Neapmierina jūsu esošā klientu atbalsta programmatūra??

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā LivePerson alternatīva tirgū.

  • ✓ Nav uzstādīšanas izmaksu
  • ✓ Diennakts klientu atbalsts
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Izmanto
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Meklējat labāku risinājumu LivePerson vietā?

Uzlabojiet klientu servisu, izvēloties pareizo programmatūru! LiveAgent ir kas vairāk nekā čats. LiveAgent piedāvā efektīvus rīkus un daudz noderīgu funkciju, kas atvieglos jūsu darbu, kā arī integrācijas darbplūsmu palielināšanai. Jau tūkstošiem uzņēmumu visā pasaulē izmanto LiveAgent un ar mūsu palīdzību ir uzlabojuši savu klientu atbalstu. 

LivePerson un LiveAgent salīdzinājums

Funkcijas Liveagent LivePerson
Palīdzības pieteikumi
Ietver pārvaldības rīku, kas apstrādā un sakārto klientu pakalpojuma pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumu funkciju.
LivePerson piedāvā palīdzības pieteikumu funkciju.
Tiešsaistes čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jūsu mājaslapā.
LiveAgent piedāvā tiešsaistes čatu.
LivePerson piedāvā tiešsaistes čatu.
Zvanu centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus automātiskajā zvanu sadalīšanā.
LiveAgent piedāvā zvanu centra funkciju.
LivePerson nepiedāvā zvanu centra funkciju.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj veidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu iepriekšējiem palīdzības pieteikumiem un zināšanu bāzei.
LiveAgent piedāvā pašapkalpošanās funkciju.
LivePerson piedāvā pašapkalpošanās funkciju.
Facebook
Facebook integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem sociālo mediju komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
LivePerson piedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
LivePerson piedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
LivePerson piedāvā nstagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija palīdz iegūt visus komentārus un pieminēšanas reizes un pārveido tos par palīdzības pieteikumiem. Integrācija dod iespēju lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminēšanas reizēm atbalsta dienesta programmatūrā..
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
LivePerson nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu bāze
Zināšanu krātuve, kurā tiek glabāta svarīga informācija, problēmu risināšanas vadlīnijas, biežāk uzdotie jautājumi un palīdzības raksti.
LiveAgent piedāvā zināšanu bāzi.
LivePerson piedāvā zināšanu bāzi.
Klientu forums
Tiešsaistes diskusiju vieta jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
LivePerson piedāvā klientu forumu.
Automatizācija un noteikumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotu uzdevumu veikšanu.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un noteikumus.
LivePerson piedāvā automatizāciju un noteikumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām strādāt kopā.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
LivePerson piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā balss atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
LivePerson nepiedāvā IVR funkcijas.
Video zvani
Zvans ar video, līdzīgi kā Skype, Zoom vai Facetime.
LiveAgent piedāvā video zvanus.
LivePerson nepiedāvā video zvanus.
Neierobežota vēsture
Palīdzības pieteikumi netiek dzēsti, un tiem nebeidzas termiņš - tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu pieeju vēstures datiem.
LivePerson piedāvā neierobežotu pieeju vēstures datiem.
Neierobežots mājaslapu skaits
Jūs varat izmantot programmatūru neierobežotā mājaslapu daudzumā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
LivePerson piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots čata pogu skaits
Jūs savās mājaslapā varat ievieto neierobežotu čata pogu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
LivePerson piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots palīdzības pieteikumu/e-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu palīdzības pieteikumu/e-pastu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu palīdzības pieteikumu/e-pastu skaitu.
LivePerson piedāvā neierobežotu palīdzības peteikumu/pastu skaitu.
Neierobežotas zvanu ierakstu iespējas
Ierakstiet visus saņemtos zvanus un noklausieties to ierakstus jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu iespēju.
LivePerson nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu iespēju.
Neierobežots diennakts atbalsts
Klientu atbalsts ir pieejams visu diennakti, un nav ierobežojumu iesniegto pieprasījumu skaitam.
LiveAgent piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu.
LivePerson piedāvā neierobežotu diennakts atbalstu.
Definition of customer engagement

Ātrākais tiešsaistes čats

LivePerson alternatīvai jānodrošina labāks tiešsaistes čats. Mēs esam daudz strādājuši, lai saviem klientiem nodrošinātu ātrāko čatu – tā ziņu attēlošanas ātrums ir tikai 2.5 sekundes.

Mūsu čatam ir daudz noderīgu funkciju, piemēram, reāllaika rakstīšanas skats,  proaktīvi uzaicinājumi uz čatu un mājaslapas monitorings, kas uzlabos jūsu sniegtā atbalsta efektivitāti. Uzlabojiet savu klientu atbalstu un pārdošanas rādītājus, izmantojot tirgū ātrāko čatu! Uzlabojiet pārdošanu, iegūstiet vairāk klientu un uzlabojiet attiecības ar klientiem un pircējiem. Noskatieties video, kurā redzams mūsu salīdzinājums ar LivePerson!

Take a look and see our live chat

Reizēm ar runāšanu vien nav pietiekami. Apskatiet mūsu čatu darbībā! Šajā video jūs redzēsiet, cik vienkārša var būt klientu saziņa ar jums. Čats redzams gan no klienta, gan uzņēmuma darbinieka puses.

LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Izmēģiniet!

Izmēģiniet LiveAgent bez maksas vai apskatiet mūsu maksas plānus – to rīkus, funkcijas un integrāciju cenas!

LiveAgent priekšrocības

Salīdzinot ar LivePerson, LiveAgent ir trīs galvenās priekšrocības.

Mazāks laika un naudas patēriņš

Laiks ir nauda. Un kāpēc gan neietaupīt abus? LiveAgent tiešsaistes čats ir ātrākais čats tirgū, un tas nozīmē, ka jūs varēsiet ātrāk atbildēt saviem klientiem.

Lielāka klientu apmierinātība

Izcilas klientu atsauksmes var panākt ar lieliskiem darbiniekiem un lielisku programmatūru. Izmantojiet īstos risinājumus un uzlabojiet savu klientu apmierinātību!

Lielāka efektivitāte

Izmantojot klientu atbalsta risinājumu, kas darbojas tieši, kā jums nepieciešams,  jūs noteikti varat sasniegt vairāk. LiveAgent piedāvā visas jums nepieciešamās funkcijas  – tieši tad, kad tās vajadzīgas.

increase availability

Izvēlieties īsto risinājumu

Mēs zinām, ka LivePerson piedāvā lieliskus rīkus. Bet te ir mūsu piedāvājums. Tiešsaistes čats un čata atbalsts ir tikai neliela daļa no klientu atbalstam nepieciešamajām funkcijām. Vēlaties pieeju e-pastam, zvanu centram, zināšanu bāzei un pat sociālo mediju kanāliem, piemēram, Instagram, Facebook messenger un Viber? 

Mums ir tas viss. Izvēloties īsto plānu, jūs varēsiet izmantot visas šīs funkcijas un sazināties ar esošajiem un potenciālajiem klientiem jūsu un viņu mīļākajos saziņas kanālos. Visa saziņa tiek nodrošināta, izmantojot ērtu palīdzības pieteikumu sistēmu, kas ļauj ērti izsekot visām sarunām. LiveAgent būs pieejams jebkurā laikā – neatkarīgi, vai esat pārdošanas vai klientu atbalsta komandas darbinieks.

LiveAgent iespējas

Funkcijas un integrācijas lieliskai darbplūsmai

Čata bots ir lielisks risinājums, bet nekas nevar aizvietot cilvēcisku kontaktu…čata bots…čata bots…čata bots…Lai arī tehnoloģijas attīstās katru dienu, bots var apjukt vai iesprūst. Mēs ļoti labi apzināmies, ka moderna klientu atbalsta programmatūra nav tikai ziņu sūtīšanas kanāls. Tai jāspēj klientu atbalsta darbiniekiem nodrošināt kas vairāk par sarunu risinājumiem.

Automatizācijas, automātiskās atbildes, video čats, Slack, čata analītika…LiveAgent piedāvā daudz dažādus rīkus, funkcijas un integrācijas, kas atvieglos jūsu darbinieku ikdienu. Un kas vēl – īzmantojot integrāciju iespējas, LiveAgent nodrošina personalizētu pieeju, labāku saziņas pieredzi un lielāku klientu gaidu apmierināšanu.

Call routing time
get inspired

Mēs darām visu, lai mūsu klienti būtu laimīgi

Klientu atbalsta programmatūrai jāuzlabo klientu pieredze, un mēs to zinām. Uzņēmumam, kas rada šādu programmatūru, jābūt kā labajam piemēram un ar saviem risinājumiem jānodrošina izcils atbalsts saviem klientiem . Tieši tāpēc mēs darām visu iespējamo, lai mūsu klienti būtu apmierināti un mums uzticētos. 

Mēs klientiem piedāvājam 24/7 atbalstu. Jūs varat sazināties ar mums, kad vien tas nepieciešams. Mēs esam te, lai jums palīdzētu. Neviena čata bota. Tikai jauki cilvēki. Vēlaties kļūt par vienu no LiveAgent laimīgajiem klientiem? Spiediet te!

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes

Peter Komornik

LiveAgent piedāvāizcilu tiešsaistes čatu, palīdzības pieteikumu sistēmu un automatizāciju. Tas viss mums ļaujnodrošināt patiesi kvalitatīvu klientu atbalstu.

black Slido logo

Ko par mums saka mūsu klienti

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Lielisks produkts par izdevīgu cenu

Mēs zinām, ka mūsu klientiem svarīgs ir ieplānotais budžets, tāpēc esam attiecīgi pielāgojuši savas cenas. Maksājiet tikai par to, kas jums nepieciešams! Mēs piedāvājam iegādāties mūsu plānus, sākot no $15. Un, protams, mēs zinām, ka pirms iegādes produkts ir jāizmēģina. Jums ir iespēja izmēģināt mūsu produktu 14 dienu bezmaksas versijā bez jebkādām saistībām. 

Vai šobrīd mēs jums patīkam vairāk par LivePerson? Ļaujiet mums sevi pierādīt! Un noteikti sazinieties ar mums, ja ja jums rodas kādi jautājumi. Mūsu kontakti atrodami lapas apakšā. 

offer compensations

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Saistītie Raksti arAlternatīva LivePerson
Dzīvais tiešsaistes čats ir saziņa starp klientiem un klientu pārstāvjiem reāllaikā, izmantojot iebūvētu tiešsaistes čatu.

Dzīvais tiešsaistes čats

Dzīvais tiešsaistes čats uzlabo klientu apkalpošanu, nodrošina ātru un efektīvu komunikāciju, un palielina uzņēmuma veiksmi un klientu apmierinātību. LiveAgent piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.

LiveAgent piedāvā uzlabotas iebūvētas funkcijas, kas palīdz ātri un efektīvi pārvaldīt klientu pieprasījumus no vienas koplietotas pastkastes.

Labākā koplietotā pastkaste pilsētā

Kopīgotā pastkaste uzlabo klientu piesaisti, ieņēmumus un reklāmas guvumu, lai nodrošinātu ātrus, personalizētus un zinošus pakalpojumus. Tas veicina sadarbību un paaugstina produktivitāti.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Klienti meklē un maksā par labāku iepirkšanās pieredzi. Paaugstiniet iesaisti, izmantojot LiveAgent un personalizētu klientu pieredzi.

Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu bezmaksas demo versiju un uzreiz uzzinātu visu nepieciešamo informāciju.

Ieplāno Demonstrāciju

LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.

Šajā lapā piesakieties savam LiveAgent kontam. Vispirms aizpildiet uzņēmuma nosaukumu un turpiniet ievadīt lietotāja vārdu un paroli, lai veiksmīgi pieteiktos.

Pieslēdzieties savam LiveAgent kontam

LiveAgent piedāvā palīdzības dienesta programmatūru, kura ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalstu no vienas saskarnes, un kas ir pielāgojama vairāk nekā 48 valodās. Tas ir novatorisks un visaugstāk novērtētais palīdzības dienests SMB uzņēmumiem, kas nodrošina pārdošanas palielināšanu un klientu uzticības saglabāšanu, un ir piedāvāts piecos plānos, sākot no $15 / mēnesim līdz $29 / mēnesim. Datu pārnešanas pakalpojums ir pieejams no citām programmatūrām.

LiveAgent var nodrošināt Jums bezmaksas kontu, lai palīdzētu jums nodrošināt klientu apkalpošanu. Uzziniet par bezmaksas Help desk programmatūras plusiem un mīnusiem.

Bezmaksas help desk programmatūra

Apmācības kursi par klientu apkalpošanu LiveAgent piedāvā labu klientu apkalpošanu ar daudzām funkcijām, lai uzlabotu lojalitāti un risinātu klientu vajadzības.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju