Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Akadēmija
  • Kā mājaslapai pievienot tiešsaistes tērzētava pogu?

Kā mājaslapai pievienot tiešsaistes tērzētava pogu?

Tiešsaistes tērzētava ir kļuvusi par vēlamo klientu apkalpošanas kanālu aizvien lielākam skaitam tiešsaistes patērētāju. Tādējādi mājaslapas tiešsaistes tērzētavas logrīks ir nepieciešams visu lielumu uzņēmumiem jebkurā nozarē. Tas ļauj piedāvāt ātru un savlaicīgu palīdzību klientiem. Turklāt, ja to izmanto stratēģiski pareizi, tas var ievērojami palīdzēt palielināt klientu iesaisti, uzlabot klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus, vienlaikus samazinot klientu atbalsta izmaksas.

LiveAgent Live Chat Demo

Kā pievienot tiešsaistes tērzētavu savai mājaslapai?

1. Izvēlieties savu tiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēju

Ņemot vērā, ka tērzēšana tiešsaistē var ietekmēt Jūsu klientu apkalpošanas kvalitāti un ienākumus, ir vērts ieguldīt laiku to izpētē. Tādējādi, pirms izvēlaties rīku, kas atbilst Jūsu uzņēmuma vajadzībām un pievienot to Jūsu mājaslapai, apgūstiet pēc iespējas vairāk par dažādiem tiešsaistes tērzēšanas programmatūras sniedzējiem. Daži no faktoriem lēmuma pieņemšana ir funkciju klāsts, viegla iestatīšana un pielāgošana, citu pušu programmatūras savienojumi, drošība, savienojamība ar mobilo tālruni, cena, un klientu atbalsts.

2. Reģistrējieties pakalpojumam

Iespējams, ka esat samazinājis savu izvēli atbilstoši savām prasībām un budžetam. Taču joprojām neesat gatavs iegādāties pilnu produktu? Jūs varat sākt ar bezmaksas izmēģinājuma versiju. Lielākā daļatiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēju piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju ar visām pieejamajām produkta funkcijām, lai ļautu potenciālajiem klientiem pārbaudīt visu funkcionalitāti vai iespēju pieprasīt demonstrāciju. Reģistrēšanās izmēģinājumam parasti aizņem ne vairāk par pāris minūtēm un neprasa kredītkartes informāciju.

3. Pievienojiet tiešsaistes tērzētavas pogu savā mājaslapā

Tērzētavas poga - LiveAgent

Pēc reģistrācijas ir jāizvēlas tērzētavas poga. Pēc tam vienkārši ielīmējiet īso HTML kodu savā lapā, lai varētu veikt reāllaika tērzēšanu. Kad esat ievietojis tērzētavu mājsalapā, reāllaikā varat sākt tērzēšanu ar saviem klientiem un perspektīvajiem klientiem. Katru reizi, kad apmeklētājs noklikšķina uz tiešsaiastes tērzētavas pogas, kas parasti tiek parādīta vietnes labajā apakšējā stūrī; tiek parādīts tērzēšanas logs. Turpmāk noklikšķinot uz šī loga, apmeklētājs uzsāk tērzēšanu ar uzņēmuma pārstāvi, kurš pašlaik ir tiešsaistē un ir pieejams tērzēšanas pieprasījuma apstrādei.

Rediģējiet tērzētavas pogu

4. Pielāgojiet tiešsaistes tērzētavas logrīku

Tiešsaistes tērzētavas programmatūras sniedzēji parasti piedāvā plašu rīka pielāgojumu klāstu. Tas var ietvert tiešsaistes (ja tērzētava ir pieejama) un bezsaistes (ja tērzēšana nav pieejama) pogas un tērzēšanas logu dizaina pielāgošanu, lai tas izskatītos savā vietā mājaslapā, kā arī valodas un tekstu maiņu. Jūs varat arī izvēlēties, vai, noklikšķinot uz tērzēšanas pogas, nekavējoties tiks sākta tērzēšana vai tiks atvērta pirmstērzēšanas veidlapa, kuru apmeklētājam ir jāaizpilda. Pirmstērzēšanas veidlapas un kontaktu formas (ja neviens aģents nav tiešsaistē) parasti var arī pielāgot atbilstoši Jūsu vajadzībām.

5. Izmantojiet proaktīvos tērzēšanas aicinājumus

Proaktīvā tērzētava ir bieža dadzu tiešsaistes tērzētavu sniedzēju piedāvāta funkcija. Proaktīvos tērzēšanas aicinājumus var rādīt vai nu katrā mājaslapas lapā vai nu tikai konkrētās lapās. Piemēram, Jūsu cenu vai izrakstīšanas lapās, kur cilvēkiem visbiežāk ir nepieciešama palīdzība. Aicinājumus var taisīt gan manuāli, gan automātiski, saskaņā ar iepriekšiestatītiem noteikumiem. Piemērm, balstoties uz apmeklētāja informāciju vai viņa uzvedību mājaslapā, viņa atrašanās vietu, lapu mājaslapā, mājaslapā pavadīto laiku, mājaslapas apmeklēšanas reizes u.c.

Tiešsaistes Tērzētavas ieviešana - LiveAgent
Proaktīvie tērzēšanas aicinājumi

6. Izveidojiet šablona atbilžu sarakstu

Šablona ziņu izveide ir svarīga Jūsu mājaslapas tērzētavas logrīka iestatīšanas daļa, kas ir svarīga maksimālas efektivitātes sasniegšanai. Tās ir iepriekšdefinētas atbildes uz klientu biežāk uzdodamiem jautājumiem. Tās ļauj samazināt atbildes laiku un uzlabot aģentu efektivitāti, jo viņiem nevajadzēs rakstīt vienas un tās pašas vēstules uz vienādiem jautājumiem, uz kuriem var atbildēt ar vienkāršu pareizi uzrakstītu atbildi ar dažu klikšķu palīdzību. Šablona vēstules ir ļoti noderīgas, ja aģentiem ir jāapstrādā vairāki tērzēšanas pieprasījumi vienlaicīgi.

Tērzētavas logrīks mājaslapā - LiveAgent
Tērzētavas logs

Labākie Jūsu tiešsaistes tērzētavas atbalsta iestatīšanas piemēri

Saprast tiešsaistes tērzētavas integrēšanu mājaslapā ir tikai pirmais solis. Lūk ir daži padomi un labākie piemēri Jūsu tiešsaistes tērzētavas rīka optimizēšanai, lai tas nestu augļus gan Jūsu uzņēmumam, gan Jūsu klientiem.

Novietojiet to pareizās lapās

Kaut arī tiešsaistes tērzētavas pogu var pievienot visām mājaslapas lapām, iespējams, Jūs vēlēsieties to pievienot tikai dažās no tām. Šajā gadījumā, ir jāizvēlas lapas, kurās Jūsu klientiem un mājaslapas apmeklētājiem varētu rasties visvairāk jautājumu. Parasti tās ir Cenu, Produktu, Kontaktu, BUJ un galvenās lapas.

Gudri izmantojiet proaktīvās tērzēšanas funkcionalitāti

Ieviešot automātiskos proaktīvos tērzēšanas aicinājumus, pārliecinieties, ka tie neparādās jau pirmajās mājaslapas apmeklēšanas sekundēs, jau pirms lietotājs parspēja iepazīties ar mājaslapu. Turklāt, nevajadzētu vienu lietotāju aicināt tērzēšanā vairākas reizes, īpaši tas attiecas uz cilvēkiem, kuri jau noraidīja šādu aicinājumu. Tas viņu tikai tracinās.

Rādiet lietotājiem tiešsaistes pieejamības statusu

Ja Jūs neplānojat apstrādāt savu tiešsaistes tērzētavu 24/7, ir nepieciešams, lai klienti varētu skaidri redzēt, kad Jūsu aģenti nav pieejami. To var izdarīt ieslēdzot tērzētavas bezsaistes pogu, kas tiks attēlota, kad Jūsu aģenti ir bezsaistē un nevar apstrādāt tērzētavas dialogu. Var arī norādīt tiešsaistes tērzētavas darba laiku kontaktu lapā.

Pareizi izmantojiet šablona ziņas

Kaut arī šablona vēstules var ievērojami paātrināt atbildes laiku, dažreiz, ja tās izmanto nedomājot, tās var atnest vairāk kaitējuma nekā labuma. Noteikums numur viens par šablona vēstulēm – tās ir nepieciešams rediģēt un personalizēt katrai konkrētai situācijai un konkrētām katra klienta vajadzībām.

Investējiet tiešsaistes tērzētavas aģentu apmācībā

Un pats galvenai, Jūsu tērzētavas atbalsta kvalitāte nav tikai pareiza programmatūra ar uzlabotu funkcionalitāti. Galvenais ir tie cilvēki, kas strādā ar tiešsaistes tērzētavu.. Investējiet savos tērzētavas aģentos. To apmācībā var iekļaut efektīvus paņēmienus tērzētavas rīka izmantošanu, kas var uzlabot viņu elastības prasmes.

add-chat-to-website-LiveAgent
Tiešsaistes tērzētavas apskats

Aplūkojiet paši

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Discover on your own!

Knowledge is important, but only when put into practice. Test everything in our academy right inside the LiveAgent.

Free Trial
Atgriezties uz Akadēmiju Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.