Aizejat no Intercom?

LiveAgent piedāvā bezmaksas Intercom migrāciju, ko pilnībā veic mūsu tehniskā atbalsta darbinieki. Datu pārnešana no Intercom uz LiveAgent ir ātra, droša un bezmaksas. Pārejiet jau šodien!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Mēs ar prieku veiksim Jūsu datu migrāciju

Sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē vai e-pastu, lai paziņotu, ka vēlaties pārvietot datus no Intercom uz LiveAgent. Mēs droši un bez maksas migrēsim visus Jūsu datus. Tikmēr Jūs varēsiet mierīgi atpūsties un baudīt tasi kafijas.

Pieprasīt iebūvēto spraudņu migrāciju

Ja vēlaties pats migrēt Intercom datus uz LiveAgent, sazinieties ar mums, izmantojot tērzēšanu vai e-pastu. Mūsu izstrādātāji cītīgi strādā pie migrācijas spraudņu izveides daudziem palīdzības dienesta risinājumiem. Intercom vēl nav iekļauts šajā sarakstā, bet, ja vēlaties, lai tas tiktu iekļauts, vienkārši paziņojiet mums!

Migrate data to LiveAgent on your own

Kādus datus es varu pārnest no Intercom?

Personas

Viegli pārvietojiet aģentus, administratorus, galalietotājus un klientus.

Tagi

Migrējiet visus nodaļu un pieteikumu tagus.

Palīdzības pieteikumi

Migrējiet pieteikumus, pielikumus, lietotāju laukus un pieteikumu laukus.

Esat gatavs migrēt no Intercom?

Zemāk mēs esam izklāstījuši galvenās priekšrocības, ko mūsu klienti gūst pēc datu migrēšanas no Intercom uz LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Izcils klientu atbalsta dienests

Mūsu aģenti ir gatavi palīdzēt Jums atrisināt jebkuru problēmu 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Atbalsta dienests ar visām nepieciešamajām funkcijām

Mūsu programmatūra piedāvā vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas, ko papildina vairāk nekā 40 integrāciju.

Person collecting papers into the net

Ievērojami ietaupījumi un ieguldījumu atdeve

LiveAgent piedāvā bezmaksas tarifu plānu, kā arī trīs citus tarifu plānus par izdevīgu cenu.

Multilingual support in LiveAgent

Vairāku valodu atbalsts

LiveAgent ir pieejams 43 dažādu valodu tulkojumos (daži no tiem daļēji) un atbalsta valodām pielāgojamus logrīkus.

Migrējiet savus datus no Intercom jau šodien

LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte, lai nodrošinātu saviem klientiem pasaules līmeņa atbalstu.

Package Name

Palīdzības pieteikumi

Mazajiem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem

$15 /mēn.
Package Name

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana tiešsaistē

Ideāli piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem

$29 /mēn.

Pārejat no citas klientu atbalsta programmatūras?

Migrējiet savus datus no jebkura no tālāk uzskaitītajiem palīdzības dienesta risinājumu sniedzējiem bez maksas. Pārejiet jau šodien. Mēs esam par Jums parūpējušies.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arMigrācija no Intercom
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.

Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā

Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.

ChatGPT nodrošina uzlabotu atbildes kvalitāti, vienmērīgu toni un vienotu atbalstu vairākiem aģentiem klientu apkalpošanā, ļaujot uzņēmumiem gūt nozīmīgas priekšrocības un uzlabot klientu pieredzi.

Kā izmantot ChatGPT klientu apkalpošanai

ChatGPT nodrošina uzlabotu atbildes kvalitāti, vienmērīgu toni un vienotu atbalstu vairākiem aģentiem klientu apkalpošanā, ļaujot uzņēmumiem gūt nozīmīgas priekšrocības un uzlabot klientu pieredzi.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.

Kā izveidot Kontaktu grupas LiveAgent sistēmā

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.

Photoshop Radošais MI – Pārveido Nekustamo Īpašumu

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.

LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas un saziņas risinājumu klāstu, ieskaitot zvanu centra programmatūru, e-pasta pārvaldības programmatūru un tiešsaistes čatus. Platforma arī piedāvā laika nosacījumu funkciju, kas ļauj automatizēt uzdevumus atkarībā no laika intervāla. Uzņēmumi var izmantot šo funkciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un optimizētu darba procesus.

Kā iestatīt Laika Nosacījumus LiveAgent platformā

LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas un saziņas risinājumu klāstu, ieskaitot zvanu centra programmatūru, e-pasta pārvaldības programmatūru un tiešsaistes čatus. Platforma arī piedāvā laika nosacījumu funkciju, kas ļauj automatizēt uzdevumus atkarībā no laika intervāla. Uzņēmumi var izmantot šo funkciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un optimizētu darba procesus.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x