Apsverat iespēju pāriet no osTicket uz citu risinājumu? LiveAgent ir šeit, lai palīdzētu Jums efektīvi risināt klientu apkalpošanas jautājumus. Pārejiet uz daudzkanālu palīdzības pieteikumu risinājumu un migrējiet savus datus jau šodien. Nodrošiniet labāku klientu apkalpošanu ar pilnvērtīgu palīdzības dienesta risinājumu.
Iegūstiet piekļuvi palīdzības pieteikumu sistēmai, kas apstrādā e-pastus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, sociālos medijus un klientu portālu. Izmēģiniet to bez maksas, izmantojot mūsu 14 dienu izmēģinājuma versiju jau šodien.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Lūk, trīs galvenie ieguvumi no LiveAgent izmantošanas.
Uzticama klientu apkalpošanas programmatūra nozīmē labāku darba plūsmu, apmierinātākus klientus un augstāku reklāmguvumu līmeni.
LiveAgent piedāvā bagātīgu pakotni par pieņemamu cenu, un tas padara to par lielisku klientu apkalpošanas programmatūru.
Sniedziet vislabāko klientu atbalstu un pārvērtiet savas vietnes apmeklētājus un potenciālos klientus par maksājošiem klientiem.
Features | Liveagent
Izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
osTicket
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā pieteikumu apstrādi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
osTicket nepiedāvā Tiešsaistes Čatu.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
osTicket nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Facebook integrāciju.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Twitter integrāciju.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Instagram integrāciju.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
osTicket nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā klientu forumu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā API funkcijas paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
osTicket nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
osTicket nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu vēsturi.
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu čata pogu skaitu.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
osTicket piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $9/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
osTicket nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Migrējiet visu nepieciešamo, lai tūlīt varētu sākt risināt klientu problēmas. Sāciet iepazīšanos ar LiveAgent.
Ja jums rodas kādas grūtības vai vēlaties uzzināt ko jaunu, sazinieties ar mums. Mūsu klientu atbalsta komanda ir pieejama 24/7 atbildēšanai uz visiem jautājumiem, kas varētu rasties saistībā ar LiveAgent.
Ieskatieties, ko iegūsiet, ja nolemsiet migrēt uz LiveAgent.
E-pasti, tiešsaistes čats, zvanu centrs, klientu portāls, Facebook, Instagram, Twitter un Viber.
Maksājiet tikai par to, kas Jums nepieciešams, un ne par ko citu. Pievienojiet pielāgotas funkcijas savai tarifu paketei tad, kad tās ir nepieciešamas.
Katrs rīks ir papildināts ar produktivitātes funkcijām, kas palīdz automatizēt un atvieglot jūsu darba plūsmu.
Integrējiet lietotnes ar mūsu spraudņiem, kas palīdz koncentrēties un retāk pārslēgties starp logiem.
Kad migrēsiet, varat sagaidīt, ka paplašināsiet savu pārklājumu un aptversiet vairāk saziņas kanālu nekā iepriekš. Apstrādājiet e-pasta palīdzības pieteikumus, tērzēšanu tiešsaistē, zvanu centru, klientu portālu, Facebook, Twitter, Instagram un Viber.
Iepazīstieties ar jauno rīku kopumu, kamēr mēs migrējam Jūsu datus, un uzziniet, kā nodrošināt atbalstu visos svarīgajos saziņas kanālos.
Sāciet bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu un iepazīstieties ar LiveAgent. Ja nolemjat migrēt datus, zvaniet mums vai atstājiet mums ziņu, izmantojot tiešsaistes čatu vai e-pastu. Mēs apspriedīsim jūsu datu migrāciju un pārliecināsimies, ka jūs pārnesat visus datus no osTicket uz LiveAgent.
Vai vispirms vēlaties uzzināt vairāk? Lai uzzinātu vairāk par LiveAgent, apskatiet mūsu Iepazīstināšanas video vai caurskatiet integrācijas un funkcijas un citas lapas.
Jā, jūs varat migrēt no osTicket uz LiveAgent. Migrējiet visus datus, kas nepieciešami, lai sāktu izmantot jauno palīdzības dienesta programmatūru.
Papildu priekšrocības, izmantojot LiveAgent, nevis osTicket, ir lielāka efektivitāte, vairāk klientu kanālu, viens no ātrākajiem pieejamajiem tiešsaistes tērzēšanas logrīkiem un daudz kas cits.
Kopumā visu nepieciešamo, kas parasti ietver kontaktus, aģentu profilus, visus klientu palīdzības pieteikumus, atsauksmes, tagus un citus
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem