Vērtība jebkurā nozarē

Uzziniet, kā LiveAgent uzlabo banku vai apdrošināšanas biznesu.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

4 un reizes;

Uzsveriet attiecības

Izveidojiet pozitīvu tēlu, kas liks klientiem runāt.

24%

Saīsiniet atbildes laiku

Uzlabojiet pirmo atbilžu reakcijas laiku ar automātisko pieteikumu pārvirzīšanu.

37%

Samaziniet pieteikumu apjomu

Samaziniet atbalsta pieteikumu plūsmu izmantojot zināšanu bāzi.

Industry background

Palīdzības dienesta programmatūra banku nozarei

Ieguldiet savos klientos, izmantojot vadošo palīdzības dienestu. & nbsp; Esiet tuvāk saviem klientiem un palīdziet viņiem ātrāk strādājot ar LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Deleģējiet ikdienišķus vai atkārtojošus uzdevumus savai palīdzības dienesta programmatūrai, lai jūsu aģenti varētu koncentrēties uz klientu attiecību attīstīšanu.

Palieliniet atbalsta efektivitāti, vienlaikus samazinot pieskaitāmās izmaksas, izmantojot mūsu klientu apkalpošanas programmatūru.

Clock icon

Aizsargājiet klienta datus, izmantojot mūsdienīgus drošības pasākumus, tostarp HTTPS šifrēšanu, DDoS aizsardzību un citus.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Uzsveriet uz klātbūtni tiešsaistes pasaulē

Tehnoloģijas un digitālā pārveide mainīja veidu, kādā klienti sazinās ar bankām un apdrošināšanas sabiedrībām. Lielāko daļu vajadzību var apmierināt tiešsaistē, izmantojot parasto galddatoru vai mobilās lietotnes. Izmantojiet savu tīmekļa vietni un nodrošiniet klientu apkalpošanas iespējas uzņēmumam ar LiveAgent finanšu nozarei.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Radiet klientam drošības salu

Tieši tāpat kā jūsu klienti vēlas saglabāt savu naudu drošībā un gūt no tās labumu, to pašu jūs vēlaties panākt ar klientu apkalpošanu. Liveagent finanšu nozarei piedāvā daudz iespēju, kā to sasniegt ar minimālu risku.

Ietaupiet laiku

Ietaupiet ne tikai savu, bet arī klientu laiku, izmantojot mūsu izcilo tiešsaistes čatu. Reāllaika rakstīšanas attēlošanas funkcija palīdz jums būt soli priekšā un sniedz ieskatu tajā, ko raksta jūsu klienti. Tādā veidā jūs varat sagatavot atbildes un sniegt tās precīzi laikā. Varat arī izmantot IT zināšanu bāzes programmatūru, lai nekavējoties atrisinātu jebkuru problēmu neatkarīgi no tā, cik sarežģīta tā būtu.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Ietaupiet ar LiveAgent

Analizējiet un salīdziniet LiveAgent ar dažādiem klientu atbalsta risinājumiem un izvēlieties ar jūsu nozarei visatbilstošākajām funkcijām un vislabāko cenu.

Vairāk nekā 21 000 uzņēmumu nevar būt kļūdījušies

Apskatiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes un atklājiet palīdzības dienestu programmatūras ieviešanas pozitīvo ietekmi uz banku nozari.

Saistītie Raksti arBankas un Apdrošināšana
Kā sazināties ar ActiveCampaign klientu apkalpošanu, izmantojot e-pasta, tiešsaistes čata, tālruņa, sociālo mediju un pašapkalpošanās atbalstu.

ActiveCampaign Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

LiveAgent ir klientu attiecību pārvaldības un mārketinga automatizācijas platforma, kas piedāvā dažādus klientu atbalsta kanālus un risinājumus. Platforma ietver e-pasta mārketingu, kontaktu pārvaldību, segmentāciju, automatizāciju un pārdošanas CRM. Arī piedāvā 24/7 atbalstu un plašu zināšanu bāzi. Visu šo informāciju var atrast uz LiveAgent mājaslapas.

Liveagent piedāvā žurnālu par izpildītajiem un neizpildītajiem SLA par noteiktu laika diapazonu un Nodaļu. Atsevišķus ierakstus var kārtot pēc dažādiem filtriem.

SLA žurnāla atskaite

LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.

Kā sazināties ar Constant Contact klientu apkalpošanu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru un pašapkalpošanās atbalstu.

Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x