Kas ir atrisināts pieteikums?
Pieteikums tiek uzskatīts par atrisinātu, kad klients vai aģents nospiež pogu Atrisināts. Pieteikumu var atrisināt arī automātiski ar noteikumu vai noteiktu laiku kurā nenotiek aktivitāte.
Atrisināts pieteikums parasti ir pēdējais pieteikuma dzīves cikla stāvoklis. Ja pieteikums ir atrisināts, to var atkal atkārtoti atvērt atkarībā no situācijas.
Frequently asked questions
Kas ir atrisināts pieteikums?
Atrisināts pieteikums ir klienta pieteikums, kas ir atrisināts. Šis ir priekšpēdējais posms pieteikumu dzīves ciklā. Pēc tam pieteikums beidzas.
& nbsp;
Kurš var atrisināt pieteikumus LiveAgent?
LiveAgent jebkurš aģents var izskatīt iesūtījumus. Ja aģentam ir zemākās sistēmas atļaujas, tas var risināt tikai savus pieteikumus, savukārt, ja tas ir administrators vai īpašnieks, tam ir piekļuve visiem pieteikumiem.
& nbsp;
Kur var atrast atrisinātus pieteikumus LiveAgent?
Atrisinātos pieteikumus var atrast LiveAgent paneļa cilnē Pieteikumi. Šeit varat atrast visas atskaites neatkarīgi no to statusa.
& nbsp;
- Kas ir palīdzības pieteikumu sadalīšana? (+ bezmaksas izmēģinājuma versija) | LiveAgent
- Pieteikumu atkārtota piešķiršana [Skaidrojums]
- Procesā esošs palīdzības pieteikums (skaidrojums)
- Iepauzēti pieteikumi (Skaidrojums)
- Palīdzības pieteikumu novirzīšana [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikuma novērotājs [Skaidrojums]
- Palīdzības pieteikumu kopīgošana [Explained]
- Palīdzības pieteikuma dzīves cikls [Skaidrojums]