Reāllaika čats

Kas ir reāllaika čats?

Tiešsaistes Čats ir rīks tūlītējai saziņai ar vietnes apmeklētājiem. Čats reāllaikā var sniegt ērtas atbildes, ko vēlas klienti, vienlaikus sniedzot arī būtiskas priekšrocības darbiniekiem un uzņēmuma pirmajai līnijai. Tiešsaistes klientu čats vairo klientu uzticību, iepērkoties un uzlabo kopējo klientu pieredzi.

Vai zinājāt, ka: “63% klientu visdrīzāk atgriezīsies vietnē, kas nodrošina Tiešsaistes Čatu?”

Cilvēciska faktora pievienošanai jūsu mājaslapai reāllaika čats ar klientiem var būt izšķirošais faktors.

Tiešsaistes-čats-reālajā-laikā-LiveAgent

Tiešsaistes Čata Biznesa ieguvumi:

  • Pieejams
  • Reālā laika ērtības apmeklētājiem
  • Paaugstināta klientu apmierinātība
  • Konkurences priekšrocības
  • Vidēji 23% reklāmguvumu palielinājums
  • Uzlabota klientu pieredze (CX)
  • Mazāki tālruņa izdevumi
  • Lietotājam draudzīgs

LiveAgent reāllaika čata funkcijas:

Citu Aģentu Uzaicināšana Čatā

Ja jums ir aktīva čata sesija ar apmeklētāju, jūs varat uzaicināt savu kolēģi, lai viņš jums palīdz. Piemēram, ja par kādu problēmu jūs neesat pārliecināts, kā to labāk atrisināt. Varat uzaicināt tik daudz aģentu, cik nepieciešams čatam. Uzaicinātie aģenti var tieši nosūtīt čata ziņas vai rakstīt piezīmes, kas ir redzamas tikai citiem aģentiem.

Čatošana vienlaikus ar vairākiem klientiem

Viegli pārslēdzieties starp klientu apkalpošanas programmatūras cilnēm un efektīvi atrisiniet klientu pieprasījumus.

Mobilais Tiešsaistes Čats

Vēl viena lieliska LiveAgent tiešsaistes čata funkcija ir tā, ka, atrodoties ceļā, var viegli nodrošināt tiešsaistes čata atbalstu. Liveagent ir gan Android, gan iOS Tiešsaistes čata mobilā aplikācija. Vienmēr esiet pieejams čatošanai, izmantojot LiveAgent tiešsaistes čata tālruni, un iegūstiet priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.

Piezīmes čatā

Čatam var viegli pievienot piezīmi (piezīme ir redzama tikai jums un citiem aģentiem).

Livechat programma, piezīmes čatā

Failu Vilkšanas un Nomešanas iespēja Čatā

Ļaujiet klientiem viegli nosūtīt failus, tai pašā laikā čatojot ar jūsu atbalsta pārstāvjiem. Padariet visu procesu vieglāku un ātrāku.

Čata Atsauksmes

Novērsiet slikta atbalsta sniegšanu klientiem, ļaujot klientiem novērtēt klientu atbalsta aģentu atsaucību un atbildes. Apbalvojiet savus labākos aģentus un atbalstiet tos, kas šobrīd nesasniedz nepieciešamo līmeni. Identificējiet negatīvas tendences klientu atbalsta jomā un attiecīgi rīkojieties.

Automātiskie Tiešsaistes Čata Uzaicinājumi

Iesaistiet savas tīmekļa vietnes apmeklētājus, uzaicinot viņus uz reāllaika čatu ar saviem aģentiem. Iestatiet čata uzaicinājumus atbilstošajos vietrāžos URL jūsu tīmekļa vietnē (piemēram, cenu lapā).

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet Proaktīvi čata uzaicinājumi.

Viegla integrācija

Vienkārša sistēma ļauj viegli izveidot pielāgotas čata pogas, kuras ir viegli integrēt jūsu mājaslapā. Vienkārši – Nokopējiet un Ielīmējiet nelielu HTML kodu.

Reāllaika-čats-jūsu-mājaslapai-viegla-integrācija-LiveAgent

Iepriekšsagatavotas Tiešsaistes Čata Pogas

Liveagent piedāvā dažādas iepriekš izveidotas un pielāgojamas tiešsaistes čata pogas. Nevarat atrast īsto stilu tiešsaistes čata pogai? Neuztraucieties, jūs varat izveidot pielāgotu stilu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu HTML kodu.

Apskatiet visas LiveAgent pielāgojamās pogas — Tiešsaistes čata pogu galerija.

Čata pogu galerija
Čata pogu galerijas piemērs

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Tiešsaistes Čata Dizains un Iestatījumu iespējas:

Tiešsaistes čata loga dizains

Iepriekš definētu Čata logu var izvēlēties no 4 stila iespējām:

  • Klasisks čats
  • Kvadrātveida čats
  • Musho čats
  • Burbuļa čats
Rediģēt čata pogu

Nosakiet Čata loga lielumu, novietojumu un krāsu.

Čata-poga-logs-dizains-LiveAgent

Iespējamie loga dizaina pielāgojumi:

  • Nosaukums
  • Sveiciena ziņojums
  • Novietojums
  • Atļaut uznirstošu logu
  • Izmērs
  • Apmales krāsa
  • Pogas krāsa
  • Statusa krāsa
  • Aģenta ziņas krāsa
  • Apmeklētāja ziņas krāsa
Noformējiet-jūsu-Reāllaika-čatu-LiveAgent

Turklāt varat arī norādīt pielāgotu CSS kodu, lai precizētu katra kontaktloga izskatu un sajūtu.

Čata Iestatījumi un Pārvirzīšana

Lai nodrošinātu ātru un precīzu saziņu, LiveAgent piešķir Čatus tiem Aģentiem, kuriem jau ir bijusi iepriekšēja saziņa ar čatojošajiem klientiem.

Papildus nejaušai piešķiršanai pastāv arī vēl 3 papildu čata pārvirzīšanas iespējas.

Nejauša Piešķiršana

Jauni čati tiks piešķirti pēc nejaušības principa vienam no čatošanai pieejamajiem aģentiem. Šī stratēģija palīdz katram aģentam piešķirt līdzīgu skaitu Čatu.

Vidēja noslodze

Jaunie Čati tiks piešķirti aģentam ar mazāko patreiz aktīvo čatu skaitu, lai saglabātu visu pieejamo aģentu vienādu noslodzi. Šī stratēģija palīdz noslogot sabalansētu vienlaicīgu čatu skaitu visu pieejamo aģentu starpā.

Maksimāla noslodze

Jaunie Čati tiks piešķirti aģentam ar vislielāko patreizējo čatu skaitu, lai saglabātu maksimālo viņa noslodzi. Kad aģentam vairs nav atlikuši brīvi čata sloti, jaunais čata pieprasījums tiks novirzīts uz nākamo pieejamo aģentu. Šī stratēģija palīdz maksimāli palielināt čatojošo aģentu noslodzi un ļauj citiem aģentiem strādāt pie bezsaistes Pieteikumiem.

Zvans visiem

Jauns Čata pieprasījums tiek izziņots visiem čatam pieejamajiem aģentiem, līdz kāds no tiem to pieņem.

Cik maksā tiešsaistes čata ieviešana manai tīmekļa vietnei?

LiveAgent jūsu izvēlei piedāvā vairākas paketes. Ja neesat pārliecināts, kura ir jums piemērota, šeit ir 14 dienu ilgs bezmaksas izmēģinājums.

Tiešsaistes čata izmaksas var atšķirties atkarībā no tā, cik aģentu ir jūsu uzņēmumā. LiveAgent ir komplekss risinājums, tāpēc tas ietver vairāk nekā tikai tiešsaistes čatu. Papildinformāciju par LiveAgent tiešsaistes čata cenām skatiet šeit.

Tiešsaistes Čata izmaksas ir attēlotas zemāk:

Zināšanu bāzes resursi: 

Vai vēlaties ieviest tiešsaistes čata atbalstu savai tīmekļa vietnei?

Tālāk ir sniegta pamācība soli pa solim – kā integrēt Tiešsaistes Čata pogu jūsu tīmekļa vietnē.

Vēlaties uzzināt vairāk?

Lasiet 10 iemesli, lai ieviestu tiešsaistes čata pogu.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju