Vai pārejat no FrontApp uz citu palīdzības dienesta programmatūru? Migrējiet uz savu jauno vienoto iesūtni ar lieliskiem pamata rīkiem un funkcijām, tērzēšanu tiešsaistē, sociālajiem medijiem, zināšanu bāzi un daudz ko citu. Izvēlieties LiveAgent!
Pievienojiet savu e-pasta kontu, migrējiet uz LiveAgent jau šodien un uzziniet, kā uzlabot savu darba plūsmu un nodrošināt klientu atbalstu ar atšķirīga risinājuma palīdzību.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Pārvietojiet aģentu profilus un visus kontaktus savā jaunajā vienotajā kontā.
Pārvietojiet savus Gmail, tērzēšanas, zvanu centra vai jebkurus citus palīdzības pieteikumus savā jaunajā komandas iesūtnē.
Migrējiet visus savus tagus no Front.
Ar LiveAgent palīdzību migrēšana no Front jums neko nemaksās. Mēs izdarīsim to Jūsu vietā un ar prieku palīdzēsim pārvietot Jūsu datus uz jauno koplietošanas pastkasti. Līdz ar e-pasta vēstuļu vēsturi, ziņapmaiņu un citām sarunām Jūs iegūsiet pavisam jaunu rīku kopumu, kas palīdzēs Jums nodrošināt klientu apkalpošanu vislabākajā veidā.
Vai vēlaties, lai mēs parūpējamies par migrācijas procesu? Mūsu komanda pārvietos Jūsu datus un palīdzēs Jums iejusties jaunajā palīdzības dienesta programmatūrā un lietotāja saskarnē. Ja vēlaties vispirms to izmēģināt, varat nospiest zemāk redzamo pogu un pilnībā izbaudīt LiveAgent pieredzi.
Mēs darām visu iespējamo, lai sniegtu atbalstu, kad vien tas ir nepieciešams, un nodrošinātu Jums rīkus, lai palīdzētu Jūsu klientiem.
Izmantojiet visus rīkus, funkcijas un integrācijas vienā mūsu maksas plānā iekļautajā vadības panelī.
Pārvērsiet tīmekļa vietnes apmeklētājus par maksājošiem klientiem un izmantojiet rīkus, lai tos atbalstītu ar izmaksu ietaupīšanas programmatūru.
LiveAgent ļauj jūsu aģentiem paveikt vairāk un ietaupīt laiku
Front ir iespaidīgs rīku kopums, bet tāds ir arī mums. LiveAgent ir visi rīki, kas jums nepieciešami, lai saviem klientiem sniegtu lielisku klientu pieredzi. Izveidojiet savu pastkasti, pieslēdziet savu Gmail un sāciet izmantot lielisku pieteikumu sistēmu. Jūs varat izvēlēties savu e-pasta pakalpojumu sniedzēju vai citus saziņas kanālus.
Kurus saziņas kanālus? Lietojiet e-pastu, zvanu centru, zināšanu bāzi un sociālos plašsaziņas līdzekļus. Izmantojiet Facebook Messenger, Twitter, kā arī tiešos ziņojumus un visus pārējos Instagram piedāvājumus. Mēs esam aptvēruši arī Viber. Turklāt LiveAgent ir ātrākais tiešsaistes tērzēšanas logrīks tirgū – tērzēšanas rādīšanas ātrums ir 2,5 sekundes. Tagad Jūs varat atbildēt uz jebkura veida ziņojumiem un sniegt lielisku atbalstu, izmantojot jebkuru kanālu.
LiveAgent ne tikai sniedz Jums iespēju paveikt darbu vislabākajā veidā, bet arī mēs centīsimies darīt visu, kas ir mūsu spēkos Jūsu labā. Lieliskai palīdzības dienesta programmatūrai ir jānodrošina arī lielisks palīdzības dienests saviem klientiem.
Tādēļ mēs saviem klientiem piedāvājam atbalstu 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā. Sazinieties ar mums ikreiz, kad Jums radušās problēmas ar kādu iestatījumu vai kad vienkārši vēlaties saņemt informāciju.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Migrējiet savus datus no jebkura no tālāk uzskaitītajiem palīdzības dienesta risinājumu sniedzējiem bez maksas. Veiciet pāreju jau šodien. Mēs esam par Jums parūpējušies.
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas veicina sadarbību un palielina produktivitāti ar daudzām funkcijām, tostarp tiešsaistes čatu rīka un sūdzību pārvaldības sistēmas.
TeleCube + LiveAgent Integrācijas Ceļvedis
LiveAgent piedāvā virtuālo zvanu centra programmatūru, kas uzlabo klientu apkalpošanu dažādos saziņas kanālos, kā arī piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam. Uzņēmums ir populārs un noderīgs dažādiem uzņēmumiem.
Bezmaksas help desk programmatūra
Lieliskas klientu apkalpošanas nodrošināšana ar LiveAgent programmatūru. Laba lojalitāte un risinājumi dažādām klientu vajadzībām.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem