LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.
Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot dažādu biznesu darbību. Tas nodrošina personalizētu, zinošu un ātru atbalstu visos kanālos. LiveAgent ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja, atbalstu 24/7 un uzsvēra attiecību veidošanu ar klientiem. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku, pieteikumu apjomu un radīt pozitīvu tēlu klientiem.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
LiveAgent ir populārs un uzticams atbalsta risinājums, kuru izmanto daudzi dinamiski tiešsaistes biznesi. Tas nodrošina efektīvu atbalstu un piedāvā dažādas integrācijas, piemēram, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju. Lietotāji atzīmē, ka LiveAgent palīdz sasniegt mērķus, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas arī uzlabo atbildes ātrumu un nodrošina labāku un precīzāku atbalstu.
Šajā tekstā ir aprakstītas dažas klientu atbalsta programmatūras iespējas. Zoho Desk un LiveAgent ir divas no tām, un LiveAgent tiek uzskatīts par labāku alternatīvu, piedāvājot bezmaksas uzsākšanu un klientu apkalpošanu 24/7. Tāpat braucienus un videozvanus piedāvā programmatūra Zoiper. Kokos, šīs programmas tiek pozitīvi novērtētas un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu klientu apkalpošanas pieredzi.
Pārejiet no Zopim uz LiveAgent?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pieejama 43 valodās, ieskaitot pielāgojamo logrīku. Tajā ir trīs līmeņi - Small, Medium un Large business - ar atšķirīgiem cenu plāniem, kas sākas no $9 mēnesī un piedāvā atšķirīgas pakalpojumu funkcijas, ieskaitot e-pasta adreses, čata pogas un atbalstu WhatsApp. Uzziniet vairāk, apmeklējot LiveAgent mājaslapu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem