Kas ir bezmaksas čata klients?
Bezmaksas čata klients ir programmatūra, kas atrodas lietotāja datorā. Šī programmatūra tiek izmantota tūlītējās ziņapmaiņas apstrādei, un tajā var apvienot visus lietotāja čata kontus.
Tas ir pilnīgi bez maksas ikvienam lietotājam. Katram ir draugu saraksts, kas ir visu kontaktu saraksts. Čata klientā var kārtot kontaktus dažādās grupās, mainīt statusu un nosūtīt attēlus vai saites citiem lietotājiem.
Bezmaksas čata klientu var izmantot gan personiskai, gan ar darbu saistītai saziņai. Labākam skaidrojumam to var salīdzināt ar tādām platformām kā Whatsapp vai Facebook IM (Instant Messaging).
Kura klientu apkalpošanas programmatūra to nodrošina?

Klientu apkalpošanas programmatūrai, piemēram, LiveAgent, ir vairākas funkcijas. Šī programmatūra padara jūsu klientu aģentus un klientus apmierinātākus. Tā kā programmatūrai ir vienotā iesūtne, tad tieši tur būs atrodami visi jūsu klientu pieprasījumi. Tas nozīmē – no visām platformām, piemēram, Sociālajiem medijiem, E-pasta, Tiešsaistes čata, Zvaniem un daudz kā cita. Tāpēc ar visiem klienta pieteikumiem var rīkoties no vienas saskarnes. Pievienojiet vēl dažas automatizācijas, un jūsu klientu aģentiem tagad ir efektīva un optimāla darbplūsma. Tiešsaistes čata programmatūra arī ir daļa no LiveAgent. Tā ļauj čatot ar klientu reāllaikā, tādējādi sniedzot ātras atbildes uz klientu jautājumiem.
Izmēģiniet mūsu bezmaksas čata klientu LiveAgent pakalpojumā. Saņemiet bezmaksas kontu šeit.
Citas lieliskas LiveAgent iezīmes:
- Zināšanu bāze
- CRM
- Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
- Servisa līmeņa līgumi (SLA) un Komandas
- Aģentu un Kanālu atskaites
Ja vēlaties uzzināt vairāk, šeit ir visi LiveAgent – līdzekļi.
Mēs arī nodrošinām abonementus ar papildu funkcijām, kas var uzreiz uzlabot jūsu klientu apkalpošanu. Lai uzzinātu vairāk, izlasiet sadaļu Cenas. Ja vēlaties izmēģināt kādu no mūsu abonementa paketēm, izmantojiet 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!
Frequently asked questions
Kāda ir bezmaksas čata klienta definīcija?
Bezmaksas čata klients ir programmatūra, kas atrodas lietotāja datorā. Tas dod iespēju apstrādāt tūlītējās ziņas, kā arī ļauj savienot visus lietotāju kontus. Svarīgi ir tas, ka tas ir bez maksas ikvienam lietotājam. To var izmantot ne tikai privātai saziņai, bet arī darbinieku saziņai. Tas darbojas tieši tāpat kā WhatsApp.
Kāda ir bezmaksas čata klienta loma?
Bezmaksas čata klients ļauj apstrādāt tūlītējās ziņas, kā arī sinhronizēt visus lietotāja kontus vienuviet. Jūsu rīcībā ir kontaktpersonu saraksts, kuru var kārtot dažādās grupās, mainīt to statusu vai nosūtīt svarīgas ziņas un failus.
Vai LiveAgent piedāvā bezmaksas čata klientu?
Liveagent piedāvā bezmaksas čata klientu. Tas padara apmierinātus gan klientus, gan aģentus. Aģenti, kas izmanto bezmaksas čata klientu, var izmantot visas platformas, piemēram, sociālos medijus, e-pastu, tiešsaistes čatu un citus savienojumus vienuviet. Tas nodrošina automatizāciju un reāllaika sarunu ar klientu, ļaujot ātri reaģēt.
Expert note
Bezmaksas čata klients ir efektīva programmatūra, ļaujot reaģēt un mijiedarboties ar klientiem reāllaikā, bez maksas. Ideāls risinājums gan privātai, gan korporatīvai saziņai.

Bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūra
LiveAgent piedāvā bezmaksas kontu un budžetam draudzīgu abonementu jebkuram uzņēmumam, kas vēlas uzreiz uzlabot savus atbalsta pakalpojumus. Palīdzības pieteikumu sistēmas priekšrocības ietver klientu noturēšanu, klientu apmierinātību, ieņēmumu palielināšanu, uzlabotu darbinieku darba plūsmu, darba slodzi un konkurences priekšrocības. Saistītie resursi ietver bezmaksas palīdzības pieteikumu programmatūru, atvērtā avota palīdzības pieteikumu sistēmu, bezmaksas tīmekļa čatu un palīdzības pieteikumu novirzīšanu. Labākā bezmaksas vai lēta tiešsaistes klientu atbalsta platforma jaunuzņēmumam, kas domā par budžetu, ir LiveAgent.
Daudzkanālu saziņa un lieliska klientu pieredze var uzlabot klientu apmierinātību un piesaistīt vairāk potenciālo klientu. Klientu apkalpošanas komanda izmantojot daudzkanālu platformas var ietaupīt laiku un resursus. Klientu apkalpošanas aģentiem jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, labiem komunikatoriem, empātiskiem un pacietīgiem. Klientu apkalpošanas apmācība un veicināšana ir svarīga uzņēmumiem. Lai panāktu uzņēmuma veiksmi, klientu apkalpošanas aģentiem būtu jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Aptaujas var palīdzēt noskaidrot klientu apmierinātību.
Ja uzņēmuma vēlēšanās ir sasniegt klientu atbalsta uzlabojumu, ir svarīgi izmantot efektīvus klientu apkalpošanas rīkus, piemēram, tiešsaistes kopienas, diskusijas un tiešsaistes čatu. 24/7 apkalpošanas dienests LiveAgent ir piemērots šāda veida rīkam. Klientu apkalpošanas aģentiem ir jābūt pārzinātājiem savā uzņēmumā un produktos, kā arī labiem komunikatoriem ar empātiju un pacietību. Klientu portāli samazina atbalsta pieprasījumu skaitu un atbalsta aģentu darba slodzi, kaut arī tiem nepieciešamas investīcijas. Klientu apkalpošanas apmācība palīdz attīstīt prasmes un palielināt klientu apmierinātību.
Klientu kontaktu programmatūra
TIDAL ir eksperimentāla izklaides platforma, kas piedāvā dažādus veidus, kā sazināties ar klientu atbalsta komandu, ieskaitot e-pastu, sociālos tīklus un pašapkalpošanas vietni. Sociālo mediju atbalsts ir pieejams, taču tiešsaistes chat un telefoniskais klientu atbalsts nav pieejami. Kontaktu centra programmatūra ļauj pārvaldīt lielu klientu saziņu apjomu vairākos kanālos, un LiveAgent piedāvā komunikācijas pārvaldības programmatūru, kas var palīdzēt uzņēmumiem izveidot inovatīvu saziņu ar klientiem un veidot ilgstošas attiecības.