Meklējat bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru?

LiveAgent ir pareizā izvēle Jūsu uzņēmumam. Jūs varat izmantot bezmaksas kontu uz visiem laikiem un piekļūt būtiskām funkcijām, lai nodrošinātu izcilu klientu atbalstu un klientu pārvaldību.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk, izmantojot LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ieguvumi no bezmaksas klientu pārvaldības programmatūras

Klientu attiecību pārvaldībai nav jābūt sarežģītai, ja Jūsu rīcībā ir šim darbam piemērots rīks.

Viena saskarsmes vieta

Jūsu klientu pieprasījumi tiek glabāti vienuviet, kas ļauj Jums koncentrēties uz problēmu risināšanu, nevis meklēšanu. Visa Jūsu saziņa ir kārtīgi sakārtota vienuviet.

Apmierināti klienti

Jūs varat padarīt klientus apmierinātus pat ar bezmaksas kontu, kurā Jums ir pieejamas būtiskas funkcijas klientu atbalsta nodrošināšanai.

Produktivitātes pieaugums

Klientu pārvaldības risinājumi ar LiveAgent ļauj uzlabot darba plūsmu un padarīt atbalstu efektīvāku.

LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview | Live Agent05:20Youtube video: LiveAgent | Quick Help Desk Software Overview
Live Agent

Klientu pārvaldība ar LiveAgent

Ar pareizo programmatūru padariet mijiedarbību ar klientiem par galveno prioritāti. Izmantojot bezmaksas klientu pārvaldības programmatūru LiveAgent, vienkopus atradīsiet visus e-pastus, tiešsaistes tērzēšanu, zvanus un saziņas veidlapas. Un Jūs varat izmantot neierobežotu skaitu aģentu, lai pārvaldītu visu Jūsu saziņu.

Bezmaksas LiveAgent konta funkciju saraksts

Bezmaksas LiveAgent plāns ir ierobežots un neietver visas palīdzības pieteikumu un palīdzības dienesta funkcijas, kā automatizāciju, noteikumus, SLA, sociālos kontus un uzlabotus pārskatus… Pārbaudiet un salīdziniet, kuras funkcijas ir iekļautas bezmaksas plānā un kuru trūkst.

Free help desk software migration icon

Bezmaksas konts

Bez maksas

7 dienu klientu atbalsta pieteikumu vēsture

Ierobežotas integrācijas

Nav sociālo tīklu kontu

Trūkst funkciju

Free Live Chat-icon

Maksas konts

no $15/mēn.

Nav ierobežojumu

Daudz noderīgu funkciju

Sociālo mediju konti

Pilna ziņojumu vēsture

un daudz kas cits…

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Bezmaksas tiešsaistes tērzēšana

Izmantojot tērzēšanu tiešsaistē savā tīmekļa vietnē, varat tieši sazināties ar klientiem, pirms viņi atstāj Jūsu tīmekļa vietni. Tiešsaistes tērzēšana piedāvā ātru risinājumu Jūsu klientiem, kas meklē padomu vai informāciju.

LiveAgent ir ātrākais tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Un tas ir iekļauts bezmaksas kontā, bez jebkādām saistībām.

Bezmaksas palīdzības pieteikumu sistēma

LiveAgent palīdzības pieteikumu sistēma ir īstais risinājums jebkuram uzņēmumam. Palīdzības pieteikumu sistēma pārvērš visu ienākošo klientu saziņu par palīdzības pieteikumiem, kas tiek automātiski šķiroti LiveAgent vadības panelī.

Vairs nekādas haotiskas saziņas vai bezgalīgas meklēšanas atsevišķos kanālos. Jūsu ērtībai viss ir izvietots vienā lieliskā rīkā.

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Bezmaksas zvanu centrs

Dažu minūšu laikā izveidojiet savu zvanu centru un pārvaldiet klientus personīgākā līmenī, izmantojot pārlūkprogrammu, datortelefonu vai mobilās lietotnes. Tas nozīmē, ka gadījumā, ja nevēlaties, Jums pat nav jāiegādājas tālruņa komplekts vai jāpērk īpaša aparatūra, lai izveidotu fizisku zvanu centru.

Visu, kas attiecas uz tālruņa zvaniem, pārvalda LiveAgent, un Jūs varat koncentrēties uz palīdzības sniegšanu saviem klientiem.

Bezmaksas zināšanu bāze

Vai zinājāt, ka klienti, pirms sazināties ar atbalsta aģentiem, visticamāk paši meklēs informāciju? Izveidojiet savu bezmaksas zināšanu bāzi un piedāvājiet klientiem noderīgus rakstus par savu uzņēmumu. Jūs pat varat to pielāgot tā, lai tā atbilstu Jūsu uzņēmuma zīmolam.

Izveidojiet rakstus par visbiežāk uzdotajiem jautājumiem un ļaujiet saviem aģentiem pievērsties svarīgākiem jautājumiem.

book lover - illustration
man and woman winners-illustration

Esat gatavs uzlabot klientu pārvaldību?

Veiciet izmaiņas klientu pārvaldībā un sniedziet saviem klientiem vislabāko iespējamo atbalstu. Tas Jums neko nemaksās. Ja vēlaties kaut ko papildu, varat pāriet uz maksas plānu ar lieliskām funkcijām, sociālo mediju atbalstu un daudz ko citu par saprātīgu cenu.

Saistītie Raksti arBezmaksas klientu pārvaldības programmatūra
Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x