Meklējiet SpiceWorks alternatīvu?

Atklājiet, kāpēc LiveAgent ir labākā SpiceWorks alternatīva, kas pieejama tirgū.

  • ✓ Nav iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Apnikusi jūsu palīdzības dienesta programmatūra?

Pārslēdzieties uz specializētu palīdzības dienesta programmatūru un uzlabojiet savu klientu apkalpošanas dienestu. LiveAgent piedāvā jums modernu, bet vienkāršu pieteikumu apstrādes sistēmu, kas apvieno visu jūsu saziņu ar klientiem vienuviet.

Nodrošiniet atbalstu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu, tālruni, klientu portālu, Viber, WhatsApp vai atbilstošos sociālos medijus, un nosedziet visus kanālus, ko izmanto klienti. Lasiet tālāk, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent vai jau šodien uzsāktu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

SpiceWorks un LiveAgent tuvplānā

Funkcijas Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Kredītkarte nav nepieciešama.
SpiceWorks
Pieteikumu Apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kārto klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
SpiceWorks piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko varat ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
SpiceWorks nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko varat izmantot zvanu veikšanai un saņemšanai, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
SpiceWorks nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapakalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapakalpošanās portālu.
SpiceWorks piedāvā Pašapakalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sabiedrisko mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā Viber integrāciju.
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu sistēmā un apstrādāt tās tāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
SpiceWorks nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomi.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
SpiceWorks piedāvā zināšanu bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
SpiceWorks nepiedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
SpiceWorks piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
SpiceWorks piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties tālruņu sistēmā pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkcijas.
SpiceWorks nepiedāvā IVR funkcijas.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgs Skype, Zoom vai FaceTime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
SpiceWorks nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumiem nebeidzas derīguma termiņš un tie netiek dzēsti - tos varat apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežotas Mājaslapas
Programmatūru varat izmantot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotas mājaslapas.
SpiceWorks piedāvā neierobežotas mājaslapas.
Neierobežots Čata Pogu skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežoti Pieteikumi/E-pasti
Varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu.
SpiceWorks piedāvā neierobežotu pieteikumu/e-pastu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Ierakstiet ikvienu veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts 24/7, neierobežojot iesniegto pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
SpiceWorks nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Vienota platforma, kas aptver ikvienu kanālu

Izvēlieties nepieciešamās pieteikumu pārvaldības funkcijas un nodrošiniet klientu atbalstu jebkur, kur tas ir nepieciešams. Vai jūsu klienti sūta jums e-pastus vai arī viņi vispirms vēlas jums piezvanīt? LiveAgent var apstrādāt visus klientu saziņas aspektus, lai jūs varētu koncentrēties uz atbilžu sniegšanu.

Daudzkanālu pārvaldības iespējas ietver e-pasta pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, zvanu centru ar Viber, klientu portālu, WhatsApp, un sociālajiem medijiem – Facebook, Twitter un Instagram.

Visaptverošs risinājums ar viedu darbplūsmu

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot tiešsaistes čatu

Tiešsaistes čats ir ideāls rīks ātrai un lieliskai pakalpojumu sniegšanai klientiem. Mūsu tiešsaistes čata logrīks ir visātrākais tirgū, kas nozīmē, ka jūs neatstāsit klientu gaidām. Vienkārši ievietojiet logrīku savā mājaslapā un apstrādājiet ienākošos pieprasījumus ar LiveAgent.

Darbā jūs atbalsta tādas funkcijas kā reāllaika rakstīšanas skats un proaktīvi čata uzaicinājumi. Izmēģiniet to bez maksas tūlīt un redziet, kā tas darbojas.

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Izmēģiniet mūsu tiešsaistes čatu ar uzlabotām funkcijām

Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Plašs funkciju klāsts, kas atbalsta Jūsu veiktās darbības

Katru saziņas kanālu atbalsta papildu funkcijas, kas padara darbplūsmas vienmērīgas un efektīvas. Izmantojiet filtrēšanu, birkas vai piezīmes, lai kārtotu pieteikumu sistēmu. Izmantojiet gamifikācijas funkcijas, tīkla pārraudzību vai savienojiet savu palīdzības dienestu ar citām ikdienā lietotām programmām.

LiveAgent ļauj jums izlemt, kā to pielietot, un ļauj jums bezgalīgi pielāgot darbplūsmas, kad vien tas ir nepieciešams. Pilnu funkciju sarakstu skatiet šeit.

Vadošā programmatūra

Vai zinājāt?

LiveAgent tika izveidots 2006.gadā un bija pirmais risinājums tirgū, kas piedāvāja tiešsaistes čata un palīdzības dienesta iespējas. 2023. gadā LiveAgent ir vislabāk novērtētais un vairāk apskatītais palīdzības dienesta risinājums tirgū, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

30%

Radiet vairāk ieņēmumu

Izveidojiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet klientus ar zibenīgu reakciju.

16 reizes;

Paaugstināt klientam sniegto vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomus, saglabājot klientu lojalitāti jūsu zīmolam.

Ietaupiet vairāk ar LiveAgent

Izcila klientu apkalpošana ir mūsu prioritāte

Mēs saprotam, ka, lai sniegtu vislabāko atbalstu, arī jums ir jāsaņem vislabākais atbalsts. LiveAgent jūs atbalsta ikreizi, kad jums tas ir nepieciešams. Mūsu 24/7 klientu atbalsts nodrošinās lielisku apkalpošanu jebkurā laikā. Sazinieties ar mums pa e-pastu, čatojiet tiešsaistē vai piezvaniet ikreiz, kad jums nepieciešama palīdzība vai vēlaties uzzināt ko jaunu.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automatizāciju, kas ļauj sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Izmēģiniet LiveAgent bez maksas jau šodien

Aplūkojiet mūsu pieņemamās cenu paketes un izvēlieties sev vispiemērotāko. Ja vēlaties redzēt LiveAgent darbībā, ieskatieties mūsu videoceļvedī vai izmēģiniet to un sāciet savu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien. Kredītkartes informācija nav nepieciešama un nav nekādu slēpto nosacījumu.

Saistītie Raksti arSpiceWorks alternatīva
Liveagent palīdz spēļu un sporta industrijas dalībniekiem palielināt klientu atbalstu. Sasniedziet nākamo līmeni, izmantojot LiveAgent palīdzības dienesta programmatūru.

Palīdzības dienesta programmatūra e-spēļu un e-sporta industrijai

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzvalodu atbalstu, pielāgojamām integrācijām un labu cenu. Tas uzlabo klientu apmierinātību un samazina darba laiku. Daži uzņēmumi atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību. Izvēlieties paketi, kas atbilst jūsu uzņēmumam un izmēģiniet to bez maksas.

LiveAgent piedāvā tiketu sistēmu, integrāciju ar vairākiem kanāliem un vairāk nekā 175 funkcijas. Palieliniet klientu apmierinātību un uzlabojiet reklāmguvumu līmeni.

Vai meklējat Samanage alternatīvu?

Sazinies ar LiveAgent, lai iegūtu atbalstu un integrāciju maziem un vidējiem uzņēmumiem. Pieteikies uz bezmaksas demonstrāciju tagad!

Aplūkojiet labākās sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas sociālo tīklu jautājumu izsekošanai un pārvaldībai. Salīdziniet atzīmes, funkcijas un daudz ko citu.

Eleged van a közösségi médiát támogató szoftveredből?

Programmatūra piedāvā sociālo tīklu tagošanu, zīmola izsekošanu, sadarbību, vairāku kontu pārvaldību un pārskatus/analītiku. Izmaksas un novērtējumi atšķiras.

Vai meklējat alternatīvu Novocall? Neskatieties tālāk, LiveAgent var pārņemt darbu. Apskatiet tās galvenās iezīmes un iespējas jau tagad.

Vai meklējat alternatīvu Novocall?

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar dažādām funkcijām, kas uzlabo klientu apkalpošanu un reklāmas guvumu. Cena ir pieņemama, funkcijas pielāgojamas.

Liveagent palīdz uzlabot jūsu SaaS biznesu un samazināt klientu kurnēšanu. Liveagent visus kanālus apvieno vienā risinājumā par lielisku cenu.

Palīdzības dienesta programmatūra priekš SaaS

Reāla laika čats un ātra un precīza palīdzība var ietekmēt klientu noturēšanu un samazināt kurnēšanu. Klientu apmierinātība ir svarīga, tādēļ nodrošiniet iespēju meklēt atbildes klientu portālā, sazinieties ar viņiem pa e-pastu un pabeidziet pārdošanu zvanot. Bonuss ir atzinības/pamudinājumu sistēma, kas palīdz novērtēt klienta apmierinātību.

Labākās tiešsaistes tērzētavas alternatīvas ietver noteiktu funkciju kopumu, kas nodrošinās Jums panākumus. Atrodiet īsto jau šodien!

Atklājiet labāko tiešraides tērzēšanas alternatīvu

Piedāvā dažādas iespējas un funkcijas, ieskaitot pielāgošanu zīmolam, lokācijas atzīmēšanu un ekrāna kopīgošanu. Ar neierobežotu tērzēšanas vēsturi un apmeklētāju uzraudzību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x