Atvadieties no osTicket

Pārejiet uz LiveAgent un mēs pārvietosim Jūsu datus jau šodien.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vēlaties pāriet no osTicket?

Apsverat iespēju pāriet no osTicket uz citu risinājumu? LiveAgent ir šeit, lai palīdzētu Jums efektīvi risināt klientu apkalpošanas jautājumus. Pārejiet uz daudzkanālu palīdzības pieteikumu risinājumu un migrējiet savus datus jau šodien. Nodrošiniet labāku klientu apkalpošanu ar pilnvērtīgu palīdzības dienesta risinājumu.

Iegūstiet piekļuvi palīdzības pieteikumu sistēmai, kas apstrādā e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu. Izmēģiniet to bez maksas, izmantojot mūsu 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Kāpēc Jums vajadzētu migrēt uz LiveAgent

Lūk, trīs galvenie ieguvumi no LiveAgent izmantošanas.

Paaugstināta apmierinātība

Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darba plūsmu, apmierinātākus klientus un augstāku reklāmguvumu līmeni.

Ietaupa laiku un naudu

LiveAgent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.

Labāki reklāmguvumu rādītāji

Sniedziet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet savas vietnes apmeklētājus un potenciālos klientus par maksājošiem klientiem.

osTicket un LiveAgent salīdzinājums

Features Liveagent osTicket
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
osTicket nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
osTicket nepiedāvā Zvanu Centru.
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
osTicket nepiedāvā Facebook integrāciju.
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
osTicket nepiedāvā Twitter integrāciju.
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
osTicket nepiedāvā Instagram integrāciju.
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
osTicket nepiedāvā Viber integrāciju.
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā klientu forumu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $9/aģentam/mēnesī.
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā API funkcijas paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
osTicket nepiedāvā IVR funkciju.
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
LiveAgent piedāvā videozvanus.
osTicket nepiedāvā videozvanus.
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
osTicket nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
osTicket piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
osTicket nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Sāciet izmēģinājuma versiju un migrējiet

Migrējiet visu nepieciešamo, lai tūlīt varētu sākt risināt klientu problēmas. Sāciet iepazīšanos ar LiveAgent.

Ja jums rodas kādas grūtības vai vēlaties uzzināt ko jaunu, sazinieties ar mums. Mūsu klientu atbalsta komanda ir pieejama 24/7 atbildēšanai uz visiem jautājumiem, kas varētu rasties saistībā ar LiveAgent.

Priekšrocības, pārejot uz LiveAgent

Ieskatieties, ko iegūsiet, ja nolemsiet migrēt uz LiveAgent.

ticket thread

Daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēma

E-pasti, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Facebook, Instagram, Twitter un Viber.

money icon

Rentabls palīdzības dienests

Maksājiet tikai par to, kas Jums nepieciešams, un ne par ko citu. Pievienojiet pielāgotas funkcijas savai tarifu paketei tad, kad tās ir nepieciešamas.

On time resolution

Palielināta efektivitāte ar funkcijām

Katrs rīks ir papildināts ar produktivitātes funkcijām, kas palīdz automatizēt un atvieglot jūsu darba plūsmu.

Extension puzzle piece

Integrācija ar vairāk nekā 140 lietotnēm

Integrējiet lietotnes ar mūsu spraudņiem, kas palīdz koncentrēties un retāk pārslēgties starp logiem.

Iegūstiet piekļuvi mūsu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmai

Kad migrēsiet, varat sagaidīt, ka paplašināsiet savu pārklājumu un aptversiet vairāk saziņas kanālu nekā iepriekš. Apstrādājiet e-pasta palīdzības pieteikumus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Facebook, Twitter, Instagram un Viber.

Iepazīstieties ar jauno rīku kopumu, kamēr mēs migrējam Jūsu datus, un uzziniet, kā nodrošināt atbalstu visos svarīgajos saziņas kanālos.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Sniedziet atbalstu visos svarīgākajos kanālos

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Youtube video: LiveAgent Product Tour

Esat gatavs? Pārvietosim Jūsu datus!

Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un iepazīstieties ar LiveAgent. Ja nolemjat migrēt datus, zvaniet mums vai atstājiet mums ziņu, izmantojot tiešsaistes čatu vai e-pastu. Mēs apspriedīsim jūsu datu migrāciju un pārliecināsimies, ka jūs pārnesat visus datus no osTicket uz LiveAgent.

Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk? Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, apskatiet mūsu Iepazīstināšanas video vai caurskatiet integrācijas un funkcijas un citas lapas.

BUJ

Vai es varu migrēt no osTicket uz LiveAgent?

Jā, jūs varat migrēt no osTicket uz LiveAgent. Migrējiet visus datus, kas nepieciešami, lai sāktu izmantot jauno palīdzības dienesta programmatūru.

Kādas ir papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent, nevis osTicket?

Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent, nevis osTicket, ir lielāka efektivitāte, vairāk klientu kanālu, viens no ātrākajiem pieejamajiem tiešsaistes tērzēšanas logrīkiem un daudz kas cits.

Kādus datus varu migrēt no osTicket uz LiveAgent?

Kopumā visu nepieciešamo, kas parasti ietver kontaktus, aģentu profilus, visus klientu palīdzības pieteikumus, atsauksmes, tagus un citus

Related Articles to osTicket migrācija
Veiciet bezmaksas migrāciju no SpiceWorks uz LiveAgent jau šodien. Mēs varam pārvietot visus Jūsu pieteikumus, kontaktus, aģentu profilus, atsauksmes un daudz ko citu.

Vēlaties pāriet no SpiceWorks?

LiveAgent ir inovatīva programmatūra, kas palīdz veicināt klientu lojalitāti un palielināt ieņēmumus, nodrošinot zibenīgas atbildes un neaizmirstamu klientu pieredzi. Kopš dibināšanas 2006. gadā, LiveAgent ir kļuvis par populāru un augstu novērtētu palīdzības dienesta risinājumu, kas apkalpo vairāk nekā 150 miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē.

Vai vēlaties pārnest savus datus no Qonvo uz citu programmatūru? Apskatiet LiveAgent un uzziniet tā priekšrocības. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma periodu jau šodien.

Pārejiet no Qonoo uz LiveAgent?

LiveAgent ir programmatūra, kas nodrošina uzņēmumiem klientu atbalstu. Tā piedāvā vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, kā arī 43 dažādus tulkojumus. LiveAgent ir visaugstāk novērtētā SMB helpdesk programmatūra 2019. un 2020. gadā, kuru izmanto tādi uzņēmumi kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas universitāte. Programmatūru var izmantot par pamatmaksu $15 vai arī uzņēmumi var izvēlēties Ticket + Chat paketi par $29/mēn.

LiveAgent piedāvā bezmaksas Intercom migrāciju, ko pilnībā veic mūsu tehniskā atbalsta darbinieki. Datu pārnešana no Intercom uz LiveAgent ir ātra.

Aizejat no Intercom?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina pasaules līmeņa atbalstu mazajiem un vidējiem uzņēmumiem. Tas ir saņēmis daudz pozitīvu atsauksmju un ir novērtēts kā Nr.1 programmatūra savā jomā 2020. gadā. Tas ir pieejams par cenu no $15/mēn. Migrācija no Intercom ir iespējama jau šodien.

Mūsu atbalsta aģenti ar prieku palīdzēs Jums droši un bez piepūles migrēt datus. LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Teamsupport uz LiveAgent?

LiveAgent piedāvā neaizstājamu palīdzības dienesta risinājumu ar vairāk nekā 175 funkcijām un 40 integrācijām, kā arī 24/7 klientu atbalstu no aģentiem. Izvēlieties vienu no 43 dažādiem tulkojumiem un pielāgojiet valodai atbilstoši savai vēlmei. LiveAgent ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra 2020. gadā, un to izmanto uzņēmumi kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte. Mazajiem uzņēmumiem un profesionāliem tirgotājiem LiveAgent piedāvā palīdzības pieteikumus sākot no $15/mēn.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Vocalcom uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalsta pieteikumus no vienas saskarnes. Tas ir vienkāršs, ātrs un drošs veids, kā pārvietot datus no Vocalcom uz LiveAgent. LiveAgent ļauj pārvietot tādus datus kā palīdzības pieteikumus, palīdzības pieteikumu tagus, klientus, administratorus un citus. Programmatūra ir pilnībā pielāgojama un pieejama vairāk nekā 48 valodās.

Vai vēlaties pārvietot datus no Customerly uz citu risinājumu? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien.

Pārejat no Customerly uz LiveAgent?

LiveAgent ir helpdeska sistēma, kas atbalsta 43 tulkojumus un piedāvā pielāgojamus logrīkus. Uzņēmumi izvēlas pāriet uz LiveAgent, jo tā cena un atbalsta komanda ir pārsteidzoši pieņemami, un tai ir uzlabota automatizācija un daudz integrāciju. Lietotāji apsver LiveAgent kā alternatīvu ZenDesk, jo tai ir labāka funkcionalitāte un ērtāka lietošana. LiveAgent arī atbalsta izklājlapas un ir lieliska vērtība mazo uzņēmumu īpašniekiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju