Bezmaksas Izmēģinājums

Atrisināts pieteikums

Kas ir atrisināts pieteikums?

Pieteikums tiek uzskatīts par atrisinātu, kad klients vai aģents nospiež pogu Atrisināts. Pieteikumu var atrisināt arī automātiski ar noteikumu vai noteiktu laiku kurā nenotiek aktivitāte.

Atrisināts pieteikums parasti ir pēdējais pieteikuma dzīves cikla stāvoklis. Ja pieteikums ir atrisināts, to var atkal atkārtoti atvērt atkarībā no situācijas.

Frequently asked questions

Kas ir atrisināts pieteikums?

Atrisināts pieteikums ir klienta pieteikums, kas ir atrisināts. Šis ir priekšpēdējais posms pieteikumu dzīves ciklā. Pēc tam pieteikums beidzas.

& nbsp;

Kurš var atrisināt pieteikumus LiveAgent?

LiveAgent jebkurš aģents var izskatīt iesūtījumus. Ja aģentam ir zemākās sistēmas atļaujas, tas var risināt tikai savus pieteikumus, savukārt, ja tas ir administrators vai īpašnieks, tam ir piekļuve visiem pieteikumiem.

& nbsp;

Kur var atrast atrisinātus pieteikumus LiveAgent?

Atrisinātos pieteikumus var atrast LiveAgent paneļa cilnē Pieteikumi. Šeit varat atrast visas atskaites neatkarīgi no to statusa.

& nbsp;

Atgriezties uz Glosāriju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju