Outlook spēks ir atsevišķo lietotāju apkalpošanā. Tiem, kas meklē Outlook alternatīvu ar funkcijām, kas vērstas uz risinājumu nodrošināšanu uzņēmumiem, LiveAgent ir īstais ceļš. Neatkarīgi no tā, vai tā ir vairāku e-pasta adrešu pārvaldīšana, sadarbības uzlabošana vai integrācijas īstenošana, LiveAgent jums palīdzēs.
Microsoft Outlook jau sen ir bijis vadošaise-pasta pārvaldībā un klientu apkalpošanas atvieglošanā. Tomēr, ņemot vērā nepārtraukti mainīgās klientu vajadzības, ir svarīgi izpētīt citas jaudīgas alternatīvas. Šī raksta mērķis ir sniegt jums ieskatu labākajās Outlook alternatīvās, koncentrējoties uz to efektivitāti, lietojamību un pielāgojamību.
Vēl viens būtisks resurss, kas jāņem vērā, ir zināšanu bāze, kurā lietotāji var piekļūt apmācībām un rakstiem, lai atrisinātu biežāk sastopamās problēmas un saņemt norādījumus par konkrētos gadījumos. Labi sakārtota zināšanu bāze, piemēram, LiveAgent, var būt nenovērtējama problēmu novēršanā un patstāvīgā problēmu risināšanā, samazinot atbildes laiku un palielinot produktivitāti.
Kā visaptverošs risinājums LiveAgent izceļas kā lieliska Outlook alternatīva uzņēmumiem, kas meklē ekonomisku, intuitīvu un pielāgojamu izvēli. Lai gan tā primāro lietotāju bāzi veido e-komercijas uzņēmumi, LiveAgent jaudīgās funkcijas ir pielāgojamas dažādu nozaru unikālajām prasībām. Konkrēti, mazie un vidējie uzņēmumi, kas cenšas pilnveidot savu klientu apkalpošanas stratēģiju un paaugstināt klientu apmierinātību, atradīs priekš sevis LiveAgent kā īpaši vērtīgu. Tā ievērojamās iespējas pozicionē to kā vērienīgu pretendentu Outlook konkurentu vidū.
Papildus bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versijai, LiveAgent piedāvā sašaurinātu savas programmatūras versiju bez maksas. Tiem, kas nolemj pilnībā pāriet uz šo klientu apkalpošanas risinājumu, ir pieejami četri cenu līmeņi: Small par $9 aģentam/mēnesī, Medium par $29 aģentam/mēnesī, Large par $49 aģentam/mēnesī un Enterprise par $69 aģentam/mēnesī. Šis plašais iespēju klāsts atbilst dažādām budžeta vajadzībām un jebkura lieluma uzņēmumu prasībām.
Gmail piedāvā viegli pieejamu un funkcijām bagātu e-pasta platformu, kas sevi apliecina kā populāru Outlook alternatīvu gan personiskai, gan profesionālai lietošanai. Ar tīru un modernu saskarni Gmail piedāvā intuitīvu kārtošanu un plašas pielāgošanas iespējas. Kā daudzpusīgs un lietotājam draudzīgs e-pasta risinājums Gmail ir piemērots gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, atvieglojot to ikdienas saziņas efektīvu pārvaldību.
Gmail nevainojami integrējas ar dažādiem Google produktiem, tostarp Google Drive, Google Calendar, Google Hangouts un Google Analytics. Turklāt tas atbalsta daudzus trešo pušu papildinājumus un lietotnes, kas lietotājiem vēl vairāk paplašina tā funkcionalitāti.
Gmail ir paredzēts privātpersonām, uzņēmējiem, mazajiem uzņēmumiem un lielajiem uzņēmumiem, kas meklē lietotājam draudzīgu un daudzfunkcionālu e-pasta pārvaldības risinājumu ar izcilu reputāciju. Tā integrācija ar Google pakalpojumiem un dažādām trešo pušu lietotnēm padara Gmail par labu izvēli lietotājiem, kuri vēlas efektīvu e-pasta pieredzi bez sarežģījumiem.
Gmail piedāvā bezmaksas pamata versiju, kas ir pietiekama privātajiem lietotājiem. Uzņēmumiem Google Workspace piedāvā četras cenu paketes: Business Starter — $6 lietotājam/mēnesī, Business Standard — $12 lietotājam/mēnesī, Business Plus — $18 lietotājam/mēnesī un Enterprise, kas paredz, ka jums jāsazinās ar viņu pārdošanas komandu, lai iegūtu pielāgotu piedāvājumu. Jaunie klienti var izmēģināt Google Workspace paketes, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.
Apskatiet pilnu Gmail alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, cik labs tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.
ProtonMail izceļas kā droša un uz privātumu vērsta e-pasta platforma, padarot to par pievilcīgu Outlook alternatīvu lietotājiem, kuriem prioritāte ir datu aizsardzība. Izmantojot pilnīgu šifrēšanu, ProtonMail nodrošina, ka konfidenciāla informācija paliek drošās rokās. Tīrā un lietotājam draudzīgā saskarne ir piemērota gan privātajiem, gan profesionāliem lietotājiem, piedāvājot vienkāršu un drošu e-pasta pārvaldības pieredzi.
ProtonMail uztur savu pamatīgo drošību, iekļaujot saderību ar dažādiem e-pasta klientiem, kas atbalsta IMAP un SMTP, izmantojot ProtonMail Bridge funkciju. Tas ietver arī integrāciju ar populāriem e-pasta klientiem, piemēram, Thunderbird, Apple Mail un Outlook, ļaujot bez grūtībām sinhronizēt jūsu šifrēto pastkasti ar vēlamo klientu.
ProtonMail ir izcila Outlook alternatīva uzņēmumiem un privātpersonām, kas meklē drošu un uz privātumu orientētu e-pasta risinājumu. Tā mērķtiecīgā apņemšanās nodrošināt datu aizsardzību izraisa visu nozaru uzņēmumu interesi, jo īpaši to, kas apstrādā sensitīvu informāciju vai augsti vērtē saziņu, kas vērsta uz privātumu. Ar savu lietotājam draudzīgo dizainu un stiprajām drošības funkcijām ProtonMail ir vērā ņemams sāncensis e-pasta pārvaldības jomā.
ProtonMail laipni piedāvā vienkāršāko bezmaksas paketi privātpersonām. Lietotājiem, kuri vēlas pilnībā izmantot ProtonMail biznesa potenciālu, ir pieejami trīs cenu līmeņi: Mail Essentials par 6,99 eiro lietotājam/mēnesī, Business — 10,99 eiro lietotājam/mēnesī un Enterprise, par ko jāsazinās ar viņu pārdošanas komandu, lai saņemtu pielāgotu cenu.
Kustomer programmatūra apvieno visu klientu saziņu vienotā vidē. Pateicoties plašajām automatizācijas iespējām, uzņēmumi to izmanto, lai klientu apkalpošanu ieviestu mūsdienu laikmetā.
Mailbird stiprā puse ir tā spēja bez grūtībām integrēties ar plašu trešo pušu lietotņu klāstu. Tā integrāciju vidū ir tādas populāras produktivitātes lietotnes kā Asana, Trello, Evernote, Dropbox un Slack.
Mailbird ir lieliska Outlook alternatīva profesionāļiem, kuri pārvalda vairākus e-pasta kontus un meklē efektīvu un sakārtotu e-pasta pārvaldības platformu. Tā intuitīvā saskarne, pielāgošanas iespējas un iespaidīgās integrācijas iespējas ir piemērotas uzņēmumiem un privātpersonām, kas vēlas centralizētas saziņas pieredzi. Kā uzņēmums, kas izceļas starp konkurentiem Mailbird paver ceļu uzlabotai produktivitātei un optimizētai e-pasta pārvaldībai.
Tiem uzņēmumiem, kas vēlas izmantot visu Mailbird funkciju kopumu, ir pieejamas divas cenu paketes: Business Yearly par 5,75 eiro lietotājam/mēnesī, maksājot reizi gadā un Business Pay Once par vienreizēju maksājumu 399 eiro apmērā par vienu lietotāju.
Mailspring ir e-pasta klients, kas sniedz Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē lietotājam draudzīgu un vienkāršu risinājumu e-pasta apstrādei. Mailspring, kas izstrādāts, domājot par tehnoloģisko efektivitāti, piedāvā virkni funkciju, kuru mērķis ir vienkāršot e-pasta pārvaldību un saziņu. Kā praktiska un minimālistiska e-pasta pārvaldības programmatūra Mailspring var būt noderīga gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.
Mailspring atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, tostarp Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange, Office 365 un IMAP kontiem. Šī elastība ļauj apvienot vairākus e-pasta kontus vienā iesūtnē.
Mailspring ir piemērota Outlook alternatīva tiem, kas dod priekšroku vienkāršākam e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā lietotājam draudzīgā saskarne un vienkāršie produktivitātes rīki var būt noderīgi profesionāļiem, kuri meklē e-pasta klientu, kas optimizē saziņu bez daudzajām papildu funkcijām. Kā vienkāršāks konkurents tradicionālajiem e-pasta pakalpojumiem, Mailspring var apmierināt to lietotāju vajadzības, kuri augstu novērtē vienkāršību un lietošanas ērtumu.
Mailspring piedāvā bezmaksas versiju ar pamatfunkcijām, lai lietotāji varētu izmēģināt tā iespējas. Lai piekļūtu papildu rīkiem un funkcijām, lietotāji var izvēlēties Mailspring Pro, kas ir pieejams par $8 mēnesī.
iCloud Mail ir Apple sniegts e-pasta pakalpojums, kas piedāvā Outlook alternatīvu tiem, kas dod priekšroku Apple ekosistēmā integrētam mākonī balstītam e-pasta risinājumam. iCloud Mail, kas paredzēts būtiskāko e-pasta pārvaldības funkciju nodrošināšanai, galvenā uzmanība ir pievērsta vienkāršībai un netraucētai sinhronizācijai MacOS un iOS ierīcēs.
iCloud Mail ir paredzēts bezsarežģījumu integrācijai ar citām Apple lietotnēm un pakalpojumiem, piemēram, Kalendāru, Kontaktiem, Piezīmēm un iCloud Disku. Lai gan tas ir savietojams ar trešo pušu e-pasta klientiem, piemēram, Microsoft Outlook, tas nepiedāvā plašu iebūvēto integrāciju ar citām trešo pušu lietotnēm vai pakalpojumiem.
iCloud Mail ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē mākonī balstītu e-pasta pārvaldības risinājumu Apple ekosistēmā. Tas koncentrējas uz primārajām funkcijām un netraucētu sinhronizāciju starp Apple ierīcēm, kas padara to par piemērotu izvēli tiem, kam ir svarīga vienkāršība un integrācija macOS un iOS vidēs. Kā vienkārša alternatīva tradicionālajiem e-pasta pakalpojumiem, iCloud Mail var apmierināt privātpersonu un uzņēmumu e-pasta pārvaldības prasības.
Lietotājiem ar Apple ID iCloud Mail ir pieejams bez papildu maksas. Pakalpojumā ir iekļauta 5 GB bezmaksas glabātuve e-pastam, dokumentiem un rezerves kopijām. Lietotāji var jaunināt to uz augstākām glabāšanas paketēm: 50 GB par $0,99/mēnesī, 200 GB par $2,99/mēnesī vai 2 TB par $9,99/mēnesī. Cenas var atšķirties atkarībā no valsts un reģiona.
Thunderbird ir bezmaksas atvērtā koda e-pasta klients, ko izstrādājusi Mozilla un kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē pielāgojamu un kopienas virzītu e-pasta pārvaldības risinājumu. Thunderbird piedāvā būtiskākās funkcijas, lai efektīvi pārvaldītu e-pasta saziņu, vienlaikus piedāvājot funkciju paplašināšanu, izmantojot daudzus papildinājumus, un tā ir arī viena no ļoti retajām atvērtā koda Outlook alternatīvām.
Thunderbird atbalsta integrāciju ar plašu papildprogrammu klāstu, ļaujot lietotājiem paplašināt tā funkcionalitāti un pielāgot savu e-pasta lietošanas pieredzi. Daži populāri papildinājumi ietver kalendāra integrāciju, e-pasta plānotāju un vizuālos uzlabojumus. Ir iespējama arī integrācija ar trešo pušu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Gmail, Yahoo, Outlook.com un citiem IMAP un POP3 kontiem.
Thunderbird ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē bezmaksas, atvērtā koda un pielāgojamu e-pasta pārvaldības risinājumu. Tā funkciju kopums un paplašināmība, izmantojot papildprogrammas, padara to par saprātīgu izvēli tiem, kuri vēlas pielāgot e-pasta klientu savām konkrētajām vajadzībām. Tā kā Thunderbird ir kopienas vadīta e-pasta pārvaldības programmatūra, tā atbilst privātpersonu, uzņēmumu un organizāciju prasībām, kas meklē pieejamu un elastīgu e-pasta pieredzi.
Thunderbird ir lietojams pilnīgi bez maksas, bez abonēšanas maksas vai papildu maksām, kas saistītas ar tā lietošanu. Kā atvērtā koda projekts Thunderbird paļaujas uz savu lietotāju un izstrādātāju kopienas ieguldījumu, lai uzturētu un uzlabotu programmatūru.
Postbox ir e-pasta klients, kas izstrādāts kā Outlook alternatīva lietotājiem, kuri meklē visaptverošu, pielāgojamu un intuitīvu e-pasta pārvaldības risinājumu. Fokusējoties uz produktīvas vides nodrošināšanu e-pasta saziņas pārvaldībai, Postbox piedāvā būtiskākās funkcijas, kā arī uzlabotas funkcijas. Kā e-pasta pārvaldības pakalpojums, kas apkalpo gan atsevišķus lietotājus, gan uzņēmumus, Postbox var apmierināt dažādas ar e-pastu saistītas vajadzības.
Postbox atbalsta vidēji plašu integrāciju un papildinājumu klāstu. Populārāko integrāciju vidū ir Evernote, Todoist, Wrike un Trello. Postbox ļauj izveidot savienojumus ar trešo pušu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Gmail, Yahoo, Outlook.com un citiem IMAP un POP3 kontiem.
Postbox ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams pielāgojams un ar funkcijām bagāts e-pasta pārvaldības risinājums. Tā pamata un uzlaboto funkciju kombinācija padara to par piemērotu izvēli profesionāļiem un uzņēmumiem, kas meklē produktīvu e-pasta klientu, kas pielāgojas viņu vajadzībām. Kā efektīva e-pasta pārvaldības programmatūra Postbox atbilst privātpersonu un uzņēmumu prasībām savas e-pasta lietošanas pieredzes optimizēšanai.
Postbox piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, lai būtu iespēja pārbaudīt tā funkcijas un iespējas. Lai iegūtu neierobežotu piekļuvi un lietošanu, lietotāji var iegādāties vienreizēju licenci par $49.
Zoho Mail ir mākoņa e-pasta pakalpojums, kas izstrādāts kā Outlook alternatīva lietotājiem, kurus interesē visaptverošs, uz uzņēmējdarbību orientēts e-pasta pārvaldības risinājums. Zoho Mail, kas ir daļa no plašāka Zoho lietotņu komplekta, nodrošina būtiskas e-pasta funkcijas, kā arī sadarbības un produktivitātes rīkus, kas padara to piemērotu gan atsevišķiem lietotājiem, gan uzņēmumiem.
Zoho Mail ir integrēts Zoho lietotņu komplektā, nodrošinot netraucētu savienojumu ar citiem Zoho pakalpojumiem, piemēram, Zoho CRM, Zoho Office Suite un Zoho Projects. Turklāt Zoho Mail atbalsta SMTP, POP un IMAP protokolus, ļaujot lietotājiem savienot savus kontus ar trešo pušu e-pasta klientiem, piemēram, Microsoft Outlook, Apple Mail un Thunderbird.
Zoho Mail ir ideāla Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams uz uzņēmējdarbību orientēts e-pasta pārvaldības risinājums. Tā integrācija ar Zoho lietotņu komplektu un dažādiem sadarbības rīkiem var būt ieguvums gan profesionāļiem, gan uzņēmumiem, kas meklē daudzpusīgu, visaptverošu un savstarpēji saistītu e-pasta klientu. Kā daļa no lielāka biznesa lietotņu komplekta Zoho Mail apmierina uzņēmumu un privātpersonu vajadzības, kuru mērķis ir optimizēt un papildināt savu e-pasta pieredzi ar citiem būtiskākajiem produktivitātes rīkiem.
Zoho Mail piedāvā bezmaksas paketi ar pamatfunkcijām līdz 5 lietotājiem. Papildu lietotājiem ir pieejamas maksas paketes un papildu funkcijas: Mail Lite par 0,90 eiro mēnesī/lietotājam, Mail Premium — 3,60 eiro mēnesī/lietotājam un Workspace — 3 eiro mēnesī/lietotājam.
Shift ir e-pasta klients un darbstacija, kas izstrādāta kā Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē e-pasta kontu, lietotņu un darbplūsmu centralizāciju. Piedāvājot populāru e-pasta un produktivitātes rīku konsolidāciju un pārvaldību, Shift optimizē saziņu un sadarbību gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Kā vienots darbstaciju un e-pasta pārvaldības risinājums Shift risina izaicinājumus, kas saistīti ar navigāciju starp vairākiem kontiem, lietotnēm un pakalpojumiem.
Dažas ievērojamas integrācijas ietver populārus e-pasta pakalpojumus, piemēram, Gmail, Microsoft Outlook, Yahoo Mail un iCloud Mail, kā arī produktivitātes un sadarbības rīkus, piemēram, Trello, Asana, Slack, Notion, Google Workspace, Microsoft Office 365 un citus.
Shift ir ideāla Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešama centralizēta darbstacija ar vairākiem e-pasta kontiem un produktivitātes lietotnēm. Tā uzmanības koncentrēšana uz navigācijas atvieglošanu, apvienojot e-pasta pakalpojumus un populāras lietotnes, var būtiski palīdzēt profesionāļiem un organizācijām, kas meklē efektīvāku un vienotāku e-pasta klientu un darbvietu. Būdams praktisks risinājums dažādu e-pasta kontu un produktivitātes rīku pārvaldībai, Shift atbilst to lietotāju vajadzībām, kuri meklē optimizētu un sakārtotu pieredzi.
Shift bez maksas piedāvā paketi Basic ar ierobežotām funkcijām. Lai iegūtu papildu funkcijas un neierobežotu lietotņu atbalstu, lietotāji var abonēt Shift Advanced, kas pieejams par $149 gadā, vai Shift Teams par $149 lietotājam/gadā.
Calendly ir populārs plānošanas rīks, kas var papildināt jūsu e-pasta saziņu. Šī ļoti intuitīvā plānošanas programmatūra ir izstrādāta, lai vienkāršotu sapulču, tikšanos un pasākumu organizēšanas procesu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.
Calendly bez grūtībām integrējas ar galvenajiem kalendāru piedāvātājiem, tostarp Google Calendar, Microsoft Outlook, Office 365 un iCloud. Turklāt tas ir savienojams ar populāriem produktivitātes un saziņas rīkiem, piemēram, Zoom, Salesforce, Zapier, Slack un citām trešo pušu lietotnēm, izmantojot Calendly API.
Calendly ir ideāls plānošanas rīks lietotājiem, kuri vēlas pilnveidot plānošanas procesus līdztekus e-pasta saziņai. Tā plašās funkcijas var ievērojami samazināt laiku, kas profesionāļiem un organizācijām nepieciešams plānošanai un kalendāra pārvaldībai. Kā plānošanas automatizācijas risinājums Calendly papildina jebkuru e-pasta pieredzi, vienkāršojot pasākumu organizēšanu un uzlabojot kopējo produktivitāti.
Calendly bez maksas piedāvā vienkāršāko paketi ar ierobežotām funkcijām. Tiem, kas meklē plašākas funkcijas, ir pieejamas trīs maksas iespējas: Essentials par $8 mēnesī/lietotājam, Professional — $12 mēnesī/lietotājam un Teams — $16 mēnesī/lietotājam.
eM Client ir e-pasta pārvaldības programmatūra, kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta klientu. Piedāvājot pamatfunkcijas e-pasta saziņas pārvaldībai, eM Client nodrošina vienkāršu risinājumu, kas ir piemērots atsevišķiem lietotājiem un nelielām komandām. Kā e-pasta pārvaldības rīks eM Client ir paredzēts lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršībai un ērtai lietošanai.
eM Client atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, ļaujot izveidot savienojumu ar Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange un citiem IMAP un POP3 kontiem. Klients integrē arī čata pakalpojumus, piemēram, Google Talk un Jabber.
eM Client ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršākam un lietotājam draudzīgākam e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā fokuss uz pamatfunkcijām var būt piemērotāks privātpersonām, nelielām komandām un organizācijām, kas meklē ērti lietojamu e-pasta klientu bez papildu funkcijām.
eM Client piedāvā bezmaksas versiju ar pamata funkcijām un atbalsta līdz diviem e-pasta kontiem. Lietotājiem, kuri vēlas izmantot eM Client vairāk nekā diviem e-pasta kontiem un piekļūt papildu funkcijām, eM Client piedāvā veikt vienreizēju maksājumu $59,95 par Pro versiju vai vienreizēju maksājumu $69,95 par Business Pro versiju. p>
Spike ir e-pasta pārvaldības rīks, kas nodrošina Outlook alternatīvu lietotājiem, kurus interesē sarunvalodas e-pasta klients, kas koncentrējas uz vienkāršību. Apvienojot galvenās e-pasta funkcijas ar čatam līdzīgu saziņu, Spike mērķis ir padarīt e-pastu vieglāk pārvaldāmu un mazāk pārblīvētu atsevišķajiem lietotājiem un mazākām komandām.
Spike atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, nodrošinot savienojumu ar Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange un citiem IMAP kontiem.
Spike ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršākam un sarunvalodas stila e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā galvenās funkcijas un čata stila saskarne ir piemērota privātpersonām un nelielām komandām, kuras vēlas mazāk sarežģītu e-pasta klientu bez papildu funkcijām.
Spike piedāvā bezmaksas paketi ar pamatfunkcijām, kas paredzētas privātajiem lietotājiem. Kā alternatīva iespēja ir pieejamas divas maksas pakešu iespējas: Pro pakete par $8 mēnesī vienam lietotājam un pakete Business par $16 mēnesī/lietotājam. Pielāgotas paketes ir pieejamas, sazinoties ar viņu pārdošanas komandu.
Front ir e-pasta pārvaldības platforma, kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kurus interesē komandām piemēroti sadarbības e-pasta risinājumi. Fokusējoties uz tādu rīku nodrošināšanu, kas uzlabo komandas produktivitāti un atvieglo efektīvu e-pasta pārvaldību, Front piedāvā būtiskākās funkcijas, kā arī vairākas sadarbības funkcijas. Kā e-pasta pārvaldības pakalpojums Front ir īpaši piemērots komandām, kurām nepieciešama kopīga piekļuve e-pasta saziņai.
Front integrējas ar dažādām trešo pušu lietotnēm un pakalpojumiem, lai palīdzētu komandas sadarbībai un produktivitātei. Populāras integrācijas ietver CRM sistēmas, piemēram, Salesforce, HubSpot un Pipedrive, kā arī projektu pārvaldības rīkus, piemēram, Trello, Asana un Jira, un komunikācijas platformas, piemēram, Slack un Microsoft Teams.
Front ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams īpaši komandām izstrādāts sadarbības e-pasta pārvaldības risinājums. Tā kā Front ir uz komandu orientēta e-pasta pārvaldības platforma, tā ir piemērota uzņēmumiem, kas nodarbojas ar kopīgiem projektiem vai kopīgu e-pasta saziņu.
Front piedāvā 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu lietotājiem, kuri vēlas pārbaudīt tā funkcijas un iespējas. Pastāvīgai lietošanai Front piedāvā četras maksas paketes iespējas: Starter — $19 lietotājam/mēnesī, Growth — $59 lietotājam/mēnesī, Scale — $99 lietotājam/mēnesī un Premier — $229 lietotājam/mēnesī.
Izpētiet pilnu Front alternatīvas salīdzinājumu un uzziniet, kā tas darbojas salīdzinot ar LiveAgent.
Spark ir Outlook alternatīvs e-pasta klients, kas nodrošina tīru un lietotājam draudzīgu pieredzi. Piedāvājot dažādas būtiskas funkcijas un funkcionalitāti, Spark mērķis ir vienkāršot e-pasta pārvaldību gan privātpersonām, gan komandām. Kā e-pasta pārvaldības risinājums Spark ir piemērots lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta klientu.
Nozīmīgās integrācijas ietver tādus rīkus kā Trello, Asana, Wunderlist un Slack, kā arī produktivitātes lietotnes, piemēram, Evernote un Dropbox.
Spark ir piemērota alternatīva Outlook lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta pārvaldības risinājumu. Tas ir piemērots gan privātpersonām, gan komandām, kuras vēlas e-pasta klientu, kas piedāvā pamatfunkcijas un tīru saskarni bez ļoti daudzām iespējām.
Spark piedāvā bezmaksas paketi individuālajiem lietotājiem un komandas pamatvajadzībām, kas ietver visas būtiskās funkcijas. Tas piedāvā arī divas maksas paketes: Premium Individual par $4,99 mēnesī, maksājot reizi gadā, un Premium Teams par $6,99 lietotājam mēnesī, maksājot reizi gadā.
Outlook aizstājējs, piemēram, Spark vai LiveAgent, var uzlabot jūsu produktivitāti, nodrošinot optimizētāku, lietotājam draudzīgāku pieredzi un izcilus sadarbības rīkus privātpersonām un komandām. Integrējot ar citām produktivitātes lietotnēm, šīs alternatīvas piedāvā uzlabotas e-pasta pārvaldības funkcijas, ļaujot lietotājiem strādāt efektīvāk un vienlaikus saglabājot kārtību. Līdzās LiveAgent ir arī citas e-pasta alternatīvas, piemēram, Front, kas apmierina dažādas vajadzības, piedāvājot pielāgotu e-pasta pieredzi, kas, iespējams, var labāk pielāgoties jūsu īpašajām prasībām.
Efektīva e-pasta organizēšana un pārvaldība ir būtiska produktivitātei. Daudzi alternatīvi e-pasta klienti, tostarp LiveAgent, piedāvā funkcijas, kuru mērķis ir optimizēt e-pasta pārvaldību. Pieteikumu birku izmantošana ir lieliska funkcija, ko reti kurš piedāvā, bet kas ļauj klasificēt pieteikumus un e-pastus un viegli atrast pieteikumus un e-pastus. Lietotāji var piešķirt pieteikumiem birkas, lai cita starpā tos grupētu pēc tēmām, projektiem un klientiem. Tas palīdz uzlabot kārtību un pieejamību, ļaujot lietotājiem ātri atrast un apstrādāt svarīgas ziņas.
Vēl viens svarīgs veids, kā optimizēt e-pasta organizēšanu, ir Vairāk-aģentu Informācijas Panelis. Tas atvieglo efektīvu sadarbību starp dalībniekiem, ļaujot viņiem viegli piešķirt atbildību, pārraudzīt progresu un garantēt tūlītējas atbildes uz klientu jautājumiem.
Turklāt vienotā iesūtne ir noderīga funkcija, kas apkopo e-pastus no vairākiem e-pasta kontiem vienā skatā, samazinot nepieciešamību pārslēgties starp vairākiem e-pasta klientiem. Rezultāts ir viena iesūtne, kurā tiek rādīti visas e-pasta ziņas no visiem kontiem, kas vienkāršo e-pasta pārvaldību un ietaupa aģentu laiku.
Efektīva komandas sadarbība un komunikācija ir būtiski aspekti jebkuram biznesam. Sadarbības funkcijas, kas ļauj komandām strādāt kopā efektīvāk un labāk sazināties, ievērojami veicina labāku komandas darbu, augstāku produktivitāti un uzlabotu klientu atbalstu.
Alternatīvie e-pasta klienti piedāvā dažādus sadarbības līdzekļus, kas uzlabo komandas saziņu un koordināciju. Koplietojamas iesūtnes, e-pasta deleģēšana, iekšējais komandas čats, uzdevumu piešķiršana un SLA nosacījumi ir daži izplatīti sadarbības rīki, ko piedāvā alternatīvi e-pasta klienti.
LiveAgent ir alternatīvs e-pasta klients, kam ir uzlabotas sadarbības funkcijas, kas uzlabo komandas saziņu un koordināciju. Tā iekšējā čata funkcija ļauj aģentiem viegli sazināties un sadarboties, izmantojot e-pasta klientu, tādējādi uzlabojot komandas darbu un efektīvāku klientu atbalstu. Izmantojot LiveAgent, aģenti var koplietot iesūtnes, piešķirt e-pasta ziņas un efektīvi sadarboties.
Nevainojama integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem ir būtiska jebkuram uzņēmumam neatkarīgi no programmatūras, ko tas izmanto. Mūsdienās ir svarīgi, lai rīki labi savienotos, lai ar to palīdzību varētu optimizēt funkcijas un palielināt produktivitāti. Integrējot dažādus produktivitātes rīkus, uzņēmumi var vienkāršot darbplūsmas, automatizēt uzdevumus un samazināt manuālos procesus, samazinot kļūdas un ietaupot laiku.
Kad dažādi rīki darbojas kopā nevainojami, uzņēmumiem atkrīt vajadzība pēc manuālas datu pārsūtīšanas un tie var koncentrēties uz pievienotas vērtības aktivitātēm. LiveAgent integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem ir tikai viens piemērs tam, kā netraucēta integrācija var sniegt labumu uzņēmumiem. Integrējot to ar citām trešo pušu lietotnēm, lietotāji var skatīt klientu informāciju un izveidot pieteikumus tieši LiveAgent informācijas panelī, tādējādi novēršot vajadzību pēc papildu datu sūtīšanas šurpu-turpu starp LiveAgent un citu programmatūru.
Turklāt netraucēta integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem, piemēram, WhatsApp integrācija, palīdz uzņēmumiem ietaupīt laiku un pūles. Jebkuram uzņēmumam, kas vēlas saglabāt konkurētspēju mūsdienu tirgū, rīku kopumā ir jābūt iekļautai nevainojamai integrācijai. Integrējot dažādus produktivitātes rīkus, uzņēmumi iegūst konkurētspējas priekšrocības, optimizē savas darbplūsmas un palielina produktivitāti.
Izmantojiet Demonstrācijas zvans vai programmatūras produkta izmēģināšana pirms tā iegādes ir saprātīgs lēmums jebkuram uzņēmumam, kas vēlas ieguldīt jaunā tehnoloģijā. Īpaši attiecībā uz rīkiem, kas paredzēti saziņas un produktivitātes uzlabošanai, ir svarīgi izprast produkta funkcijas, lietotāja saskarni un to, kā to var pielāgot jūsu īpašajām uzņēmējdarbības prasībām. Atvēlot laiku produkta savlaicīgai pārbaudei, varat iegūt skaidrāku izpratni par tā iespējām, ierobežojumiem un to, kā tas var sniegt labumu jūsu komandai.
Kad runa ir par Outlook alternatīvas atrašanu, tirgū ir pieejamas daudzas iespējas. Dažas no tām piedāvā pieteikumu apstrādes sistēmas, atskaišu iespējas un netraucētu integrāciju ar citiem rīkiem, lai uzlabotu uzņēmuma saziņu un produktivitāti.
Viena no šādām iespējām ir LiveAgent, kas piedāvā virkni funkciju, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot e-pasta pārvaldības darbplūsmu. LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma, uzlabotas atskaišu veidošanas iespējas un integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem padara to par pievilcīgu Outlook alternatīvu uzņēmumiem, kas vēlas optimizēt savu e-pasta pārvaldību. LiveAgent ir arī rentabls, piedāvājot abonementu jebkura lieluma uzņēmumam ar pielāgošanas iespējām, lai apmierinātu konkrētas biznesa vajadzības.
Galu galā labākā Outlook alternatīva būs atkarīga no uzņēmuma konkrētajām vajadzībām un prasībām. Galvenais ir veikt rūpīgu izpēti un novērtēt katra varianta dažādās funkcijas un iespējas. Demonstrācija vai izmēģinājuma versija var sniegt padziļinātu izpratni par risinājuma piedāvājumu, radot iespēju noteikt, vai produkts atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.
Vai vēlaties uzzināt, kādi mēs esam, salīdzinot ar citiem populāriem palīdzības dienesta risinājumiem? Apskatiet mūsu salīdzināšanas lapas un uzziniet visu, ko mēs varam piedāvāt.
Zendesk ir populārs klientu atbalsta risinājums. Ar savu plašo funkciju…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām HubSpot alternatīvām HubSpot Service Hub ir…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Intercom alternatīvām Intercom ir populāra klientu…
Pilnīgs ceļvedis par labākajām Outlook alternatīvām Programma Microsoft Outlook jau…
Meklējat labāku Help Desk programmatūru?
Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.
Vai meklējat alternatīvu LiveHelpNow?
LiveAgent ir rentablāks salīdzinājumā ar citiem palīdzības dienesta risinājumiem, un tam ir vairāk nekā 175 Help Desk funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas. Redzēt vairāk.
Meklējat labāku risinājumu LivePerson vietā?
Uzlabojiet savu klientu atbalstu ar LiveAgent – vairāk nekā čats! Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un redziet atšķirību.
Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra
Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team