Bezmaksas Izmēģinājums

Atrisināšanas laiks

Kas ir atrisināšanas laiks?

Atrisināšanas laiks ir laiks, kurā palīdzības pieteikums tiek atrisināts. Tas sākas ar brīdi, kad palīdzības pieteikums tiek iesniegts jūsu atbalsta dienestā, un beidzas, kad jūsu aģents vai klients nospiež atrisināšanas pogu. Izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt.

Parastākā situācija, kad palīdzības pieteikums tiek atrisināts automātiski, ir tad, kad klients uzraksta jautājumu, klientu atbalsta aģents atbild uz to un klients vairs nesazinās ar aģentu. Šādā situācijā parasti pēc pāris dienām tiek aktivizēts noteikums, kas atrisina palīdzības pieteikumu.

Frequently asked questions

Kas ir atrisināšanas laiks?

Atrisināšanas laiks ir laiks no pieteikuma iesniegšanas līdz brīdim, kad aģents nospiež atrisināšanas pogu (izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt).

 

Kā var aprēķināt atrisināšanas laiku?

Lai aprēķinātu atrisināšanas laiku, izdaliet visu zvanu kopējo laiku ar apstrādāto pieprasījumu skaitu.

 

Kā iespējams uzlabot atrisināšanas laiku?

Lai uzlabotu atrisināšanas laiku laiku, pirmkārt, jānodrošina kvalitatīvs klientu atbalsts. Tas nozīmē, ka aģentiem jābūt atbilstoši sagatavotiem veikt darbu, kā arī viņeim jānodrošina rīki, kas palīdz veikt šo darbu. Pateicoties LiveAgent programmatūrai, darbu var automatizēt, aģents var pārvaldīt visus saziņas kanālus no vienas vietas un viņam ir piekļuve atskaitēm.

 

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju