Atvadieties no osTicket

Pārejiet uz LiveAgent un mēs pārvietosim Jūsu datus jau šodien.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Vēlaties pāriet no osTicket?

Apsverat iespēju pāriet no osTicket uz citu risinājumu? LiveAgent ir šeit, lai palīdzētu Jums efektīvi risināt klientu apkalpošanas jautājumus.Pārejiet uz daudzkanālu palīdzības pieteikumu risinājumu un migrējiet savus datus jau šodien. Nodrošiniet labāku klientu apkalpošanu ar pilnvērtīgu palīdzības dienesta risinājumu.

Iegūstiet piekļuvi palīdzības pieteikumu sistēmai, kas apstrādā e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu. Izmēģiniet to bez maksas, izmantojot mūsu 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Kāpēc Jums vajadzētu migrēt uz LiveAgent

Lūk, trīs galvenie ieguvumi no LiveAgent izmantošanas.

Paaugstināta apmierinātība

Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darba plūsmu, apmierinātākus klientus un augstāku reklāmguvumu līmeni.

Ietaupa laiku un naudu

LiveAgent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.

Labāki reklāmguvumu rādītāji

Sniedziet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet savas vietnes apmeklētājus un potenciālos klientus par maksājošiem klientiem.

osTicket un LiveAgent salīdzinājums

Zvanu centrs
FunkcijaLiveAgentosTicket
Pieteikumu apstrāde✅Jā✅Jā
Tiešsaistes čats✅Jā❌Nē
✅Jā❌Nē
Pašapkalpošanās✅Jā✅Jā
Facebook ✅Jā❌Nē
Twitter✅Jā❌ Nē
Instagram✅Jā❌Nē
Viber✅Jā❌Nē
WhatsApp✅Jā❌Nē
Zināšanu bāze✅Jā✅Jā
Klientu forums✅Jā✅Jā
Automatizācija un nosacījumi✅Jā✅Jā
API✅Jā✅Jā
Interaktīvā balss atbilde (IVR) ✅Jā❌Nē
Videozvani✅Jā❌Nē
Neierobežota vēsture ✅Jā❌Nē
Neierobežots mājaslapu skaits✅Jā ❌Nē
Neierobežotas čata pogas✅Jā❌Nē
Neierobežoti pieteikumi/e-pasti✅Jā✅Jā
Neierobežots zvanu ieraksts✅Jā❌Nē
Neierobežots 24/7 atbalsts✅Jā❌Nē
Agent reports in Help desk software - LiveAgent

Sāciet izmēģinājuma versiju un migrējiet

Migrējiet visu nepieciešamo, lai tūlīt varētu sākt risināt klientu problēmas. Sāciet iepazīšanos ar LiveAgent.

Ja jums rodas kādas grūtības vai vēlaties uzzināt ko jaunu, sazinieties ar mums. Mūsu klientu atbalsta komanda ir pieejama 24/7 atbildēšanai uz visiem jautājumiem, kas varētu rasties saistībā ar LiveAgent.

Priekšrocības, pārejot uz LiveAgent

Ieskatieties, ko iegūsiet, ja nolemsiet migrēt uz LiveAgent.

ticket thread

Daudzkanālu pieteikumu apstrādes sistēma

E-pasti, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Facebook, Instagram, Twitter un Viber.

money icon

Rentabls palīdzības dienests

Maksājiet tikai par to, kas Jums nepieciešams, un ne par ko citu. Pievienojiet pielāgotas funkcijas savai tarifu paketei tad, kad tās ir nepieciešamas.

On time resolution

Palielināta efektivitāte ar funkcijām

Katrs rīks ir papildināts ar produktivitātes funkcijām, kas palīdz automatizēt un atvieglot jūsu darba plūsmu.

Extension puzzle piece

Integrācija ar vairāk nekā 140 lietotnēm

Integrējiet lietotnes ar mūsu spraudņiem, kas palīdz koncentrēties un retāk pārslēgties starp logiem.

Iegūstiet piekļuvi mūsu daudzkanālu palīdzības pieteikumu sistēmai

Kad migrēsiet, varat sagaidīt, ka paplašināsiet savu pārklājumu un aptversiet vairāk saziņas kanālu nekā iepriekš. Apstrādājiet e-pasta palīdzības pieteikumus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp un Viber. Iepazīstieties ar jauno rīku kopumu, kamēr mēs migrējam Jūsu datus, un uzziniet, kā nodrošināt atbalstu visos svarīgajos saziņas kanālos.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Sniedziet atbalstu visos svarīgākajos kanālos

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Esat gatavs? Pārvietosim Jūsu datus!

Sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un iepazīstieties ar LiveAgent. Ja nolemjat migrēt datus, zvaniet mums vai atstājiet mums ziņu, izmantojot tiešsaistes čatu vai e-pastu. Mēs apspriedīsim jūsu datu migrāciju un pārliecināsimies, ka jūs pārnesat visus datus no osTicket uz LiveAgent.

Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk? Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, apskatiet mūsu Iepazīstināšanas video vai caurskatiet integrācijas un funkcijas un citas lapas.

Migrējat no cita palīdzības dienesta?

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arosTicket migrācija
Vai meklējat veidu, kā vienmēr uzturēt saziņu ar klientiem? Izmantojot LiveAgent, WhatsApp var pārvērst par lielisku klientu apkalpošanas kanālu.

Kā izmantot WhatsApp klientu apkalpošanā

This text discusses the benefits of using WhatsApp for customer service and provides tips for businesses on how to effectively utilize the messaging app. Suggestions include creating a professional business profile, notifying customers about the availability of WhatsApp, integrating the app with customer service software, automating common tasks, and utilizing message templates. The text also highlights the advantages of using WhatsApp for customer feedback and provides examples of companies, such as KLM Royal Dutch Airlines, which use the app as a customer service channel.

Veiciet bezmaksas migrāciju no SpiceWorks uz LiveAgent jau šodien. Mēs varam pārvietot visus Jūsu pieteikumus, kontaktus, aģentu profilus, atsauksmes un daudz ko citu.

Vēlaties pāriet no SpiceWorks?

LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanu un pārdošanu. Tas apkalpo miljonus lietotāju un 40 000 uzņēmumu visā pasaulē, palielinot ieņēmumus un uzlabojot klientu apmierinātību. Sāciet izmēģinājumu jau šodien!

Migrējat no Kustomer? LiveAgent var palīdzēt Jums izdarīt visu sākot no e-pastiem līdz pat sociālajiem tīkliem un zināšanu bāzi. Migrējiet bez maksas jau šodien.

Sakiet ardievas lēnajai,novecojušajai programmatūrai

LiveAgent piedāvā lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas nodrošina neticamu atbalstu klientiem. Tas ir rentabls risinājums, kas palīdzēs uzņēmumiem apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu dažādos kanālos. Esat gatavi migrācijas procesam? Pārejiet uz LiveAgent un kļūstiet par laimīgu klientu!

Pievērsiet savu klientu uzmanību, ievērojami samazinot viņu operatīvos uzdevumus ar LiveAgent - programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. gadā.

Palīdzības dienesta programmatūra aģentūrām

Ieviešot klientu apkalpošanas programmatūru, Jūsu uzņēmums var veiksmīgi palielināt darbības apjomu un uzlabot klientu apmierinātību, izmantojot tiešsaistes tērzēšanu un daudzkanālu risinājumus. Uzziniet vairāk par LiveAgent!

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Iepazīstieties ar LiveAgent priekšrocībām un sāciet ar to strādāt piecu minūšu laikā.

Nodrošiniet izciluklientu apkalpošanu.

Lielākā daļa klientu atzīmē, ka LiveAgent ir lielisks instruments klientu atbalstam un palīdz ietaupīt laiku, ātri un efektīvi sniedzot atbalstu. Tas piedāvā daudzas funkcijas un integrācijas, kas padara to par lielisku risinājumu dinamiskajiem tiešsaistes biznesiem par saprātīgu cenu. Tāpat ir uzsvērta arī tā ērtība un lietojamība.

Vai vēlaties pāriet no Olarka uz LiveAgent? Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un O2, nodrošinot pasaules līmeņa atbalstu.

Pārejat no Olark?

LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku klientu saziņai un atbalstam. Vairāki uzņēmumi ir atzinuši tā efektivitāti un pozitīvo ietekmi uz klientu apkalpošanu un pārdošanas apjomu. LiveAgent arī palīdz uzlabot atbilžu sniegšanas laiku un klientu apkalpošanas efektivitāti, kā arī sniedz profesionālu pieeju klientu atbalstam.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x