Apsverat iespēju pāriet no osTicket uz citu risinājumu? LiveAgent ir šeit, lai palīdzētu Jums efektīvi risināt klientu apkalpošanas jautājumus. Pārejiet uz daudzkanālu palīdzības pieteikumu risinājumu un migrējiet savus datus jau šodien. Nodrošiniet labāku klientu apkalpošanu ar pilnvērtīgu palīdzības dienesta risinājumu.
Iegūstiet piekļuvi palīdzības pieteikumu sistēmai, kas apstrādā e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu. Izmēģiniet to bez maksas, izmantojot mūsu 30 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Lūk, trīs galvenie ieguvumi no LiveAgent izmantošanas.
Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darba plūsmu, apmierinātākus klientus un augstāku reklāmguvumu līmeni.
LiveAgent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.
Sniedziet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet savas vietnes apmeklētājus un potenciālos klientus par maksājošiem klientiem.
Features | LiveAgent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
osTicket
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
osTicket piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
osTicket nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
osTicket nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
osTicket piedāvā Pašapkalpošanās portālu.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Viber integrāciju.
|
WhatsApp
WhatsApp integrācija ar palīdzības dienestu ļauj lietotājiem atbildēt uz visām WhatsApp ziņām daudzkanālu pieteikumu sistēmā un apstrādāt tāstāpat kā jebkuru citu klientu atbalsta pieteikumu.
|
LiveAgent piedāvā WhatsApp integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā WhatsApp integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
osTicket piedāvā Zināšanu Bāzi.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
osTicket piedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
osTicket piedāvā automatizāciju un nosacījumus.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas.
|
osTicket piedāvā API funkcijas.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
osTicket nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
osTicket nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
osTicket piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Migrējiet visu nepieciešamo, lai tūlīt varētu sākt risināt klientu problēmas. Sāciet iepazīšanos ar LiveAgent.
Ja jums rodas kādas grūtības vai vēlaties uzzināt ko jaunu, sazinieties ar mums. Mūsu klientu atbalsta komanda ir pieejama 24/7 atbildēšanai uz visiem jautājumiem, kas varētu rasties saistībā ar LiveAgent.
Ieskatieties, ko iegūsiet, ja nolemsiet migrēt uz LiveAgent.
E-pasti, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Facebook, Instagram, Twitter un Viber.
Maksājiet tikai par to, kas Jums nepieciešams, un ne par ko citu. Pievienojiet pielāgotas funkcijas savai tarifu paketei tad, kad tās ir nepieciešamas.
Katrs rīks ir papildināts ar produktivitātes funkcijām, kas palīdz automatizēt un atvieglot jūsu darba plūsmu.
Integrējiet lietotnes ar mūsu spraudņiem, kas palīdz koncentrēties un retāk pārslēgties starp logiem.
Kad migrēsiet, varat sagaidīt, ka paplašināsiet savu pārklājumu un aptversiet vairāk saziņas kanālu nekā iepriekš. Apstrādājiet e-pasta palīdzības pieteikumus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp un Viber.
Iepazīstieties ar jauno rīku kopumu, kamēr mēs migrējam Jūsu datus, un uzziniet, kā nodrošināt atbalstu visos svarīgajos saziņas kanālos.
Sāciet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un iepazīstieties ar LiveAgent. Ja nolemjat migrēt datus, zvaniet mums vai atstājiet mums ziņu, izmantojot tiešsaistes čatu vai e-pastu. Mēs apspriedīsim jūsu datu migrāciju un pārliecināsimies, ka jūs pārnesat visus datus no osTicket uz LiveAgent.
Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk? Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, apskatiet mūsu Iepazīstināšanas video vai caurskatiet integrācijas un funkcijas un citas lapas.
Kā dizainēt biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapu
Biežāk uzdoto jautājumu (BUJ) lapa ir visbiežāk izmantotā pašapkalpojošā servisa iespēja šodien. Kad tā tiek pielietota stratēģiski, BUJ lapa var dot patiesu ieguvumu klientiem.
Adresātu iegūšanas e-pasta sagataves
Izmantojiet mūsu bezmaksas klientu iegūšanas e-pasta sagataves visiem dzīves gadījumiem! Uzlabojiet klientu piesaisti, samaziniet e-pastu atlēcienu līmeni un vēl daudz ko citu!
Grafiskā dizaina kontrolsaraksts
Neatkarīgi no tā, vai jūs esat grafikas dizainers vai tālu no tā stāvošs, mūsu grafiskā dizaina kontrolsaraksts nodrošinās, ka jūsu dizaini ir nevainojami.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem