Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Palīdzības čats

Kas ir palīdzības čats?

Palīdzības čats ir funkcija, kas klientiem un apmeklētājiem sniedz iespēju sazināties ar klientu pārstāvjiem. Klienti tos var sasniegt jebkurā laikā, kad vien apmeklē uzņēmuma vietni. Klientu pārstāvji var palīdzēt un atrisināt dažādus jautājumus un vaicājumus, izmantojot palīdzības čatu. Klienti saņem palīdzību, kas var palielināt viņu apmierinātību un pārliecināt tos par labu produktu iegādei. Mūsdienās palīdzības čats ir svarīgs ikvienam uzņēmumam.

BUJ

Ko nozīmē palīdzības čats?

Palīdzības čats ir līdzeklis, kas ļauj klientiem jebkurā laikā saņemt klientu atbalstu, izmantojot uzņēmuma tīmekļa vietni. Tas ir ātrs saziņas veids ar atbalsta komandu, un pateicoties tam klients var nekavējoties saņemt atbildi uz savu jautājumu. Tas noteikti uzlabo klientu apkalpošanu.

Kādas pamatfunkcijas katram palīdzības čatam būtu jāpiedāvā?

Ikkatram palīdzības čatam jāpiedāvā vairākas būtiskas iespējas. Pati galvenā, protams, ir iespēja reālā laikā veikt čatu, pateicoties kam klients ļoti ātri var saņemt atbildi uz savu jautājumu. Vēl viena iespēja ir spēja nosūtīt gatavas atbildes, pateicoties kurām šī komunikācija var būt vēl ātrāka. Turklāt aģentam un klientam ir jābūt iespējai augšupielādēt failus un pievienot attēlus, lai palīdzību varētu sniegt labāk. Svarīgs jautājums ir arī spēja pielāgot čata noformējumu savam zīmolam, kā arī iespēja novērtēt klientu apkalpošanu.

Vai visiem uzņēmumiem vajadzīgs palīdzības čats?

Jebkurai organizācijai, kas grib, lai ar to rēķinās tirgū, vajadzētu būt palīdzības čatam. Tas ir galvenais saziņas kanāls, kas patīk lielākajai daļai klientu, jo viņi var ātri saņemt palīdzību. Čata logrīkam jābūt katrā tīmekļa vietnes lapā, lai klients jebkurā laikā varētu sazināties ar klientu apkalpošanas dienestu. Pateicoties tam, klientu apkalpošana tiek veikta augstākā līmenī, un tādejādi ir vieglāk ietekmēt pircēju lēmumus

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju