LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.
LiveAgent ir populārs un uzticams atbalsta risinājums, kuru izmanto daudzi dinamiski tiešsaistes biznesi. Tas nodrošina efektīvu atbalstu un piedāvā dažādas integrācijas, piemēram, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju. Lietotāji atzīmē, ka LiveAgent palīdz sasniegt mērķus, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tas arī uzlabo atbildes ātrumu un nodrošina labāku un precīzāku atbalstu.
Šajā tekstā ir aprakstītas dažas klientu atbalsta programmatūras iespējas. Zoho Desk un LiveAgent ir divas no tām, un LiveAgent tiek uzskatīts par labāku alternatīvu, piedāvājot bezmaksas uzsākšanu un klientu apkalpošanu 24/7. Tāpat braucienus un videozvanus piedāvā programmatūra Zoiper. Kokos, šīs programmas tiek pozitīvi novērtētas un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot savu klientu apkalpošanas pieredzi.
Vēlaties migrēt datus no Lucep uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā 24/7 klientu atbalstu un vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, kas ietaupīs laiku un naudu. Uzzini, kādas ir priekšrocības, veicot migrāciju uz LiveAgent un izvēlies vienu no trīs maksas plāniem. Arī logrīki var būt pielāgoti konkrētai valodai.
LiveAgent ir e-pasta plūsmas organizēšanas un tiešsaistes tērzēšanas rīks, kuru daudzi uzņēmumi priecājas izmantot. Cenas un veiktspējas attiecība, lietotāja draudzīgums, plašas funkcijas un lieliska atbalsta komanda ir galvenie iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent no citām atbalsta sistēmām, piemēram, ZenDesk. Integrācijas ar sociālajiem tīkliem un mobilo funkciju pakalpojumi ir arī ievērojami uzlaboti, padarot to par labu izvēli maziem uzņēmumiem.
Pārceļaties no AirCall uz LiveAgent?
Populārā klientu atbalsta alternatives LiveAgent un AirCall salīdzinājums. LiveAgent piedāvā šos pakalpojumus: pieteikumu apstrāde, tiešsaistes čats, zvanu centrs, pašapkalpošanās, Facebook, Twitter, Instagram un Viber integrācijas, zināšanu bāze un klientu forums, automatizācija un komandas, API funkcijas, interaktīva balss atbilde, videozvani un neierobežota vēsture. AirCall piedāvā zvanu centru, bet nepiedāvā pieteikumu apstrādi, tiešsaistes čatu, pašapkalpošanos, Facebook, Twitter, Instagram un Viber integrācijas, zināšanu bāzi, klientu forumu, automatizāciju un komandas pakalpojumus, API funkcijas, interaktīvu balss atbildi, videozvanus un neierobežotu vēsturi.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem