Zvanītāja izsekošanas programmatūra
Zvanītāja izsekošanas programmatūra palīdz uzņēmumiem analizēt ienākošos zvaniem un personalizēt klientu apkalpošanu, stiprinot attiecības un uzlabojot mārketinga lēmumu pieņemšanu. Tas arī palīdz koncentrēties uz mārketinga ziņu uzlabošanu un palielina klientu apmierinātības līmeni.
Palīdzības pieteikumu novērotājs
LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām funkcijām, tostarp bezmaksas izmēģinājumu. Tas uzlabo klientu pieredzi un samazina neapmierinātību, nodrošinot efektīvu klientu apkalpošanu.
Jaudīgais numura sastādītājs ir automatizēts veids, kā zvanīt uz klientiem, atbrīvojot aģentus no manuālas numuru sastādīšanas. Tas ir noderīgs pārdošanai un klientu apkalpošanai. LiveAgent piedāvā efektīvu kontakta centra programmatūru, kas uzlabo sadarbību un produktivitāti. Uzņēmumi var izmēģināt šo risinājumu bez maksas.
LiveAgent integration offers various plugins and applications for customers to enhance the value of existing help desk software and improve satisfaction. A wide range of filters and collections can be used to sort and categorize the different types of integrations available. Feederloop, Everhour, Sangoma, Zoiper, and Linphone are some of the popular integrations.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.