Vai meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?

Mēs jūs atbalstam ar bezmaksas pieteikumu apstrādi, zināšanu pārvaldību, tiešsaistes čatu un zvanu centra iespējām.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?

LiveAgent ir pareizā izvēle Jūsu uzņēmumam. Jūs varat izmantot bezmaksas kontu bez termiņa un piekļūt būtiskām funkcijām, lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu un klientu pārvaldību.


LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ieguvumi no bezmaksas klientu pārvaldības programmatūras

Klientu attiecību pārvaldībai nav jābūt sarežģītai, ja Jūsu rīcībā ir šim darbam piemērots rīks.

Viena vieta saskarsmei

Jūsu klientu pieprasījumi tiek glabāti vienuviet, kas ļauj Jums koncentrēties uz problēmu risināšanu, nevis meklēšanu. Visa Jūsu saziņa ir kārtīgi sakārtota vienuviet.

Apmierināti klienti

Jūs varat padarīt klientus apmierinātus pat izmantojot tikai bezmaksas kontu, kurā Jums ir pieejamas būtiskas funkcijas klientu atbalsta nodrošināšanai.

Produktivitātes pieaugums

Klientu pārvaldības risinājumi ar LiveAgent ļauj uzlabot jūsu darbplūsmu un padarīt atbalstu efektīvāku.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Klientu pārvaldība ar LiveAgent

Izmantojot pareizo programmatūru padariet mijiedarbību ar klientiem par galveno prioritāti. Izmantojot bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru LiveAgent, vienkopus atradīsiet visus e-pastus, tiešsaistes čatus, zvanus un kontaktformas. Un Jūs varat izmantot neierobežotu skaitu aģentu, lai pārvaldītu visu Jūsu saziņu.

Bezmaksas LiveAgent konta funkciju saraksts

Bezmaksas LiveAgent pakete ir ierobežota un neietver visas palīdzības pieteikumu un palīdzības dienesta funkcijas, piemēram, automatizāciju, nosacījumus, SLA, Zināšanu Bāzes programmatūru, sociālos kontus un paplašinātas atskaites… Pārbaudiet un salīdziniet, kuras funkcijas ir iekļautas bezmaksas paketē un kuru tur nav.

Free help desk software migration icon

Bezmaksas pakete

Bez maksas

7 dienu klientu pieteikumu vēsture

Ierobežotas integrācijas

Nav sociālo tīklu kontu

Trūkst funkciju

Free Live Chat-icon

Maksas pakete

no $15/mēn

Nav ierobežojumu

Daudz noderīgu funkciju

Sociālo mediju konti

Pilna ziņu vēsture

un daudz kas cits…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Bezmaksas tiešsaistes čats

Izmantojot Tiešsaistes čatu savā mājaslapā, varat tieši sazināties ar klientiem, pirms viņi dodas prom no Jūsu mājaslapas. Tiešsaistes čats piedāvā ātru risinājumu Jūsu klientiem, kas meklē padomu vai informāciju.

LiveAgent ir ātrākais čata logrīks tirgū ar čata parādīšanas ātrumu 2,5 sekundes. Un tas ir iekļauts arī bezmaksas kontā, bez jebkādām atrunām.

Bezmaksas pieteikumu apstrādes sistēma

LiveAgent pieteikumu sistēma ir īstais risinājums jebkuram uzņēmumam. Pieteikumu apstrādes sistēma pārvērš visu ienākošo klientu saziņu par palīdzības pieteikumiem, kas tiek automātiski šķiroti LiveAgent vadības panelī.

Vairs nekādas haotiskas saziņas vai bezgalīgas meklēšanas atsevišķos kanālos. Jūsu ērtībai viss ir izvietots viena lieliska rīka ietvaros.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Bezmaksas zvanu centrs

Dažu minūšu laikā izveidojiet savu zvanu centru un pārvaldiet klientus personīgākā līmenī, izmantojot pārlūkprogrammu, fizisku telefonu vai mobilās lietotnes. Tas nozīmē, ka gadījumā, ja nevēlaties, Jums pat nav jāiegādājas tālruņa komplekts vai jāpērk īpaša aparatūra, lai izveidotu fizisku zvanu centru.

Visu, kas attiecas uz tālruņa zvaniem, pārvalda LiveAgent, un Jūs varat koncentrēties uz palīdzības sniegšanu saviem klientiem.

Bezmaksas zināšanu bāze

Vai zinājāt, ka klienti, pirms sazināties ar atbalsta aģentiem, visticamāk paši meklēs informāciju? Izveidojiet savu bezmaksas zināšanu bāzi un piedāvājiet klientiem noderīgus rakstus par savu uzņēmumu. Jūs pat varat to pielāgot tā, lai tā atbilstu Jūsu uzņēmuma zīmola dizainam.

Izveidojiet rakstus par visbiežāk uzdotajiem jautājumiem un ļaujiet saviem aģentiem pievērsties svarīgākiem jautājumiem.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Esat gatavs uzlabot klientu pārvaldību?

Veiciet izmaiņas klientu pārvaldībā un sniedziet saviem klientiem vislabāko iespējamo atbalstu. Tas Jums neko nemaksās. LiveAgent klientu apkalpošanas programmatūra ir bez maksas, un, ja vēlaties kaut ko papildus, varat pārslēgties uz maksas paketi, kas aprīkota ar lieliskām funkcijām, sociālo mediju atbalstu un daudz ko vairāk par saprātīgu cenu.

Saistītie Raksti arBezmaksas klientu pārvaldības programmatūra
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x