Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo programmatūras izstrādes biznesu.

  • ✓ Nav uzstādīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7    
  • ✓ Neprasam kredītkarti    
  • ✓ Iespēja atteikties jebkurā brīdī
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Meklējat labāku palīdzības dienesta programmatūru?

Liveagent ir visskatītākā un augstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra MVU 2019. gadā. Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

3 iemesli, kāpēc programmatūras izstrādes uzņēmumi izvēlas LiveAgent

Nodrošiniet lietotājiem pašapkalpošanās iespējas, izveidojot visaptverošas zināšanu bāzes, kas piepildītas ar rakstiem, ceļvežiem, forumiem un biežāk uzdotajiem jautājumiem.

Izvadiet potenciālos klientus pa pārdošanas līkločiem, atbildot uz viņu jautājumiem reālajā laikā.

Izmantojiet mūsu atsauksmju un ieteikumu krātuves, lai noskaidrotu, ko tieši jūsu klienti vēlas un sagaida no jums.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
focus on needs

Fokusēšanās uz vajadzībām

Dažādiem klientiem ir dažādas vajadzības, un jums vajadzētu koncentrēties uz tām visām. Pateicoties daudzkanālu palīdzības dienesta programmatūras iespējām, varat ar klientiem sazināties dažādos slāņos — vai tie ir sociālie tīkli, zvani, e-pasta ziņojumi vai tiešsaistes čats. Neatkarīgi no tā, no kurienes ierodas jūsu klienti, jūs vienmēr būsiet klātesošs.

Zināšanu bāzes izveide

Zināšanu bāze un atbalsta portāls ir pirmās vietas, ko lielākā daļa klientu, meklējot atbildes, apskatīs vispirms. Spēcīgās LiveAgent iespējas sniedz jums pietiekami daudz līdzekļu, lai izveidotu biežāk uzdotos jautājumus, uzrakstītu rakstus vai izveidotu vairākas kategorijas pašapkalpošanās palīdzības sistēmā, balstoties uz jūsu uzņēmuma īpatnībām.

create the knowledge base
complete the sales funnel

Izveidojiet pārdošanas plūsmu

Daži no jūsu topošajiem klientiem var sazināties ar jums, pateicoties tiešsaistes čatam, kur jūs nekavējoties sniegsiet viņiem atbildes. Pēc kāda laika viņi var sazināties ar jums, izmantojot parasto e-pastu un visbeidzot, bet kas ne mazāk svarīgi, piezvanīt. Jums būs vienkopus visa informācija, kas pieejama vienotajā iesūtnē, lai varētu sekot viņu vajadzībām un pieprasījumiem. Izskatās loģiski, vai ne?

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apskatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienesta programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz automobiļu rūpniecību

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

“Kāpēc

“Palīdzības

“Kā

“LiveAgent

“Kādas

“LiveAgent

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju