Saņemiet pieeju uzticamam rīku komplektam, kas aptver visus svarīgos klientu kanālus. LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma aptver e-pastus, tiešsaistes čatu, zvanu centru, klientu portālu, Viber un sociālos medijus – Facebook, Instagram un Twitter. Izmēģiniet jau šodien,izmantojot mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma versiju vai skatieties mūsu pieejamās cenu paketes, kas noteikti nesagraus Jūsu budžetu.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Funkcijas | Liveagent
izmēģiniet labāko klientu atbalsta alternatīvu bez maksas! Nav nepieciešama kredītkarte.
|
Kustomer
|
---|---|---|
Pieteikumu apstrāde
Satur pārvaldības rīku, kas apstrādā un kataloģizē klientu apkalpošanas pieprasījumus.
|
LiveAgent piedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Kustomer nepiedāvā pieteikumu apstrādi.
|
Tiešsaistes Čats
Reāllaika čata logrīks, ko var ievietot jebkurā mājaslapā.
|
LiveAgent piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
|
Kustomer piedāvā Tiešsaistes Čatu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Zvanu Centrs
Zvanu centrs, ko var izmantot, lai veiktu un saņemtu zvanus, izmantojot automātisko zvanu sadali.
|
LiveAgent piedāvā Zvanu Centru.
|
Kustomer nepiedāvā Zvanu Centru.
|
Pašapkalpošanās
Funkcija, kas ļauj izveidot klientu portālu, kurā klienti var reģistrēties, lai piekļūtu saviem iepriekšējiem pieteikumiem un zināšanu bāzes saturam.
|
LiveAgent piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Kustomer piedāvā Pašapkalpošanās portālu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Facebook
Facebook integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija arī ļauj lietotājiem atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Facebook integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
|
Kustomer piedāvā Facebook integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Twitter
Twitter integrācija, kas saņem visus pieminējumus un komentārus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz tvītiem tieši no programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Twitter integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
|
Kustomer piedāvā Twitter integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Instagram
Instagram integrācija, kas saņem visus komentārus un pieminējumus un pārveido tos par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem arī atbildēt uz visiem komentāriem un pieminējumiem no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Instagram integrāciju paketē Ticket par papildmaksu $39/mēnesī par kontu vai paketē All-inclusive bez papildmaksas.
|
Kustomer piedāvā Instagram integrāciju paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Viber
Viber integrācija, kas saņem visas ziņas un pārveido tās par pieteikumiem. Integrācija ļauj lietotājiem atbildēt un nosūtīt Viber ziņas tieši no sociālo mediju palīdzības dienesta programmatūras.
|
LiveAgent piedāvā Viber integrāciju.
|
Kustomer nepiedāvā Viber integrāciju.
|
Zināšanu Bāze
Zināšanu krātuve, kurā ir būtiska informācija, tostarp problēmu novēršanas ceļveži, biežāk uzdotie jautājumi un padomu raksti.
|
LiveAgent piedāvā Zināšanu Bāzi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Kustomer piedāvā Zināšanu Bāzi paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Klientu Forums
Tiešsaistes diskusiju panelis jūsu klientiem, kas atrodas tieši jūsu zināšanu bāzē.
|
LiveAgent piedāvā klientu forumu.
|
Kustomer nepiedāvā klientu forumu.
|
Automatizācija un Nosacījumi
Darbplūsmas, kuras var automatizēt, lai novērstu atkārtotus uzdevumus.
|
LiveAgent piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Kustomer piedāvā automatizāciju un nosacījumus paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
API
Funkciju kopa, kas ļauj dažādām lietojumprogrammām sadarboties.
|
LiveAgent piedāvā API funkcijas paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Kustomer piedāvā API funkcijas paketē par $139/aģentam/mēnesī.
|
Interaktīvā Balss Atbilde (IVR)
Tehnoloģija, kas ļauj ienākošajiem zvanītājiem pārvietoties pa tālruņa sistēmu pirms sarunas ar cilvēku-operatoru.
|
LiveAgent piedāvā IVR funkciju.
|
Kustomer nepiedāvā IVR funkciju.
|
Videozvani
Zvans, kurā ir video, līdzīgi Skype, Zoom vai Facetime zvaniem.
|
LiveAgent piedāvā videozvanus.
|
Kustomer nepiedāvā videozvanus.
|
Neierobežota Vēsture
Pieteikumu derīguma termiņš nebeidzas un tie netiek dzēsti — tos var apskatīt jebkurā laikā.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu vēsturi paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī
|
Kustomer piedāvā neierobežotu vēsturi paketē par $89/aģentam/mēnesī
|
Neierobežots Mājaslapu Skaits
Programmatūru varat lietot neierobežotā skaitā mājaslapu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu.
|
Kustomer piedāvā neierobežotu mājaslapu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežots Čata Pogu Skaits
Savās mājaslapās varat ievietot neierobežotu skaitu čata pogu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē Ticket+Chat par $29/aģentam/mēnesī.
|
Kustomer piedāvā neierobežotu čata pogu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežots Pieteikumu/E-pastu skaits
Jūs varat saņemt neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē Ticket par $15/aģentam/mēnesī.
|
Kustomer piedāvā neierobežotu e-pastu un pieteikumu skaitu paketē par $89/aģentam/mēnesī.
|
Neierobežots Zvanu Ieraksts
Jebkurā laikā ierakstiet katru veikto vai saņemto zvanu un atskaņojiet šo ierakstu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Kustomer nepiedāvā neierobežotu zvanu ierakstu.
|
Neierobežots 24/7 Atbalsts
Klientu atbalsts tiek piedāvāts cauru diennakti, neierobežojot iesniedzamo pieprasījumu skaitu.
|
LiveAgent piedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Kustomer nepiedāvā neierobežotu 24/7 atbalstu.
|
Mēs darām visu iespējamo, lai nodrošinātu vislabāko klientu pieredzi, kas ļauj jums darbu paveikt vislabāk. Iegūstiet piekļuvi mūsu apbrīnojamajai pieteikumu apstrādes sistēmai, kas var apstrādāt visus svarīgos klientu kanālus. To atbalsta dažādas funkcijas un integrācijas. Piedāvājam arī 24/7 klientu atbalstu ikvienam.
Visa saziņa ar Jūsu klientiem katrā kanālā
Kontakti, kontaktu grupas un aģentu profili
Birkas, kas palīdz organizēt lietas
Veidojiet klientu apmierinātību un palieliniet aģentu produktivitāti, izmantojot pareizos rīkus, kas jūs atbalsta. Pievienojiet jūsu pieteikumu apstrādes sistēmā zināšanu bāzi un Viber un sāciet apkalpot visvairāk izmantotos saziņas kanālus.
Katru no tiem papildina produktivitātes funkcijas, kas atvieglo jūsu darbu. Turklāt LiveAgent var integrēt ar vairāk nekā 140 lietotnēm. Veidojiet vienotas darbplūsmas un atbrīvojiet sevi no pārslēgšanās starp vairākām programmām.
Mēs saprotam, ka klientu pieejamība ir svarīgs laba klientu atbalsta aspekts. Tādēļ mūsu atbalsta komandas ir pieejamas 24/7, lai palīdzētu Jums vai sniegtu Jums svarīgu informāciju par Jūsu produktiem.
Sazinieties ar mums jebkurā laikā caur epastu, dzīvo tērzētavu vai piezvaniet mums. Mēs darīsim visu iespējamo, lai atrisinātu jebkādus jautājumus un palīdzētu Jums ar jebko, kas Jums ir nepieciešams.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
LiveAgent apvieno lielisku tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādi un automātizāciju, kas ļauj mums piedāvāt neticamu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Pievienojieties LiveAgent šodien un apspriediet jūsu pielāgoto migrāciju ar mums. Sāciet mūsu bezmaksas 14 dienu izmēģinājumu šodien vai izvēlieties vienu no mūsu pieejamajām cenu paketēm. Tās ir piemērotas lielākajai daļai dažāda izmēra uzņēmumiem, un mēs apsolām, ka tie nesagraus Jūsu budžetu.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
“Lai
“Jūsu
LiveAgent ir efektīvs rīks, kas var palīdzēt uzlabot klientu apkalpošanu un palielināt pārdošanas apjomus. Tas piedāvā viegli lietojamu interfeisu, kas ļauj apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu no dažādiem kanāliem, un sniegt klientiem ātru un precīzu atbalstu. Lietotāji apstiprina, ka LiveAgent ir pārāks par dažādiem alternatīviem produktiem un būtiski uzlabo komunikāciju ar klientiem, kā arī palielina atbildības laiku un efektivitāti.
LiveAgent tiek atzīts par lielisku rīku saziņai ar klientiem, piedāvājot efektīvu atbalstu un funkcionalitāti. Kompanijas un uzņēmumi visā pasaulē to izmanto, lai palielinātu klientu apmierinātību, pārdošanas apjomus un uzlabotu atbildes ātrumu. LiveAgent arī palīdz kategorizēt tiketus un statistiski izpētīt klientu vajadzības. To uzstādīšana ir ātra un viegla, un tā ir labāka par citiem tiešsaistes čata risinājumiem.
LiveAgent piedāvā funkcionalitāti, kas padara to par lielisku alternatīvu Zoho Desk. Tas ir populārs ar tiem, kas meklē e-pasta pārvaldes sistēmu, kas nodrošina tiešraides tērzēšanu un labas mobilo funkcijas. Lietotāji arī slavē LiveAgent stabilu darbību un lielo atbalsta komandu. Tomēr, Zoho Desk ir arī labs risinājums, kas piedāvā viegli saprotamu programmatūru un labi organizētas zināšanu bāzes.
Vēlaties migrēt datus no Lucep uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā 24/7 klientu atbalstu un vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas, kas ietaupīs laiku un naudu. Uzzini, kādas ir priekšrocības, veicot migrāciju uz LiveAgent un izvēlies vienu no trīs maksas plāniem. Arī logrīki var būt pielāgoti konkrētai valodai.
LiveAgent ir e-pasta plūsmas organizēšanas un tiešsaistes tērzēšanas rīks, kuru daudzi uzņēmumi priecājas izmantot. Cenas un veiktspējas attiecība, lietotāja draudzīgums, plašas funkcijas un lieliska atbalsta komanda ir galvenie iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent no citām atbalsta sistēmām, piemēram, ZenDesk. Integrācijas ar sociālajiem tīkliem un mobilo funkciju pakalpojumi ir arī ievērojami uzlaboti, padarot to par labu izvēli maziem uzņēmumiem.
Pārcelties no LiveHelpNow uz LiveAgent?
LiveAgent ir uzņēmums, kas piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un citus risinājumus. Uzņēmumam kā partnere strādā vairāki izcilības sertifikāti. LiveAgent piedāvā sadarbību un uzņēmumu programmu. Produkts ir populārs klientu apkalpošanas nozarē. Uzņēmumam ir globālas pārdošanas kontaktinformācija un klāsts sociālo tīklu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem