Pārejat no Customerly uz LiveAgent?

Ļaujiet mums pārnest datus Jūsu vietā! Mūsu atbalsta speciālisti ar prieku un bez maksas palīdzēs Jums migrēt visus Jūsu datus no Customerly uz LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Bezmaksas datu pārsūtīšana!

Sazinieties ar mūsu atbalsta speciālistiem un pārrunājiet ar viņiem datu migrāciju! Mēs parūpēsimies par visiem Jūsu datiem bez maksas. Tikmēr Jūs varēsiet mierīgi atpūsties, līdz būsiet gatavs izmantot savu jauno LiveAgent kontu.

Vēlaties veikt migrāciju patstāvīgi?

LiveAgent piedāvā migrācijas spraudņus palīdzības dienesta programmatūrām, un pašlaik mēs strādājam pie Customerly migrācijas spraudņa. Sekojiet līdzi, lai uzzinātu vairāk informācijas.

Migrate data to LiveAgent on your own

Kādus datus es varu pārnest no Customerly?

Personas

Viegli pārvietojiet aģentus, administratorus, galalietotājus un klientus.

Tagi

Migrējiet visus nodaļu un pieteikumu tagus.

Palīdzības pieteikumi

Migrējiet pieteikumus, pielikumus, lietotāju laukus un pieteikumu laukus.

Esat gatavs migrēt no Customerly uz LiveAgent?

Iepazīstieties ar dažām priekšrocībām, ko iegūsiet, pārejot uz LiveAgent.

Customer providing review for service on mobile phone

Nevainojams klientu serviss

24/7 atbalsts no mūsu aģentiem. Mēs esam gatavi palīdzēt, kad vien Jums tas ir nepieciešams.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Neaizstājams palīdzības dienesta risinājums

Noderīgi rīki, vairāk nekā 175 funkcijas un vairāk nekā 40 integrāciju. Mums ir viss, kas Jums nepieciešams.

Person collecting papers into the net

Palieliniet savus ietaupījumus un ieguldījumu atdevi

Iegūstiet LiveAgent bez maksas uz visiem laikiem vai izvēlieties kādu no mūsu trim maksas tarifu plāniem.

Multilingual support in LiveAgent

Izvēlieties valodu

Izvēlieties vienu no 43 dažādiem tulkojumiem. LiveAgent atbalsta arī valodai pielāgojamus logrīkus.

Iemesli, kāpēc uzņēmumi ir izvēlējušies pāriet uz LiveAgent

Migrējiet savus datus no Customerly jau šodien

LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ir novērtēts kā Nr.1 palīdzības dienesta programmatūra maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Pievienojieties tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte, lai nodrošinātu saviem klientiem pasaules līmeņa atbalstu.

Package Name

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana tiešsaistē

Ideāli piemērots maziem un vidējiem uzņēmumiem

$29 /mēn.
Package Name

Viss iekļauts

Ideāli piemērots dažāda lieluma uzņēmumiem un lieliem uzņēmumiem

$39 /mēn.

Vēlaties pāriet no citas alternatīvas?

Migrējiet savus datus no jebkura no zemāk uzskaitītajiem palīdzības dienesta risinājumu sniedzējiem bez maksas. Pārejiet jau šodien. Mēs esam par Jums parūpējušies.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Saistītie Raksti arMigrācija no Customerly
Šīpu Haikena intervijā tiek apspriesti ieguldījumi klientu apkalpošanā, kā veidot pozitīvu zīmola reputāciju un ietaupīt izdevumus, veicinot ilgtermiņa klientu attiecības. Uzņēmumiem būtu jārūpējas par klientu vajadzībām, lai gūtu panākumus.

Intervija ar Šīpu Haikenu (Shep Hyken)

Šīpu Haikena intervijā tiek apspriesti ieguldījumi klientu apkalpošanā, kā veidot pozitīvu zīmola reputāciju un ietaupīt izdevumus, veicinot ilgtermiņa klientu attiecības. Uzņēmumiem būtu jārūpējas par klientu vajadzībām, lai gūtu panākumus.

LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.

Kā iestatīt Nosacījumus LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā nosacījumu iestatīšanu, lai automatizētu pieteikumu apstrādi un uzlabotu klientu atbalstu. Tas palīdz efektīvi pārvaldīt pieteikumus, izmantojot dažādus komunikācijas kanālus un nosacījumu aktivizēšanu atbilstoši kritērijiem.

Tiešsaistes čats ļauj uzņēmumiem sniegt tūlītēju atbalstu klientiem un pārvaldīt vairākas sarunas vienlaikus, uzlabojot klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Tas arī palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību.

Ieguvumi no Tiešsaistes Čata un Kā Tos Izmantot

Tiešsaistes čats ļauj uzņēmumiem sniegt tūlītēju atbalstu klientiem un pārvaldīt vairākas sarunas vienlaikus, uzlabojot klientu apkalpošanu un uzņēmuma veiktspēju. Tas arī palīdz uzlabot pakalpojumu kvalitāti un klientu apmierinātību.

Pievienojot tiešsaistes čatu Volusion veikalam, uzlabojiet klientu apmierinātību un piedāvājiet ātru atbalstu. LiveAgent piedāvā pielāgojamus čatu pogas un dažādus komunikācijas kanālus. Uzticieties LiveAgent - labākie 4.8/5.

Kā pievienot tiešsaistes čatu Volusion veikalam

Pievienojot tiešsaistes čatu Volusion veikalam, uzlabojiet klientu apmierinātību un piedāvājiet ātru atbalstu. LiveAgent piedāvā pielāgojamus čatu pogas un dažādus komunikācijas kanālus. Uzticieties LiveAgent - labākie 4.8/5.

Partneru programma Sadarbība Ar Mums Impressum Uzņēmums Par mums Balvas un Sertifikāti VoIP partneri. Populāri Klientu apkalpošanas programmatūra, Ienākošo zvanu centra programmatūra, E-pasta pārvaldības programmatūra. Atvērt bezmaksas kontu un izmantot iepriekšdefinētās atbildes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi.

Kā darīt: Iepriekšdefinētas atbildes LiveAgent sistēmā

Partneru programma Sadarbība Ar Mums Impressum Uzņēmums Par mums Balvas un Sertifikāti VoIP partneri. Populāri Klientu apkalpošanas programmatūra, Ienākošo zvanu centra programmatūra, E-pasta pārvaldības programmatūra. Atvērt bezmaksas kontu un izmantot iepriekšdefinētās atbildes, lai uzlabotu klientu apkalpošanas pieredzi.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Kā iestatīt SLA LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas, pašapkalpošanās programmatūru un citus pakalpojumus. Uzņēmumi var izveidot SLA līmeņus, lai prioritizētu atbildes, nodrošinātu pakalpojumu kvalitāti un uzlabotu klientu apmierinātību.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x