Kas ir čata lietotnes?
Čata Lietotne ļauj sazināties ar klientiem, izmantojot čatu. Tas ļauj nosūtīt un saņemt ziņas. čata lietotne ļauj vieglāk, vienkāršāk un ātrāk sazināties ar jebkuru, kā arī ir ērti lietojama. Ir daudzu veidu čata lietotnes, un katrai ir savs formāts, dizains un funkcijas.
Liveagent piedāvā lielisku rīku – tiešsaistes čatu. Čatojiet ar klientiem reāllaikā!

Frequently asked questions
Kas ir čata lietotnes?
Čata Lietotnes ļauj uzturēt sakarus ar citām personām, kuras, iespējams, lieto šo lietojumprogrammu pat pasaules otrā malā. Klientu apkalpošanā šādas aplikācijas ir viens no svarīgākajiem sakaru kanāliem.
Kā darbojas čata lietotnes?
Čata Lietotnes parasti tiek palaistas centralizētos tīklos, ko apkalpo platformu operatoru serveri, nevis vienādranga protokoli, kā piemēram, XMPP. Tas ļauj diviem cilvēkiem reāllaikā sarunāties vienam ar otru.
Vai ir tādas bezmaksas čata lietotnes?
Protams. Mums tirgū ir pieejamas daudzas bezmaksas čata lietotnes. Tās izmanto gan ikdienā, gan, piemēram, klientu apkalpošanā. Šādu lietotņu piemērs ir Messenger, kura darbību var sinhronizēt ar LiveAgent programmatūru.
Expert note
Čata lietotnes ir efektīvs rīks, kas sniedz iespēju sazināties ar klientiem reāllaikā vienkārši un ērti. Tas uzlabo klientu apkalpošanas procesus un paaugstina klientsatiksmi.

LiveAgent ir lielisks rīks uzņēmuma klientu apkalpošanai, kas uzlabo komunikāciju ar klientiem un ļauj efektīvāk risināt viņu jautājumus un problēmas. Tas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti, kas ir ļoti svarīgi biznesa panākumiem. LiveAgent piedāvā 15 tiešsaistes tērzēšanas funkcijas, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, to var pielāgot savām vajadzībām. Turklāt, LiveAgent ir integrācijas draudzīga programma, kas nodrošina klientu atbalstu vairākos sakaru kanālos un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu un tehnisko atbalstu, kā arī klientu servisu. Tiešsaistes čats ir efektīvs un rentabls veids, kā sazināties ar uzņēmuma atbalsta aģentiem un uzlabot klientu apkalpošanu.
Raksts apskata pašapkalpošanās sistēmas un zvanu centru risinājumus, lai uzlabotu klientu apkalpošanas efektivitāti. Rakstā ir izskaidrots, kas ir zvanu centrs un kā tas atšķiras no kontaktu centra. Turklāt ir aprakstītas dažādas zvanu centra tehnoloģijas un programmatūras, ieskaitot LiveAgent programmatūru. Raksts arī atgādina, ka uzņēmumi var uzlabot savu veiktspēju un produktivitāti, izmantojot kvalitatīvas zvanu centra programmatūras.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras uzņēmums, kura piedāvājumu var attēlot emuārā, glosārijā un akadēmijā. Populāri produkti ietver VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldības sistēmu. Uzņēmumam ir sale kontakti, kas pieejami sociālajos tīklos, un tā piedāvājumi var tikt sekoti ar jaunumiem. LiveAgent piedāvājumi ietver tīmekļa seminārus un rakstīšanas testus un ir sertificēts. Tas piedāvā izmaksu kalkulatoru, kas var palīdzēt plānot izmaksas. Uzņēmuma privātuma politika un noteikumi ir pieejami vietnē, kā arī vietnes žurnāls. LiveAgent piedāvā arī mašīnmācīšanās, kura var palīdzēt uzlabot uzņēmuma darbu.
Tiešsaistes čata lietojumprogramma
Tiešsaistes čats ir populārs atbalsta rīks, ko izmanto daudzi uzņēmumi, lai sniegtu klientu apkalpošanu un pārdošanu. Aptuveni 42% klientu dod priekšroku tiešsaistes čatam, salīdzinot ar e-pastu un sociālajiem medijiem. LiveAgent piedāvā dažādas zināšanu bāzes un apmācības iespējas, kā arī klientu piesaistes platformu. Klientu piesaistes programmatūra ir novērtēta kā visaugstāk. Nav nepieciešama kredītkarte un ir pieejams bezmaksas izmēģinājums.