Kas ir atrisināts pieteikums?
Pieteikums tiek uzskatīts par atrisinātu, kad klients vai aģents nospiež pogu Atrisināts. Pieteikumu var atrisināt arī automātiski ar noteikumu vai noteiktu laiku kurā nenotiek aktivitāte.
Atrisināts pieteikums parasti ir pēdējais pieteikuma dzīves cikla stāvoklis. Ja pieteikums ir atrisināts, to var atkal atkārtoti atvērt atkarībā no situācijas.
Frequently Asked Questions
Kas ir atrisināts pieteikums?
Atrisināts pieteikums ir klienta pieteikums, kas ir atrisināts. Šis ir priekšpēdējais posms pieteikumu dzīves ciklā. Pēc tam pieteikums beidzas. & nbsp;
Kurš var atrisināt pieteikumus LiveAgent?
LiveAgent jebkurš aģents var izskatīt iesūtījumus. Ja aģentam ir zemākās sistēmas atļaujas, tas var risināt tikai savus pieteikumus, savukārt, ja tas ir administrators vai īpašnieks, tam ir piekļuve visiem pieteikumiem. & nbsp;
Kur var atrast atrisinātus pieteikumus LiveAgent?
Atrisinātos pieteikumus var atrast LiveAgent paneļa cilnē Pieteikumi. Šeit varat atrast visas atskaites neatkarīgi no to statusa. & nbsp;
Expert’s note
Atrisināts pieteikums ir pēdējais posms pieteikumu dzīves ciklā, kad pieteikums tiek uzskatīts par atrisinātu. Pēc tam to var atkārtoti atvērt atkarībā no situācijas.
Kā pievienot Aģentus LiveAgent sistēmā
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas uzlabo klientu atbalsta pieredzi. Ar LiveAgent aģentu pārvaldības funkciju var viegli definēt un uzraudzīt aģentus, vienkāršojot klientu mijiedarbību. Uzņēmums piedāvā arī daudzas citas funkcijas un integrācijas, lai optimizētu klientu atbalstu. Atpakaļ pie video, izveidojiet bezmaksas kontu.
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs līdzeklis klientu atbalstam, var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu. Sociālo mediju integrācija veicina klientu atgriešanos. LiveAgent piedāvā daudzkanālu klientu servisa platformu ar daudzām integrācijām.