Migrējat no LivePerson?

Ja vēlaties pārvietot Jūsu biļešu sistēmas sarakstu, zināšanu bāzi, tiešsaistes tērzētavu un citu informāciju no LivePerson uz LiveAgent, tad Jūs esiet pareizā vietā.

Mēs piedāvājam Jums bezmaksas migrāciju no LivePerson uz LiveAgent ar mūsu atbalsta komandas palīdzību. Migrācijas process ir ātrs un drošs. Lasiet vairāk par migrāciju no LivePerson.

Kādus datus var pārvietot ar mūsu palīdzības dienesta migrācijas pakalpojumu?

Personas

Pārvietojiet vairākus aģentus, aģentu profilus un klientu kontaktus.

Jautājumu biļetes

Pārvietojiet jautājumu biļetes kopā ar biļešu informāciju un biļešu vēsturi

Tagi

Pārvietojiet tagus un nodaļas.

Maximum queue time

Bezmaksas LivePerson migrācijas

Mēs saprotam, ka ne katra klientu atbalsta programmatūra ir piemērota visiem, kaut arī LivePerson dara lielisku darbu.Migrējiet no LivePerson palīdzības dienesta uz LiveAgent. Jūs varat saglabāt Jūsu datus un sniegt lielisku klientu servisu ar citu programmatūras risinājumu. Turieties mērķi ar LiveAgent.

Mēs varam palīdzet Jums pārvietot aģentu profilus, tiešsaistes tērzēšanas biļetes vai jebkādas citas jautājumu biļetes, tagus, klientu datus un atsauksmes ar klientu pieredzi Jūsu jaunajā LiveAgent klientu atbalsta programmatūrā. To izdarīsim mēs bez maksas. Droši sazinieties ar mums, lai apspriestu plašāk migrācijas detaļas, piemēram, zināšanu bāzes rakstus un citas lietas, kas Jums ir nepieciešamas. Jūs varat sākumā izmēģināt mūsu bezmaksas versiju nospiežōt uz pogas zemāk.

Ieguvumi no pilnas migrācijas no LivePerson uz LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Lieliska klientu pieredze

Mūsu atbalsts darbojas ne tikai pāris stundas, bet 24/7. Mēs esam šeit, lai jebkurā laikā Jums palīdzētu.

Web helpdesk icon

Universāla palīdzības dienesta programmatūra

Jautājuma biļete, tiešsaistes tērzētava, zināšanu bāze, zvanu centrs un sociālo tīklu atbalst? Tas viss mums ir, tādēļ Jūs varēsiet sniegt labāku klientu atbalstu.

Reports

Taupiet vairāk un pelniet vairāk

Palieliniet Jūsu atgriezušos apmeklētāju interesi un ietaupiet, izvēloties pareizo uzņēmuma plānu.

Sandbox

Atbalsta vairākas valodas

Ir labi, kad Jūsu palīdzības dienesta programmatūra runā Jūsu un Jūsu klientu valodā.

Ieskatieties LiveAgent funkcionalitāte

Sniedziet lielisku klientu atbalstu

Jūsu palīdzības dienestam ir jāpiemīt visiem nepieciešamajiem rīkiem, lai Jūs varētu koncentrēt uzmanību uz lieliska klientu atbalsta un lieliskas klientu pieredzes nodrošināšanu. Uzlabojiet savu klientu atbalsta paneli ar uzticamu tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru, zināšanu bāzi, sociālo tīklu atbalstu (pat Instagram) un daudzām citām funcijām.

Pie tam mēs darām visu, ko spējam, lai rādītu piemēru un sniegtu labāko klientu atbalstu mūsu klientiem.Mēs piedāvājam 24/7 klientu atbalstu. Sazinieties ar mums jebkurā laikā un mēs būsim te, lai palīdzētu Jums.

get inspired

Kāda ir LiveAgent klientu pieredze?

