Bezmaksas Izmēģinājums

Vai Jūsu sociālie tīkli padara Jūs traku?

Pārņemiet kontroli pār Jūsu sociālo tīklu kanāliem ar mūsu sociālo tīklu palīdzība dienesta alternatīvu. Mūsu iebūvētais risinājums nodrošina, ka Jūs nepalaidīsiet garām nevienu ziņu, komentāru, vai Jūsu zīmola atzīmēšanu, kas rezultēsies pozitīvā zīmola uztverē, lielākā klientu apmierinātībā, un veicinās vairāk pārdošanas.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Kopējais novērtējums
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.5
Groove
4.5
Kayako
4.0
Lietošanas vienkāršība
LiveAgent
4.6
Zendesk
4.3
Zoho Desk
4.4
Groove
4.5
Kayako
3.9
Klientu atbalsts
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.2
Zoho Desk
4.3
Groove
4.6
Kayako
3.9
Naudas vērtība
LiveAgent
4.7
Zendesk
4.1
Zoho Desk
4.5
Groove
4.0
Kayako
3.9
Cena
LiveAgent
$39/mēnesī/aģents
Zendesk
$59-$199/mēnesī/aģents
Zoho Desk
$18-$45/mēnesī/aģents
Groove
$25-$40/mēnesī/aģents
Kayako
$15-$60/mēnesī/aģents
Instagram
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Facebook
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Messenger
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Twitter
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Whatsapp
LiveAgent
Drīzumā
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Viber
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Darbības izsekošana
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Daudzkanālu komunikācija
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Automātiskā novirzīšana
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Ierobežots
Groove
Kayako
Ierobežots
Efektivitātes rādītāji
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Grupas pārvaldība
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Sociālo Tīklu tagi
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Zīmola izsekošana
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Groove
Kayako
Sadarbība
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Ierobežots
Groove
Kayako
Ierobežots
Vairāku kontu pārvaldība
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Ierobežots
Groove
Kayako
Ierobežots
Pārskati/Analītika
LiveAgent
Zendesk
Zoho Desk
Ierobežots
Groove
Kayako
Ierobežots
Funkcijas
Zendesk
Salīdzini Zendesk ar LiveAgent.
Zoho Desk
Salīdzini Zoho Desk ar LiveAgent.
Groove
Salīdzini Groove ar LiveAgent.
Kayako
Salīdzini Kayako ar LiveAgent.
Kopējais novērtējums
Kopējais Capterra verificēto lietotāju programmatūras novērtējums.
4.7 Saņēma kopējo atzīmi 4.7 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.3 Saņēma kopējo atzīmi 4.3 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.5 Saņēma kopējo atzīmi 4.5 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.5 Saņēma kopējo atzīmi 4.5 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
4.0 Saņēma kopējo atzīmi 4.0 no 5 no verificētiem lietotājiem Capterra.
Lietošanas ērtība
Lietošanas ērtības novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.6 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5
4.3 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.3 no 5.
4.4 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.4 no 5.
4.5 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.5 no 5.
3.9 Lietošanas ērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 3.9 no 5.
Klientu atbalsts
Klientu atbalsta novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.7 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.2 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.2 no 5.
4.3 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.3 no 5.
4.6 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.6 no 5.
3.9 Klientu atbalstu Capterra verificētie lietotāji novērtēja 3.9 no 5.
Naudas vērtība
Cenas vērtības novērtējums no Capterra verificētajiem lietotājiem.
4.7 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.7 no 5.
4.1 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.1 no 5.
4.5 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.5 no 5.
4.0 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 4.0 no 5.
3.9 Cenas vērtību Capterra verificētie lietotāji novērtēja 3.9 no 5.
Cena
Programmatūras cena par aģentu mēnesī USD valūtā
$39/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$59-$199/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$18-$45/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$25-$40/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
$15-$60/mēnesis/aģents Pieejamo plānu cenu diapazons. Par visiem plāniem tiek maksāts dolāros katru mēnesi. Norādītā cena atbilst cenai par vienu aģentu mēnesī.
Instagram
Instagram savienojums pārnes visus komentārus un atzīmēšanas, pārveidojot tos par biļetēm. Savienojums ļauj arī lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un atzīmēšanām no sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras.
Piedāvā Instagram savienojumu.
Nepiedāvā Instagram savienojumu.
Nepiedāvā Instagram savienojumu.
Nepiedāvā Instagram savienojumu.
Nepiedāvā Instagram savienojumu.
Facebook
Facebook savienojums pārnes visus komentārus un atzīmēšanas, pārveidojot tos par biļetēm. Savienojums ļauj arī lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un atzīmēšanām no sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras.
Piedāvā Facebook savienojumu.
Piedāvā Facebook savienojumu.
Piedāvā Facebook savienojumu.
Piedāvā Facebook savienojumu.
Piedāvā Facebook savienojumu.
Messenger
Facebook Messenger savienojums pārnes visas ziņas, pārveidojot tās par biļetēm. Savienojums ļauj arī lietotājiem atbildēt uz visām ziņām no sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras.
Piedāvā Facebook Messenger savienojumu.
Piedāvā Facebook Messenger savienojumu.
Neiedāvā Facebook Messenger savienojumu.
Piedāvā Facebook Messenger savienojumu.
Piedāvā Facebook Messenger savienojumu.
Twitter
Twitter savienojums pārnes visus komentārus un atzīmēšanas, pārveidojot tos par biļetēm. Savienojums ļauj arī lietotājiem atbildēt uz visiem Tvītiem tieši no sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras.
Piedāvā Twitter savienojumu.
Piedāvā Twitter savienojumu.
Piedāvā Twitter savienojumu.
Piedāvā Twitter savienojumu.
Piedāvā Twitter savienojumu.
Whatsapp
WhatsApp savienojums pārnes visas ziņas, pārveidojot tos par biļetēm. Savienojums ļauj arī lietotājiem atbildēt uz WhatsApp ziņām tieši no sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras.
Drīzumā
Šobrīd LiveAgent nepiedāvā WhatsApp savienojumu, taču tas tiek izstrādāts.
Piedāvā WhatsApp savienojumu.
Nepiedāvā WhatsApp savienojumu.
Nepiedāvā WhatsApp savienojumu.
Nepiedāvā WhatsApp savienojumu.
Viber
Viber savienojums pārnes visas ziņas, pārveidojot tos par biļetēm. Savienojums ļauj arī lietotājiem atbildēt uz Viber ziņām tieši no sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras.
Piedāvā Viber savienojumu.
Nepiedāvā Viber savienojumu.
Nepiedāvā Viber savienojumu.
Nepiedāvā Viber savienojumu.
Nepiedāvā Viber savienojumu.
Darbību izsekošana
Izsekojiet savas mājaslapas apmeklētāju uzvedību. Uzziniet, cik ilgi viņi apmeklē Jūsu mājaslapu, vai arī viņu atrašanos vietu Jūsu mājaslapā.
Piedāvā darbību izsekošanu.
Piedāvā darbību izsekošanu.
Piedāvā darbību izsekošanu.
Piedāvā darbību izsekošanu.
Piedāvā darbību izsekošanu.
Daudzkanālu saziņa
Savieno vairākas saziņas līnijām (piemēram, e-pastu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru vai sociālos tīklus), lai racionalizētu visas ziņas un ļautu aģentiem uz tām atbildēt no sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras.
Atbalsta daudzkanālu saziņu.
Atbalsta daudzkanālu saziņu.
Atbalsta daudzkanālu saziņu.
Atbalsta daudzkanālu saziņu.
Atbalsta daudzkanālu saziņu.
Automatizēta novirzīšana
Automatizēta biļešu novirzīšana uz noteikto nodaļu un aģentiem, pamatojoties uz iepriekšdefinētiem noteikumiem.
Piedāvā automatizētu biļešu novirzīšanu.
Piedāvā automatizētu biļešu novirzīšanu.
Ierobežots
Ierobežots līdz 5, 15 vai 30 automatizētiem novirzīšanas noteikumiem, atkarībā no abonētā cenu plāna.
Nepiedāvā automatizētu biļešu novirzīšanu.
Limited
Automatizēta biļešu novirzīšana, pamatojoties uz noteikumiem, ir pieejama tikai par $60 katram aģentam mēneša plānā. Automatizētā biļešu novirzīšana uz aģentiem ir pieejama tikai $40 un $60 par vienu aģentu mēneša plānos.
Veiktspējas rādītāji
Ļauj lietotājiem veidot veiktspējas pārskatus katrā kanālā, nodaļā vai aģentam atsevišķi.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Piedāvā veiktspējas rādītājus.
Nepiedāvā veiktspējas rādītājus.
Komandas pārvaldība
Ļauj aģentiem veidot kontaktu grupas mārketinga un pārdošanas segmentācijai.
Piedāvā komandas pārvaldību.
Piedāvā komandas pārvaldību.
Nepiedāvā komandas pārvaldību.
Nepiedāvā komandas pārvaldību.
Nepiedāvā komandas pārvaldību.
Sociālo Tīklu tagošana
Ļauj aģentiem pievienot saviem klientiem tagus, atbildot uz viņu sociālo tīklu jautājumiem, izmantojot sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūru.
Piedāvā sociālo tīklu tagošanu.
Piedāvā sociālo tīklu tagošanu.
Nepiedāvā sociālo tīklu tagošanu.
Piedāvā sociālo tīklu tagošanu.
Piedāvā sociālo tīklu tagošanu.
Zīmola izsekošana
Ļauj lietotājiem izsekot noteiktos atslēgvārdus Twitter platformā, uzrādod katru Tvītu, kurā ir atslēgvārds, pārveidojot to biļetē.
Piedāvā zīmola izsekošanas funkciju.
Nepiedāvā zīmola izsekošanu.
Nepiedāvā zīmola izsekošanu.
Nepiedāvā zīmola izsekošanu.
Nepiedāvā zīmola izsekošanu.
Sadarbība
Ļauj aģentiem strādāt kopā, lai atrisinātu biļetes.
Atbalsta sadarbību.
Atbalsta sadarbību.
Ierobežots
Sadarbības funkcijas ir ierobežotas un ir pieejamas tikai profesionālajam un uzņēmuma plāniem.
Atbalsta sadarbību
Ierobežots
Aģentu sadarbība nav atbalstīta $15 mēneša plānā, tā ir pieejama tikai Izaugsmes un Mēroga plānos.
Vairāku kontu pārvaldība
Ļauj lietotājiem savienot vairākus sociālo tīklu kontus (piemēram, divus Facebook kontus, vai trīs Twitter kontus) ar sociālo tīklu palīdzības dienesta programmatūras palīdzību.
Atbalsta vairāku kontu pārvaldību.
Neatbalsta vairāku kontu pārvaldību.
Ierobežots
Zoho Desk var savienot ierobežotu e-pasta kontu, atgriezeniskās saites logrīku, kontaktu formu un sociālo tīklu kontu skaits.
Atbalsta vairāku kontu pārvaldību.
Ierobežots
Ierobežots līdz 1, 2 un 5 kontiem, atkarībā no abonēšanas plāna.
Pārskati/Analītika
Analītikas informācijas panelis ļauj veidot veiktspējas atskaites.
Piedāvā pārskatus/analītiku.
Piedāvā pārskatus/analītiku.
Ierobežots
Pieeja pārskatu/analītikas informācijas panelim ir tikai Uzņemuma abonēšanas plānā.
Piedāvā pārskatus/analītiku.
Ierobežots
Paplašinātā pārskatu veidošana ir pieejama tikai Izaugsmes un Mēroga abonēšanas plānos.

Uzticējušies vairāk nekā 30 000 uzņēmumi un 150 miljoni galalietotāji

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Uzlabojiet savu sociālo tīklu reputāciju

Esiet zīmols, par kuru visi runā! Palieliniet vārdisko ieteikumu skaitu un palieliniet savu pārdošanu sniedzot izcilu klientu atbalsta servisu sociālajos tīklos.

Sāciet radīt savu stipro tiešsaistes klatbūtni, izmantojot mūsu sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvu jau šodien!

Atbildiet uz katru komentāru, ziņu un atzīmēšanu

Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas ir Jūsu slepenais ierocis dažātu sociālo tīklu pārvaldīšanai. Nepalaidiet garām nevienu ziņu, komentāru un atzīmēšanu vienā kopējā informācijas panelī, lai nodrošinātu atbildi uz katru ziņu! Bezmaksas pakalpojums Jūs gaida!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Mūsu sociālie savinojumi iekļauj

Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas

Palieliniet pārdošanu ar Viber mesendžeru

Communicate with customers caur Viber un palieliniet pārdošanu! Vienkārši atbildiet uz zinām par atlaidēm, reklāmu vai speciālajiem piedāvājumiem.

Sekojiet saviem konkurentiem

Izmantojiet mūsu sociālo tīklu klausīšanās rīkus, kas ļauj sekot unikāliem atslēgvārdiem. Jums interesē, ko saka par Jūsu konkurentiem? Sekojiet tiem Twitter platformā, pateicoties mūsu sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas iespējai.

twitter
Live chat templates

Kuriniet ugunskuru pirms nav par vēlu

Neapmierināts klinets? Rīkojieties ātri, pirms nav par vēlu!Sekojiet jebkādai Jūsu biznesa/zīmola atzīmēšanai Twitter, (pat ja Jūs nebūsiet tieši atzīmēts) un pievienojietites sarunai. Labojiet kļūdas jau šodien!

Izbaudiet augstākās pakāpes drošību

Ielogošanas datu koplietošana ir pagātnē! Uzlabojiet savus atbalsta aģentus ar kopēju aģentu paneli, kas ļauj viņiem sadarboties un atbildēt uz sociālo tīklu jautājumiem bez ielogošanas katrā platformā atsevišķi.

Security lock and badge
Performance-report-1

Novērsiet jucekli un uzlabojiet efektivitāti

Uzlabojiet savas komandas efektivitāti par 35% ar sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvu. Novērsiet neērtības, ko sniedz Instagram, Twitter un Facebook, atbildot uz visiem jautājumiem un ziņām no Jūsu aģenta paneļa. Atvadieties no jautriem mēmiem un nepārtrauktas skrolēšanas!

Uzziniet no bagāto biļešu sarunu konteksta

Trūkst lielās bildes? Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīva nodrošina, lai Jūs vienmēr būtu lietu ziņā! Sekojiet katra klienta problēmu risināšanai tiešsaistes tērzētavā, sociālajos tīklos, e-pastā vai tālrunī vienotā biļetes kokā. Tas ir tik vienkārši!

tour 02
crm integrations

Sniedziet ātras un individuālas atbildes

Izmantojiet uzlabotās funkcijas, ko piedāvā sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīva, piemēram,iebūvēta CRM vai šablona ziņas. Ietaupiet līdz pat 15 stundām iknedēļu izmantojot visu klienta informāciju un šablona atbildes.

Sniedziet izcilu servisu ceļā

Mūsdienās ir nepieciešami mūsdienīgi risinājumi. Atbildiet uz sociālo tīklu jautājumiem ar mūsu mobilās lietotnes palīdzību, kas ir pieemaja Google Play un App Store.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Atbrīvojieties no garlaicīgiem uzdevumiem

Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas piedāvā plašas automatizācijas iespējas. Automatizēti ikdienišķi, atkārtoti uzdevumi, piemēram, izsekošana, uzdevumu vai tagu piešķiršana un vēl daudz kas cits. Iespējas ir neierobežotas.

Mācies, uzlabo, esi pārāks

Uzlabojiet savu servisu (kā arī klientu pieredzi, ko Jūs sniedzat), izmantojot mūsu stabilās analītikas un pārskatu veidošanas funkcijas. Ievāciet reāllaika datus un atbilstoši pielāgojiet pakalpojumu stratēģiju.

Reports-Liveagent-feature
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Kaut kas nogāja greizi?

Mes tevi neatstāsim bēdā! Mēs tev palīdzēsim 24/7 un sniegsim atbalstu vairākās valodās. Sazinies ar mums dzīvajā tērzētavā, e-pastā vai ar tālruni jebkurā laikā.

Kāpēc LiveAgent ir labākā sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīva?

Mūsu klienti spēj izteikties visprecīzāk

  • Roman Bosch

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • christine preusler

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • Karl Dieterich

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • Hendrik Henze

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • Razvan Sava

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • Matt Janaway

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • Viviane Carter

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Christian Lange

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • user testimonials

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • JanWienk

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Allan Bjerkan

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Sissy Böttcher

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • Peter Koning

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • user testimonials

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Rafael Kobalyan

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Martin Drugaj

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • Ivan Golubović

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • user testimonials

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Timothy G. Keys

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • user testimonials

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • user testimonials

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • user testimonials

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • David Chandler

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju