Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā tirgū pieejamā Jira alternatīva.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat alternatīvu Jira?

Vai meklējat jaunu veidu, kā pārraudzīt klientu vajadzības? LiveAgent ir labākais palīdzības dienesta risinājums Jūsu uzņēmumam.

Droša palīdzības pieteikumu sistēma, daudzu saziņas kanālu pārklājums, noderīgas funkcijas un integrācijas padara LiveAgent par pareizo izvēli.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Trīs iemesli, kāpēc uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent

Uzlabota apmierinātība

LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Lielāka produktivitāte

Samaziniet savu aģentu darba laiku un atrisiniet vairāk klientu jautājumu, pateicoties mūsu universālajai iesūtnei.

Bagātīgs funkciju klāsts

Vairāk nekā 175 funkcijas, kas atvieglos un padarīs Jūsu darba plūsmu patīkamāku.

app installation - illustration

Jaudīga Jira alternatīva

Ja vēlaties nodrošināt atbalstu ar citu uzticamu rīku, LiveAgent ir Jūsu rīcībā.

LiveAgent paplašina saziņu, izmantojot vairākus kanālus, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus (Facebook, Twitter un Instagram), kā arī zvanus.

Sazinieties sociālajos tīklos

Cilvēki katru dienu arvien vairāk sazinās tiešsaistē, tāpēc ir svarīgi sniegt atbalstu ne tikai tradicionālajos kanālos, bet arī sociālajos plašsaziņas līdzekļos.

LiveAgent lepojas, ka ir viens no retajiem palīdzības dienesta risinājumiem, kas aptver ne tikai Facebook un Twitter, bet arī Instagram. Turklāt mēs strādājam pie Viber integrēšanas mūsu programmatūrā. LiveAgent aptver lielu skaitu kanālu, tāpēc Jums nav nepieciešams ar tiem sazināties atsevišķi. Sniedziet labāku atbalstu ar LiveAgent.

social notifications - illustration
Savings illustration

Viss par lielisku cenu

Iegūstiet visus labākos rīkus un funkcijas par izdevīgu cenu. LiveAgent ir trīs maksas tarifu plāni par pieņemamu cenu, kuros ir viss nepieciešamais, lai nodrošinātu labāku atbalstu.

Viss, kas Jums jādara – jāizvēlas Jums vispiemērotākais. Skatiet mūsu maksas tarifu plānus un uzziniet vairāk.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

winners illustration

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Jira alternatīva
Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?

Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.

Pārejiet no Hesk uz LiveAgent un iegūstiet daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas pārvalda sociālos medijus un īpaši ātru čata logrīku.

Meklējat Alternatīvu Hesk?

LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.

Ja meklējat Intercom alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū, un tam ir vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas.

Nepieciešama alternatīva Intercom?

LiveAgent ir multilingvāla programmatūra, kas ir pieejama 43 dažādās valodās un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Tā ir lieliska alternatīva Intercom un spēj ietaupīt laiku un naudu, lai uzņēmumi varētu koncentrēties uz to, kas ir svarīgi - veidot nozīmīgas attiecības ar klientiem. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Vai vēlaties pāriet no Helpshift uz citu klientu apkalpošanas programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet, vai tas Jums ir piemērots.

Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?

LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.

LiveAgent ir spēcīga alternatīva Qonvo. Tas nodrošina lielisku tiketu sistēmu un vissvarīgāko saziņas kanālu pārklājumu.

Vai meklējat Qonvo alternatīvu?

LiveAgent ir izvēle, ko uzņēmumi lieto kā aizvietotāju citās palīdzībasdesku sistēmās, piemēram, Zendesk un Freshdesk. Lietotāji novērtē konfigurēšanas apjomu un labu cenu/veiktspējas attiecību, kā arī 24/7 atbalsta komandu un uzlabotu automatizācijas līmeni. Vairāki lietotāji novēro, ka LiveAgent sniedz uzlabotu e-pasta plūsmu un integrāciju ar citām platformām. Atbalsta komanda tiek novērtēta kā kompetenta un noderīga.

Ja meklējat spēcīgu Freshdesk alternatīvu, apsveriet LiveAgent. LiveAgent ir pieejamas vairāk nekā 179 helsdesk funkcijas par konkurētspējīgu cenu

Vai meklējat Freshdesk alternatīvu?

LiveAgent ir daudzfunkcionāla klientu atbalsta programmatūra, kas atbilst Jūsu komandas stilam un mērķim. Tā piedāvā e-pasta atbalstu, tiešsaistes tērzēšanu, zvanu centru, sociālo mediju integrāciju un zināšanu bāzes. Ar to var viegli pārvaldīt klientu atbalstu. LiveAgent ir pielāgojams, padarot to par perfektu platformu klientu apkalpošanai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju