Palīdzības dienesta programmatūra autorūpniecībai
Šajā tekstā tiek uzsvērts, ka tiešais čats ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu automašīnu tirdzniecības uzņēmumos. Tas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem 24/7 un paātrina lēmumu pieņemšanas procesu. Ieteicams reģistrēties bezmaksas demonstrācijai, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent sniegtajiem uzņēmējdarbības risinājumiem.
Palīdzības dienesta programmatūra izklaides nozarei
LiveAgent piedāvā praktisku WYSIWYG redaktoru, ar ko var pielāgot tiešsaistes čata logrīkus un klientu atbalsta portālus sava zīmola estētikai. Lai uzlabotu aģentu veiktspēju, ir iespēja pārraudzīt reālos datus un pielāgot izmaiņas, kā arī piesaistīt jaunus klientus, lai palielinātu ienākumus. Topiet apbalvots par izcilu klientu atbalstu, kas sniedz pozitīvas mutvārdu atsauksmes. LiveAgent ir ideāls risinājums izklaides industrijai.
Labākā tiešsaistes čata programmatūra Shopify veikaliem
LiveAgent ir labi darbojošās un populārākās helpdesk programmatūras SMB 2020. gadā. Piedāvājot dažādu funkciju kombināciju un visos saziņas kanālos, kā arī visaptverošas cenas plānu piedāvājumus, LiveAgent ir lieliski piemērots dažādu uzņēmumu vajadzībām. Tāpat LiveAgent ir uzticējušies zīmoli kā Huawei, BMW, Yamaha un O2. Izmēģiniet LiveAgent bez maksas, nav nepieciešama kredītkarte.
Palīdzības dienesta programmatūra Modes industrijai
Liveagent modes ir programmatūra, kas palīdz nodrošināt ekskluzīvu klientu atbalstu. Tas sniedz izcilus klientu atbalsta pakalpojumus, lai nodrošinātu apmierinātību un noturētu uzticamus klientus. Ne vienmēr ir nepieciešamas daudz aplikācijas, lai pamatotu ekskluzīvu klientu atbalstu, un Liveagent modes ir risinājums, kas var būtiski uzlabot jūsu klientu apkalpošanu.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.
Palīdzības dienesta programmatūra mazumtirdzniecības nozarei
Uzņēmumiem būtu jāuzlabo iepirkšanās pieredze un jākļūst par klientu centrisku uzņēmumu, apvienojot tiešsaistes un fiziska veikala konceptus. E-veikala vadīšana var palīdzēt kļūt par svarīgu jautājumu avotu. Turklāt, uzņēmumiem vajadzētu izveidot zināšanu avotu ar LiveAgent un sniegt palīdzīgu roku klientiem, gan tiešajā veikalā, gan tiešsaistē.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem