Vai jūs vadāt klientu atbalsta dienestu no sava Google konta? Pārejiet uz nākamo līmeni un pārejiet no Gmail uz LiveAgent jau šodien.
LiveAgent ir galvenais helpdesk risinājums jebkura lieluma uzņēmumiem. Pievienojiet klientu atbalstam vairāk rīku. Dariet vairāk, izmantojot tiešraides čatu, zvanu centru, zināšanu bāzi vai sociālo mediju integrāciju. Uzziniet vairāk, kādas priekšrocības tas var dot jūsu biznesam.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Tiketinga sistēma var palīdzēt labāk organizēt klientu problēmas
Tiek atbalstīti e-pasta konti, tiešraides čats, zvanu centrs, zināšanu bāze un sociālie mediji
Jūs varat paveikt vairāk īsākā laikā. Ietaupiet līdzekļus un palīdziet vairāk klientiem
Gmail un Google produkti ir vienkārši lieliski, dažus no tiem arī mēs izmantojam savu darbu veikšanai. Tomēr klientu atbalsts ir atšķirīga lieta, un dažos līmeņos tas prasa daudz lielāku uzmanību un specializētu programmatūru.
Tieši šeit LiveAgent nāk, lai glābtu dienu. Lai to izmantotu, jums nav jāatbrīvojas no sava Gmail konta, mēs varam integrēt jūsu e-pastu LiveAgent tiketu sistēmā, un jūs varat izsekot visiem saviem e-pastiem informācijas panelī. Tas ir labāk organizēts klientu atbalsta nodrošināšanai, un jūs varat precīzi zināt, kad problēma ir atrisināta.
Pārvietojiet savus kontaktus
Jūsu e-pasti un citi komunikācijas veidi
E-pastu tagi arī var tikt pārnesti
Pārnesiet visas savas atsauksmes
Papildus Gmail iesūtnes iekļaušanai varat pievienot vairāk iesūtņu no dažādiem pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Yahoo, Microsoft vai jebkura cita. Mūsu tiketinga sistēma organizēs jūsu e-pastus no visiem kontiem. Bet tas vēl nav viss.
LiveAgent piedāvā vairāk rīku saziņai ar klientiem. Ātri sazinieties ar mūsu super ātrās tiešaistes čata logrīku, a href=”https://www.debugbear.com/blog/chat-widget-site-performance”>kura tērzēšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Izveidojiet pats savu zvanu centru un zināšanu bāzi. Vai arī sazinieties ar sociālo mediju atbalstu. Jūs varat integrēt Facebook Messenger, Twitter, Instagram un Viber. Vai vēlaties to izmēģināt?
Nodrošiniet lielisku atbalstu ar LiveAgent un saņemiet lielu atbalstu pretī. Visi mūsu klienti saņem diennakts klientu atbalstu, kas iekļauti viņu plānos.
Ikreiz, kad jums ir jāatrisina kāda problēma vai ja vēlaties vienkārši uzdot mums dažus jautājumus, mēs būsim gatavi jums atbildēt jebkurā laikā. Mēs izmantojam to pašu programmatūru, tāpēc mēs precīzi zinām, kā jums palīdzēt. Tas arī nozīmē, ka varat sazināties ar mums pa sev vēlamajiem kanāliem. Zvaniet mums, nosūtiet mums e-pastu vai sazinieties ar mums, izmantojot sociālos medijus. Vai tu esi ieinteresēts? Vienkārši noklikšķiniet uz pogas zemāk un izmēģiniet to.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Pārnesiet visus savus datus no jebkura zemāk uzskaitītā helpdesk programmatūras nodrošinātāja bez maksas. Pārslēdzieties jau šodien. Mēs esam par visu parūpejušies.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem