Migrāciju no Freshcaller uz LiveAgent veikt ir viegli. Mūsu atbalsta komanda ir gatava jums palīdzēt visā, kas būtu nepieciešams. Un mēs esam gatavi migrēt jūsu datus – bez maksas!
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Līdzekļi | Liveagent
Izmēģiniet labāko bezmaksas pašapkalpošanās atbalsta alternatīvu! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Competitor
|
---|---|---|
Kopējais vērtējums
Kopējais programmatūras vērtējums no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4,7
Saņēma kopējo vērtējumu 4,7 no 5 no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4,5
Saņēma kopējo vērtējumu 4,5 no 5 no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
Lietošanas ērtums
Lietošanas ērtuma vērtējums no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4,6
Vērtējums 4,6 no 5 par lietošanas ērtumu no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4.5
Vērtējums 4,5 no 5 par lietošanas ērtumu no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
Klientu serviss
Klientu atbalsta vērtējums no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4,7
Vērtējums 4,7 no 5 par klientu atbalstu no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4,6
Vērtējums 4,6 no 5 par klientu atbalstu no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
Vērtība
Vērtības novērtējums no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4,7
Produkta vērtība novērtēta ar 4,7 no 5 no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
4,4
Produkta vērtība novērtēta ar 4,4 no 5 no pārbaudītiem Capterra lietotājiem.
|
Cena
Programmatūras cena ASV dolāros aģentam mēnesī.
|
$15/mēnesī/aģentam
Cena ASV dolāros aģentam mēnesī.
|
$19/mēnesī/aģentam
Cena ASV dolāros aģentam mēnesī.
|
Brīdinājumi / eskalācijas
Brīdinājumi un eskalācijas pieteikumiem un balstīti uz SLA prioritāti un iepriekšdefinētiem nosacījumiem.
|
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas
|
Piedāvā brīdinājumus un eskalācijas
|
Automatizēta pārvirzīšana
Automatizēta pieteikumu pārvirzīšana konkrētajām nodaļām un aģentiem, balstoties uz iepriekš definētiem nosacījumiem.
|
Piedāvā automātisku pārvirzīšanu.
|
Piedāvā automātisku pārvirzīšanu.
|
Zvanu centra Pārvaldība
Centralizēts informācijas panelis zvanu veikšanai, saņemšanai un pārvaldīšanai.
|
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
|
Piedāvā zvanu centra pārvaldību.
|
Gaidīšanas rindas pārvaldība
Sistēma, ko izmanto, lai pārvaldītu zvanītāju rindu.
|
Piedāvā gaidīšanas rindas pārvaldību.
|
Piedāvā gaidīšanas rindas pārvaldību.
|
E-pasta pārvaldība
Iespēja savienot pieteikumu apstrādes programmatūru ar vairākām e-pasta adresēm, lai saņemtu, atbildētu un rakstītu e-pastus tieši no programmatūras.
|
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
|
Piedāvā e-pasta pārvaldību.
|
Veiktspējas mērījumi
Sekojiet savas vietnes apmeklētāju uzvedībai. Uzziniet, cik ilgi viņi pārlūko jūsu vietni vai kurā vietnes lapā viņi atrodas.
|
Piedāvā veiktspējas mērījumus.
|
Piedāvā veiktspējas mērījumus.
|
Zināšanu bāzes pārvaldība
Līdzeklis, kas lietotājiem ļauj izveidot un pārvaldīt visaptverošas zināšanu krātuves.
|
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
|
Piedāvā zināšanu bāzes pārvaldību.
|
Daudzkanālu komunikācija
Izveido savienojumu ar vairākām komunikācijas līnijām (piemēram, e-pastu, tiešsaistes čatu, zvanu centru vai sociālajiem plašsaziņas līdzekļiem), lai racionalizētu visas ziņas un ļautu lietotājiem uz tām atbildēt no pieteikumu apstrādes programmatūras.
|
Piedāvā multikanālu komunikāciju.
|
Piedāvā multikanālu komunikāciju.
|
Reāllaika čats
Iebūvēts tiešsaistes čata logrīks, ko var izvietot jūsu vietnē un izmantot reāllaika saziņai ar jūsu vietnes apmeklētājiem.
|
Piedāvā reāllaika čatu.
|
Piedāvā reāllaika čatu.
|
Atskaites/Analīze
Analīzes informācijas panelis, kas lietotājiem ļauj radīt veiktspējas atskaites.
|
Piedāvā atskaites/analīzi.
|
Nepiedāvā atskaites/analīzi.
|
Pašapkalpošanās portāls
Līdzeklis, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
Piedāvā pašapkalpošanās portālu.
|
Servisa Līmeņa Līgumu (SLA) pārvaldība
Līdzeklis, kas ļauj pārvaldīt un pārraudzīt SLA žurnālus, SLA atbilstību un daudz ko citu.
|
Piedāvā servisa līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
|
Piedāvā servisa līmeņa līgumu (SLA) pārvaldību.
|
Sociālo mediju integrācija
Integrācijas ar populāriem sociālajiem tīkliem, kā piemēram, Facebook.
|
Piedāvā sociālo mediju integrācijas.
|
Piedāvā sociālo mediju integrācijas.
|
Pieteikumu pārvaldība
Apkalpojiet pieteikumus ar pieteikumu pārsūtīšanu, pieteikumu sapludināšanu, sadalīšanu, atzīmēšanu kā surogātpastu, atlikšanu un daudz ko citu.
|
Piedāvā pieteikumu pārvaldību.
|
Piedāvā pieteikumu pārvaldību.
|
Darba plūsmas pārvaldība
Automatizācijas komandas, kuras var ieviest, lai paātrinātu klientu atbalsta procesus.
|
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
|
Piedāvā darba plūsmas pārvaldību.
|
Mūsu atbalsta dienesta komanda ir gatava jums palīdzēt ar visu, kas vajadzīgs, tāpēc nekautrējieties sazināties ar mums! Kamēr pārceļam datus, paņemiet pārtraukumu, un jau drīz varēsit izmantot savu jauno LiveAgent kontu un sniegt vislabāko atbalstu saviem klientiem.
Pašlaik piedāvājam Freshcaller migrēšanas spraudni , kas palīdzēs importēt palīdzības pieteikumus. Noklikšķiniet šeit, lai iegūtu papildinformāciju.
Viegli migrējiet aģentus, administratorus, gala lietotājus un klientus.
Migrējiet visas savas nodaļas un pieteikumu birkas.
Migrējiet pieteikumus, pielikumus, papildlaukus un pieteikumu laukus.
Paraugiet, kādas iespējas rodas, kad pārslēdzaties uz LiveAgent
24/7 atbalsts no mūsu aģentiem. Mēs esam šeit, kad vien esam vajadzīgi.
Noderīgi rīki, vairāk par 175 funkcijām un vairāk nekā 40 integrācijas. Mums ir viss, kas jums vajadzīgs.
Iegūstiet LiveAgent bez maksas uz visiem laikiem vai izvēlieties kādu no trim mūsu maksas paketēm.
Izvēlieties vienu no 43 valodām. Liveagent atbalsta arī valodām pielāgojamus logrīkus.
Liveagent ir 2020.gadā visvairāk skatītā un augstāk novērtētākā palīdzības dienesta programmatūra. Pievienojieties tādām kompānijām kā Huawei, BMW, Yamaha un Oksfordas Universitāte, lai sniegtu pasaules līmeņa atbalstu saviem klientiem.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Migrējiet datus no jebkura zemākminētā zvanu centra risinājumu nodrošinātāja bez maksas. Pārnāciet šodien. Mēs Jūs atbalstīsim.
Pārejat no CallPage uz LiveAgent?
Izmantojot LiveAgent, klientu apkalpošanu var uzlabot ar multivalodu atbalstu un daudzām integrācijām. Yealink T56A piedāvā efektivitātes uzlabojumus.
Tiešsaistes čata programmatūra
tawk.to ir labākā tiešsaistes čata programmatūra uzņēmumiem. To izmanto Adidas, Domino un Chevrolet. tawk.to ir bezmaksas, bet piedāvā arī profesionālu palīdzību par $1 stundā.
Pārceļaties no Drift uz LiveAgent?
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kura piedāvā daudzas funkcijas, tostarp VoIP tālruņa sistēmas un pircēju portāla programmatūru. Tas ir viens no populārākajiem risinājumiem nozarē un piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju.
Pāriet no NovoCall uz LiveAgent?
Liveagent ir 2020.gadā vispopulārākā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem un vidējiem biznesiem, sniedzot pasaules klases atbalstu klientiem.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem