Partners
Kas ir Agile CRM?
Agile CRM ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, ko izmanto daudzi uzņēmumi visā pasaulē. To izmanto automatizācijai, pārdošanai, mārketingam, saglabājot klientu datus, ko var izmantot dažādās kampaņās. Agile CRM nodrošina biznesa informāciju un palīdz pārdošanas speciālistiem pārvaldīt procesus.
Kā jūs to varat izmantot?
Šajā integrācijā ir pieejamas daudzas darbības un trigeri. Saņemiet paziņojumus savā informācijas panelī ikreiz, kad Agile CRM ir izveidots jauns gadījums, darījums, pieteikums, notikums, uzdevums, kontaktpersona vai klients. Varat arī sekot līdzi birkām un darījumu atskaites starppunktiem. Papildus šo darbību izsekošanai tās var veikt manuāli LiveAgent. Izveidojiet jaunas kontaktpersonas, pievienojiet kampaņām, pievienojiet piezīmes, izveidojiet uzņēmumus, pievienojiet klientus grupām, pievienojiet birkas vai veidojet sarunas.
Ieguvumi:
- Saņemiet paziņojumus par Agile CRM savā LiveAgent informācijas panelī
- Veiciet uzdevumus un paveiciet darbu bez pārslēgšanās starp programmatūrām
- Palieliniet darbplūsmu
Frequently Asked Questions
Kas ir Agile CRM?
Agile ir klientu attiecību pārvaldības platforma, kas klientiem ļauj glabāt svarīgus datus, kā arī automatizēt jebkādus pārdošanas vai mārketinga procesus.
Kādas ir priekšrocības, integrējot Agile CRM ar LiveAgent?
- uzlabota klientu apkalpošanas efektivitāte; - paziņojumu saņemšana no Agile CRM programmā LiveAgent - kontaktpersonas/kontaktu grupas izveidošana un birku pievienošana no vienota interfeisa
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu, kas palielina veiksmi un apmierinātību.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA
LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina sadarbību un palielina produktivitāti ar daudzām funkcijām, tostarp tiešsaistes čatu rīka un sūdzību pārvaldības sistēmas.