Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Reāllaika rakstīšanas skats

Viens no veidiem, kā paātrināt tērzēšanu, ir aktivizēt funkciju, ko sauc par reāllaika rakstīšanas skatu. Citiem vārdiem sakot, tā ir funkcija, kas ļauj Jūsu aģentiem priekšskatīt tekstu, ko klients tobrīd raksta.

Vai zinājāt, ka:

Katrs piektais klients ir gatavs pārtraukt produkta vai pakalpojuma lietošanu, jo tiešsaistes tērzēšanas laikā atbilde tiek sniegta pārāk lēni?

Forrester ziņojums “Raising the Bar

Kopumā šī funkcija var dot Jūsu aģentiem nepieciešamo laiku, lai analizētu situāciju un ātrāk sniegtu precīzu atbildi.

Daudzi uzņēmumi, piemēram, Paypal vai Ikea, izmanto ziņu “sneak-peek” (jeb ieskata) funkciju, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu. Tas ne tikai palīdz Jūsu rakstīšanas aģentiem ātrāk atrast risinājumu, bet arī dod viņiem iespēju veikt vairākus uzdevumus. Tādējādi tiek palielināta viņu kopējā efektivitāte.

Kā darbojas reāllaika rakstīšanas skats?

Pirms klients noklikšķina uz pogas “Sūtīt ziņojumu”, Jums ir iespēja reāllaikā redzēt, ko klients raksta.

Rakstīšana reāllaikā

Tādējādi Jums ir vairāk laika, lai sagatavotu atbildi vai risinājumu klienta problēmai. Klienti novērtē ātras un precīzas atbildes

Piemērs

Attēlā redzams aģents, kas jautā apmeklētājam: “Sveiki, es esmu Andrejs, kā varu Jums palīdzēt?”

Reāllaikā varat redzēt, ka apmeklētājs raksta: “Sveiki, Andrej, man vajadzīga palīdzība ar…”

Tikmēr aģents var sagatavot savu atbildi.

Kā var aktivizēt reāllaika rakstīšanas skata funkciju?

Lai tiešsaistes tērzēšanā skatītu ziņas ieskatu reāllaikā, Jums ir nepieciešams:

1. Pieteikties savā LiveAgent kontā

2. Pāriet uz sadaļu Konfigurācijas

3. Noklikšķināt uz Tērzēšana -> Tērzēšanas iestatījumi

4. Sameklēt Rādīt klienta rakstīto tekstu

5. Ieslēgt

6. Saglabāt

Šī funkcija nav obligāta. Tāpēc, ja kādā brīdī vēlaties to deaktivizēt, varat to izdarīt tādā pašā veidā.

Ieguvumi uzņēmējdarbībā:

  • Konkurences priekšrocības
  • Ietaupa laiku
  • Labāka CX (klientu pieredze)
  • Palielina pārdošanas apjomus

Ready to increase your customer service effectiveness with LiveAgent?

Have your answers prepared before the customer submits a question with the Real-time Typing view feature in Live Chat. Try out our 14-day free trial and discover more help desk features.

FREE TRIAL

Zināšanu bāzes resursi

Ja vēlaties uzzināt vairāk, izlasiet sadaļu Kā izveidot tērzēšanu tiešsaistē – LiveAgent.

Bonuss:

Vēlaties uzlabot sava klientu apkalpošanas dienesta rakstīšanas laiku?

LiveAgent piedāvā bezmaksas tērzēšanas rakstīšanas testu, lai palīdzētu Jūsu aģentiem uzlabot ikdienas darbu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju