Laba pirmā iespaida radīšana tiešsaistē var uzlabot jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Tomēr to darīt var būt izaicinājums bez atbilstošiem rīkiem.
Vai tas izklausās pazīstami? Vai jūs cenšaties sekot klientu pieprasījumiem? Vai jūsu sociālie kanāli ir pārpludināti ar komentāriem un ziņojumiem, kurus nevarat saprast?
Ja atbildējāt “jā”, iespējams, ir pienācis laiks ieguldīt palīdzības dienesta programmatūrā.
Mūsdienu klients ir cilvēks, kurš pārzina tehniku un nebaidās rūpīgi pārbaudīt jūsu uzņēmumu. Pirms produktu iegādes klienti pārbauda jūsu vietni, sociālo mediju kontus un tiešsaistē publicētās atsauksmes.
Panākumu atslēga? Atzīstiet un atbildiet uz visiem tiešsaistē publicētajiem jautājumiem neatkarīgi no izmantotā kanāla (Instagram, Facebook, Twitter utt.).
Ja jūsu sociālos kanālus pārpludina neatbildēti komentāri, tas izskatās neprofesionāli. Lai uzlabotu savu mārketinga tēlu, ir jāatbild gan uz pozitīviem, gan negatīviem sociālajiem pieminējumiem.
Kā? Ar uzlabotas Helpdesk programmatūras palīdzību. Tas izseko visas klientu mijiedarbības un racionalizē tās vienā koplietotā iesūtnē.
LiveAgent īsā laikā uzlabos jūsu mārketinga un pārdošanas centienus. Lūk, ko jūs varat gaidīt, tiklīdz savā ikdienas darbplūsmā ieviesīsiet palīdzības dienesta programmatūru-un tā ir tikai aisberga redzamā daļa.
Droša, kopīga, universāla iesūtne strong>
Uzlabota produktivitāte
Uzlabota klientu apmierinātība
Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.
Nosakiet, kuri saziņas kanāli saņem visvairāk tiketu, un uzraugiet pakalpojumus, ko saņem jūsu klienti.
Saņemiet paziņojumus katru reizi, kad saņemat jaunu komentāru, tiešu ziņojumu, e -pastu vai tālruņa zvanu tieši vietnē LiveAgent.
Izmantojiet tādas funkcijas kā automatizācijas noteikumi, iebūvēts CRM, zvanu centrs, iekšējā tērzēšana un citas iespējas. Šie rīki palīdzēs jums labāk palīdzēt klientiem un ietaupīs jūsu dārgo laiku.
Sekojiet sava klienta problēmu risināšanas ceļojumam pa dažādiem kanāliem, vienlaikus paliekot vienā hibrīda tiketu straumē.
Nav nozīmes tam, vai klients jums nosūtīja e -pastu, pēc tam piezvanīja un beidzās saruna caur Twitter. LiveAgent tam visam ir jēga.
LiveAgent ir integrēts ar Facebook un Facebook Messenger . Visi jūsu zīmola tiešie ziņojumi, komentāri un pieminējumi tiks automātiski ievietoti jūsu universālajā iesūtnē.
LiveAgent Twitter integrācija ļauj lietotājiem pārraudzīt zīmola pieminēšanu, konkrētus atslēgvārdus un retvītošanu.
Izmantojot mūsu Instagram integrāciju , jūs varat atbildēt uz visiem komentāriem par jūsu fotoattēliem un atzīmēm par jūsu zīmolu.
Mūsu programmatūra ir daudzvalodu. LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži daļēji) un atbalsta valodai pielāgojamus logrīkus. Neļaujiet svešvalodām radīt barjeru starp jums un jūsu klientiem. LiveAgent palīdz jums.
Sazinieties ar kolēģiem un esiet produktīvāks, atrodoties ceļā! Izmantojot LiveAgent mobilās lietotnes, jums ir iespēja atrisināt, pārsūtīt biļetes un tērzēšanu un atbildēt uz tām, izmantot iepriekš iestatītus filtrus, lai kārtotu biļetes, un skatīt ar katru biļeti saistītos tagus, piezīmes un nodaļas.
Tagad pieejams vietnē App Store un Google Play veikalā.
LiveAgent spēcīgās atskaites un datu analīzes funkcijas palīdzēs jums uzlabot un precizēt esošās mārketinga un klientu apkalpošanas stratēģijas .
Pilnīgs pārskats par to, no kurienes nāk jūsu biļetes, cik ilgs laiks nepieciešams, lai atbildētu, un kas uz tām atbild, ļaus pārvarēt plaisu starp jūsu sniegto pakalpojumu un klientu pakalpojumu. gaidīt.
LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu /strong> un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Izmantojiet LiveAgent vietējās tiešsaistes tērzēšanas funkcionalitāti, lai reāllaikā tērzētu ar klientiem vai tērzētu ar darbinieki iekšēji , risinot klientu jautājumus.
Izveidojiet sarežģītus IVR kokus , maršrutējiet zvanus vai ļaujiet klientiem pieprasīt atzvanīšanu. Tiek atbalstīta arī video tērzēšana gan iekšēji, gan ar klientiem.
LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.
Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu dažādās nozarēs klientu atbalsta vajadzībām ir izvēlējušies LiveAgent.
Izmantojot vairāk nekā 180 funkcijas , Vairāk nekā 40 integrāciju un bezgalīgas pielāgošanas rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.
Pilnībā mākoņbāzēta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.
Nepārspējams. Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir nepārspējams. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien.
Populārākais
Kā čatboti var uzlabot klientu apkalpošanu?
LiveAgent ir risinājums klientu apkalpošanai, kas uzlabo pieredzi, piedāvā daudzkanālu klientu piesaisti, veicina zīmola attīstību un samazina neapmierinātību. Tomēr čatboti var būt ierobežoti pieņemt lēmumus un kļūdīties, tāpēc svarīgi ir izvēlēties piemērotu pakalpojumu sniedzēju.
Vēlaties pāriet no SpiceWorks?
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu. Tas apkalpo miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē, palielinot ieņēmumus un uzlabojot klientu apmierinātību. Sāciet izmēģinājumu jau šodien!
Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām
Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!
Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus
LiveAgent piedāvā lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas sniedz izcilu atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos. Turklāt, LiveAgent nodrošina visu kanālu atbalstu, papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai, un piedāvā efektivitātes uzlabojumus, multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team