Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tērzēšanas vēsture

Vai Jums kādreiz ir nācies saskarties ar klientu neapmierinātību tāpēc, ka Jūsu darbinieks nav zinājis par iepriekšējo saziņu ar klientu?

Diemžēl tas notiek biežāk, nekā Jūs domājat.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzlabot savu ikdienas klientu atbalsta darbību. Tādējādi tas palīdz apstrādāt klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem, efektīvi izmantojot laiku. Visas funkcijas ir vienkopus. Visa nepieciešamā informācija ir atrodama palīdzības pieteikumā vai tērzēšanas sarunā.

Kas ir tērzēšanas vēsture?

Tērzēšanas vēsture ir viena no daudzām LiveAgent funkcijām. To var saukt par tērzēšanas žurnālu vai sarunu vēsturi, kurā ir saglabāta iepriekšējā saziņa ar klientiem.

Tā ir diezgan pašsaprotama, un tā var būt ļoti noderīga dažādos scenārijos. To var izmantot, lai pārbaudītu iepriekšējos klientu pieprasījumus, pārbaudītu datus un informāciju, meklētu iepriekšējos problēmas risinājumus. Vienīgais ierobežojums ir Jūsu radošums.

Runājot konkrētāk, vienā ekrānā varat apskatīt klientu apkalpošanas tērzēšanas vēsturi un visas pašreizējās tērzēšanas. Turklāt Jums ir iespēja tieši piekļūt tērzēšanas saziņai un filtrēt to atbilstoši savām vēlmēm. Piemēram, varat filtrēt tērzēšanu pēc tagiem, nodaļām, datuma, vārda u.c.

Kā tērzēšanas vēsture var uzlabot Jūsu klientu apkalpošanu?

Droši vien mēs visi esam piedzīvojuši šo situāciju – skaidrojot iepriekšējo problēmu jaunajam klientu pārstāvim. Vai atceraties, cik nomācoši tas bija? Jo ilgāk klientam ir jāskaidro problēma, jo vairāk samazinās klienta apmierinātība. Kopumā tas rada stresu un un nevajadzīgu spriedzi tērzēšanas sarunās. Lai to novērstu, LiveAgent ir izveidojis klientu sarunu vēstures funkciju, kurā varat viegli meklēt tērzēšanas sarunas.

Ko Jūs varat redzēt tērzēšanas vēsturē?

  • Apmeklētāja vārdu
  • Aģenta vārdu
  • Apmeklētāja valsti
  • Datumu
  • Laiku
  • Nodaļu
  • Tagus

Reāls piemērs:

Pieņemsim, ka Vendija vēlas pajautāt tērzēšanas aģentam par problēmu, ar kuru viņa saskārās pirms mēneša. Problēma tika atrisināta, bet tā atkārtojās. Tiešsaistes tērzēšanas aģents var ātri apskatīt iepriekšējo tērzēšanas sarunu un redzēt, kāds bija risinājums un kāpēc tas nebija ilglaicīgs. Izmantojot šo pieejamo informāciju, aģents var ieteikt citu risinājumu, vai paskaidrot, kas jādara citādi. Tāpēc nākotnē šī problēma vairs neradīsies.

Ieguvumi:

  • Ātra palīdzības pieteikumu atrisināšana
  • Uzlabota klientu apmierinātība
  • Labāka klientu pieredze
  • Vienmērīga klientu apkalpošanas darba plūsma

Ready to provide efficient customer service?

Try our 14-day free trial and try out all the features in LiveAgent, including Chat history. Do not waste your time. Have better customer interactions right away.

FREE TRIAL

Papildu funkcijas, kas palīdz uzlabot klientu pieredzi

Tērzēšanas klienta pašreizējais URL

Ātri uzziniet, kuru vietni klients pēta. Šī funkcija ļauj Jums būt gatavam sniegt atbilstošu informāciju un novērš nevajadzīgu klientu neapmierinātību.

Tiešsaistes tērzēšanas apmeklētāja URL

Iekšējā tērzēšana

Iekšējā tērzēšana ir tērzēšana, kas paredzēta Jūsu aģentiem LiveAgent ietvaros. Bet kā tas ir saistīts ar klientu pieredzi? Iekšējā tērzēšana tika izveidota, lai palīdzētu uzlabot Jūsu aģentu ikdienas uzdevumus. Ja viņiem ir nepieciešams sazināties ar citu aģentu, viņi to var vienkārši izdarīt, izmantojot LiveAgent un nemainot saskarnes. Rezultātā aģents var ātrāk sniegt nepieciešamo palīdzību. Jo vairāk Jūs uzlabojat savu klientu pārstāvju darba procesus, jo labāki var būt Jūsu pakalpojumi.

Iekšējā tērzēšana

Reāllaika rakstīšanas skats

Šī funkcija ļauj reāllaikā redzēt, ko klients raksta. Tā rezultātā, kamēr klients raksta, Jūs varat mēģināt saprast klienta jautājumu vai meklēt nepieciešamo informāciju.

Rakstīšana reāllaikā

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet LiveAgent – funkcijas.

Zināšanu bāzes resursi

Vai Jums jau ir LiveAgent?

Uzziniet, kā izveidot tērzēšanas pogu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju