Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Uzlabojiet mārketingu, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Nepieciešams uzlabot savu mārketinga reputāciju?

Laba pirmā iespaida radīšana tiešsaistē var uzlabot jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Tomēr to darīt var būt izaicinājums bez atbilstošiem rīkiem.

Vai tas izklausās pazīstami? Vai jūs cenšaties sekot klientu pieprasījumiem? Vai jūsu sociālie kanāli ir pārpludināti ar komentāriem un ziņojumiem, kurus nevarat saprast?

Ja atbildējāt “jā”, iespējams, ir pienācis laiks ieguldīt palīdzības dienesta programmatūrā.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Kā uzlabot savas mārketinga stratēģijas

Mūsdienu klients ir cilvēks, kurš pārzina tehniku un nebaidās rūpīgi pārbaudīt jūsu uzņēmumu. Pirms produktu iegādes klienti pārbauda jūsu vietni, sociālo mediju kontus un tiešsaistē publicētās atsauksmes.

Panākumu atslēga? Atzīstiet un atbildiet uz visiem tiešsaistē publicētajiem jautājumiem neatkarīgi no izmantotā kanāla (Instagram, Facebook, Twitter utt.).

Vai jums ir slikta reputācija?

Ja jūsu sociālos kanālus pārpludina neatbildēti komentāri, tas izskatās neprofesionāli. Lai uzlabotu savu mārketinga tēlu, ir jāatbild gan uz pozitīviem, gan negatīviem sociālajiem pieminējumiem.

Kā? Ar uzlabotas Helpdesk programmatūras palīdzību. Tas izseko visas klientu mijiedarbības un racionalizē tās vienā koplietotā iesūtnē.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Helpdesk programmatūra

LiveAgent īsā laikā uzlabos jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Lūk, ko jūs varat gaidīt, tiklīdz savā ikdienas darbplūsmā ieviesīsiet palīdzības dienesta programmatūru-un tā ir tikai aisberga redzamā daļa.

Droša, kopīga, universāla iesūtne strong>

Uzlabota produktivitāte

Uzlabota klientu apmierinātība

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

Kā uzlabosies jūsu mārketings, izmantojot LiveAgent?

Pilnīgs pakalpojuma pārskats

Nosakiet, kuri saziņas kanāli saņem visvairāk tiketu, un uzraugiet pakalpojumus, ko saņem jūsu klienti.

Atvadieties no pazudušajiem & amp; neatbildētiem tiketiem

Saņemiet paziņojumus katru reizi, kad saņemat jaunu komentāru, tiešu ziņojumu, e -pastu vai tālruņa zvanu tieši vietnē LiveAgent.

Uzlabojiet produktivitātes līmeni

Izmantojiet tādas funkcijas kā automatizācijas noteikumi, iebūvēts CRM, zvanu centrs, iekšējā tērzēšana un citas iespējas. Šie rīki palīdzēs jums labāk palīdzēt klientiem un ietaupīs jūsu dārgo laiku.

Pilnīga tiketu vēsture no sākuma līdz beigām

Sekojiet sava klienta problēmu risināšanas ceļojumam pa dažādiem kanāliem, vienlaikus paliekot vienā hibrīda tiketu straumē.

Nav nozīmes tam, vai klients jums nosūtīja e -pastu, pēc tam piezvanīja un beidzās saruna caur Twitter. LiveAgent tam visam ir jēga.

Uzziniet vairāk
Ticket stream

Kādi sociālie kanāli ir integrēti LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent ir integrēts ar Facebook un Facebook Messenger . Visi jūsu zīmola tiešie ziņojumi, komentāri un pieminējumi tiks automātiski ievietoti jūsu universālajā iesūtnē.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgent Twitter integrācija ļauj lietotājiem pārraudzīt zīmola pieminēšanu, konkrētus atslēgvārdus un retvītošanu.

Instagram - icon

Instagram

Izmantojot mūsu Instagram integrāciju , jūs varat atbildēt uz visiem komentāriem par jūsu fotoattēliem un atzīmēm par jūsu zīmolu.

Viber - icon

Viber

Vienkārši atbildiet uz klientu ziņojumiem, izmantojot mūsu Viber integrāciju .

Multilingual support in LiveAgent

Daudzvalodu programmatūras tulkojumi

Mūsu programmatūra ir daudzvalodu. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp jums un jūsu klientiem. LiveAgent palīdz jums.

Lietotnes klientu apkalpošanai, atrodoties ceļā

Sazinieties ar kolēģiem un esiet produktīvāks, atrodoties ceļā! Izmantojot LiveAgent mobilās lietotnes, jums ir iespēja atrisināt, pārsūtīt biļetes un tērzēšanu un atbildēt uz tām, izmantot iepriekš iestatītus filtrus, lai kārtotu biļetes, un skatīt ar katru biļeti saistītos tagus, piezīmes un nodaļas.

Tagad pieejams vietnē App Store un Google Play veikalā.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Spēcīga ziņošanas sistēma & amp; vairāk

LiveAgent spēcīgās atskaites un datu analīzes funkcijas palīdzēs jums uzlabot un precizēt esošās mārketinga un klientu apkalpošanas stratēģijas .

Pilnīgs pārskats par to, no kurienes nāk jūsu biļetes, cik ilgs laiks nepieciešams, lai atbildētu, un kas uz tām atbild, ļaus pārvarēt plaisu starp jūsu sniegto pakalpojumu un klientu pakalpojumu. gaidīt.

Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu /strong> un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Citas funkcijas, kas jāgaida

Tags, departments

Automātiski sakārtojiet ienākošos tikeus atbilstošās nodaļās un atzīmējiet tās ar tagi , lai vienā mirklī varētu redzēt katra tiketa saturu.

Vietējā tiešraides tērzēšana

Izmantojiet LiveAgent vietējās tiešsaistes tērzēšanas funkcionalitāti, lai reāllaikā tērzētu ar klientiem vai tērzētu ar darbinieki iekšēji , risinot klientu jautājumus.

Iebūvēts zvanu centrs

Izveidojiet sarežģītus IVR kokus , maršrutējiet zvanus vai ļaujiet klientiem pieprasīt atzvanīšanu. Tiek atbalstīta arī video tērzēšana gan iekšēji, gan ar klientiem.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kāpēc LiveAgent ir īstais instruments mārketinga uzlabošanai?

Most reviewed and number 1

Visvairāk novērtetie un #1

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Iemīļota vairāk kā 21K uzņēmumiem

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība?

Nepārspējams. Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir nepārspējams. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arUzlabot marketingu
Čatboti ir populārs klientu apkalpošanas rīks klientu apmierinātības uzlabošanai. Vai tie patiešām palīdz uzlabot klientu apkalpošanu?

Kā čatboti var uzlabot klientu apkalpošanu?

LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas uzlabo pieredzi, piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti, veicina zīmola attīstību un samazina neapmierinātību. Tomēr čatboti var būt ierobežoti pieņemt lēmumus un kļūdīties, tāpēc svarīgi ir izvēlēties piemērotu pakalpojumu sniedzēju.

Veiciet bezmaksas migrāciju no SpiceWorks uz LiveAgent jau šodien. Mēs varam pārvietot visus Jūsu pieteikumus, kontaktus, aģentu profilus, atsauksmes un daudz ko citu.

Vēlaties pāriet no SpiceWorks?

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu. Tas apkalpo miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē, palielinot ieņēmumus un uzlabojot klientu apmierinātību. Sāciet izmēģinājumu jau šodien!

Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2023. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Cīnieties ar grozu pamešanu un atgūstiet pircējus, izmantojot LiveAgent uzlabotās tiešsaistes tērzēšanas un automatizācijas funkcijas. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

LiveAgent piedāvā lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas sniedz izcilu atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos. Turklāt, LiveAgent nodrošina visu kanālu atbalstu, papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai, un piedāvā efektivitātes uzlabojumus, multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x