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

increase availability

Esiet gatavi migrācijai no LivePerson uz LiveAgent?

Ja vēlaties dot mums iespēju, noklikšķiniet uz mūsu atbalsta komandas saziņas pogu zemāk un jautājiet par savu migrāciju no LivePerson.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to LivePerson migrācija
Atsauksmes - Sociamonials

Atsauksmes - Sociamonials

Sociamonials ir uzņēmuma vadības platforma, kas ir nomainījusi ZenDesk pret LiveAgent. Viņi pašlaik veido savu LiveAgent paneli, un lietotājiem tiks nosūtīti ielogošanās dati. Uzņēmuma mājaslapa izmanto sīkdatnes, un ir iespējama saziņa ar uzņēmumu caur tiešsaistes tērzētavu vai kontaktforma.

Liveagent migrācija pašlaik strādā pie Verloop migrācijas spraudņa. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Verloop uz LiveAgent?

LiveAgent piedāvā nevainojamu klientu servisu ar 24/7 atbalstu no aģentiem, kā arī noderīgus rīkus, funkcijas un integrācijas. Programmatūra ir pielāgojama un atbalsta 43 dažādas valodas. LiveAgent ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra un tiek izmantots tādās kompānijās kā Huawei, BMW un Oksfordas Universitāte. Palīdzības pieteikumi ir pieejami par cenu no $15 /mēn.

Apkopojiet vairāk informācijas par palīdzības pieteikumiem, izmantojot palīdzības pieteikumu laukus. Palīdzības pieteikumu laukus var pielāgot, norādot vairāk informācijas, lai palīdzētu tos sakārtot.

Palīdzības pieteikumu lauki

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra ar plašu funkciju klāstu, kas ietver pašapkalpošanās programmu, ienākošo zvanu centra programmu un sūdzību pārvaldības sistēmu. LiveAgent piedāvā arī dažādas integrācijas iespējas un atbilstību VoIP tālruņa sistēmai. Jauniem lietotājiem iespējams izmēģināt bezmaksas demo versiju. Quality Unit, LLC ir uzņēmums, kas izstrādājis LiveAgent.

Šajā lapā piesakieties savam LiveAgent kontam. Vispirms aizpildiet uzņēmuma nosaukumu un turpiniet ievadīt lietotāja vārdu un paroli, lai veiksmīgi pieteiktos.

Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām integrācijām, atbalstu un datu migrāciju. Zināšanu bāzē ir bloga raksti, glosārijs, akadēmija, šabloni, tīmekļa semināri un rakstīšanas tests. Uzņēmums piedāvā bezmaksas kontu reģistrāciju un izmēģinājuma periodu, kā arī iespēju migrēt datus no citām programmatūrām uz LiveAgent.

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

LiveAgent ir programmatūra, kas atbalsta vairāk kā 43 dažādas valodas un piedāvā daudzas funkcijas, tādas kā tērzēšana un kontaktēšanās, un ātru tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs. LiveAgent var uzlabot saziņu uzņēmuma klientu atbalsta efektivitāti. Tos var salīdzināt ar konkurentiem kā Smartsupp, LeadDesk un Olark. Tajā ir bezmaksas izmēģinājuma periods un pieejams arī pieņemams cenas līmenis.

LiveAgent sociālās klausīšanās rīki ir lieliski piemēroti proaktīvai problēmu risināšanai. Iegūstiet pilnīgu pārskatu par to, ko šodien saka par jūsu uzņēmumu.

Vai meklējat sociālās klausīšanās rīkus?

Sociālā klausīšanās ir svarīga mārketinga stratēģijas daļa, jo tā ļauj uzraudzīt, ko cilvēki saka par uzņēmumu tiešsaistē, uzzināt viedokli par konkurentiem un potenciālajiem klientiem. Tas ir jādara, lai uzlabotu klientu atbalsta stratēģiju. Bez maksas var izmantot 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu, ja izmanto bezmaksas e-pastu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju