Vērtība ikvienā nozarē

Atklājiet,kā LiveAgent uzlabo jūsu mazumtirdzniecības uzņēmumu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Pastiprināt lojalitāti zīmolam

Radīt pozitīvu lietotāju pieredzi, kas liks klientiem runāt.

24%

Samazināt atbildes laiku

Uzlabot pirmās atbildes ātrumu ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samazināt pieteikumu apjomu

Samazināt atbalsta pieteikumu pieplūdumu, izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra mazumtirdzniecības nozarei

Pārdodiet vairāk un vairojiet apmierinātību – to visu ar LiveAgent palīdzību. Nodrošiniet saviem klientiem lielisku klientu apkalpošanu. Ļaujiet viņiem sazināties ar jums no sociālajiem medijiem, jūsu tīmekļa vietnēm, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čatu…

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Nodrošiniet 24/7/365 atbalstu, izveidojot pašapkalpošanās centrus ar atbilstošu informāciju un atbildēm uz biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Samaziniet “atstāto” iepirkumu grozu skaitu, piedāvājot reāllaika palīdzību tieši jūsu vietnē.

Sasniedziet un dažu sekunžu laikā piesaistiet tīmekļa vietnes apmeklētājus, kas pārlūko augstas kvalitātes lapas, tieši izmantojot proaktīvus čata uzaicinājumus.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uzlabojiet iepirkšanos

Nodrošiniet saviem klientiem ērtu pieredzi, apvienojot tiešsaistes un fiziska veikala konceptus. E-veikala vadīšana paralēli klasiskam, fiziskam veikalam var kļūt par ievērojamu jūsu klientu jautājumu avotu. Esiet viņiem tuvāk un kļūstiet par klient-centrisku uzņēmumu, dariet to visu ar LiveAgent mazumtirdzniecības industrijai.

woman with shopping bags-illustration
Valentine's day-woman with hearts

Sniedziet palīdzīgu roku

Klientiem patīk uzdot jautājumus – gan tieši jūsu veikalā, gan arī tiešsaistē dažādos portālos. Izveidojiet zināšanu avotu ar LiveAgent klientu iesaistes programmatūru mazumtirdzniecības nozarei un tās klientu portālam, zināšanu bāzei vai biežāk uzdotajiem jautājumiem. Ja jūs dodat priekšroku tiešsaistes čatam un sniedzat norādījumus personīgi, mēs jūs atbalstīsim!

Palieliniet naudas plūsmu

Palīdzot apmierināt klientu vajadzības ar īpašu apkalpošanu, jūs gūsit daudz priekšrocību savā biznesā. Vai kādiem klientiem nav bijusi visai laba pieredze? Atrisiniet to nekavējoties un sasniedziet viņus ar LiveAgent, kas paredzēts mazumtirdzniecības nozarei.

retail-man scanning phone-illustration

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apskatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un noskaidrojiet, kā LiveAgent var palielināt jūsu klientu atbalstu un klientu apmierinātību.

Saistītie Raksti arMazumtirdzniecība
Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.

Kā izveidot Kontaktformas LiveAgent sistēmā

Kontaktformas uzlabo klientu iesaisti un vienkāršo komunikāciju mājas lapā. LiveAgent sistēmā var izveidot pielāgotas kontaktformas, nodrošinot drošu un efektīvu klientu saziņu.

ChatGPT nodrošina uzlabotu atbildes kvalitāti, vienmērīgu toni un vienotu atbalstu vairākiem aģentiem klientu apkalpošanā, ļaujot uzņēmumiem gūt nozīmīgas priekšrocības un uzlabot klientu pieredzi.

Kā izmantot ChatGPT klientu apkalpošanai

ChatGPT nodrošina uzlabotu atbildes kvalitāti, vienmērīgu toni un vienotu atbalstu vairākiem aģentiem klientu apkalpošanā, ļaujot uzņēmumiem gūt nozīmīgas priekšrocības un uzlabot klientu pieredzi.

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.

Kā izveidot Kontaktu grupas LiveAgent sistēmā

LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūras risinājums, kas piedāvā dažādas funkcijas, ieskaitot kontaktu grupu izveidi, datu migrāciju un atbalsta portālu. Uzņēmums piedāvā arī partneru programmu un sadarbību. Populāras funkcijas ietver klientu apkalpošanas programmatūru, VoIP tālruņa sistēmas un e-pasta pārvaldības programmatūru. Uzņēmums piedāvā bezmaksas demonstrāciju un jaunumus par atjauninājumiem.

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.

Photoshop Radošais MI – Pārveido Nekustamo Īpašumu

LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un tiešsaistes čata platformu ar integrācijas iespējām, atbalstu, datu migrāciju un citām funkcijām. Uzņēmums piedāvā arī bezmaksas izmēģinājuma versiju un zināšanu bāzi. Visas tiesības rezervētas.

LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas un saziņas risinājumu klāstu, ieskaitot zvanu centra programmatūru, e-pasta pārvaldības programmatūru un tiešsaistes čatus. Platforma arī piedāvā laika nosacījumu funkciju, kas ļauj automatizēt uzdevumus atkarībā no laika intervāla. Uzņēmumi var izmantot šo funkciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un optimizētu darba procesus.

Kā iestatīt Laika Nosacījumus LiveAgent platformā

LiveAgent piedāvā plašu klientu apkalpošanas un saziņas risinājumu klāstu, ieskaitot zvanu centra programmatūru, e-pasta pārvaldības programmatūru un tiešsaistes čatus. Platforma arī piedāvā laika nosacījumu funkciju, kas ļauj automatizēt uzdevumus atkarībā no laika intervāla. Uzņēmumi var izmantot šo funkciju, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un optimizētu darba procesus.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x