Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vispiemērotākāizglītības iestādēm un NVO

Pilnībā mērogojama, adaptējama un pielāgojama Jūsu vajadzībām.

  • ✓ Bez uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Nav nepieciešama kredītkarte    
  • ✓ Atcelšana jebkurā laikā
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

30%

Gūstiet lielākus ieņēmumus

Radiet neaizmirstamu klientu pieredzi, kas palielina ieņēmumus.

97%

Uzlabojiet apmierinātību

Ieprieciniet savus klientus ar zibenīgām atbildēm.

16×

Palieliniet klientu vērtību

Palieliniet pārdošanas apjomu, saglabājot klientu lojalitāti Jūsu zīmolam.

Business background

Palīdzības dienesta programmatūra izglītības iestādēm un NVO

Koncentrējieties uz savas iestādes pozitīvo ietekmi uz sabiedrību vai vidi ar LiveAgent – palīdzības dienesta programmatūru, kas ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā. Esiet tuvāk saviem partneriem un radiet pārmaiņas kopā.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Ietaupiet laiku, ieviešot automatizāciju

Izglītības iestādes un NVO parasti cenšas veidot ciešas personiskas attiecības ar klientiem, jo tās darbojas tieši šajā jomā. Tomēr, lai ietaupītu operatīvā laika resursus, tām ir lietderīgi ar LiveAgent palīdzību nodrošināt savu personīgo darbību. Visu šo organizāciju komunikācijas veidu, tostarp sociālo mediju kanālu, tiešsaistes tērzēšanas un kontaktu veidlapu, apvienošana ir ļoti svarīga, lai uzlabotu viņu uzņēmējdarbību. Turklāt mēs apbrīnojam viņu centienus padarīt šo pasauli labāku!

Racionalizējiet saziņu ar ieinteresētajām personām

Nekad nezaudējiet iepriekšējo sarunu ar esošajām un potenciālajām ieinteresētajām personām. Pateicoties universālajai iesūtnei un jaudīgajai meklēšanas funkcijai, Jūs varat atrast tieši to palīdzības pieteikumu, kas Jums nepieciešams. Sāciet sarunu, tērzējot tiešsaistē, turpiniet to palīdzības pieteikumā un, visbeidzot, veiciet zvanu vienuviet!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Respond to requests quicker and faster

Sniedziet ātrākas atbildes uz pieprasījumiem

Saņemiet atbildes uz uzdotajiem jautājumiem nekavējoties un pārvariet valodas barjeru jau tagad. Jūs pat varat iegūt reāllaika rakstīšanas pārskatu, kas palīdzēs Jums sagatavot pareizās atbildes īstajā laikā. Vai bieži pārvietojaties no vienas vietas uz citu? Nekādu problēmu, LiveAgent piedāvā mobilās lietotnes, lai uzturētu kontaktu, lai kur arī Jūs atrastos. Jūsu skolēni būs pārsteigti par jūsu ātrumu! Jūs taču zināt: E=mc2!

Modernizējiet savu klientu atbalstu

Izveidojiet savu iestādi kā mūsdienīgi domājošu, pieejamu un komunikācijas jomā prasmīgu organizāciju un veidojiet uz klientiem orientētu, veiksmīgu tiešsaistes klātbūtni. Sazinieties ar potenciālajiem studentiem un viņu vecākiem vai piesaistiet jaunus ziedotājus, izmantojot tērzēšanu tiešsaistē.

Right tools to increase sales

Apmierināti klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no populārākajiem palīdzības dienesta risinājumiem.

badges

Kādu labumu Jūsu izglītības iestāde vai NVO gūs no LiveAgent ieviešanas?

thumb

Palielināta apmierinātība

Ļaujiet klientiem brīvi sazināties ar Jums, izmantojot jebkuru kanālu – tērzēšanu tiešsaistē, e-pastu, tālruni vai sociālos plašsaziņas līdzekļus.

increase

Lielāka efektivitāte

Automatizējiet ikdienišķus un atkārtotus uzdevumus, lai varētu koncentrēties uz attiecību ar klientiem uzturēšanu.

crown

Rādiet piemēru

Kļūstiet par nozares līderi klientu apkalpošanas jomā, uzlabojot klientu apmierinātību, reakcijas laiku un produktivitāti.

5 star rating

Visaugstākie drošības standarti

LiveAgent piedāvā vismodernākos drošības standartus, kas atbilst jaunākajām prasībām. Jūsu privātā saziņa ir droša un šifrēta, un tā atrodas ES, ASV vai Āzijas datu centros atkarībā no Jūsu vēlmēm. LiveAgent arī pilnībā atbilst GDPR prasībām un ievēro jaunāko labāko praksi SaaS nozarē.

Efektīva resursu pārvaldība

Finanšu un cilvēkresursi ir viena no svarīgākajām jebkuras bezpeļņas organizācijas sastāvdaļām. Netērējiet savu brīvprātīgo darbinieku vai projekta dalībnieku laiku, strādājot ar vairākām e-pasta pastkastītēm vai citiem kanāliem – drīzāk ieguldiet to, lai Jūsu projektu ietekme būtu plašāka. Paļaujoties uz LiveAgent, varat ievērojami uzlabot savas vīzijas izpildi un panākumus.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Klientu atbalsts 24/7/365

Biznesa partneri un klienti vēlas, lai informācija par projektiem, finansiālo ieguldījumu vai Jūsu darbības ietekmi būtu pieejama nekavējoties, neatkarīgi no laika, dienas vai atrašanās vietas. Vienkārša, bet neticami vērtīga klientu portāla izveide ar bieži uzdotiem jautājumiem, kopienas forumiem vai vairākām dažādām kategorijām un rakstiem var palīdzēt viņiem vienmēr saņemt pareizo informāciju. Tas arī ietaupa Jūsu aģentu laiku, jo klientiem ir iespēja pašiem meklēt atbildes.

Uzziniet, kāpēc uzņēmumi izvēlas LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Izdevīgākais palīdzības dienesta risinājums

LiveAgent bezmaksas plāns piedāvā bezmaksas zināšanu bāzi un citas funkcijas. Izmantojot maksas plānu, par saprātīgu cenu varat saņemt vēl vairāk.

Palīdzības pieteikumi

Palīdzības pieteikumi

Vispiemērotākais mazām aģentūrām un uzņēmējiem

$15/mēn.
Palīdzības pieteikumi

Palīdzības pieteikumi + Tērzēšana

MVU, profesionāliem tirgotājiem un lielām aģentūrām

$29/mēn.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Kā palīdzības dienesta programmatūra var palīdzēt NVO?

Palīdzības dienesta programmatūra palīdz pārvaldīt klientu pieprasījumus. Tā nodrošina rīkus, lai pārvaldītu, piešķirtu un prioritizētu palīdzības pieteikumus un ātrāk atrisinātu sarežģītus jautājumus.

Kas ir NVO?

NVO ir nevalstiskās organizācijas akronīms, kas nozīmē organizāciju, kura nav valdības daļa. Tās parasti neiesaistās nekādās politiskās aktivitātēs, bet gan koncentrējas uz humānās palīdzības un sabiedrisko darbu.

Kāpēc izglītības iestādei vajadzētu izmantot palīdzības dienesta programmatūru?

Palīdzības dienesta programmatūra izglītības iestādei palīdz risināt problēmas un jautājumus, vienlaikus nodrošinot studentiem un mācībspēkiem vieglu piekļuvi informācijai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju