Lieliska klientu panākumu programmatūra ļauj Jums nodrošināt lielisku klientu atbalstu. Mūsu “viss vienā” risinājums ļauj koncentrēties uz jaunu attiecību veidošanu ar klientiem, jo tas ir vērsts uz personalizāciju, ātrumu un lietderību.
LiveAgent ļauj apvienot visus Jūsu klientu saziņas kanālus vienā iesūtnē, kurai var piekļūt ikviens Jūsu uzņēmuma darbinieks. Tas ļauj katram darbiniekam redzēt visas klientu mijiedarbības vienuviet un dod iespēju aģentiem sākt veidot attiecības ar Jūsu klientiem.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Klientu apkalpošanas jomā panākumu atslēga ir labas attiecības ar klientiem. Lai to panāktu, ir svarīgi izveidot paradumu ātri, efektīvi un personalizēti atbildēt uz klientu jautājumiem. Tomēr daudzi tiešsaistes uzņēmumi saskaras ar grūtībām, kad runa ir par palīdzības dienesta pieprasījumu pārvaldību, kas savukārt neļauj sniegt efektīvas atbildes.
Lielākā daļa e-pasta klientu apgrūtina darbu koplietošanas iesūtnē, jo tie nav radīti, domājot par sadarbību. Piemēram, strādājot ar Outlook, Jūs varat izdzēst kolēģa darbu, viņam par to pat nezinot, un otrādi. Rezultātā var viegli pazaudēt, aizmirst vai pat dzēst svarīgus e-pasta ziņojumus. Izmantojot LiveAgent, visiem Jūsu darbiniekiem būs piekļuve koplietojamai iesūtnei, tādējādi atvieglojot komandu sadarbību.
Nav laba prakse likt klientiem gaidīt, jo viņi var kļūt neapmierināti. Tomēr bieži vien tāda ir klientu apkalpošanas realitāte. Īpaši tas attiecas uz organizācijām ar lielām atbalsta komandām, jo ir viegli nepamanīt svarīgus e-pasta ziņojumus, līdz ir par vēlu.
Tomēr, izmantojot LiveAgent, varat iestatīt atgādinājumus, lai sekotu līdzi augstas prioritātes e-pasta vēstuļu saņemšanai. Rezultātā jūsu komanda vienmēr uztvers svarīgus e-pastus, pirms būs par vēlu.
Ja Jums ir liela klientu apkalpošanas komanda, visiem var būt grūti sadarboties, izmantojot tradicionālās e-pasta iesūtnes. Piemēram, ja komandas locekļi dodas atvaļinājumā un saņem svarīgus ziņojumus, tie var pazust vai tikt aizmirsti.
Risinājums? LiveAgent nodrošina koplietošanas uzņēmuma iesūtni, kas ļauj Jūsu darbiniekiem dalīt nepieejamo aģentu darba slodzi.
Ja nav kopīgas sistēmas klientu saziņas pārvaldībai, ir ļoti grūti novērtēt klientu atbalsta sniegumu. Izmantojot LiveAgent, Jūs varat uzraudzīt visus ziņojumus, kas kursē starp Jūsu komandu un klientiem. Jūs varat viegli pamanīt problēmas vai apbalvot komandas locekļus, kas nodrošina Jūsu klientiem izcilu apkalpošanu.
LiveAgent nodrošina visiem Jūsu komandas locekļiem vienkāršu veidu, kā izsekot klientu pieprasījumiem un atbildēt uz tiem. Tā integrē visus saziņas ar klientiem veidus vienā vienotā programmatūrā.
Neatkarīgi no tā, vai Jūsu klienti sazinās ar jums, izmantojot zvanu centru, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus vai e-pastu, LiveAgent ir nodrošinājis, lai Jūsu darbinieki varētu nepārtraukti uzraudzīt klientu saziņu.
Klientu panākumu atslēga ir komunikācija, un LiveAgent nodrošina Jums un Jūsu komandai nepieciešamos rīkus efektīvai komunikācijai.
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, pieteikumu apstrādes sistēmu un automatizāciju, kas ļauj mums nodrošināt izcilu atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent piedāvā daudzus rīkus, kas var būtiski ietekmēt Jūsu komandas veiktspēju un Jūsu klientu apkalpošanas panākumus. Kopā šie rīki ļauj Jūsu personālam netraucēti sazināties ar Jūsu klientiem, izmantojot dažādus kanālus.
Mūsu klientu apkalpošanas programmatūrai ir visaugstākie reitingi nozarē, un tā pārspēj citas klientu apkalpošanas programmatūras, kas ir dārgākas un nodrošina daudz mazāk funkciju.
Klientu panākumu nodrošināšana nozīmē piedāvāt klientiem daudzkanālu pieredzi. Tāpēc esam izstrādājuši īpašu, pielāgotu lietotni gan Android, gan iOS operētājsistēmām, kas nevainojami integrējas ar Jūsu tīmekļa programmu.
Pat tad, ja Jūsu darbinieki neatrodas pie sava darba galda, viņi var turpināt sazināties ar Jūsu klientiem, izmantojot e-pastu, tālruni un sociālos medijus, – un tas viss notiek lietotnē. Rezultāts? Katrai svarīgai ziņai nodrošināsiet ātru atbildi.
Mūsu klientu veiksmīgas apkalpošanas programmatūru izmanto visā pasaulē, un tā tiek nodrošināta ar pilnīgu vai daļēju daudzvalodu atbalstu. Tā piedāvā vairāk nekā 40 lietotnes valodu un ļauj pilnībā pielāgot katru īpašo burtu vai burtu akcentu lietotnē.
Tas ļauj Jūsu darbiniekiem, atbildot uz klientu jautājumiem un pieprasījumiem, izmantot savu dzimto valodu, un tas nozīmē, ka Jūsu klienti var meklēt palīdzību savā dzimtajā valodā.
Mūsu intuitīvā palīdzības pieteikumu sistēma ļauj pārskatāmi redzēt visas klientu mijiedarbības un automatizēt daudzus biežāk sastopamos klientu apkalpošanas uzdevumus. Jūsu darbinieki var uzreiz pārslēgties starp dažādiem saziņas veidiem, un Jūs varat pielāgot savu klientu apkalpošanas pieredzi specifiskām Jūsu nozares vajadzībām, izveidojot saziņas veidlapas un pielāgotus atbalsta centrus.
LiveAgent nepārtraukti tiek pilnveidots un izstrādā jaunas funkcijas. LiveAgent jau nodrošina vairāk nekā 179 palīdzības dienesta funkcijas un vairāk nekā 40 integrāciju.
LiveAgent uzticas daži no pasaules lielākajiem un prestižākajiem uzņēmumiem. Izlasiet mūsu veiksmes stāstus un atsauksmes, lai uzzinātu, kā LiveAgent var palīdzēt Jums gūt panākumus, nodrošināt klientu lojalitāti un pacelt klientu apkalpošanu jaunā līmenī.
LiveAgent ir spēcīgs klientu panākumu rīks gan jauniem, gan esošiem uzņēmumiem. Ja Jūs tikai uzsākat uzņēmējdarbību, tas ļaus Jums ātri izveidot klientu bāzi un veicināt Jūsu klientu lojalitāti. Ja esat jau nostiprinājies uzņēmums, kas vēlas pacelt klientu apkalpošanas pieredzi jaunā līmenī, visu Jūsu klientu saziņas kanālu integrēšana vienā centralizētā sistēmā ļaus Jūsu darbiniekiem daudz vieglāk un efektīvāk sazināties ar klientiem.
Mēs esam izstrādājuši LiveAgent kā elastīgu klientu apkalpošanas risinājumu, un mūsu programmatūra ir piemērota jebkura lieluma uzņēmumiem. Neatkarīgi no tā, kādā nozarē Jūs darbojaties vai cik liels ir Jūsu uzņēmums, mēs varam palīdzēt Jums izveidot labāku saziņu ar klientiem.
Klientu panākumu programmatūra palīdzēs Jums un Jūsu komandai pārvaldīt mijiedarbību ar klientiem. LiveAgent ir SaaS risinājums, kas apvieno visu Jūsu komunikāciju vienā vienotā sistēmā.
Jūsu klienti izmanto dažādus saziņas veidus, piemēram, e-pastu, tālruni, ziņojumapmaiņu vai tērzēšanu tiešsaistē, tāpēc visas saziņas uzturēšana vienuviet palīdz Jūsu klientu apkalpošanas aģentiem labāk izprast klientu problēmas un atbildēt ātrāk. LiveAgent arī nodrošina Jūsu iekšējās komunikācijas drošību, lai Jūs varētu saglabāt sensitīvus klientu datus drošībā.
Veiksmīga klientu apkalpošana ir atslēga veiksmīga uzņēmuma un spēcīgas e-komercijas kopienas izveidei. Klientu veiksmīgas apkalpošanas programmatūra var ievērojami uzlabot Jūsu saziņu ar klientiem. Jūsu darbinieki ne tikai varēs sazināties ar klientiem, izmantojot vairākus kanālus, bet arī uzraudzīt savu klientu apkalpošanas sniegumu.
Klientu panākumu programmatūras tirgus ir pārpildīts, taču katrs piegādātājs piedāvā atšķirīgu rīku kopumu. Tāpat kā ikviena pirkuma lēmuma gadījumā, Jūsu vajadzības pēc klientu veiksmīgas apkalpošanas programmatūras būs atkarīgas no Jūsu nozares, uzņēmuma lieluma un personīgajām vajadzībām.
Lielākā daļa programmatūras nodrošinātāju piedāvā pamatfunkcijas, kas ietver palīdzības pieteikumu izsniegšanu, tērzēšanu tiešsaistē vai analītisku paneli. Tām, kas ir attīstītākas, ir automatizācija, vairākas zināšanu bāzu atbalsta sistēmas vai dažādi sadarbības rīki.
Ar LiveAgent mēs spērām soli tālāk. Mēs iebūvējām zvanu centra programmatūru tieši mūsu platformā, ļaujot Jums bez piepūles pārslēgties starp telefona zvaniem un citiem saziņas veidiem. LiveAgent atbalsta arī sociālo mediju ziņojumus tieši no vietējā paneļa, kur varat atbildēt arī uz sociālo mediju ziņojumiem. Mūsu unikālā palīdzības pieteikumu sistēma apvieno visus saziņas veidus vienkopus.
Tā kā tirgū ir tik daudz iespēju, klientu panākumu programmatūras izvēle var būt grūts uzdevums. Tāpēc mēs esam izveidojuši LiveAgent, lai tā būtu pēc iespējas elastīgāka. Ja Jums ir tikai viens klientu apkalpošanas komandas darbinieks, nekādu problēmu: LiveAgent nodrošinās visu viņu ziņojumu sakārtošanu. Ja Jums ir liela komanda, kas nodarbojas ar klientu jautājumiem, LiveAgent ļaus viņiem sadarboties un nodrošināt Jūsu klientiem vislabāko iespējamo pieredzi.
LiveAgent piedāvā visas šīs funkcijas, izmantojot intuitīvu lietotāja saskarni, kuru ir viegli apgūt un kurā varat redzēt galvenos rādītājus, kas norāda, cik labi Jūs apkalpojat savus klientus. LiveAgent izmantošana ir izdevīga, jo visas šīs noderīgās funkcijas jūs saņemat par cenu, kas līdzvērtīga cenai par vidējām vakariņām diviem cilvēkiem.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir klientu atbalsta risinājums, kas piedāvā tīmekļa seminārus, lai uzņēmumi varētu uzlabot klientu apmierinātību un optimizēt atbalsta darbplūsmas.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.
LiveAgent Tiešsaistes Seminārs 3: Tiešsaistes Čats un Čata Uzaicinājumi
LiveAgent ir populāra klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā dažādas funkcijas, kā arī integrācijas ar citām sistēmām. Sīkāka informācija ir pieejama uzņēmuma mājaslapā.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 2: E-pasts, Automatizācija, SLA
LiveAgent piedāvā dažādas programmatūras un atbalstu klientu apkalpošanai, ieskaitot sociālo tīklu ziņas un demonstrācijas. Tas ir klients centris un integrējams.
LiveAgent Tīmekļa Seminārs 1: Ievads un Vispārējs Pārskats
LiveAgent ir klientu atbalsta risinājums, kas piedāvā tīmekļa seminārus, lai uzņēmumi varētu uzlabot klientu apmierinātību un optimizēt atbalsta darbplūsmas.
Apmāciet savas komandas klientu pieredzes saziņas pamatos
Videos - Apmaciet Savas Komandas Klientu Pieredzes Sazinas Pamatos
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem