Agile CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Agile CRM Privātuma Politika
Kas ir Agile CRM?
Agile CRM ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, ko izmanto daudzi uzņēmumi visā pasaulē. To izmanto automatizācijai, pārdošanai, mārketingam, saglabājot klientu datus, ko var izmantot dažādās kampaņās. Agile CRM nodrošina biznesa informāciju un palīdz pārdošanas speciālistiem pārvaldīt procesus.
Kā jūs to varat izmantot?
Šajā integrācijā ir pieejamas daudzas darbības un trigeri. Saņemiet paziņojumus savā informācijas panelī ikreiz, kad Agile CRM ir izveidots jauns gadījums, darījums, pieteikums, notikums, uzdevums, kontaktpersona vai klients. Varat arī sekot līdzi birkām un darījumu atskaites starppunktiem. Papildus šo darbību izsekošanai tās var veikt manuāli LiveAgent. Izveidojiet jaunas kontaktpersonas, pievienojiet kampaņām, pievienojiet piezīmes, izveidojiet uzņēmumus, pievienojiet klientus grupām, pievienojiet birkas vai veidojet sarunas.
Ieguvumi:
- Saņemiet paziņojumus par Agile CRM savā LiveAgent informācijas panelī
- Veiciet uzdevumus un paveiciet darbu bez pārslēgšanās starp programmatūrām
- Palieliniet darbplūsmu
Frequently Asked Questions
Kas ir Agile CRM?
Agile ir klientu attiecību pārvaldības platforma, kas klientiem ļauj glabāt svarīgus datus, kā arī automatizēt jebkādus pārdošanas vai mārketinga procesus.
Kādas ir priekšrocības, integrējot Agile CRM ar LiveAgent?
- uzlabota klientu apkalpošanas efektivitāte; - paziņojumu saņemšana no Agile CRM programmā LiveAgent - kontaktpersonas/kontaktu grupas izveidošana un birku pievienošana no vienota interfeisa
Integrately ir automatizācijas programmatūra, kas savieno vairāk nekā 425 lietojumprogrammas un programmatūras risinājumus. To galvenokārt izmanto, lai izveidotu integrācijas un darba plūsmas starp divām vai vairākām lietotnēm. LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas atbalsta gandrīz 70 pielāgotus integrācijas spraudņus. Tajā pat laikā LiveAgent piedāvā ievērojamus API un e-pasta mārketinga integrācijas. Abas programmas ir izmantojamas dinamiskiem tiešsaistes biznesiem, kuri vēlas uzlabot klientu pieredzi. Integrately var izmantot, lai uzlabotu savas darba plūsmu, izveidotu automatizāciju un paplašinātu klientu piesaisti. LiveAgent ir paredzēts klientu apkalpošanas uzlabošanai, lai palielinātu komunikācijas ātrumu, pilnveidotu klientu apmierinātību un palielinātu pārdošanas apjomus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
LiveAgent piedāvā programmatūru klientu apkalpošanai, kas ietver demonstrācijas, cenas, funkcijas, integrācijas un atbalsta portālu. Aicinājuma uz rīcību pogas var piesaistīt apmeklētāju uzmanību. LiveAgent piedāvā bezmaksas izmēģinājumu, sadarbojas ar VoIP partneriem un piedāvā daudzas funkcijas, kas palīdz uzņēmumiem palielināt pārdošanas apjomus, ieņēmumus un samazināt izmaksas.