Bezmaksas Izmēģinājums

Reāllaika čats

Kas ir reāllaika čats?

Tiešsaistes Čats ir rīks tūlītējai saziņai ar vietnes apmeklētājiem. Čats reāllaikā var sniegt ērtas atbildes, ko vēlas klienti, vienlaikus sniedzot arī būtiskas priekšrocības darbiniekiem un uzņēmuma pirmajai līnijai. Tiešsaistes klientu čats vairo klientu uzticību, iepērkoties un uzlabo kopējo klientu pieredzi.

Vai zinājāt, ka: “63% klientu visdrīzāk atgriezīsies vietnē, kas nodrošina Tiešsaistes Čatu?”

Personiska faktora pievienošana jūsu vietnei tai pašā laikā reāllaikā čatojot ar klientiem var nospēlēt būtisku lomu.

Tiešsaistes-čats-reālajā-laikā-LiveAgent

Tiešsaistes Čata Biznesa ieguvumi:

  • Pieejams
  • Reālā laika ērtības apmeklētājiem
  • Paaugstināta klientu apmierinātība
  • Konkurences priekšrocības
  • Vidēji 23% reklāmguvumu palielinājums
  • Uzlabota klientu pieredze (CX)
  • Mazāki tālruņa izdevumi
  • Lietotājam draudzīgs

LiveAgent reāllaika čata funkcijas:

Citu Aģentu Uzaicināšana Čatā

Ja jums ir aktīva čata sesija ar apmeklētāju, jūs varat uzaicināt savu kolēģi, lai viņš jums palīdz. Piemēram, ja par kādu problēmu jūs neesat pārliecināts, kā to labāk atrisināt. Varat uzaicināt tik daudz aģentu, cik nepieciešams čatam. Uzaicinātie aģenti var tieši nosūtīt čata ziņas vai rakstīt piezīmes, kas ir redzamas tikai citiem aģentiem.

Čatošana vienlaikus ar vairākiem klientiem

Viegli pārslēdzieties starp klientu apkalpošanas programmatūras cilnēm un efektīvi risiniet klientu pieprasījumus.

Mobilais Tiešsaistes Čats

Vēl viena lieliska LiveAgent tiešsaistes čata funkcija ir tā, ka, atrodoties ceļā, var viegli nodrošināt tiešsaistes čata atbalstu. Liveagent ir gan Android, gan iOS Tiešsaistes čata mobilā aplikācija. Vienmēr esiet pieejams čatošanai, izmantojot LiveAgent tiešsaistes čata tālruni, un iegūstiet priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.

Piezīmes čatā

Čatam var viegli pievienot piezīmi (piezīme ir redzama tikai jums un citiem aģentiem).

Failu Vilkšanas un Nomešanas iespēja Čatā

Ļaujiet klientiem viegli nosūtīt failus, čatojot ar jūsu atbalsta pārstāvjiem. Padariet visu procesu vieglāku un ātrāku.

Čata Atsauksmes

Izvairieties no nepietiekoša atbalsta klientiem, ļaujot klientiem novērtēt klientu atbalsta aģentu atsaucību un atbildes. Apbalvojiet savus labākos aģentus un atbalstiet tos, kas šobrīd nesasniedz vēlamos rezultātus. Identificējiet negatīvas tendences klientu atbalsta jomā un attiecīgi rīkojieties.

Reāllaika čats

Automātiskie Tiešsaistes Čata Uzaicinājumi

Iesaistiet savas tīmekļa vietnes apmeklētājus, uzaicinot viņus uz reāllaika čatu ar saviem aģentiem. Iestatiet čata uzaicinājumus atbilstošajos vietrāžos URL jūsu tīmekļa vietnē (piemēram, cenu lapā).

Ja vēlaties uzzināt vairāk, lasiet Proaktīvie čata uzaicinājumi.

Viegla integrācija

Vienkārša sistēma ļauj viegli izveidot pielāgotas čata pogas, kuras ir viegli integrēt jūsu vietnē. Vienkārši, Nokopējiet un Ielīmējiet nelielu HTML kodu.

Iepriekšsagatavotas Tiešsaistes Čata Pogas

Liveagent piedāvā dažādas iepriekš izveidotas un pielāgojamas tiešsaistes čata pogas. Nevarat atrast īsto stilu tiešsaistes čata pogai? Neuztraucieties, jūs varat izveidot pielāgotu stilu, augšupielādējot attēlu vai uzrakstot savu HTML kodu.

Apskatiet visas LiveAgent pielāgojamās pogas — Tiešsaistes čata pogu galerijā.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL

Tiešsaistes Čata Dizains un Iestatījumu iespējas:

Tiešsaistes čata loga dizains

Iepriekš definētu Čata logu var izvēlēties no 4 stila iespējām:

  • Klasisks čats
  • Kvadrātveida čats
  • Musho čats
  • Burbuļa čats
Rediģēt čata pogu

Definējiet čata loga lielumu, pozīciju un krāsu.

Čata-poga-logs-dizains-LiveAgent

Iespējamie loga dizaina pielāgojumi:

  • Nosaukums
  • Sveiciena ziņojums
  • Novietojums
  • Atļaut uznirstošu logu
  • Izmērs
  • Apmales krāsa
  • Pogas krāsa
  • Statusa krāsa
  • Aģenta ziņas krāsa
  • Apmeklētāja ziņas krāsa

Turklāt varat arī norādīt pielāgotu CSS kodu, lai precizētu katra kontaktloga izskatu un sajūtu.

Čata Iestatījumi un Pārvirzīšana

Lai nodrošinātu ātru un precīzu saziņu, LiveAgent piešķir čatuAģentiem, kuriem jau ir bijusi iepriekšēja saziņa ar čata klientu.

Papildus nejaušai piešķiršanai pastāv arī vēl 3 papildu čata pārvirzīšanas iespējas.

Nejauša Piešķiršana

Jaunie čati tiks piešķirti pēc nejaušības principa vienam no čatam pieejamajiem aģentiem. Šī stratēģija palīdz piešķirt vienu un to pašu čatu skaitu vienlīdzīgi katram aģentam.

Vidēja noslodze

Jaunie Čati tiks piešķirti aģentam ar mazāko aktīvo čatu skaitu, lai saglabātu visu pieejamo Aģentu vienādu noslodzi. Šī stratēģija palīdz līdzsvarot vienlaicīgu čatu skaitu starp visiem pieejamajiem aģentiem.

Maksimāla noslodze

Jauni čati tiks piešķirti aģentam ar vislielāko aktīvo čatu skaitu, lai saglabātu maksimālo viņa noslodzi. Tiklīdz aģentam vairs nav brīvu čata slotu, jauns čata pieprasījums tiek novirzīts uz nākamo pieejamo Aģentu. Šī stratēģija palīdz maksimāli palielināt čatojošo Aģentu noslodzi un ļauj citiem Aģentiem strādāt pie bezsaistes Pieteikumiem.

Zvans visiem

Jauns Čata pieprasījums tiek izziņots visiem čatam pieejamajiem aģentiem, līdz kāds no tiem to pieņem.

Cik maksā tiešsaistes čata ieviešana manai tīmekļa vietnei?

LiveAgent piedāvā vairākas paketes, no kurāmm izvēlēties. Ja neesat pārliecināts, kas jums ir piemērots, šeit ir 14 dienu ilgs bezmaksas izmēģinājums.

Tiešsaistes čata izmaksas var atšķirties atkarībā no tā, cik aģentu ir jūsu uzņēmumā. LiveAgent ir komplekss risinājums, tāpēc tas ietver vairāk nekā tikai tiešsaistes čatu. Papildinformāciju par LiveAgent tiešsaistes čatu skatiet šeit.

Tiešsaistes Čata izmaksas ir attēlotas zemāk:

Zināšanu bāzes resursi: 

Vai vēlaties ieviest tiešsaistes čata atbalstu savai tīmekļa vietnei?

Tālāk ir sniegta pamācība soli pa solim – kā integrēt Tiešsaistes Čata pogu jūsu tīmekļa vietnē.

Vēlaties uzzināt vairāk?

Izlasiet 10 iemeslus, lai ieviestu tiešsaistes čata pogu.

Try out LiveAgent's Live Chat Free Trial

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your live chat support with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju