Pārņemiet kontroli pār Jūsu sociālo tīklu kanāliem ar mūsu sociālo tīklu palīdzība dienesta alternatīvu. Mūsu iebūvētais risinājums nodrošina, ka Jūs nepalaidīsiet garām nevienu ziņu, komentāru, vai Jūsu zīmola atzīmēšanu, kas rezultēsies pozitīvā zīmola uztverē, lielākā klientu apmierinātībā, un veicinās vairāk pārdošanas.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Esiet zīmols, par kuru visi runā! Palieliniet vārdisko ieteikumu skaitu un palieliniet savu pārdošanu sniedzot izcilu klientu atbalsta servisu sociālajos tīklos.
Sāciet radīt savu stipro tiešsaistes klatbūtni, izmantojot mūsu sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvu jau šodien!
Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas ir Jūsu slepenais ierocis dažātu sociālo tīklu pārvaldīšanai. Nepalaidiet garām nevienu ziņu, komentāru un atzīmēšanu vienā kopējā informācijas panelī, lai nodrošinātu atbildi uz katru ziņu! Bezmaksas pakalpojums Jūs gaida!
Communicate with customers caur Viber un palieliniet pārdošanu! Vienkārši atbildiet uz zinām par atlaidēm, reklāmu vai speciālajiem piedāvājumiem.
Izmantojiet mūsu sociālo tīklu klausīšanās rīkus, kas ļauj sekot unikāliem atslēgvārdiem. Jums interesē, ko saka par Jūsu konkurentiem? Sekojiet tiem Twitter platformā, pateicoties mūsu sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas iespējai.
Neapmierināts klinets? Rīkojieties ātri, pirms nav par vēlu!Sekojiet jebkādai Jūsu biznesa/zīmola atzīmēšanai Twitter, (pat ja Jūs nebūsiet tieši atzīmēts) un pievienojietites sarunai. Labojiet kļūdas jau šodien!
Ielogošanas datu koplietošana ir pagātnē! Uzlabojiet savus atbalsta aģentus ar kopēju aģentu paneli, kas ļauj viņiem sadarboties un atbildēt uz sociālo tīklu jautājumiem bez ielogošanas katrā platformā atsevišķi.
Uzlabojiet savas komandas efektivitāti par 35% ar sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvu. Novērsiet neērtības, ko sniedz Instagram, Twitter un Facebook, atbildot uz visiem jautājumiem un ziņām no Jūsu aģenta paneļa. Atvadieties no jautriem mēmiem un nepārtrauktas skrolēšanas!
Trūkst lielās bildes? Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīva nodrošina, lai Jūs vienmēr būtu lietu ziņā! Sekojiet katra klienta problēmu risināšanai tiešsaistes tērzētavā, sociālajos tīklos, e-pastā vai tālrunī vienotā biļetes kokā. Tas ir tik vienkārši!
Izmantojiet uzlabotās funkcijas, ko piedāvā sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīva, piemēram,iebūvēta CRM vai šablona ziņas. Ietaupiet līdz pat 15 stundām iknedēļu izmantojot visu klienta informāciju un šablona atbildes.
Mūsdienās ir nepieciešami mūsdienīgi risinājumi. Atbildiet uz sociālo tīklu jautājumiem ar mūsu mobilās lietotnes palīdzību, kas ir pieemaja Google Play un App Store.
Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas piedāvā plašas automatizācijas iespējas. Automatizēti ikdienišķi, atkārtoti uzdevumi, piemēram, izsekošana, uzdevumu vai tagu piešķiršana un vēl daudz kas cits. Iespējas ir neierobežotas.
Uzlabojiet savu servisu (kā arī klientu pieredzi, ko Jūs sniedzat), izmantojot mūsu stabilās analītikas un pārskatu veidošanas funkcijas. Ievāciet reāllaika datus un atbilstoši pielāgojiet pakalpojumu stratēģiju.
Mes tevi neatstāsim bēdā! Mēs tev palīdzēsim 24/7 un sniegsim atbalstu vairākās valodās. Sazinies ar mums dzīvajā tērzētavā, e-pastā vai ar tālruni jebkurā laikā.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Ja Zvanu Centra Darbinieki Būtu Godīgi
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, e-pasta pārvaldības un tālruņa sistēmas. Sniedz arī datu migrāciju un 24/7 atbalstu.
Tidio sociālo mediju klientu apkalpošanas programmatūras apskats
Klientiem piedāvājiet individuālu apkalpošanu un izmantojiet tērzēšanu, lai reklamētu produktus un uzlabotu klientu pieredzi. LiveAgent piedāvā daudzus sakaru kanālus un integrācijas.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
Piedāvā dažādas iespējas un funkcijas, ieskaitot pielāgošanu zīmolam, lokācijas atzīmēšanu un ekrāna kopīgošanu. Ar neierobežotu tērzēšanas vēsturi un apmeklētāju uzraudzību.
Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei
Izšķiroša nozīme komerciālās tīmekļa vietnes saiknes stiprināšanā ar apmeklētājiem. Tērzēšana tiešsaistē ļauj sākt sarunas ar klientiem un sniegt atbalstu visā pirkuma procesā. LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmu ar integrētu tērzēšanas rīku vietnēm.
Pakalpojumu un reklāmu sniegšana visos klientu izmantotajos kanālos palīdz saglabāt zīmola identitāti un uzlabot klientu datu kvalitāti. Lai nodrošinātu labu klientu daudzkanālu pieredzi, ir svarīgi pazīt savu auditoriju, kartēt klientu ceļu un izmantot atbilstošus risinājumus, tostarp klientu daudzkanālu atbalstu. Svarīgi ir arī ieklausīties un rīkoties pēc klientu atsauksmēm.
Klientu komunikācijas pārvaldības programmatūra
Klientu sagaidījumi ir personalizēta, ātra un zinoša apkalpošana. Izmantojot CCM programmatūru, var samazināt klientu aizplūšanu un palielināt izdevumus. Neatbilstošs saturs ir cilvēku nepatīk.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem