Vtiger CRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Vtiger CRM Privātuma Politika
Kas ir Vtiger CRM?
Vtiger ir mākoņdatos balstīta klientu attiecību pārvaldības programmatūra. Tā var palīdzēt veikt kontaktpersonu pārvaldību, klientu pārvaldības plūsmas menedžmentu un mārketinga kampaņas.
Kā Jūs to varat izmantot?
Izmantojiet šo Vtiger CRM integrāciju, lai saņemtu paziņojumus par atjauninājumiem savā LiveAgent informācijas panelī. Jūs uzzināsit par katru jaunu klientu, atgadījumiem, notikumiem, interesentiem, kontaktpersonām, rēķiniem un iespējām. Integrācija seko arī atjauninājumiem un izmaiņām. Izmantojiet to, lai izveidotu situācijas, notikumus, kontaktpersonas, interesentus, produktus, pakalpojumus, pieteikumus un vēl citus
Ieguvumi:
- Pārvaldiet klientu attiecības no LiveAgent
- Saņemiet paziņojumus par jaunumiem vai atjauninājumiem
- Viens risinājums, vairs nav vajadzīga pārslēgšanās
- Ietaupiet laiku un paveiciet vairāk
Frequently Asked Questions
Kas ir Vtiger?
Vtiger ir mākoņdatos balstīta klientu attiecību pārvaldības sistēma kopš 2004. gada.
Kādas ir priekšrocības, lietojot Vtiger kopā ar LiveAgent?
- pastiprināta klientu apmierinātība - uzlabota klientu apkalpošanas darbplūsmas efektivitāte - iespēja pārvaldīt klientu informāciju no LiveAgent
Virtual-Call piedāvā plašu mākoņa telekomunikāciju pakalpojumu klāstu, tostarp numuru pārvietošanu un Microsoft Teams integrāciju. Tā partnerattiecības ar LiveAgent nodrošina integrāciju bez papildu izmaksām. Ar uzmanību uz klientu vajadzībām un globālo klātbūtni, Virtual-Call sniedz efektīvus telefonijas risinājumus.
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar daudzām funkcijām, piemēram, tiešsaistes tērzēšanu, kas var palīdzēt uzņēmumiem piesaistīt jaunus klientus. Programma nodrošina arī iekšējo sakaru un reāllaika klientu apkalpošanu, kā arī pārskatu programmatūru. LiveAgent var tikt izmantota ar dažādām ierīcēm un ir pieejams 14 dienu bezmaksas izmēģinājuma periods.
Uzņēmumi var maksimāli paplašināt savu klientu bāzi un palielināt ieņēmumus, izmantojot aukstie zvanus, e-pastus vai sociālo mediju, kā arī satura mārketingu un SEO. Lai palielinātu pārdošanas apjomus un ieņēmumus, ir jānosaka mērķa tirgus un ideālais klienta profils, izveidojot sasniegšanas plānu un piesaistot perspektīvos pircējus. Izejošā pārdošana un klienta apkalpošanas programmatūras, piemēram, LiveAgent, ir efektīvas metodes klientu apmierinātības uzlabošanai. Bez maksas ir pieejama arī demonstrācija.
Yootel provides VoIP services for LiveAgent call centers. This service can improve customer relations with features such as IVR and custom phone numbers. LiveAgent offers a variety of call center features, including call recording and custom IVR trees. Yootel integration is easy with LiveAgent, making it a great choice for businesses of all sizes. The LiveAgent Academy provides information on call center management and customer support. VoIP software is an efficient and cost-effective solution for businesses looking to make calls over the internet.