Laba pirmā iespaida radīšana tiešsaistē var uzlabot jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Tomēr to darīt var būt izaicinājums bez atbilstošiem rīkiem.
Vai tas izklausās pazīstami? Vai jūs cenšaties sekot klientu pieprasījumiem? Vai jūsu sociālie kanāli ir pārpludināti ar komentāriem un ziņojumiem, kurus nevarat saprast?
Ja atbildējāt “jā”, iespējams, ir pienācis laiks ieguldīt palīdzības dienesta programmatūrā.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Mūsdienu klients ir cilvēks, kurš pārzina tehniku un nebaidās rūpīgi pārbaudīt jūsu uzņēmumu. Pirms produktu iegādes klienti pārbauda jūsu vietni, sociālo mediju kontus un tiešsaistē publicētās atsauksmes.
Panākumu atslēga? Atzīstiet un atbildiet uz visiem tiešsaistē publicētajiem jautājumiem neatkarīgi no izmantotā kanāla (Instagram, Facebook, Twitter utt.).
Ja jūsu sociālos kanālus pārpludina neatbildēti komentāri, tas izskatās neprofesionāli. Lai uzlabotu savu mārketinga tēlu, ir jāatbild gan uz pozitīviem, gan negatīviem sociālajiem pieminējumiem.
Kā? Ar uzlabotas Helpdesk programmatūras palīdzību. Tas izseko visas klientu mijiedarbības un racionalizē tās vienā koplietotā iesūtnē.
LiveAgent īsā laikā uzlabos jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Lūk, ko jūs varat gaidīt, tiklīdz savā ikdienas darbplūsmā ieviesīsiet palīdzības dienesta programmatūru-un tā ir tikai aisberga redzamā daļa.
Droša, kopīga, universāla iesūtne strong>
Uzlabota produktivitāte
Uzlabota klientu apmierinātība
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.
Nosakiet, kuri saziņas kanāli saņem visvairāk tiketu, un uzraugiet pakalpojumus, ko saņem jūsu klienti.
Saņemiet paziņojumus katru reizi, kad saņemat jaunu komentāru, tiešu ziņojumu, e -pastu vai tālruņa zvanu tieši vietnē LiveAgent.
Izmantojiet tādas funkcijas kā automatizācijas noteikumi, iebūvēts CRM, zvanu centrs, iekšējā tērzēšana un citas iespējas. Šie rīki palīdzēs jums labāk palīdzēt klientiem un ietaupīs jūsu dārgo laiku.
Sekojiet sava klienta problēmu risināšanas ceļojumam pa dažādiem kanāliem, vienlaikus paliekot vienā hibrīda tiketu straumē.
Nav nozīmes tam, vai klients jums nosūtīja e -pastu, pēc tam piezvanīja un beidzās saruna caur Twitter. LiveAgent tam visam ir jēga.
LiveAgent ir integrēts ar Facebook un Facebook Messenger . Visi jūsu zīmola tiešie ziņojumi, komentāri un pieminējumi tiks automātiski ievietoti jūsu universālajā iesūtnē.
LiveAgent Twitter integrācija ļauj lietotājiem pārraudzīt zīmola pieminēšanu, konkrētus atslēgvārdus un retvītošanu.
Izmantojot mūsu Instagram integrāciju , jūs varat atbildēt uz visiem komentāriem par jūsu fotoattēliem un atzīmēm par jūsu zīmolu.
Mūsu programmatūra ir daudzvalodu. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp jums un jūsu klientiem. LiveAgent palīdz jums.
Sazinieties ar kolēģiem un esiet produktīvāks, atrodoties ceļā! Izmantojot LiveAgent mobilās lietotnes, jums ir iespēja atrisināt, pārsūtīt biļetes un tērzēšanu un atbildēt uz tām, izmantot iepriekš iestatītus filtrus, lai kārtotu biļetes, un skatīt ar katru biļeti saistītos tagus, piezīmes un nodaļas.
Tagad pieejams vietnē App Store un Google Play veikalā.
LiveAgent spēcīgās atskaites un datu analīzes funkcijas palīdzēs jums uzlabot un precizēt esošās mārketinga un klientu apkalpošanas stratēģijas .
Pilnīgs pārskats par to, no kurienes nāk jūsu biļetes, cik ilgs laiks nepieciešams, lai atbildētu, un kas uz tām atbild, ļaus pārvarēt plaisu starp jūsu sniegto pakalpojumu un klientu pakalpojumu. gaidīt.
LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu /strong> un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Izmantojiet LiveAgent vietējās tiešsaistes tērzēšanas funkcionalitāti, lai reāllaikā tērzētu ar klientiem vai tērzētu ar darbinieki iekšēji , risinot klientu jautājumus.
Izveidojiet sarežģītus IVR kokus , maršrutējiet zvanus vai ļaujiet klientiem pieprasīt atzvanīšanu. Tiek atbalstīta arī video tērzēšana gan iekšēji, gan ar klientiem.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.
Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.
Nepārspējams. Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir nepārspējams. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.
Most Popular
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem