Vērtība jebkurā nozarē

Atklājiet, kā LiveAgent uzlabo jūsu grāmatvedības un Juridiskās palīdzības biznesu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra Grāmatvedības un Juridiskās palīdzības nozarei

Paļaujaties uz LiveAgent un vairojiet savus līdzekļus. Liveagent ir vispārskatītākā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādāt ar LiveAgent.

  • Badge for front runner in real estate CRM software

Samaziniet izmaksas

Ietaupiet laiku un naudu, samazinot to rīku skaitu, kurus izmantojat, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu.

Sasniedziet augstu atdevi

Pārvērtiet potenciālos klientus par klientiem, kas maksā, un radiet vairāk nekā pieckārtīgu atdevi no ieguldītajiem ieņēmumiem.

Sargājiet svarīgos datus

Aizsargājiet klienta datus, izmantojot mūsdienīgus drošības pasākumus, tostarp HTTPS šifrēšanu, DDoS aizsardzību un citus.

Paātriniet klientu pieprasījumu risināšanu

Klienti vēlas nekavējoties piekļūt informācijai un pēc iespējas ātrāk saņemt atbildes uz jautājumiem. Ieviešot reāllaika tiešsaistes čatu savā tīmekļa vietnē, jūs varat sniegt viņiem zibensātras atbildes, tā uzlabojot viņu lojalitāti jūsu uzņēmumam un palielinot klientu apmierinātību. Tā kā laiks ir nauda un galu galā viss slēpjas naudā, ko jūs vēl gaidāt?

LiveAgent answering ticket-gif
Pieteikumu apstrādes sistēmas saskarne
LiveAgent answering ticket-gif
Neierobežota pieteikumu vēsture

Noslēdziet vairāk darījumus reālajā laikā

Vienkāršojot saziņu vienā vietā, ir ļoti viegli pārbaudīt iepriekšējo sarunu vēsturi. Neatceraties, kāda bija adrese vai iepriekš saskaņotie nosacījumi? Nav svarīgi! Izmantojot LiveAgent, var skaidri redzēt visu vēsturisko informāciju.

Organizējiet projektus

Nekad vairs nerakņājieties pa veciem e-pastiem. Jūs varat izmantot LiveAgent informācijas paneļu komplicētību atsevišķiem projektiem/klientiem, klientu portālu, lai iegūtu informāciju par to pakalpojumiem, un tiešsaistes čata programmatūru tiešām uzziņām. Jūs nav jāpavada neskaitāmas stundas saziņā, jums laiks jātērē rēķinus izrakstot.

LiveAgent answer to ticket-gif
Reāllaika rakstīšanas skata līdzeklis
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Samaziniet izmaksas

Būsim godīgi. Ikviens uzņēmums vēlas, lai izdevumi būtu pēc iespējas zemāki un tam būtu visaugstākie ieņēmumi bilancē. Izmantojot reāllaika čatu, jūsu klientu atbalsta pārstāvji var strādāt ar 3 čatiem vienlaikus, kas, protams, ir rentablāk. Grāmatvedības nozares LiveAgent palīdz optimizēt izdevumus.

Calculating illustration
reports-illustration

Izvēlieties augstāko ieguldījumu atdevi

Naudas ieguldīšana jaunā lietā dažiem uzņēmumiem var būt biedējoša. Eiro/dolāru summas rēķināšana un izlemšana, kur tos ieguldīt, ir reāla cīņa. LiveAgent ar savu “Viss iekļauts” paketi ir viens no jūsu drošākajiem ieguldījumiem. Tas ne tikai padarīs jūsu klientus laimīgus, bet arī palielinās jūsu ieņēmumus, naudas plūsmu un tirgus daļu. Skaitiet kopā ar LiveAgent.

Palieliniet peļņu

Klientu priekam un apmierinātībai vajadzētu būt uzņēmējdarbības pamatā. Apmierinātie klienti izplata ziņas gan digitālajā pasaulē, gan fiziskajā – saviem kolēģiem un draugiem. Viens no rīkiem, kā to panākt, ir nodrošināt visaugstākā līmeņa klientu atbalstu. LiveAgent, tā galvenā rūpe ir klienti. Apvienojiet šos divus, un jūs redzēsiet pozitīvu ietekmi uz jūsu biznesu.

customer touchpoints report-illustration

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apkatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienestu programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz grāmatvedības un juridisko nozari

“Mums patīk cenu līmenis un atbalsts, ko sniedz LiveAgent.”

Tiklīdz klientu un atbalsta e-pastu skaits pieauga, mēs pārslēdzāmies no Gmail uz Zendesk Support. Taču drīz vien mēs sapratām, ka viņiem vajadzīgs sasodīti daudz laika, lai atrisinātu kādu problēmu, un ik pa laikam mēs nonācām pie nākošā līmeņa vadītājiem. Pat pēc krietna laika, naudas un pūliņu ieguldīšanas, ja rīki jums nav īpaši noderīgi, ir labāk pāriet uz ko citu, un to mēs izdarījām. Mums patīk izcenojumi un atbalsts, ko sniedz LiveAgent.

RTIwala services logo

Sumīts Mahendra, RTIwala Services

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arGrāmatvedība un Juridiskā palīdzība
E-pasta paziņojumi var nosūtīt e-pastu aģentiem, ja aģentam ir piešķirts Pieteikums vai klients ir atbildējis piešķirtajā pieteikumā. Lasiet par šo funkciju.

E-pasta paziņojumi

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo apmierinātību un pārdošanas apjomus. Tai ir bezmaksas izmēģinājuma periods. Uzņēmums piedāvā funkcijas kā VoIP tālruņa sistēmas un sūdzību pārvaldību.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.

LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un VoIP sistēmas, kas uzlabo komunikāciju un samazina atbildes laiku. Palieliniet iesaistīšanos klientos.

LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.

Kā Čatot Atrodoties Ceļā un Izmantot LiveAgent iOS lietotni

LiveAgent programmatūra piedāvā dažādus kanālus, lai sarunātos ar klientiem, kā arī integrācijas. Vairāk nekā 175 funkcijas un 40 integrācijas nodrošina efektīvu darba plūsmu.

LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.

LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA

LiveAgent ir klientu atbalsta programmatūra, kas uzlabo apkalpošanu, komunikāciju un klientu apmierinātību. Tas piedāvā daudzvalodu atbalstu un pielāgojamās funkcijas.

LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.

Kā iestatīt atzinības un žetonus LiveAgent sistēmā

LiveAgent piedāvā risinājumus digitālajam mārketingam, tostarp personalizētas iekļaušanas stratēģijas un abonentu bāzes uzturēšanu. Uzņēmums ir arī lētāks par citiem pakalpojumiem un piedāvā atbalstu klientiem.

Vēlaties uzzināt vairāk par LiveAgent? Sazinieties ar mūsu klientu atbalsta dienestu, lai saņemtu bezmaksas demo versiju un uzreiz uzzinātu visu nepieciešamo informāciju.

Ieplāno Demonstrāciju

LiveAgent- uzņēmējdarbības programmatūra ar daudzām funkcijām un integrācijām, ko var pārbaudīt bez maksas demonstrācijā. Tā ir populāra klientu apkalpošanas un sūdzību pārvaldības sistēma ar atbalsta portālu, migrācijas opcijām un e-pasta pārvaldības iespējām. LiveAgent piedāvā arī citas risinājumus ar tālruņa sistēmām un izmaksu kalkulatoru. Uzņēmumam ir arī sadarbības partneru programma un atlaides.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju