Kas ir atrisināšanas laiks?
Atrisināšanas laiks ir laiks, kurā palīdzības pieteikums tiek atrisināts. Tas sākas ar brīdi, kad palīdzības pieteikums tiek iesniegts jūsu atbalsta dienestā, un beidzas, kad jūsu aģents vai klients nospiež atrisināšanas pogu. Izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt.
Parastākā situācija, kad palīdzības pieteikums tiek atrisināts automātiski, ir tad, kad klients uzraksta jautājumu, klientu atbalsta aģents atbild uz to un klients vairs nesazinās ar aģentu. Šādā situācijā parasti pēc pāris dienām tiek aktivizēts noteikums, kas atrisina palīdzības pieteikumu.
Frequently Asked Questions
Kas ir atrisināšanas laiks?
Atrisināšanas laiks ir laiks no pieteikuma iesniegšanas līdz brīdim, kad aģents nospiež atrisināšanas pogu (izmantojot noteikumus, šo darbību var automatizēt).
Kā var aprēķināt atrisināšanas laiku?
Lai aprēķinātu atrisināšanas laiku, izdaliet visu zvanu kopējo laiku ar apstrādāto pieprasījumu skaitu.
Kā iespējams uzlabot atrisināšanas laiku?
Lai uzlabotu atrisināšanas laiku laiku, pirmkārt, jānodrošina kvalitatīvs klientu atbalsts. Tas nozīmē, ka aģentiem jābūt atbilstoši sagatavotiem veikt darbu, kā arī viņeim jānodrošina rīki, kas palīdz veikt šo darbu. Pateicoties LiveAgent programmatūrai, darbu var automatizēt, aģents var pārvaldīt visus saziņas kanālus no vienas vietas un viņam ir piekļuve atskaitēm.
Eksperta piezīme
Labvēlīgs atrisināšanas laiks ir būtisks klientu uzticības un lojalitātes faktors. Jānodrošina kvalitatīvs klientu atbalsts, lai to sasniegtu.

Palīdzības pieteikumu sadalīšana
Ātrs un efektīvs LiveAgent piedāvā ātru atbalstu klientiem un vairākas funkcijas, samazinot aģentu darba laiku un palielinot konversijas likmes.
Palīdzības pieteikumu uzkrāšanās
Iesakām izmantot LiveAgent, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un aģenta efektivitāti. Atlaides un tērzētava var piesaistīt klientus un nodrošināt produktīvu attālinātu darbu.