Pārejiet no Gmail?

Vai jūs vadāt klientu atbalsta dienestu no sava Google konta? Pārejiet uz nākamo līmeni un pārejiet no Gmail uz LiveAgent jau šodien.

LiveAgent ir galvenais helpdesk risinājums jebkura lieluma uzņēmumiem. Pievienojiet klientu atbalstam vairāk rīku. Dariet vairāk, izmantojot tiešraides čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi vai sociālo mediju integrāciju. Uzziniet vairāk, kādas priekšrocības tas var dot jūsu biznesam.

Priekšrocības pārejot no Gmail

Tiketingasistēma

Tiketinga sistēma var palīdzēt labāk organizēt klientu problēmas

Vairāk komunikācijas kanālu

Tiek atbalstīti e-pasta konti, tiešraides čats, zvanu centrs, zināšanu bāze un sociālie mediji

Uzlabota darbplūma

Jūs varat paveikt vairāk īsākā laikā. Ietaupiet līdzekļus un palīdziet vairāk klientiem

Benefits of attended call transfers

Mēs veiksim Jūsu datu migrāciju bez maksas

Gmail un Google produkti ir vienkārši lieliski, dažus no tiem arī mēs izmantojam savu darbu veikšanai. Tomēr klientu atbalsts ir atšķirīga lieta, un dažos līmeņos tas prasa daudz lielāku uzmanību un specializētu programmatūru.

Tieši šeit LiveAgent nāk, lai glābtu dienu. Lai to izmantotu, jums nav jāatbrīvojas no sava Gmail konta, mēs varam integrēt jūsu e-pastu LiveAgent tiketu sistēmā, un jūs varat izsekot visiem saviem e-pastiem informācijas panelī. Tas ir labāk organizēts klientu atbalsta nodrošināšanai, un jūs varat precīzi zināt, kad problēma ir atrisināta.

Kādus datus ir iespējams pārnest?

Supervisor

Personas

Pārvietojiet savus kontaktus

Mail envelope

Komunikācija

Jūsu e-pasti un citi komunikācijas veidi

Tags - icon

Tagi

E-pastu tagi arī var tikt pārnesti

customer feedback satisfaction rewards

Atsauksmes

Pārnesiet visas savas atsauksmes

E-pasts ir tikai sākums

Papildus Gmail iesūtnes iekļaušanai varat pievienot vairāk iesūtņu no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Yahoo, Microsoft vai jebkura cita. Mūsu tiketinga sistēma organizēs jūsu e-pastus no visiem kontiem. Bet tas vēl nav viss.

LiveAgent piedāvā vairāk rīku saziņai ar klientiem. Ātri sazinieties ar mūsu super ātrās tiešaistes čata logrīku, a href=”https://www.debugbear.com/blog/chat-widget-site-performance”>kura tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Izveidojiet pats savu zvanu centru un zināšanu bāzi. Vai arī sazinieties ar sociālo mediju atbalstu. Jūs varat integrēt Facebook Messenger, Twitter, Instagram un Viber. Vai vēlaties to izmēģināt?

liveagent tools

Ieskatieties ko Jūs varat lietot

get inspired

24/7 klientu atbalsts

Nodrošiniet lielisku atbalstu ar LiveAgent un saņemiet lielu atbalstu pretī. Visi mūsu klienti saņem diennakts klientu atbalstu, kas iekļauti viņu plānos.

Ikreiz, kad jums ir jāatrisina kāda problēma vai ja vēlaties vienkārši uzdot mums dažus jautājumus, mēs būsim gatavi jums atbildēt jebkurā laikā. Mēs izmantojam to pašu programmatūru, tāpēc mēs precīzi zinām, kā jums palīdzēt. Tas arī nozīmē, ka varat sazināties ar mums pa sev vēlamajiem kanāliem. Zvaniet mums, nosūtiet mums e-pastu vai sazinieties ar mums, izmantojot sociālos medijus. Vai tu esi ieinteresēts? Vienkārši noklikšķiniet uz pogas zemāk un izmēģiniet to.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Ko par mums saka mūsu klienti

Pārejiet no citas e-pasta programmatūras?

Pārnesiet visus savus datus no jebkura zemāk uzskaitītā helpdesk programmatūras nodrošinātāja bez maksas. Pārslēdzieties jau šodien. Mēs esam par visu parūpejušies.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arPāriešana no Gmail
Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Liveagent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas pielāgojas dažādu biznesa modeļu vajadzībām. Izpētiet, kā liveagent atbilst Jūsu nišas aģentūrai. Izglītības iestādes un nevalstiskās organizācijas paļaujas uz liveagent.

Piemērotākais risinājumsikvienam biznesam

Ideāla uzņēmuma risinājuma piedāvājums - LiveAgent, kas pielāgojas dažādu uzņēmumu vajadzībām. Palieliniet klientu vērtību un uzlabojiet apmierinātību, radot neaizmirstamu klientu pieredzi. Sāciet bezmaksas izmēģinājumu!

Efektīvi pārvaldiet lielu e-pastu skaitu ar e-pastu pārvaldīšanas lietojumprogrammas palīdzību. Uzziniet vairāk par e-pastu pārvaldīšanas sistēmas priekšrocībām, funkcijām un daudzu citu!

E-pastu pārvaldīšanas lietojumprogramma

This article discusses the benefits of email management software, including customized templates, analytics, collaboration tools, and task management features. The software also offers customer relationship management functionality and the ability to manage multiple email tabs. Additionally, the software includes tags and private notes for organizing email content and monitoring service level agreements.

Vai vēlaties pāriet no Outlook uz vienotu klientu atbalsta programmatūru? Apskatiet un uzziniet vairāk par datu pārnešanu uz LiveAgent.

Pārejiet no Outlook?

Michael Skok no Underscore VC vadīs meistarklasi par vērtības piedāvājumu jaunuzņēmumiem, lai veicinātu klientu rīcību un peļņu. Uz klientu vērsta uzņēmējdarbības modelis ir būtisks lojalitātei. MI Stability vēstule ASV Senātam akcentē pārredzamu un konkurencei spējīgu digitālo ekonomiku. Aktīvas klausīšanās prasmes veicina uzticību un zīmola lojalitāti. Produkta izveidošanai par uzņēmumu nepieciešama vīzija, misija un kultūra. LiveAgent tiek uzslavēts kā lielisks rīks klientu apkalpošanai dažādās nozarēs, lai uzlabotu klientu pieredzi.

Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā pilnīgu klientu apkalpošanas risinājumu, iekļaujot tiešsaistes čatu, zvanu centru, sociālos tīklus un klientu portālu. Tas ļauj uzlabot klientu pieredzi un efektivitāti. Uzziniet vairāk par šo paketi par $39 mēnesī.

Cīnieties ar grozu pamešanu un atgūstiet pircējus, izmantojot LiveAgent uzlabotās tiešsaistes tērzēšanas un automatizācijas funkcijas. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Samazināt & amp; atgūt pamestos iepirkumu ratiņus

LiveAgent piedāvā lielisku tiešraides tērzēšanu, tiketingu un automatizāciju, kas sniedz izcilu atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos. Turklāt, LiveAgent nodrošina visu kanālu atbalstu, papildus reāllaika atbalsta nodrošināšanai, un piedāvā efektivitātes uzlabojumus, multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām, lai uzlabotu klientu apkalpošanu. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x