Kas ir atrisināšanas laiks?
Atrisināšanas laiks ir laiks, kurā palīdzības pieteikums tiek atrisināts. Tas sākas ar brīdi, kad palīdzības pieteikums tiek iesniegts jūsu atbalsta dienestā, un beidzas, kad jūsu aģents vai klients nospiež atrisināšanas pogu. Izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt.
Parastākā situācija, kad palīdzības pieteikums tiek atrisināts automātiski, ir tad, kad klients uzraksta jautājumu, klientu atbalsta aģents atbild uz to un klients vairs nesazinās ar aģentu. Šādā situācijā parasti pēc pāris dienām tiek aktivizēts noteikums, kas atrisina palīdzības pieteikumu.
Frequently asked questions
Kas ir atrisināšanas laiks?
Atrisināšanas laiks ir laiks no pieteikuma iesniegšanas līdz brīdim, kad aģents nospiež atrisināšanas pogu (izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt).
Kā var aprēķināt atrisināšanas laiku?
Lai aprēķinātu atrisināšanas laiku, izdaliet visu zvanu kopējo laiku ar apstrādāto pieprasījumu skaitu.
Kā iespējams uzlabot atrisināšanas laiku?
Lai uzlabotu atrisināšanas laiku laiku, pirmkārt, jānodrošina kvalitatīvs klientu atbalsts. Tas nozīmē, ka aģentiem jābūt atbilstoši sagatavotiem veikt darbu, kā arī viņeim jānodrošina rīki, kas palīdz veikt šo darbu. Pateicoties LiveAgent programmatūrai, darbu var automatizēt, aģents var pārvaldīt visus saziņas kanālus no vienas vietas un viņam ir piekļuve atskaitēm.
Expert note
Labvēlīgs atrisināšanas laiks ir būtisks klientu uzticības un lojalitātes faktors. Jānodrošina kvalitatīvs klientu atbalsts, lai to sasniegtu.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.
Meklējat bezmaksas zināšanu bāzes programmatūru?
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas piedāvā vairākus saziņas kanālus un bezmaksas izmēģinājumu. Tā nodrošina komunikāciju ar klientiem, palielinot lojalitāti un pārdošanu. LiveAgent atbalsta zvanus, tērzēšanu un e-pastus, kā arī integrējas ar citām programmatūrām. Uzņēmums piedāvā arī atbalsta portālu, zvanu centra programmatūru, sūdzību pārvaldību un citus risinājumus. Translation to English: LiveAgent is a customer support software that offers several communication channels and a free trial. It provides communication with customers, increasing loyalty and sales. LiveAgent supports calls, chats, and emails, as well as integrates with other software. The company also offers a support portal, call center software, complaint management and other solutions.
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ļauj uzlabot saziņu ar visiem attiecīgajiem kanāliem, piemēram, e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zvanu centru un zināšanu bāzi. Tas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas automātiski sakārto komunikāciju. LiveAgent ir jaudīga Front alternatīva, uzlabojot klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.