Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.
Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.
Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Piedāvājiet 24/7/365 atbalstu, izveidojot visaptverošus pašapkalpošanās centrus, kas pildīti ar biežāk uzdotajiem jautājumiem, kopienas forumiem, rakstiem un ceļvežiem.
Pārraugiet savas vietnes apmeklētāju rīcību un pārlūkojiet CRM datus, lai izveidotu personalizētus ceļošanas ieteikumus.
Izmantojiet papildu drošības līdzekļus, piemēram, kredītkaršu maskēšanu un šifrēšanu, lai nodrošinātu, ka jūsu klientu dati vienmēr ir aizsargāti.
Mēs visi zinām, ka problēmas notiek visnepiemērotākajā laikā, vinepiemērotākajā vietā. Taču jūs varat padarīt vienkāršāku risinājumu meklēšanu, nodrošinot izcilu un ātru klientu atbalstu, izmantojot acumirklīgu tiešsaistes čata programmatūru. Padariet klientus apmierinātus un priecīgus par to, ka ceļošanai izvēlējušies tieši jūsu aģentūru!
Tas, ka ir vairāk ieinteresētu klientu, kuriem nepieciešama tūlītēja palīdzība, turpmāk vairs nav nekāda problēma. LiveAgent izmantošana, lai sniegtu atbildes uz dažādiem jūsu klientu jautājumiem, sagādās prieku. Tas ir tāpat kā tērzēt ar draugiem sociālajos medijos – izklausās taču vienkārši, vai ne? Padari dzīvi vieglāku un klientus laimīgākus ar LiveAgent!
Dažiem klientiem nepieciešama īpaša uzmanība, vai arī tie vienkārši atrodas citās laika joslās. Jums ne tikai nav jābūt ieslēgtam birojā 24/7, lai nodrošinātu nevainojamu klientu apkalpošanu, tā vietā jūs varat atbildēt uz jautājumiem tieši no sava ērtā dīvāna. Pārejiet uz augstākā līmeņa palīdzības dienesta programmatūru tūlīt un nekavējoties atvieglojiet savu darbu — klienti būs atviegloti!
Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.
Skatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienestu programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz ceļojumiem.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Palīdzības dienesta programmatūra palīdz automatizēt ikdienas klientu atbalsta procesus, lai nodrošinātu efektīvāku un lietderīgāku apkalpošanu. Turklāt tas palīdz sekmīgi pārvaldīt klientu slodzes, jo apvieno vairākas platformas vienā saskarnē.
LiveAgent sniedz iespēju sazināties ar klientiem jebkurā vietā, jebkurā laikā un jebkurā ērtā veidā. Liveagent palīdzības dienesta programmatūrai ir vairākas būtiskas funkcijas, piemēram, pieteikumu apstrāde, tiešsaistes čats, zināšanu bāze, forums u.c. Liveagent piedāvā arī vairāku valodu atbalstu un iespēju pielāgot pakalpojumu katra uzņēmuma vajadzībām.
LiveAgent ir daudz priekšrocību, piemēram, klientu apmierinātība, klientu noturēšana, klientu lojalitāte un samazinātas izmaksas.
Esi pirmais, kas saņem ekskluzīvus piedāvājumus un jaunākās ziņas par mūsu produktiem un pakalpojumiem tieši savā e-pastā.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem