Ko nozīmē komunicēt tiešsaistē?
Tiešsaistes komunikācija ir cilvēku komunikācijas veids internetā. Kad cilvēki sazinās internetā, viņiem ir iespēja nosūtīt viens otram teksta ziņu, video, atēlus un saites tiešsaistē. Parasti tiešsaistes čats neprasa nekādu lietotni – kā čata lietotne — jums nepieciešama tikai tīmekļa pārlūkprogramma, kas izveido savienojumu ar tīmekļa čata istabu.
Kāpēc uzņēmumiem ir jākomunicē ar klientiem tiešsaistē?
Daudzas e-komercijas mājaslapas lieto tiešsaistes čata pogas, lai nodrošinātu klientus ar saziņu ar atbalsta aģentu reāllaikā. Čatošana ar Jūsu mājaslapas apmeklētājiem ir viena no visekonomiskākajām stratēģijām, kad pienāk laiks mājaslapas apmeklētājus pārvērst maksājošos klientos. Lieliska apkalpošana kombinācijā ar ātrām un zinošām atbildēm tiešsaistes tīmekļa čatā ir atslēga uz klientu sirdi. Ja Jūs no visiem spēkiem cenšaties nodrošināt lielisku klientu atbalstu, apsveriet palīdzības dienesta lietojumprogrammas izmantošanu.
Čatam ir daudz dažādu lietotņu, tāpēc apskatiet tās, veiciet savu izpēti, uzziniet tiešsaistes čata padomus un izlemiet, kura no tām jums ir vispiemērotākā.
Lai uzzinātu, kā tiešsaistes čatsvar palīdzēt Jums pārvērst mājaslapas apmeklētājus par klientiem, apskatiet šo saiti.
Frequently Asked Questions
Kā uzinstalēt tīmekļa čatu?
Lai uzstādītu tīmekļa čatu, vienkārši instalējiet spraudni savā mājaslapā. Otra metode ir atrast instalācijas kodu un ieviest to savas mājaslapas kodā.
Kāda ir atšķirība starp tiešsaistes čatu un tīmekļa čatu?
Tiešsaistes čats ir klientu apkalpošanas platforma, kas ļauj reāllaikā sazināties klientam un pakalpojuma sniedzējam, ar tiem, kas apmeklē uzņēmuma vietni. Tīmekļa Čats, no otras puses, ir arī sistēma, kas ļauj reāllaikā sazināties, bet neprasa īpašas programmas instalēšanu. To raksturo vienkāršība un pieejamība.
Kādas ir tiešsaistes tīmekļa čata priekšrocības?
Tīmekļa čata priekšrocības ir šādas: izdevumu samazinājums — tīmekļa čats ir lētāks nekā tālruņa zvani, un viens cilvēks var apkalpot vairākus klientus vienlaikus. Tas nozīmē lielākus pārdošanas apjomus — tiešsaistes čats rada vairāk reklāmguvumu, turklāt klienti, kas izmanto čatu, daudz ticamāk veiks pirkumu; ātrāka izpratne par klientu problēmām, pateicoties reāllaika sarunai; ērtības klientiem — interneta čats ir ātra un efektīva saziņas iespēja; atskaites — jūs varat analizēt un pārraudzīt saziņas vēsturi tās laikā, redzēt, cik daudz lietotāju izmanto šo saziņas veidu, kāda ir aģentu efektivitāte; priekšrocība pār konkurentiem - joprojām maz uzņēmumu izmanto čata iespēju, tāpēc ir iespēja būt soli priekšā konkurentiem.
The article discusses a demonstration of the LiveAgent platform, showing the online activity of agents and visitors on a website. The platform also allows for communication with visitors through chat, and provides information on the source of website traffic. The article also mentions the use of cookies on the website.