Atvadieties no osTicket

Pārejiet uz LiveAgent un mēs pārvietosim Jūsu datus jau šodien.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vēlaties pāriet no osTicket?

Apsverat iespēju pāriet no osTicket uz citu risinājumu? LiveAgent ir šeit, lai palīdzētu Jums efektīvi risināt klientu apkalpošanas jautājumus. Pārejiet uz daudzkanālu palīdzības pieteikumu risinājumu un migrējiet savus datus jau šodien. Nodrošiniet labāku klientu apkalpošanu ar pilnvērtīgu palīdzības dienesta risinājumu.

Iegūstiet piekļuvi palīdzības pieteikumu sistēmai, kas apstrādā e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu. Izmēģiniet to bez maksas, izmantojot mūsu 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Kāpēc Jums vajadzētu migrēt uz LiveAgent

Lūk, trīs galvenie ieguvumi no LiveAgent izmantošanas.

Paaugstināta apmierinātība

Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darba plūsmu, apmierinātākus klientus un augstāku reklāmguvumu līmeni.

Ietaupa laiku un naudu

LiveAgent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.

Labāki reklāmguvumu rādītāji

Sniedziet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet savas vietnes apmeklētājus un potenciālos klientus par maksājošiem klientiem.

osTicket un LiveAgent salīdzinājums

Features LiveAgent osTicket
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
osTicket piedāvā pieteikumu apstrādi.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
osTicket nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
osTicket nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
osTicket piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
osTicket nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
osTicket nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
osTicket nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
osTicket nepiedāvā Viber integrāciju.
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu sistēmā un apstrādāt tāstāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
osTicket nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
osTicket piedāvā Zināšanu Bāzi.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
osTicket piedāvā klientu forumu.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
osTicket piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
osTicket piedāvā API funkcijas.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
osTicket nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
osTicket nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
osTicket nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
osTicket piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Sāciet izmēģinājuma versiju un migrējiet

Migrējiet visu nepieciešamo, lai tūlīt varētu sākt risināt klientu problēmas. Sāciet iepazīšanos ar LiveAgent.

Ja jums rodas kādas grūtības vai vēlaties uzzināt ko jaunu, sazinieties ar mums. Mūsu klientu atbalsta komanda ir pieejama 24/7 atbildēšanai uz visiem jautājumiem, kas varētu rasties saistībā ar LiveAgent.

Priekšrocības, pārejot uz LiveAgent

Ieskatieties, ko iegūsiet, ja nolemsiet migrēt uz LiveAgent.

ticket thread

Daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēma

E-pasti, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Facebook, Instagram, Twitter un Viber.

money icon

Rentabls palīdzības dienests

Maksājiet tikai par to, kas Jums nepieciešams, un ne par ko citu. Pievienojiet pielāgotas funkcijas savai tarifu paketei tad, kad tās ir nepieciešamas.

On time resolution

Palielināta efektivitāte ar funkcijām

Katrs rīks ir papildināts ar produktivitātes funkcijām, kas palīdz automatizēt un atvieglot jūsu darba plūsmu.

Extension puzzle piece

Integrācija ar vairāk nekā 140 lietotnēm

Integrējiet lietotnes ar mūsu spraudņiem, kas palīdz koncentrēties un retāk pārslēgties starp logiem.

Iegūstiet piekļuvi mūsu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmai

Kad migrēsiet, varat sagaidīt, ka paplašināsiet savu pārklājumu un aptversiet vairāk saziņas kanālu nekā iepriekš. Apstrādājiet e-pasta palīdzības pieteikumus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp un Viber.

Iepazīstieties ar jauno rīku kopumu, kamēr mēs migrējam Jūsu datus, un uzziniet, kā nodrošināt atbalstu visos svarīgajos saziņas kanālos.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Sniedziet atbalstu visos svarīgākajos kanālos

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Esat gatavs? Pārvietosim Jūsu datus!

Sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un iepazīstieties ar LiveAgent. Ja nolemjat migrēt datus, zvaniet mums vai atstājiet mums ziņu, izmantojot tiešsaistes čatu vai e-pastu. Mēs apspriedīsim jūsu datu migrāciju un pārliecināsimies, ka jūs pārnesat visus datus no osTicket uz LiveAgent.

Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk? Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, apskatiet mūsu Iepazīstināšanas video vai caurskatiet integrācijas un funkcijas un citas lapas.

Saistītie Raksti arosTicket migrācija
Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

Valodām pielāgoti logrīki

Personalizējiet LiveAgent web čata, kontaktēšanās vai atsauksmju logrīku valodu un sniedziet klientiem atbalstu dažādās valodās.

Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu

Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.

Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves

Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!

Ms Videos Categories - Macities - Page - 2

Mācīties

Ms Videos Categories - Macities - Page - 2

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.

Grafiskā dizaina kontrolsaraksts

Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.

Videos - Ka Zvanit Klientu Atbalstam Skaidra Valoda

Kā Zvanīt Klientu Atbalstam Skaidrā Valodā

Videos - Ka Zvanit Klientu Atbalstam Skaidra Valoda

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju