Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.
Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.
Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.
Koncentrējieties uz savas iestādes pozitīvo ietekmi uz sabiedrību vai vidi ar LiveAgent – palīdzības dienesta programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem partneriem un radiet pārmaiņas kopā.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izglītības iestādes un NVO parasti cenšas veidot ciešas personiskas attiecības ar klientiem, jo tās darbojas tieši šajā jomā. Tomēr, lai ietaupītu operatīvā laika resursus, tām ir lietderīgi ar LiveAgent palīdzību nodrošināt savu personīgo darbību. Visu šo organizāciju komunikācijas veidu, tostarp sociālo mediju kanālu, tiešsaistes tērzēšanas un kontaktu veidlapu, apvienošana ir ļoti svarīga, lai uzlabotu viņu uzņēmējdarbību. Turklāt mēs apbrīnojam viņu centienus padarīt šo pasauli labāku!
Nekad nezaudējiet iepriekšējo sarunu ar esošajām un potenciālajām ieinteresētajām personām. Pateicoties universālajai iesūtnei un jaudīgajai meklēšanas funkcijai, Jūs varat atrast tieši to palīdzības pieteikumu, kas Jums nepieciešams. Sāciet sarunu, tērzējot tiešsaistē, turpiniet to palīdzības pieteikumā un, visbeidzot, veiciet zvanu vienuviet!
Saņemiet atbildes uz uzdotajiem jautājumiem nekavējoties un pārvariet valodas barjeru jau tagad. Jūs pat varat iegūt reāllaika rakstīšanas pārskatu, kas palīdzēs Jums sagatavot pareizās atbildes īstajā laikā. Vai bieži pārvietojaties no vienas vietas uz citu? Nekādu problēmu, LiveAgent piedāvā mobilās lietotnes, lai uzturētu kontaktu, lai kur arī Jūs atrastos. Jūsu skolēni būs pārsteigti par jūsu ātrumu! Jūs taču zināt: E=mc2!
Izveidojiet savu iestādi kā mūsdienīgi domājošu, pieejamu un komunikācijas jomā prasmīgu organizāciju un veidojiet uz klientiem orientētu, veiksmīgu tiešsaistes klātbūtni. Sazinieties ar potenciālajiem studentiem un viņu vecākiem vai piesaistiet jaunus ziedotājus, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē.
Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.
Ļaujiet klientiem brīvi sazināties ar Jums, izmantojot jebkuru kanālu – tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, tālruni vai sociālos plašsaziņas līdzekļus.
Automatizējiet ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus, lai varētu koncentrēties uz attiecību ar klientiem uzturēšanu.
Kļūstiet par nozares līderi klientu apkalpošanas jomā, uzlabojot klientu apmierinātību, reakcijas laiku un produktivitāti.
LiveAgent piedāvā vismodernākos drošības standartus, kas atbilst jaunākajām prasībām. Jūsu privātā saziņa ir droša un šifrēta, un tā atrodas ES, ASV vai Āzijas datu centros atkarībā no Jūsu vēlmēm. LiveAgent arī pilnībā atbilst GDPR prasībām un ievēro jaunāko labāko praksi SaaS nozarē.
Finanšu un cilvēkresursi ir viena no svarīgākajām jebkuras bezpeļņas organizācijas sastāvdaļām. Netērējiet savu brīvprātīgo darbinieku vai projekta dalībnieku laiku, strādājot ar vairākām e-pasta pastkastītēm vai citiem kanāliem – drīzāk ieguldiet to, lai Jūsu projektu ietekme būtu plašāka. Paļaujoties uz LiveAgent, varat ievērojami uzlabot savas vīzijas izpildi un panākumus.
Biznesa partneri un klienti vēlas, lai informācija par projektiem, finansiālo ieguldījumu vai Jūsu darbības ietekmi būtu pieejama nekavējoties, neatkarīgi no laika, dienas vai atrašanās vietas. Vienkārša, bet neticami vērtīga klientu portāla izveide ar bieži uzdotiem jautājumiem, kopienas forumiem vai vairākām dažādām kategorijām un rakstiem var palīdzēt viņiem vienmēr saņemt pareizo informāciju. Tas arī ietaupa Jūsu aģentu laiku, jo klientiem ir iespēja pašiem meklēt atbildes.
“Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts
Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks
“Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons
“Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams
“Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads
“Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga
“Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls
“Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons
LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi un citas funkcijas. Izmantojot maksas plānu, par saprātīgu cenu varat saņemt vēl vairāk.
Populārākais
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem