Kas ir reāllaika čats?
Čats, ko sauc arī par tiešsaistes tērzēšanu vai interneta čatu, ir saziņas un mijiedarbības veids internetā reāllaikā. Šis saziņas veids ir balstīts uz īsziņām. Čatā var sazināties divas vai vairākas personas. Tāpat čatā iespējams nosūtīt attēlus, video vai audio failus.
Pastāv daudzi čata veidi – piemēram, pašreizējais čats vai noteiktā laikā ieplānotais čats. Čatam nepieciešama programmatūra vai ziņapmaiņas programma. Dažos čatos lietotājiem jāreģistrējas vai jāpierakstās noteiktās čata grupās.

Frequently asked questions
Kas ir reāllaika čats?
Reāllaika čats ir tiešsaistes saziņas kanāls, kas ļauj veikt reāllaika sarunas. Tas ļauj sūtītājam nosūtīt adresātam teksta ziņu.
Vai jūsu uzņēmums ir nepieciešams reāllaika čats?
Ja vēlaties, lai jūsu uzņēmums atbilstu tirgus tendencēm un būtu atpazīstam klientu vidū, jums noteikti nepieciešams reāllaika čats. Tas dod iespēju klientam, kuram ir problēma, ātri ar jums sazināties un saņemt ātras atbildes un risinājumus. Reāllaika čats samazina pamesto pirkuma grozu skaitu, kā arī palielina ieguvumus no reklāmām.
Vai LiveAgent ir pieejams reāllaika čats?
LiveAgent nodrošina reāllaika čatu. Izmantojot čata funkciju, jūs varat sniegt saviem klientiem augstāka līmeņa atbalstu un atvieglot sazināšanos ar jūsu uzņēmumu.
Eksperta piezīme
<p>Reāllaika čats ir ļoti noderīgs saziņas veids, kas ļauj klientam saņemt tūlītējas atbildes un risinājumus. Tas samazina pamesto pirkumu grozu skaitu un palielina ieguvumus no reklāmām.</p>

Kas ir VoIP (Balss Pārraides Protokols Internetā)? Kā darbojas VoIP?
Izvēlies LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūru, kas nodrošina daudzus komunikācijas kanālus un integrācijas ar citām sistēmām.
Poly RealPresence Trio 8800 Tālruņa Apskats
Poly RealPresence Trio 8800 ir augstas klases konferences tālrunis ar iespaidīgu ekrānu un labu skaņas kvalitāti. Tajā ir arī noderīgas funkcijas, piemēram, pieskāres nekustīgā funkcija.
Nextiva X-885 IP Tālruņa Apskats
LiveAgent ir virtuālā call centra programmatūra, kas ļauj uzņēmumiem pārvaldīt zvanu apstrādi un saziņu ar klientiem visā pasaulē. Tas uzlabo efektivitāti un produktivitāti.