LiveAgent ir pareizā izvēle Jūsu uzņēmumam. Jūs varat izmantot bezmaksas kontu uz visiem laikiem un piekļūt būtiskām funkcijām, lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu un klientu pārvaldību.
LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.
Izbaudiet Mūža Bezmaksas Kontu
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Klientu attiecību pārvaldībai nav jābūt sarežģītai, ja Jūsu rīcībā ir šim darbam piemērots rīks.
Jūsu klientu pieprasījumi tiek glabāti vienuviet, kas ļauj Jums koncentrēties uz problēmu risināšanu, nevis meklēšanu. Visa Jūsu saziņa ir kārtīgi sakārtota vienuviet.
Jūs varat padarīt klientus apmierinātus pat ar bezmaksas kontu, kurā Jums ir pieejamas būtiskas funkcijas klientu atbalsta nodrošināšanai.
Klientu pārvaldības risinājumi ar LiveAgent ļauj uzlabot darba plūsmu un padarīt atbalstu efektīvāku.
Ar pareizo programmatūru padariet mijiedarbību ar klientiem par galveno prioritāti. Izmantojot bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru LiveAgent, vienkopus atradīsiet visus e-pastus, tiešsaistes tērzēšanu, zvanus un saziņas veidlapas. Un Jūs varat izmantot neierobežotu skaitu aģentu, lai pārvaldītu visu Jūsu saziņu.
Bezmaksas LiveAgent plāns ir ierobežots un neietver visas palīdzības pieteikumu un palīdzības dienesta funkcijas, kā automatizāciju, noteikumus, SLA, sociālos kontus un uzlabotus pārskatus… Pārbaudiet un salīdziniet, kuras funkcijas ir iekļautas bezmaksas plānā un kuru trūkst.
Bez maksas
7 dienu klientu atbalsta pieteikumu vēsture
Ierobežotas integrācijas
Nav sociālo tīklu kontu
Trūkst funkciju
no $15/mēn.
Nav ierobežojumu
Daudz noderīgu funkciju
Sociālo mediju konti
Pilna ziņojumu vēsture
un daudz kas cits…
Izmantojot tērzēšanu tiešsaistē savā tīmekļa vietnē, varat tieši sazināties ar klientiem, pirms viņi atstāj Jūsu tīmekļa vietni. Tiešsaistes tērzēšana piedāvā ātru risinājumu Jūsu klientiem, kas meklē padomu vai informāciju.
LiveAgent ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Un tas ir iekļauts bezmaksas kontā, bez jebkādām saistībām.
LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma ir īstais risinājums jebkuram uzņēmumam. Palīdzības pieteikumu sistēma pārvērš visu ienākošo klientu saziņu par palīdzības pieteikumiem, kas tiek automātiski šķiroti LiveAgent vadības panelī.
Vairs nekādas haotiskas saziņas vai bezgalīgas meklēšanas atsevišķos kanālos. Jūsu ērtībai viss ir izvietots vienā lieliskā rīkā.
Dažu minūšu laikā izveidojiet savu zvanu centru un pārvaldiet klientus personīgākā līmenī, izmantojot pārlūkprogrammu, datortelefonu vai mobilās lietotnes. Tas nozīmē, ka gadījumā, ja nevēlaties, Jums pat nav jāiegādājas tālruņa komplekts vai jāpērk īpaša aparatūra, lai izveidotu fizisku zvanu centru.
Visu, kas attiecas uz tālruņa zvaniem, pārvalda LiveAgent, un Jūs varat koncentrēties uz palīdzības sniegšanu saviem klientiem.
Vai zinājāt, ka klienti, pirms sazināties ar atbalsta aģentiem, visticamāk paši meklēs informāciju? Izveidojiet savu bezmaksas zināšanu bāzi un piedāvājiet klientiem noderīgus rakstus par savu uzņēmumu. Jūs pat varat to pielāgot tā, lai tā atbilstu Jūsu uzņēmuma zīmolam.
Izveidojiet rakstus par visbiežāk uzdotajiem jautājumiem un ļaujiet saviem aģentiem pievērsties svarīgākiem jautājumiem.
Veiciet izmaiņas klientu pārvaldībā un sniedziet saviem klientiem vislabāko iespējamo atbalstu. Tas Jums neko nemaksās. Ja vēlaties kaut ko papildu, varat pāriet uz maksas plānu ar lieliskām funkcijām, sociālo mediju atbalstu un daudz ko citu par saprātīgu cenu.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
CRM sistēma ļauj Jūsu aģentiem segmentēt klientus, kā arī skatīt iepriekšējo informāciju par tiem. Saziņa ar klientiem ir vienmērīgāka, un tādējādi tā var sniegt jebkura lieluma uzņēmumam priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem.
CRM ir saīsinājums, kas apzīmē klientu attiecību pārvaldību.
Lieliska bezmaksas klientu pārvaldības programmatūra apvieno e-pastu, zvanus, klientu portālu un tērzēšanas sarunas vienā universālā iesūtnē. Turklāt tā ietver dažus pamata pārskatus par kopējo klientu apkalpošanas sniegumu, palīdzības pieteikumu vēsturi, iekšējos palīdzības pieteikumus, pielāgotus tagus un iespēju apvienot un sadalīt palīdzības pieteikumus.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem