Partners
Kas ir Agile CRM?
Agile CRM ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, ko izmanto daudzi uzņēmumi visā pasaulē. To izmanto automatizācijai, pārdošanai, mārketingam, saglabājot klientu datus, ko var izmantot dažādās kampaņās. Agile CRM nodrošina biznesa informāciju un palīdz pārdošanas speciālistiem pārvaldīt procesus.
Kā jūs to varat izmantot?
Šajā integrācijā ir pieejamas daudzas darbības un trigeri. Saņemiet paziņojumus savā informācijas panelī ikreiz, kad Agile CRM ir izveidots jauns gadījums, darījums, pieteikums, notikums, uzdevums, kontaktpersona vai klients. Varat arī sekot līdzi birkām un darījumu atskaites starppunktiem. Papildus šo darbību izsekošanai tās var veikt manuāli LiveAgent. Izveidojiet jaunas kontaktpersonas, pievienojiet kampaņām, pievienojiet piezīmes, izveidojiet uzņēmumus, pievienojiet klientus grupām, pievienojiet birkas vai veidojet sarunas.
Ieguvumi:
- Saņemiet paziņojumus par Agile CRM savā LiveAgent informācijas panelī
- Veiciet uzdevumus un paveiciet darbu bez pārslēgšanās starp programmatūrām
- Palieliniet darbplūsmu
Frequently asked questions
Kas ir Agile CRM?
Agile ir klientu attiecību pārvaldības platforma, kas klientiem ļauj glabāt svarīgus datus, kā arī automatizēt jebkādus pārdošanas vai mārketinga procesus.
Kādas ir priekšrocības, integrējot Agile CRM ar LiveAgent?
- uzlabota klientu apkalpošanas efektivitāte;
- paziņojumu saņemšana no Agile CRM programmā LiveAgent
- kontaktpersonas/kontaktu grupas izveidošana un birku pievienošana no vienota interfeisa
Salesforce ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) programmatūra, kas palīdz uzlabot biznesa attiecības un rentabilitāti. Salesforce var tikt integrēts ar LiveAgent, lai uzlabotu produktivitāti un paplašinātu iespējas. Integrācija var palīdzēt pievienot jaunas kontaktpersonas un kampaņas no LiveAgent un uzlabot kopsavilkumu un komunikāciju ar klientiem. Salesforce var arī tikt integrēts izmantojot Zapier.
LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina klientu apkalpošanu un sūdzību pārvaldības sistēmu uzņēmumiem. Tā piedāvā arī citus risinājumus, piemēram, VoIP tālruņa sistēmas un pašapkalpošanās programmatūru. LiveAgent ir izveidots Quality Unit, LLC un ir pieejams arī kā alternatīva citām programmatūrām. Tie, kas vēlas izmēģināt LiveAgent, var uzsākt bezmaksas izmēģinājuma versiju.
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmaturu, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības programmatūru. Uzņēmums arī piedāvā dažādus klientu atbalsta un CRM pakalpojumus, kuru optimizēšanas rīki uzlabo potenciālo klientu skaitu uzņēmumā. Quality Unit, LLC ir uzņēmuma īpašnieks, kas garantē drošību un privātumu.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.