Pārņemiet kontroli pār Jūsu sociālo tīklu kanāliem ar mūsu sociālo tīklu palīdzība dienesta alternatīvu. Mūsu iebūvētais risinājums nodrošina, ka Jūs nepalaidīsiet garām nevienu ziņu, komentāru, vai Jūsu zīmola atzīmēšanu, kas rezultēsies pozitīvā zīmola uztverē, lielākā klientu apmierinātībā, un veicinās vairāk pārdošanas.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Esiet zīmols, par kuru visi runā! Palieliniet vārdisko ieteikumu skaitu un palieliniet savu pārdošanu sniedzot izcilu klientu atbalsta servisu sociālajos tīklos.
Sāciet radīt savu stipro tiešsaistes klatbūtni, izmantojot mūsu sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvu jau šodien!
Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas ir Jūsu slepenais ierocis dažātu sociālo tīklu pārvaldīšanai. Nepalaidiet garām nevienu ziņu, komentāru un atzīmēšanu vienā kopējā informācijas panelī, lai nodrošinātu atbildi uz katru ziņu! Bezmaksas pakalpojums Jūs gaida!
Communicate with customers caur Viber un palieliniet pārdošanu! Vienkārši atbildiet uz zinām par atlaidēm, reklāmu vai speciālajiem piedāvājumiem.
Izmantojiet mūsu sociālo tīklu klausīšanās rīkus, kas ļauj sekot unikāliem atslēgvārdiem. Jums interesē, ko saka par Jūsu konkurentiem? Sekojiet tiem Twitter platformā, pateicoties mūsu sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas iespējai.
Neapmierināts klinets? Rīkojieties ātri, pirms nav par vēlu!Sekojiet jebkādai Jūsu biznesa/zīmola atzīmēšanai Twitter, (pat ja Jūs nebūsiet tieši atzīmēts) un pievienojietites sarunai. Labojiet kļūdas jau šodien!
Ielogošanas datu koplietošana ir pagātnē! Uzlabojiet savus atbalsta aģentus ar kopēju aģentu paneli, kas ļauj viņiem sadarboties un atbildēt uz sociālo tīklu jautājumiem bez ielogošanas katrā platformā atsevišķi.
Uzlabojiet savas komandas efektivitāti par 35% ar sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvu. Novērsiet neērtības, ko sniedz Instagram, Twitter un Facebook, atbildot uz visiem jautājumiem un ziņām no Jūsu aģenta paneļa. Atvadieties no jautriem mēmiem un nepārtrauktas skrolēšanas!
Trūkst lielās bildes? Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīva nodrošina, lai Jūs vienmēr būtu lietu ziņā! Sekojiet katra klienta problēmu risināšanai tiešsaistes tērzētavā, sociālajos tīklos, e-pastā vai tālrunī vienotā biļetes kokā. Tas ir tik vienkārši!
Izmantojiet uzlabotās funkcijas, ko piedāvā sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīva, piemēram,iebūvēta CRM vai šablona ziņas. Ietaupiet līdz pat 15 stundām iknedēļu izmantojot visu klienta informāciju un šablona atbildes.
Mūsdienās ir nepieciešami mūsdienīgi risinājumi. Atbildiet uz sociālo tīklu jautājumiem ar mūsu mobilās lietotnes palīdzību, kas ir pieemaja Google Play un App Store.
Sociālo tīklu palīdzības dienesta alternatīvas piedāvā plašas automatizācijas iespējas. Automatizēti ikdienišķi, atkārtoti uzdevumi, piemēram, izsekošana, uzdevumu vai tagu piešķiršana un vēl daudz kas cits. Iespējas ir neierobežotas.
Uzlabojiet savu servisu (kā arī klientu pieredzi, ko Jūs sniedzat), izmantojot mūsu stabilās analītikas un pārskatu veidošanas funkcijas. Ievāciet reāllaika datus un atbilstoši pielāgojiet pakalpojumu stratēģiju.
Mes tevi neatstāsim bēdā! Mēs tev palīdzēsim 24/7 un sniegsim atbalstu vairākās valodās. Sazinies ar mums dzīvajā tērzētavā, e-pastā vai ar tālruni jebkurā laikā.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Klientu pakalpojumi sociālajos medijos pievēršas galvenokārt B2C nozarēm, bet B2B uzņēmumi sasniedz plašāku iesaistīšanos tieši LinkedIn. FaceliftB2B un B2C sociālo mediju lietotāji. Uzņēmumi var izmantot dažādus kanālus, lai uzlabotu klientu apkalpošanu, ieskaitot zvanu centrus un tiešsaistes čatus. LiveAgent piedāvā integrācijas un alternatīvas iespējas klientu apkalpošanai.
The text promotes LiveAgent, a customer service software that integrates with various social media platforms, such as Facebook, Twitter, Instagram, and Viber. The software allows for the efficient management of customer interactions and the monitoring of brand reputation. The article discusses the importance of social media marketing and the use of both natural and paid social media to reach target audiences. The key factors for successful social media campaigns include engaging content, audience targeting, and consistency in posting.
Sociālo mediju atbalsta kritēriji un statistika attiecībā uz tā pielietojumu atšķiras dažādās nozarēs, piemēram, mazumtirdzniecības un e-komercijas uzņēmumi saņem ievērojami vairāk sociālo mediju vaicājumu nekā citas nozares. Lai pilnībā izprastu sociālo mediju atbildes laikus, mums ir jāsadala mērījumi atsevišķos kanālos. Sociālo mediju atbildes laiks parasti ir divas reizes ātrāks nekā atbalsts klientu portālā, bet divas reizes lēnāks nekā atbalsts, izmantojot čatu vai tālruni. Uzņēmumi var izmantot sociālos medijus, lai piesaistītu interesentus, bet reklāmguvumu līmenis ir salīdzinoši zems. Vidējais klientu apmierinātības rādītājs ir 70%.
Dabīgie un Maksas Sociālie Mediji
Lai uzturētu zīmola klātbūtni sociālajos medijos, jāsadarbojas ar pašreizējiem klientiem un jāinformē viņus par jaunumiem, kā arī jāattīsta attiecības. Mērķauditorijas sasniedzēšanai var apvienot maksas un dabīgos sociālos medijus, izmantojot prasmes, lai tos izmantotu pēc iespējas efektīvāk. Sociālo mediju reklāmas kampaņām jābūt pārdomātām un jāpielāgo auditorijas segmentiem. Sociālo mediju apkalpošanas uzlabošanai pieejama LiveAgent integrācija ar vairākiem sociālajiem medijiem.
Teksta mērķis ir reklamēt LiveAgent, klientu apkalpošanas programmatūru ar dažādām iespējām, kā arī piedāvāt bezmaksas izmēģinājuma versiju un kontaktus. Tiek minēts arī sociālo mediju pārvaldības kontrolsaraksts un pieaugošais interese par maksas sociālajiem medijiem. Ir svarīgi veikt plānošanu, sasaistīt ar nozares influenceriem un efektīvi sasniegt mērķauditoriju, kas atšķiras atkarībā no profesijas, vecuma utt. Pareizās sociālo mediju platformas izvēle ir būtiska labu rezultātu sasniegšanai.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem