Kā izmantot WhatsApp klientu apkalpošanā
This text discusses the benefits of using WhatsApp for customer service and provides tips for businesses on how to effectively utilize the messaging app. Suggestions include creating a professional business profile, notifying customers about the availability of WhatsApp, integrating the app with customer service software, automating common tasks, and utilizing message templates. The text also highlights the advantages of using WhatsApp for customer feedback and provides examples of companies, such as KLM Royal Dutch Airlines, which use the app as a customer service channel.
Vēlaties pāriet no SpiceWorks?
LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu. Tas apkalpo miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē, palielinot ieņēmumus un uzlabojot klientu apmierinātību. Sāciet izmēģinājumu jau šodien!
Sakiet ardievas lēnajai,novecojušajai programmatūrai
LiveAgent piedāvā lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas nodrošina neticamu atbalstu klientiem. Tas ir rentabls risinājums, kas palīdzēs uzņēmumiem apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu dažādos kanālos. Esat gatavi migrācijas procesam? Pārejiet uz LiveAgent un kļūstiet par laimīgu klientu!
Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām
Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.