Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Uzlabojiet mārketingu, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nepieciešams uzlabot savu mārketinga reputāciju?

Laba pirmā iespaida radīšana tiešsaistē var uzlabot jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Tomēr to darīt var būt izaicinājums bez atbilstošiem rīkiem.

Vai tas izklausās pazīstami? Vai jūs cenšaties sekot klientu pieprasījumiem? Vai jūsu sociālie kanāli ir pārpludināti ar komentāriem un ziņojumiem, kurus nevarat saprast?

Ja atbildējāt “jā”, iespējams, ir pienācis laiks ieguldīt palīdzības dienesta programmatūrā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Kā uzlabot savas mārketinga stratēģijas

Mūsdienu klients ir cilvēks, kurš pārzina tehniku un nebaidās rūpīgi pārbaudīt jūsu uzņēmumu. Pirms produktu iegādes klienti pārbauda jūsu vietni, sociālo mediju kontus un tiešsaistē publicētās atsauksmes.

Panākumu atslēga? Atzīstiet un atbildiet uz visiem tiešsaistē publicētajiem jautājumiem neatkarīgi no izmantotā kanāla (Instagram, Facebook, Twitter utt.).

Vai jums ir slikta reputācija?

Ja jūsu sociālos kanālus pārpludina neatbildēti komentāri, tas izskatās neprofesionāli. Lai uzlabotu savu mārketinga tēlu, ir jāatbild gan uz pozitīviem, gan negatīviem sociālajiem pieminējumiem.

Kā? Ar uzlabotas Helpdesk programmatūras palīdzību. Tas izseko visas klientu mijiedarbības un racionalizē tās vienā koplietotā iesūtnē.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk programmatūra

LiveAgent īsā laikā uzlabos jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Lūk, ko jūs varat gaidīt, tiklīdz savā ikdienas darbplūsmā ieviesīsiet palīdzības dienesta programmatūru-un tā ir tikai aisberga redzamā daļa.

Droša, kopīga, universāla iesūtne strong>

Uzlabota produktivitāte

Uzlabota klientu apmierinātība

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

Kā uzlabosies jūsu mārketings, izmantojot LiveAgent?

Pilnīgs pakalpojuma pārskats

Nosakiet, kuri saziņas kanāli saņem visvairāk tiketu, un uzraugiet pakalpojumus, ko saņem jūsu klienti.

Atvadieties no pazudušajiem & amp; neatbildētiem tiketiem

Saņemiet paziņojumus katru reizi, kad saņemat jaunu komentāru, tiešu ziņojumu, e -pastu vai tālruņa zvanu tieši vietnē LiveAgent.

Uzlabojiet produktivitātes līmeni

Izmantojiet tādas funkcijas kā automatizācijas noteikumi, iebūvēts CRM, zvanu centrs, iekšējā tērzēšana un citas iespējas. Šie rīki palīdzēs jums labāk palīdzēt klientiem un ietaupīs jūsu dārgo laiku.

Pilnīga tiketu vēsture no sākuma līdz beigām

Sekojiet sava klienta problēmu risināšanas ceļojumam pa dažādiem kanāliem, vienlaikus paliekot vienā hibrīda tiketu straumē.

Nav nozīmes tam, vai klients jums nosūtīja e -pastu, pēc tam piezvanīja un beidzās saruna caur Twitter. LiveAgent tam visam ir jēga.

Ticket stream

Kādi sociālie kanāli ir integrēti LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent ir integrēts ar Facebook un Facebook Messenger . Visi jūsu zīmola tiešie ziņojumi, komentāri un pieminējumi tiks automātiski ievietoti jūsu universālajā iesūtnē.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgent Twitter integrācija ļauj lietotājiem pārraudzīt zīmola pieminēšanu, konkrētus atslēgvārdus un retvītošanu.

Instagram - icon

Instagram

Izmantojot mūsu Instagram integrāciju , jūs varat atbildēt uz visiem komentāriem par jūsu fotoattēliem un atzīmēm par jūsu zīmolu.

Viber - icon

Viber

Vienkārši atbildiet uz klientu ziņojumiem, izmantojot mūsu Viber integrāciju .

Multilingual support in LiveAgent

Daudzvalodu programmatūras tulkojumi

Mūsu programmatūra ir daudzvalodu. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp jums un jūsu klientiem. LiveAgent palīdz jums.

Lietotnes klientu apkalpošanai, atrodoties ceļā

Sazinieties ar kolēģiem un esiet produktīvāks, atrodoties ceļā! Izmantojot LiveAgent mobilās lietotnes, jums ir iespēja atrisināt, pārsūtīt biļetes un tērzēšanu un atbildēt uz tām, izmantot iepriekš iestatītus filtrus, lai kārtotu biļetes, un skatīt ar katru biļeti saistītos tagus, piezīmes un nodaļas.

Tagad pieejams vietnē App Store un Google Play veikalā.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Spēcīga ziņošanas sistēma & amp; vairāk

LiveAgent spēcīgās atskaites un datu analīzes funkcijas palīdzēs jums uzlabot un precizēt esošās mārketinga un klientu apkalpošanas stratēģijas .

Pilnīgs pārskats par to, no kurienes nāk jūsu biļetes, cik ilgs laiks nepieciešams, lai atbildētu, un kas uz tām atbild, ļaus pārvarēt plaisu starp jūsu sniegto pakalpojumu un klientu pakalpojumu. gaidīt.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu /strong> un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Citas funkcijas, kas jāgaida

Tags, departments

Automātiski sakārtojiet ienākošos tikeus atbilstošās nodaļās un atzīmējiet tās ar tagi , lai vienā mirklī varētu redzēt katra tiketa saturu.

Vietējā tiešraides tērzēšana

Izmantojiet LiveAgent vietējās tiešsaistes tērzēšanas funkcionalitāti, lai reāllaikā tērzētu ar klientiem vai tērzētu ar darbinieki iekšēji , risinot klientu jautājumus.

Iebūvēts zvanu centrs

Izveidojiet sarežģītus IVR kokus , maršrutējiet zvanus vai ļaujiet klientiem pieprasīt atzvanīšanu. Tiek atbalstīta arī video tērzēšana gan iekšēji, gan ar klientiem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kāpēc LiveAgent ir īstais instruments mārketinga uzlabošanai?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība?

Nepārspējams. Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir nepārspējams. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.

$9 mēnesis

Small business

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mēnesis

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 contact form

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Related Articles to Uzlabot marketingu

Pārejat no Helprace?

LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, lai sniegtu izcilu atbalstu. Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent jau šodien.

Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot dažādu biznesu darbību. Tas nodrošina personalizētu, zinošu un ātru atbalstu visos kanālos. LiveAgent ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja, atbalstu 24/7 un uzsvēra attiecību veidošanu ar klientiem. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku, pieteikumu apjomu un radīt pozitīvu tēlu klientiem.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.

Pāreja no Teamwork Desk uz citu klientu atbalsta risinājumu? Migrējiet uz Live Agent bez maksas un iepazīstiet savu rīku kopu

Vai migrēt no Teamwork Desk?

LiveAgent ir populārs un uzticams atbalsta risinājums, kuru izmanto daudzi dinamiski tiešsaistes biznesi. Tas nodrošina efektīvu atbalstu un piedāvā dažādas integrācijas, piemēram, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju. Lietotāji atzīmē, ka LiveAgent palīdz sasniegt mērķus, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas arī uzlabo atbildes ātrumu un nodrošina labāku un precīzāku atbalstu.

LiveAgent piedāvā bezmaksas Zoho Desk migrāciju, ko pilnībā izpilda mūsu tehniskā atbalsta darbinieki. Datu pārsūtīšana no Zoho Desk uz LiveAgent ir ātra, droša un bez maksas.

Migrējat datus no Zoho Desk?

Šajā tekstā ir aprakstītas dažas klientu atbalsta programmatūras iespējas. Zoho Desk un LiveAgent ir divas no tām, un LiveAgent tiek uzskatīts par labāku alternatīvu, piedāvājot bezmaksas uzsākšanu un klientu apkalpošanu 24/7. Tāpat braucienus un videozvanus piedāvā programmatūra Zoiper. Kokos, šīs programmas tiek pozitīvi novērtētas un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu klientu apkalpošanas pieredzi.

Liveagent šobrīd strādā pie Zopim migrācijas spraudņa. Liveagent ir visvairāk skatītā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojieties tādām kompānijām kā Huawei, Bmw, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte.

Pārejiet no Zopim uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pieejama 43 valodās, ieskaitot pielāgojamo logrīku. Tajā ir trīs līmeņi - Small, Medium un Large business - ar atšķirīgiem cenu plāniem, kas sākas no $9 mēnesī un piedāvā atšķirīgas pakalpojumu funkcijas, ieskaitot e-pasta adreses, čata pogas un atbalstu WhatsApp. Uzziniet vairāk, apmeklējot LiveAgent mājaslapu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju