bet arī Instagram. Turklāt mēs strādājam pie Viber integrēšanas mūsu programmatūrā. LiveAgent aptver lielu skaitu kanālu, tāpēc Jums nav nepieciešams ar tiem sazināties atsevišķi. Sniedziet labāku atbalstu ar LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Viss par lielisku cenu

Iegūstiet visus labākos rīkus un funkcijas par izdevīgu cenu. LiveAgent ir trīs maksas tarifu plāni par pieņemamu cenu, kuros ir viss nepieciešamais, lai nodrošinātu labāku atbalstu.

Viss, kas Jums jādara – jāizvēlas Jums vispiemērotākais. Skatiet mūsu maksas tarifu plānus un uzziniet vairāk.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

winners illustration

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arJira alternatīva

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju