Palīdzības dienesta programmatūra e-komercijas nozarei
Teksts runā par klientu apkalpošanas uzlabošanu, izmantojot iesūtni, tiešsaistes čatu un CRM sistēmu. Ar šiem pasākumiem var paaugstināt klientu apmierinātību un samazināt atbildes laiku par 26%. Turklāt, teksts piedāvā bezmaksas kontu izveidi un produktu reklāmas piedāvājumu saņemšanu.
Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Koplietojama pastkaste uzlabo klientu apmierinātību, reklāmguvumu un ieņēmumus, sniedzot ātrus, personalizētus pakalpojumus, ko var izmantot vairāki aģenti, uzlabojot produktivitāti un drošību.
Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?
LiveAgent ir īpaši labs risinājums klientu apkalpošanai, atbalstam un komunikācijai. Tas ir vienkāršs izmantošanā un pievieno vērtību biznesam.
Uzziniet visu par LiveAgent ar tiešsaistes semināriem
LiveAgent ir lielisks instruments, kas ļauj komunicēt ar klientiem un nodrošina palīdzības dienestu. Sistēma piedāvā zināšanu bāzes, kas ļauj nodalīt zināšanas. Proaktīva čata uzaicinājumu izmantošana ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem un palielināt produktivitāti. LiveAgent vadības paneļa darbības principus, svarīgākās funkcijas un iestatījumus iepazīstinās šajā tīmekļa seminārā.
Vai meklējat alternatīvu LiveHelpNow?
Izvēloties pilnfunkcionālu tiešsaistes čata programmatūru, jūs varat uzlabot klientu apmierinātību un veidot lojālus klientus, kas atgriezīsies, lai pirktu atkal. LiveAgent ir piemērota izvēle, iegūstot labu atbalstu un integrāciju maziem un vidējiem uzņēmumiem.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem