Meklējat Outlook alternatīvu?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā Outlook alternatīva.
  • ✓ Bez iestatīšanas maksas    
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti    
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama    
  • ✓ Atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Vadošā Outlook alternatīva

Outlook spēks ir atsevišķo lietotāju apkalpošanā. Tiem, kas meklē Outlook alternatīvu ar funkcijām, kas vērstas uz risinājumu nodrošināšanu uzņēmumiem, LiveAgent ir īstais ceļš. Neatkarīgi no tā, vai tā ir vairāku e-pasta adrešu pārvaldīšana, sadarbības uzlabošana vai integrācijas īstenošana, LiveAgent jums palīdzēs.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Pilnīgs ceļvedis labākajām Outlook alternatīvām

Microsoft Outlook jau sen ir bijis vadošaise-pasta pārvaldībā un klientu apkalpošanas atvieglošanā. Tomēr, ņemot vērā nepārtraukti mainīgās klientu vajadzības, ir svarīgi izpētīt citas jaudīgas alternatīvas. Šī raksta mērķis ir sniegt jums ieskatu labākajās Outlook alternatīvās, koncentrējoties uz to efektivitāti, lietojamību un pielāgojamību.

Kāpēc jums vajadzētu izpētīt Outlook alternatīvas?

Microsoft Outlook jau daudzus gadus ir bijis e-pasta un uzdevumu pārvaldības, kalendāra organizēšanas un komandas sadarbības stūrakmens. Tomēr, tā kā klientu apkalpošanas prasības attīstās un tehnoloģijas iet uz priekšu, kļūst nepieciešams izpētīt Outlook alternatīvas. Šīs alternatīvas piedāvā izcilas funkcijas un uzlabotu integrāciju, kā rezultātā tiek uzlabota lietotāju pieredze. Tās nodrošina visaptverošus rīkus, piemēram, pieteikumu apstrādes sistēmas, iebūvētu tiešsaistes čatu, sociālo mediju atbalstu un uzlabotu analīzi, kas parūpējas par plaša klientu loka apkalpošanas vajadzībām, būtiski uzlabojot klientu apkalpošanas pārvaldību. Tai pat laikā vēl viens svarīgs aspekts, kas jāņem vērā, ir viegla integrācija ar citiem klientu apkalpošanas rīkiem un platformām. Programmas Outlook ierobežotās integrācijas iespējas var radīt šaurās vietas un darbplūsmas neefektivitāti. Izpētot alternatīvas ar stabilām funkcijām un plašām integrācijas iespējām, uzņēmumi var izveidot visaptverošu un efektīvu atbalsta sistēmu. Šī stratēģija var palielināt produktivitāti un efektīvāka klientu atbalsta izveidi, nodrošinot, ka uzņēmums iet kopsolī ar savu klientu mainīgajām vajadzībām.

Biežākās problēmas, ar kurām saskaras lietotāji, kas izmanto Outlook

Outlook ir uzticams e-pasta pārvaldības rīks, taču tam ir arī savi ierobežojumi. Viens no izaicinājumiem ir pārvaldīt vairākus kontus ar vienu saskarni, kas rada grūtības kategorizēt, noteikt prioritātes un atbildēt uz ziņām. Piemēram, klientu apkalpošanas komandai, kas apstrādā pieprasījumus no dažādām nodaļām, zīmoliem vai ar dažādiem mērķiem, var rasties grūtības sakārtot savas iesūtnes. No šāda veida problēmām varat izvairīties, izmantojot tādas funkcijas kā LiveAgent Vienotā Iesūtne un Vairāk-Aģentu Informācijas panelis. Vēl viena problēma ir sinhronizācijas problēmas dažādās ierīcēs. Izmaiņas, kas veiktas vienā ierīcē, var neatspoguļoties citās, radot neskaidrības un nokavētas tikšanās. Piemēram, lietotājs var papildināt kalendāru savā galddatorā, taču izmaiņas netiek atspoguļotas viņa mobilajā ierīcē. Ierobežotas pielāgošanas iespējas programmā Outlook arī var kavēt darbplūsmas optimizāciju. Lietotājiem var rasties grūtības, lai pielāgotu platformas saskarni un funkcijas savām īpašajām vajadzībām. Piemēram, klientu apkalpošanas komandu produktivitātei var būt nepieciešami automatizācijas nosacījumi vai papildu kategorizēšanas lauki. LiveAgent automatizācijas funkcija

Jūsu vajadzībām atbilstošākās Outlook alternatīvas atrašana

Īstā e-pasta klienta izvēle ir ļoti svarīga gan uzņēmumiem, gan privātpersonām, jo tieši ietekmē saziņas efektivitāti, darbplūsmu un kopējo produktivitāti. Lai gan programma Outlook ir bijusi populāra izvēle, lietotāji var meklēt alternatīvas dažādu iemeslu dēļ, piemēram, klientu apkalpošanas vajadzību attīstības vai papildu funkciju nepieciešamības dēļ. LiveAgent, universāla palīdzības dienesta platforma, piedāvā visaptverošu rīku komplektu, lai efektīvi pārvaldītu mijiedarbību ar klientiem un optimizētu atbalsta komandas darbplūsmas. Izvēloties e-pasta klientu, svarīgo apsvērumu vidū ir nevainojama integrācija ar esošajiem rīkiem, lietošanas ērtums, īpašām vajadzībām pielāgotas uzlabotas funkcijas un uzticams programmatūras nodrošinātāja atbalsts. Saderība ar dažādām ierīcēm un platformām arī ir būtiska, lai nodrošinātu konsekventu saziņas pieredzi. Mērogojamība ir vēl viens faktors, kas jāņem vērā, jo izvēlētajai platformai ir jāpielāgojas klientu mijiedarbības un uzņēmuma attīstības vajadzībām. Jāizvērtē arī cena un pieejamība, tostarp jebkādas papildu izmaksas par papildu funkcijām vai lietotājiem. Ir pienācis laiks izpētīt Outlook alternatīvas un atrast piemērotu e-pasta klientu vai palīdzības dienesta platformu, kas atbilst jūsu mainīgajām prasībām. Izvērtējot tādas iespējas kā LiveAgent, pamatojoties uz minētajiem kritērijiem, jūs varat atklāt labāko alternatīvu, lai nodrošinātu izcilu klientu apkalpošanu un veicinātu netraucētu sadarbību savauzņēmuma iekšienē.

Nosakiet savas prioritātes un prasības e-pasta klientam

Izvēloties e-pasta klientu, ir ļoti svarīgi apsvērt savas īpašās vajadzības un izvērtēt iespējamos risinājumus, pamatojoties uz tādiem faktoriem kā lietošanas vienkāršība, savietojamība ar citiem rīkiem, drošība un izmaksas. Intuitīva un lietotājam draudzīga saskarne var samazināt apmācības līkni un palielināt produktivitāti. Novērtējiet platformas lietojamību un izmantojiet izmēģinājuma periodus vai demonstrācijas, lai nodrošinātu nevainojamu klientu pieredzi. Izvērtējiet e-pasta klienta saderību ar esošajiem un nākotnes rīkiem. Netraucēta integrācija ar projektu pārvaldības rīkiem, CRM programmatūru un sociālo mediju platformām var uzlabot jūsu komandas iespējas un optimizēt komunikāciju. Pārliecinieties, vai e-pasta klients atbalsta tādas integrācijas iespējas, kas jums nepieciešamas vienotai saziņas sistēmai. Drošība ir vissvarīgā, kad runa ir par sensitīvu datu aizsardzību. Izpētiet katra e-pasta klienta piedāvātos drošības pasākumus, tostarp šifrēšanu, divpakāpju verifikāciju un privātuma noteikumus. Izvēlieties e-pasta klientu, kas izmanto stingrus drošības pasākumus – tas palīdzēs uzturēt jūsu uzņēmuma reputāciju un nodrošināt jūsu saziņas konfidencialitāti. Apsveriet katra e-pasta klienta izmaksas, vienlaikus novērtējot arī tā piedāvātās funkcijas un iespējas. Meklējiet iespējamās slēptās izmaksas, piemēram, maksu par papildu glabātuvi, lietotājiem vai premium funkcijām. Turklāt izpētiet, vai tam ir uz līmeņiem balstīta cenu stratēģija, kas nodrošina pieņemamas iespējas mazākiem uzņēmumiem vai jaunuzņēmumiem, neatņemot nepieciešamos saziņas un organizācijas rīkus.

Sabalansējiet izmaksas un funkcionalitāti

Izvēloties e-pasta klientu vai palīdzības dienesta risinājumu, ir ļoti svarīgi atrast pareizo līdzsvaru starp izmaksām un funkcionalitāti. Lai pieņemtu pārdomātu lēmumu, vispirms izprotiet sava uzņēmuma īpašās vajadzības un nosakiet galvenās funkcijas, kas nepieciešamas efektīvai saziņai un klientu atbalstam. Apsveriet integrācijas, automatizācijas, mērogojamības un pielāgošanas iespējas, kas atbilst jūsu darbplūsmai. Izpētiet dažādus e-pasta klientu un palīdzības dienesta risinājumus, salīdzinot to piedāvājumus un izmaksas. Nosakiet, kuras funkcijas ir būtiskas un no kurām varat atteikties, nemazinot komunikācijas sistēmas efektivitāti. Meklējiet izmaksu ietaupīšanas iespējas, piemēram, daudzlīmeņu cenas, elastīgas iespējas vai atlaides, kas balstās uz lietotāju skaitu vai norēķinu reizi gadā. Apsveriet ilgtermiņa izmaksu ietekmi, tostarp iespējamās maksas par papildu lietotāju pievienošanu, krātuvi vai premium funkcijām, jūsu organizācijai augot. Nākotnes izdevumu novērtēšana palīdz izvērtēt platformas kopējo vērtību. Rūpīgi līdzsvarojot izmaksas un funkcionalitāti, varat izvēlēties e-pasta klientu vai palīdzības dienesta risinājumu, kas atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām, vienlaikus nepārsniedzot budžetu, tādējādi būtiski uzlabojot klientu saziņu un atbalsta stratēģijas. LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma

Analizējiet lietotāju apskatus un atsauksmes

Klientu apskatu un atsauksmju analīze var būt īpaši noderīga, meklējot alternatīvas. Šie apskati sniedz tiešu skatījumu uz dažādu lietotņu lietojamību, uzticamību un funkcijām. Lasot šīs atsauksmes, ir svarīgi paturēt prātā, ka katra lietotāja pieredze ir unikāla, un tas, kas der vienam, var nederēt citam. Tomēr pozitīvo vai negatīvo atsauksmju kopsavilkums var palīdzēt noteikt, vai lietotne atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām. Turklāt lietotāju apskati un atsauksmes var sniegt informāciju par katras lietotnes piedāvāto klientu atbalstu, kas ir kardināli svarīgi gadījumā, ja rodas tehniskas problēmas vai kādi jautājumi.

Izpētiet klientu atbalstu un resursus, ko piedāvā Outlook konkurenti

Meklējot Outlook alternatīvu, ir svarīgi pārbaudīt klientu atbalsta līmeni un resursus, ko sniedz katra iespēja. Piekļuve zinošām atbalsta komandām un resursiem var būtiski mainīt tehnisko problēmu risināšanu un produktivitātes uzlabošanu. LiveAgent ir viena no alternatīvām, kas piedāvā 24/7 klientu atbalstu, izmantojot dažādus kanālus, tostarp tiešsaistes čatu, e-pastu un atbalstu pa tālruni. Tas nodrošina lietotājiem elastību un ērtības jebkurā laikā atrisināt problēmas neatkarīgi no darba laika.

Vēl viens būtisks resurss, kas jāņem vērā, ir zināšanu bāze, kurā lietotāji var piekļūt apmācībām un rakstiem, lai atrisinātu biežāk sastopamās problēmas un saņemt norādījumus par konkrētos gadījumos. Labi sakārtota zināšanu bāze, piemēram, LiveAgent, var būt nenovērtējama problēmu novēršanā un patstāvīgā problēmu risināšanā, samazinot atbildes laiku un palielinot produktivitāti.

Kādas ir galvenā funkcijas, kas jāmeklē Outlook alternatīvā?

Meklējot Microsoft Outlook alternatīvu, ir jāņem vērā vairākas būtiskas funkcijas e-pasta un saziņas pārvaldības uzlabošanai. Viena svarīga funkcija, kas jāmeklē, ir vienota iesūtne, kas apvieno visus jūsu saziņas kanālus — e-pastu, čatu, sociālos medijus un citus. Daudzkanālu atbalsts ir vēl viena svarīga un apsverama iespēja, kas ļauj sazināties ar klientiem dažādos kanālos. Tas var palīdzēt palielināt klientu apmierinātību un optimizēt komunikācijas pārvaldību. Vēl viena svarīga funkcija, kas jāņem vērā, ir klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēma, kas palīdz izsekot un pārvaldīt mijiedarbību ar klientiem. Šī funkcija var uzlabot pārdošanas produktivitāti, padziļināt attiecības ar klientiem un nodrošināt personalizētāku pieredzi.

15 labākās Outlook alternatīvas

1. LiveAgent

LiveAgent piedāvā pielāgojamu un izmaksu ziņā saprātīgu palīdzības dienesta platformu, kas izceļas kā ideāla Outlook alternatīva dažādām nozarēm. LiveAgent, kas ir apgādāts ar iespaidīgām vairāk nekā 180 funkcijām, ir paredzēts ērtai lietošanai, apmierinot dažādus lietotājus – sākot no lietpratējiem līdz mazāk pieredzējušiem. Programmatūras lietotājam draudzīgo pieeju apliecina apņemšanās nodrošināt izcilu klientu atbalstu un nepārtrauktu attīstību. Atrodot pareizo līdzsvaru starp visaptverošu funkciju kopumu un izmaksu efektivitāti, LiveAgent paver ceļu izcilai klientu apkalpošanas pieredzei. Vai domājat par pāreju no Outlook uz visaptverošu palīdzības dienesta risinājumu? Pārejiet uz LiveAgent un izziniet tā plašo funkciju kopumu, kas viss ir pielāgots jūsu uzņēmuma unikālajām vajadzībām. LiveAgent mājaslapa, kurā tiek parādīta klientu atbalsts un pieteikumu apstrādes sistēma

LiveAgent funkcijas

  • Pieteikumu apstrādes sistēma
  • Daudzkanālu saziņa
  • Tiešsaistes čata funkcijas
  • Sociālo mediju kanāli
  • E-pasta pieteikumu apstrāde
  • Plašas automatizācijas iespējas
  • Klientu attiecību pārvaldība (CRM)
  • Zvanu centra iespējas
  • Vienotā iesūtne
  • Zināšanu pārvaldība
  • Pašapkalpošanās portāls
  • Komandas sadarbības rīki
  • Paplašinātas atskaites un analīze

Būtiskākās integrācijas

LiveAgent pamatīgā palīdzības dienesta platforma bez grūtībām savietojas ar iespaidīgu vairāk nekā 200 trešo pušu lietotņu klāstu, nodrošinot pielāgotu lietotāja pieredzi. Šīs integrācijas ietver tādus labi pazīstamus zīmolus kā Shopify, Woocommerce, Magento, Jira, Slack, Pipedrive, Zoiper un Salesforce, kuru mērķis ir uzlabot produktivitāti un vienkāršot jūsu darbplūsmu.

Plusi

  • Pieejams
  • Lietotājiem draudzīga, mūsdienīga saskarne
  • Daudzkanālu klientu pieredze

Mīnusi

  • nav iespējams vienlaikus pieteikties divās pārlūkprogrammās ar vienu un to pašu kontu
  • Tehniskais atbalsts ir pieejams visu diennakti, bet tas atrodas ES

Labākais priekš…

Kā visaptverošs risinājums LiveAgent izceļas kā lieliska Outlook alternatīva uzņēmumiem, kas meklē ekonomisku, intuitīvu un pielāgojamu izvēli. Lai gan tā primāro lietotāju bāzi veido e-komercijas uzņēmumi, LiveAgent jaudīgās funkcijas ir pielāgojamas dažādu nozaru unikālajām prasībām. Konkrēti, mazie un vidējie uzņēmumi, kas cenšas pilnveidot savu klientu apkalpošanas stratēģiju un paaugstināt klientu apmierinātību, atradīs priekš sevis LiveAgent kā īpaši vērtīgu. Tā ievērojamās iespējas pozicionē to kā vērienīgu pretendentu Outlook konkurentu vidū.

LiveAgent cenas

Papildus bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versijai, LiveAgent piedāvā sašaurinātu savas programmatūras versiju bez maksas. Tiem, kas nolemj pilnībā pāriet uz šo klientu apkalpošanas risinājumu, ir pieejami četri cenu līmeņi: Small par $9 aģentam/mēnesī, Medium par $29 aģentam/mēnesī, Large par $49 aģentam/mēnesī un Enterprise par $69 aģentam/mēnesī. Šis plašais iespēju klāsts atbilst dažādām budžeta vajadzībām un jebkura lieluma uzņēmumu prasībām.

2. Gmail/Google Workspace

Gmail piedāvā viegli pieejamu un funkcijām bagātu e-pasta platformu, kas sevi apliecina kā populāru Outlook alternatīvu gan personiskai, gan profesionālai lietošanai. Ar tīru un modernu saskarni Gmail piedāvā intuitīvu kārtošanu un plašas pielāgošanas iespējas. Kā daudzpusīgs un lietotājam draudzīgs e-pasta risinājums Gmail ir piemērots gan privātpersonām, gan uzņēmumiem, atvieglojot to ikdienas saziņas efektīvu pārvaldību.

 Gmail/Google Workspace universāls produktivitātes komplekts, Outlook alternatīva

Gmail funkcijas

  • Sarunas skats
  • Etiķetes klasificēšanai un kārtošanai
  • Viedā rakstīšana un iepriekšsagatavotas atbildes
  • Jaudīga meklēšanas funkcionalitāte ar filtriem
  • Iebūvēta čata funkcionalitāte
  • Iespējas “Atlikt”, “Arhivēt” un “Atsaukt sūtīšanu”
  • Prioritārā iesūtne svarīgām ziņām
  • Paplašināta surogātpasta filtrēšana
  • Pielāgojami motīvi
  • Kontaktpersonu saraksts

Būtiskākās integrācijas

Gmail nevainojami integrējas ar dažādiem Google produktiem, tostarp Google Drive, Google Calendar, Google Hangouts un Google Analytics. Turklāt tas atbalsta daudzus trešo pušu papildinājumus un lietotnes, kas lietotājiem vēl vairāk paplašina tā funkcionalitāti.

Plusi

  • Plaša glabātuves ietilpība
  • Ļoti uzticams un drošs
  • Iespaidīgas e-pasta filtrēšanas iespējas
  • Vienkārša integrācija ar Google pakalpojumiem

Mīnusi

  • Ierobežotas bezsaistes iespējas
  • Reizēm cilnē “Reklāmas” ir juceklis
  • Atsevišķām funkcijām ir nepieciešami pārlūkprogrammas paplašinājumi

Labākais priekš…

Gmail ir paredzēts privātpersonām, uzņēmējiem, mazajiem uzņēmumiem un lielajiem uzņēmumiem, kas meklē lietotājam draudzīgu un daudzfunkcionālu e-pasta pārvaldības risinājumu ar izcilu reputāciju. Tā integrācija ar Google pakalpojumiem un dažādām trešo pušu lietotnēm padara Gmail par labu izvēli lietotājiem, kuri vēlas efektīvu e-pasta pieredzi bez sarežģījumiem.

Gmail cenas

Gmail piedāvā bezmaksas pamata versiju, kas ir pietiekama privātajiem lietotājiem. Uzņēmumiem Google Workspace piedāvā četras cenu paketes: Business Starter — $6 lietotājam/mēnesī, Business Standard — $12 lietotājam/mēnesī, Business Plus — $18 lietotājam/mēnesī un Enterprise, kas paredz, ka jums jāsazinās ar viņu pārdošanas komandu, lai iegūtu pielāgotu piedāvājumu. Jaunie klienti var izmēģināt Google Workspace paketes, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu.

Apskatiet pilnu Gmail alternatīvu salīdzinājumu un uzziniet, cik labs tas ir salīdzinājumā ar LiveAgent.

3. ProtonMail

ProtonMail izceļas kā droša un uz privātumu vērsta e-pasta platforma, padarot to par pievilcīgu Outlook alternatīvu lietotājiem, kuriem prioritāte ir datu aizsardzība. Izmantojot pilnīgu šifrēšanu, ProtonMail nodrošina, ka konfidenciāla informācija paliek drošās rokās. Tīrā un lietotājam draudzīgā saskarne ir piemērota gan privātajiem, gan profesionāliem lietotājiem, piedāvājot vienkāršu un drošu e-pasta pārvaldības pieredzi.

 ProtonMail droša un privāta e-pasta pakalpojuma saskarne

ProtonMail funkcijas

  • Pilnīga šifrēšana
  • Anonīms e-pasta pakalpojums
  • Surogātpasta filtrēšana
  • Pielāgojama iesūtne
  • Droši failu pielikumi
  • Mobilās lietotnes
  • Divfaktoru autentifikācija
  • Pašiznīcinošas ziņas
  • Kontaktu pārvaldnieks
  • Etiķetes un mapes
  • Pielāgotas domēna iespējas

Būtiskākās integrācijas

ProtonMail uztur savu pamatīgo drošību, iekļaujot saderību ar dažādiem e-pasta klientiem, kas atbalsta IMAP un SMTP, izmantojot ProtonMail Bridge funkciju. Tas ietver arī integrāciju ar populāriem e-pasta klientiem, piemēram, Thunderbird, Apple Mail un Outlook, ļaujot bez grūtībām sinhronizēt jūsu šifrēto pastkasti ar vēlamo klientu.

Plusi

  • Koncentrēšanās uz privātumu un drošību
  • Lietotājam draudzīga saskarnes

Mīnusi

  • Ierobežotas integrācijas
  • Ierobežotas funkcijas

Labākais priekš…

ProtonMail ir izcila Outlook alternatīva uzņēmumiem un privātpersonām, kas meklē drošu un uz privātumu orientētu e-pasta risinājumu. Tā mērķtiecīgā apņemšanās nodrošināt datu aizsardzību izraisa visu nozaru uzņēmumu interesi, jo īpaši to, kas apstrādā sensitīvu informāciju vai augsti vērtē saziņu, kas vērsta uz privātumu. Ar savu lietotājam draudzīgo dizainu un stiprajām drošības funkcijām ProtonMail ir vērā ņemams sāncensis e-pasta pārvaldības jomā.

ProtonMail cenas

ProtonMail laipni piedāvā vienkāršāko bezmaksas paketi privātpersonām. Lietotājiem, kuri vēlas pilnībā izmantot ProtonMail biznesa potenciālu, ir pieejami trīs cenu līmeņi: Mail Essentials par 6,99 eiro lietotājam/mēnesī, Business — 10,99 eiro lietotājam/mēnesī un Enterprise, par ko jāsazinās ar viņu pārdošanas komandu, lai saņemtu pielāgotu cenu.

4. Mailbird

Kustomer programmatūra apvieno visu klientu saziņu vienotā vidē. Pateicoties plašajām automatizācijas iespējām, uzņēmumi to izmanto, lai klientu apkalpošanu ieviestu mūsdienu laikmetā.

 Mailbird vienota e-pasta un produktivitātes programma, viena no labākajām Outlook alternatīvām

Mailbird funkcijas

  • Vienotā iesūtne
  • E-pasta konta konsolidācija
  • Pielāgojama saskarne
  • Ātrlasītājs
  • Pielikumu meklēšana
  • Kontaktu pārvaldnieks
  • POP3 un IMAP atbalsts

Būtiskākās integrācijas

Mailbird stiprā puse ir tā spēja bez grūtībām integrēties ar plašu trešo pušu lietotņu klāstu. Tā integrāciju vidū ir tādas populāras produktivitātes lietotnes kā Asana, Trello, Evernote, Dropbox un Slack.

Plusi

  • Vairāku e-pasta kontu centralizēta pārvaldība
  • Plašas integrācijas iespējas
  • Lietotājam draudzīgs dizains un pielāgošanas iespējas

Mīnusi

  • Nepietiekams klientu atbalsts
  • Nav iebūvētu šifrēšanas funkciju

Labākais priekš…

Mailbird ir lieliska Outlook alternatīva profesionāļiem, kuri pārvalda vairākus e-pasta kontus un meklē efektīvu un sakārtotu e-pasta pārvaldības platformu. Tā intuitīvā saskarne, pielāgošanas iespējas un iespaidīgās integrācijas iespējas ir piemērotas uzņēmumiem un privātpersonām, kas vēlas centralizētas saziņas pieredzi. Kā uzņēmums, kas izceļas starp konkurentiem Mailbird paver ceļu uzlabotai produktivitātei un optimizētai e-pasta pārvaldībai.

Mailbird cenas

Tiem uzņēmumiem, kas vēlas izmantot visu Mailbird funkciju kopumu, ir pieejamas divas cenu paketes: Business Yearly par 5,75 eiro lietotājam/mēnesī, maksājot reizi gadā un Business Pay Once par vienreizēju maksājumu 399 eiro apmērā par vienu lietotāju.

5. Mailspring

Mailspring ir e-pasta klients, kas sniedz Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē lietotājam draudzīgu un vienkāršu risinājumu e-pasta apstrādei. Mailspring, kas izstrādāts, domājot par tehnoloģisko efektivitāti, piedāvā virkni funkciju, kuru mērķis ir vienkāršot e-pasta pārvaldību un saziņu. Kā praktiska un minimālistiska e-pasta pārvaldības programmatūra Mailspring var būt noderīga gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

 Mailspring moderns e-pasta klients ar uzlabotām funkcijām un kā Outlook alternatīva

Mailspring funkcijas

  • Vienotā iesūtne
  • E-pasta konta konsolidācija
  • Paplašināta meklēšana un filtrēšana
  • Pielāgojama saskarne
  • Ziņu tulkošana
  • Ātrās atbildes un sagataves
  • Izlasīšanas atskaites un saišu izsekošana
  • Kontaktu pārvaldnieks

Būtiskākās integrācijas

Mailspring atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, tostarp Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange, Office 365 un IMAP kontiem. Šī elastība ļauj apvienot vairākus e-pasta kontus vienā iesūtnē.

Plusi

  • Mūsdienīga un intuitīva saskarne
  • Resursu ziņā efektīva veiktspēja
  • Iespaidīgas produktivitātes funkcijas

Mīnusi

  • Nepietiekams klientu atbalsts
  • Nav iebūvētu šifrēšanas funkciju

Labākais priekš…

Mailspring ir piemērota Outlook alternatīva tiem, kas dod priekšroku vienkāršākam e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā lietotājam draudzīgā saskarne un vienkāršie produktivitātes rīki var būt noderīgi profesionāļiem, kuri meklē e-pasta klientu, kas optimizē saziņu bez daudzajām papildu funkcijām. Kā vienkāršāks konkurents tradicionālajiem e-pasta pakalpojumiem, Mailspring var apmierināt to lietotāju vajadzības, kuri augstu novērtē vienkāršību un lietošanas ērtumu.

Mailspring cenas

Mailspring piedāvā bezmaksas versiju ar pamatfunkcijām, lai lietotāji varētu izmēģināt tā iespējas. Lai piekļūtu papildu rīkiem un funkcijām, lietotāji var izvēlēties Mailspring Pro, kas ir pieejams par $8 mēnesī.

6. iCloud Mail

iCloud Mail ir Apple sniegts e-pasta pakalpojums, kas piedāvā Outlook alternatīvu tiem, kas dod priekšroku Apple ekosistēmā integrētam mākonī balstītam e-pasta risinājumam. iCloud Mail, kas paredzēts būtiskāko e-pasta pārvaldības funkciju nodrošināšanai, galvenā uzmanība ir pievērsta vienkāršībai un netraucētai sinhronizācijai MacOS un iOS ierīcēs.

Apple Mail intuitīvais iebūvētais e-pasta klients operētājsistēmā macOS

iCloud Mail funkcijas

  • Mākonī balstīta e-pasta glabātuve
  • E-pasta konta konsolidācija
  • Sinhronizē pastu dažādās ierīcēs
  • VIP kontaktu funkcija
  • Pasta nosacījumi un automatizācija
  • Paplašināts teksta formatēšanas atbalsts
  • Tastatūras īsinājumtaustiņi
  • Integrācija ar Apple Photos lieliem failu pielikumiem

Būtiskākās integrācijas

iCloud Mail ir paredzēts bezsarežģījumu integrācijai ar citām Apple lietotnēm un pakalpojumiem, piemēram, Kalendāru, Kontaktiem, Piezīmēm un iCloud Disku. Lai gan tas ir savietojams ar trešo pušu e-pasta klientiem, piemēram, Microsoft Outlook, tas nepiedāvā plašu iebūvēto integrāciju ar citām trešo pušu lietotnēm vai pakalpojumiem.

Plusi

  • Mākonī balstīts risinājums MacOS un iOS lietotājiem
  • Sinhronizācija starp Apple ierīcēm
  • Vienkāršība un būtiskākās e-pasta pārvaldības funkcijas

Mīnusi

  • Tikai lietotājiem Apple ekosistēmā
  • Trūkst trešās puses lietotņu integrācijas

Labākais priekš…

iCloud Mail ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē mākonī balstītu e-pasta pārvaldības risinājumu Apple ekosistēmā. Tas koncentrējas uz primārajām funkcijām un netraucētu sinhronizāciju starp Apple ierīcēm, kas padara to par piemērotu izvēli tiem, kam ir svarīga vienkāršība un integrācija macOS un iOS vidēs. Kā vienkārša alternatīva tradicionālajiem e-pasta pakalpojumiem, iCloud Mail var apmierināt privātpersonu un uzņēmumu e-pasta pārvaldības prasības.

iCloud Mail cenas

Lietotājiem ar Apple ID iCloud Mail ir pieejams bez papildu maksas. Pakalpojumā ir iekļauta 5 GB bezmaksas glabātuve e-pastam, dokumentiem un rezerves kopijām. Lietotāji var jaunināt to uz augstākām glabāšanas paketēm: 50 GB par $0,99/mēnesī, 200 GB par $2,99/mēnesī vai 2 TB par $9,99/mēnesī. Cenas var atšķirties atkarībā no valsts un reģiona.

7. Thunderbird

Thunderbird ir bezmaksas atvērtā koda e-pasta klients, ko izstrādājusi Mozilla un kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē pielāgojamu un kopienas virzītu e-pasta pārvaldības risinājumu. Thunderbird piedāvā būtiskākās funkcijas, lai efektīvi pārvaldītu e-pasta saziņu, vienlaikus piedāvājot funkciju paplašināšanu, izmantojot daudzus papildinājumus, un tā ir arī viena no ļoti retajām atvērtā koda Outlook alternatīvām.

 Pielāgojama un atvērtā koda e-pasta lietotne Thunderbird, Outlook alternatīva

Thunderbird funkcijas

  • Vienota iesūtne
  • E-pasta konta konsolidācija
  • Vienkārša meklēšana un filtrēšana
  • Ziņu birkas un marķēšana
  • POP3 un IMAP atbalsts
  • E-pasta šifrēšana un drošība
  • Adresu grāmata un kontaktu pārvaldība

Būtiskākās integrācijas

Thunderbird atbalsta integrāciju ar plašu papildprogrammu klāstu, ļaujot lietotājiem paplašināt tā funkcionalitāti un pielāgot savu e-pasta lietošanas pieredzi. Daži populāri papildinājumi ietver kalendāra integrāciju, e-pasta plānotāju un vizuālos uzlabojumus. Ir iespējama arī integrācija ar trešo pušu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Gmail, Yahoo, Outlook.com un citiem IMAP un POP3 kontiem.

Plusi

  • Bezmaksas un atvērtais kods
  • Plašas papildprogrammu iespējas
  • Pielāgojamas e-pasta pārvaldības funkcijas

Mīnusi

  • Trūcīga integrācija ar trešo pušu lietotnēm un pakalpojumiem, kas nav saistīti ar e-pastu
  • Reti atjauninājumi un apkope

Labākais priekš…

Thunderbird ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē bezmaksas, atvērtā koda un pielāgojamu e-pasta pārvaldības risinājumu. Tā funkciju kopums un paplašināmība, izmantojot papildprogrammas, padara to par saprātīgu izvēli tiem, kuri vēlas pielāgot e-pasta klientu savām konkrētajām vajadzībām. Tā kā Thunderbird ir kopienas vadīta e-pasta pārvaldības programmatūra, tā atbilst privātpersonu, uzņēmumu un organizāciju prasībām, kas meklē pieejamu un elastīgu e-pasta pieredzi.

Thunderbird cenas

Thunderbird ir lietojams pilnīgi bez maksas, bez abonēšanas maksas vai papildu maksām, kas saistītas ar tā lietošanu. Kā atvērtā koda projekts Thunderbird paļaujas uz savu lietotāju un izstrādātāju kopienas ieguldījumu, lai uzturētu un uzlabotu programmatūru.

8. Postbox

Postbox ir e-pasta klients, kas izstrādāts kā Outlook alternatīva lietotājiem, kuri meklē visaptverošu, pielāgojamu un intuitīvu e-pasta pārvaldības risinājumu. Fokusējoties uz produktīvas vides nodrošināšanu e-pasta saziņas pārvaldībai, Postbox piedāvā būtiskākās funkcijas, kā arī uzlabotas funkcijas. Kā e-pasta pārvaldības pakalpojums, kas apkalpo gan atsevišķus lietotājus, gan uzņēmumus, Postbox var apmierināt dažādas ar e-pastu saistītas vajadzības.
Postbox jaudīgs e-pasta klients ar laiku ietaupošām funkcijām

Postbox funkcijas

  • Vienotā iesūtne
  • E-pasta konta konsolidācija
  • Paplašināta meklēšana un filtrēšana
  • Pielāgojama saskarne
  • Ziņu birkas un marķēšana
  • POP3 un IMAP atbalsts
  • Ātro atbilžu sagataves
  • Kontaktu pārvaldnieks
  • Ziņu integrācijas

Būtiskākās integrācijas

Postbox atbalsta vidēji plašu integrāciju un papildinājumu klāstu. Populārāko integrāciju vidū ir Evernote, Todoist, Wrike un Trello. Postbox ļauj izveidot savienojumus ar trešo pušu e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, Gmail, Yahoo, Outlook.com un citiem IMAP un POP3 kontiem.

Plusi

  • Visaptverošas e-pasta pārvaldības funkcijas
  • Pielāgojamas iespējas
  • Uz produktivitāti vērsti rīki

Mīnusi

  • Ierobežota integrācija ar trešo pušu lietotnēm un pakalpojumiem, kas nav saistīti ar e-pastu
  • Nepietiekams klientu atbalsts

Labākais priekš…

Postbox ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams pielāgojams un ar funkcijām bagāts e-pasta pārvaldības risinājums. Tā pamata un uzlaboto funkciju kombinācija padara to par piemērotu izvēli profesionāļiem un uzņēmumiem, kas meklē produktīvu e-pasta klientu, kas pielāgojas viņu vajadzībām. Kā efektīva e-pasta pārvaldības programmatūra Postbox atbilst privātpersonu un uzņēmumu prasībām savas e-pasta lietošanas pieredzes optimizēšanai.

Postbox cenas

Postbox piedāvā bezmaksas izmēģinājuma periodu, lai būtu iespēja pārbaudīt tā funkcijas un iespējas. Lai iegūtu neierobežotu piekļuvi un lietošanu, lietotāji var iegādāties vienreizēju licenci par $49.

9. Zoho Mail

Zoho Mail ir mākoņa e-pasta pakalpojums, kas izstrādāts kā Outlook alternatīva lietotājiem, kurus interesē visaptverošs, uz uzņēmējdarbību orientēts e-pasta pārvaldības risinājums. Zoho Mail, kas ir daļa no plašāka Zoho lietotņu komplekta, nodrošina būtiskas e-pasta funkcijas, kā arī sadarbības un produktivitātes rīkus, kas padara to piemērotu gan atsevišķiem lietotājiem, gan uzņēmumiem.

Zoho Mail ir drošs un bez reklāmām uzņēmumiem paredzēts e-pasts

Zoho Mail funkcijas

  • Mākonī balstīta e-pasta glabātuve
  • Pielāgotas domēna e-pasta adreses
  • Iebūvēta aizsardzība un drošība pret surogātpastu
  • Piekļuve Zoho Office Suite
  • Uzdevumu un notikumu pārvaldība
  • Integrācija ar Zoho CRM
  • RESTful API trešo pušu integrācijai

Būtiskākās integrācijas

Zoho Mail ir integrēts Zoho lietotņu komplektā, nodrošinot netraucētu savienojumu ar citiem Zoho pakalpojumiem, piemēram, Zoho CRM, Zoho Office Suite un Zoho Projects. Turklāt Zoho Mail atbalsta SMTP, POP un IMAP protokolus, ļaujot lietotājiem savienot savus kontus ar trešo pušu e-pasta klientiem, piemēram, Microsoft Outlook, Apple Mail un Thunderbird.

Plusi

  • Uz uzņēmējdarbību vērsts e-pasta risinājums
  • Integrācija ar Zoho lietotņu komplektu
  • Sadarbības un produktivitātes rīki

Mīnusi

  • Ierobežota iebūvētā integrācija ar trešo pušu lietotnēm, kas nav Zoho.
  • Nevar vienlaikus pieteikties divās pārlūkprogrammās ar dažādiem kontiem

Labākais priekš…

Zoho Mail ir ideāla Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams uz uzņēmējdarbību orientēts e-pasta pārvaldības risinājums. Tā integrācija ar Zoho lietotņu komplektu un dažādiem sadarbības rīkiem var būt ieguvums gan profesionāļiem, gan uzņēmumiem, kas meklē daudzpusīgu, visaptverošu un savstarpēji saistītu e-pasta klientu. Kā daļa no lielāka biznesa lietotņu komplekta Zoho Mail apmierina uzņēmumu un privātpersonu vajadzības, kuru mērķis ir optimizēt un papildināt savu e-pasta pieredzi ar citiem būtiskākajiem produktivitātes rīkiem.

Zoho Mail cenas

Zoho Mail piedāvā bezmaksas paketi ar pamatfunkcijām līdz 5 lietotājiem. Papildu lietotājiem ir pieejamas maksas paketes un papildu funkcijas: Mail Lite par 0,90 eiro mēnesī/lietotājam, Mail Premium — 3,60 eiro mēnesī/lietotājam un Workspace — 3 eiro mēnesī/lietotājam.

10. Shift

Shift ir e-pasta klients un darbstacija, kas izstrādāta kā Outlook alternatīva lietotājiem, kuri novērtē e-pasta kontu, lietotņu un darbplūsmu centralizāciju. Piedāvājot populāru e-pasta un produktivitātes rīku konsolidāciju un pārvaldību, Shift optimizē saziņu un sadarbību gan privātpersonām, gan uzņēmumiem. Kā vienots darbstaciju un e-pasta pārvaldības risinājums Shift risina izaicinājumus, kas saistīti ar navigāciju starp vairākiem kontiem, lietotnēm un pakalpojumiem.

Shift galddatora lietotne vairāku kontu pārvaldībai, viena no Outlook alternatīvām

Shift funkcijas

  • Vienota iesūtne vairākiem e-pasta kontiem
  • Google Workspace, Microsoft Outlook un citu e-pasta pakalpojumu sniedzēju atbalsts
  • Viena lietotne e-pastam, kalendāram un glabātuvei
  • Starpplatformu saderība (Windows, Mac, Linux)
  • Pielāgotas paziņojumu priekšrokas
  • Dziļā saistība, lai bez sarežģījumiem pārslēgtos starp lietotnēm
  • Lietotņu cilnes, lai ātri piekļūtu biežāk izmantotajām lietotnēm
  • Universāla meklēšana pastkastēs un lietotnēs

Būstiskākās integrācijas

Dažas ievērojamas integrācijas ietver populārus e-pasta pakalpojumus, piemēram, Gmail, Microsoft Outlook, Yahoo Mail un iCloud Mail, kā arī produktivitātes un sadarbības rīkus, piemēram, Trello, Asana, Slack, Notion, Google Workspace, Microsoft Office 365 un citus.

Plusi

  • E-pasta kontu un produktivitātes lietotņu centralizācija
  • Nevainojama pārslēgšanās starp lietotnēm
  • Optimizēta e-pasta un lietotņu pārvaldība

Mīnusi

  • Ierobežotas pielāgošanas iespējas
  • Nepietiekams klientu atbalsts

Labākais priekš…

Shift ir ideāla Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešama centralizēta darbstacija ar vairākiem e-pasta kontiem un produktivitātes lietotnēm. Tā uzmanības koncentrēšana uz navigācijas atvieglošanu, apvienojot e-pasta pakalpojumus un populāras lietotnes, var būtiski palīdzēt profesionāļiem un organizācijām, kas meklē efektīvāku un vienotāku e-pasta klientu un darbvietu. Būdams praktisks risinājums dažādu e-pasta kontu un produktivitātes rīku pārvaldībai, Shift atbilst to lietotāju vajadzībām, kuri meklē optimizētu un sakārtotu pieredzi.

Shift cenas

Shift bez maksas piedāvā paketi Basic ar ierobežotām funkcijām. Lai iegūtu papildu funkcijas un neierobežotu lietotņu atbalstu, lietotāji var abonēt Shift Advanced, kas pieejams par $149 gadā, vai Shift Teams par $149 lietotājam/gadā.

11. Calendly

Calendly ir populārs plānošanas rīks, kas var papildināt jūsu e-pasta saziņu. Šī ļoti intuitīvā plānošanas programmatūra ir izstrādāta, lai vienkāršotu sapulču, tikšanos un pasākumu organizēšanas procesu gan privātpersonām, gan uzņēmumiem.

 Calendly lietotājam draudzīga plānošanas platformas saskarne

Calendly funkcijas

  • Laika joslu noteikšana un konvertēšana
  • Kalendāra integrācija ar populāriem pakalpojumu sniedzējiem (Google kalendārs, Microsoft Outlook, Office 365 un iCloud)
  • Pielāgojama pieejamība un pasākuma ilgums
  • Individuālo, grupu un kolektīvo pasākumu plānošana
  • E-pasta ziņās un mājaslapās iegultas ieplānoto pasākumu saites
  • Buferēšanas un ierobežojuma nosacījumu, lai izvairītos no rezervāciju pārsniegšanas
  • “Riņķa kārtībā” un “Balsotā” pieejamība komandas pārvaldībai
  • Pielāgoti notikumu veidi

Būtiskākās integrācijas

Calendly bez grūtībām integrējas ar galvenajiem kalendāru piedāvātājiem, tostarp Google Calendar, Microsoft Outlook, Office 365 un iCloud. Turklāt tas ir savienojams ar populāriem produktivitātes un saziņas rīkiem, piemēram, Zoom, Salesforce, Zapier, Slack un citām trešo pušu lietotnēm, izmantojot Calendly API.

Plusi

  • Plānošanas automatizācija
  • Integrācija ar populāriem kalendāru nodrošinātājiem un produktivitātes rīkiem

Mīnusi

  • Var būt grūti orientēties
  • Ierobežota bezmaksas versija

Labākais priekš…

Calendly ir ideāls plānošanas rīks lietotājiem, kuri vēlas pilnveidot plānošanas procesus līdztekus e-pasta saziņai. Tā plašās funkcijas var ievērojami samazināt laiku, kas profesionāļiem un organizācijām nepieciešams plānošanai un kalendāra pārvaldībai. Kā plānošanas automatizācijas risinājums Calendly papildina jebkuru e-pasta pieredzi, vienkāršojot pasākumu organizēšanu un uzlabojot kopējo produktivitāti.

Calendly cenas

Calendly bez maksas piedāvā vienkāršāko paketi ar ierobežotām funkcijām. Tiem, kas meklē plašākas funkcijas, ir pieejamas trīs maksas iespējas: Essentials par $8 mēnesī/lietotājam, Professional — $12 mēnesī/lietotājam un Teams — $16 mēnesī/lietotājam.

12. eM klients

eM Client ir e-pasta pārvaldības programmatūra, kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta klientu. Piedāvājot pamatfunkcijas e-pasta saziņas pārvaldībai, eM Client nodrošina vienkāršu risinājumu, kas ir piemērots atsevišķiem lietotājiem un nelielām komandām. Kā e-pasta pārvaldības rīks eM Client ir paredzēts lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršībai un ērtai lietošanai.

eM Client pilnībā aprīkots e-pasta klients un Outlook alternatīva

eM klienta funkcijas

  • Vienotā iesūtne
  • E-pasta konta konsolidācija
  • Automātiskās atbildes un pasta sagataves
  • Ziņu tulkošana
  • POP3 un IMAP atbalsts

Būtiskākās integrācijas

eM Client atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, ļaujot izveidot savienojumu ar Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange un citiem IMAP un POP3 kontiem. Klients integrē arī čata pakalpojumus, piemēram, Google Talk un Jabber.

Plusi

  • Lietotājam draudzīga saskarne
  • E-pasta pārvaldības pamatfunkcijas
  • Kalendāra un kontaktinformācijas integrācija

Mīnusi

  • Ierobežotas papildu funkcijas
  • Mazāk piemērots lielākām komandām vai uzņēmumiem

Labākais priekš…

eM Client ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršākam un lietotājam draudzīgākam e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā fokuss uz pamatfunkcijām var būt piemērotāks privātpersonām, nelielām komandām un organizācijām, kas meklē ērti lietojamu e-pasta klientu bez papildu funkcijām.

eM Client cenas

eM Client piedāvā bezmaksas versiju ar pamata funkcijām un atbalsta līdz diviem e-pasta kontiem. Lietotājiem, kuri vēlas izmantot eM Client vairāk nekā diviem e-pasta kontiem un piekļūt papildu funkcijām, eM Client piedāvā veikt vienreizēju maksājumu $59,95 par Pro versiju vai vienreizēju maksājumu $69,95 par Business Pro versiju. p>

13. Spike

Spike ir e-pasta pārvaldības rīks, kas nodrošina Outlook alternatīvu lietotājiem, kurus interesē sarunvalodas e-pasta klients, kas koncentrējas uz vienkāršību. Apvienojot galvenās e-pasta funkcijas ar čatam līdzīgu saziņu, Spike mērķis ir padarīt e-pastu vieglāk pārvaldāmu un mazāk pārblīvētu atsevišķajiem lietotājiem un mazākām komandām.

 

Spike sarunvalodas e-pasta lietotne, kas vienkāršo saziņu

Spike funkcijas

  • Sarunvalodas e-pasta skats
  • Vienotā iesūtne
  • E-pasta konta konsolidācija
  • Prioritārā iesūtne svarīgām ziņām
  • Iebūvēts kalendārs un uzdevumi
  • Grupu čats un videokonferences
  • Failu un mediju priekšskatījums
  • Optimizēts mobilajām ierīcēm

Būtiskākās integrācijas

Spike atbalsta integrāciju ar dažādiem e-pasta pakalpojumu sniedzējiem, nodrošinot savienojumu ar Gmail, Yahoo, Hotmail, Microsoft Exchange un citiem IMAP kontiem.

Plusi

  • Vienkāršota e-pasta pieredze
  • Čatam līdzīgs saziņas stils
  • Integrēts kalendārs un uzdevumi

Mīnusi

  • Ierobežotas integrācijas
  • Mazāk piemērots lielākām komandām vai uzņēmumiem

Labākais priekš…

Spike ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuri dod priekšroku vienkāršākam un sarunvalodas stila e-pasta pārvaldības risinājumam. Tā galvenās funkcijas un čata stila saskarne ir piemērota privātpersonām un nelielām komandām, kuras vēlas mazāk sarežģītu e-pasta klientu bez papildu funkcijām.

Spike cenas

Spike piedāvā bezmaksas paketi ar pamatfunkcijām, kas paredzētas privātajiem lietotājiem. Kā alternatīva iespēja ir pieejamas divas maksas pakešu iespējas: Pro pakete par $8 mēnesī vienam lietotājam un pakete Business par $16 mēnesī/lietotājam. Pielāgotas paketes ir pieejamas, sazinoties ar viņu pārdošanas komandu.

14. Front

Front ir e-pasta pārvaldības platforma, kas piedāvā Outlook alternatīvu lietotājiem, kurus interesē komandām piemēroti sadarbības e-pasta risinājumi. Fokusējoties uz tādu rīku nodrošināšanu, kas uzlabo komandas produktivitāti un atvieglo efektīvu e-pasta pārvaldību, Front piedāvā būtiskākās funkcijas, kā arī vairākas sadarbības funkcijas. Kā e-pasta pārvaldības pakalpojums Front ir īpaši piemērots komandām, kurām nepieciešama kopīga piekļuve e-pasta saziņai.

Front koplietotās iesūtnes platforma, lai optimizētu komandas darbu

Front funkcijas

  • Koplietotās iesūtnes un e-pasta deleģēšana
  • E-pasta kontu konsolidācija
  • Sadarbīga teksta izstrāde un komentēšana
  • Automatizēta pārvirzīšana un piešķiršana
  • Pamata meklēšana un filtrēšana
  • Iesūtnes marķēšana un kategorizēšana
  • Iekšējā komandas tūlītējā ziņapmaiņa
  • Uzdevumu piešķiršana un atgādinājumi
  • Integrācija ar populāriem CRM
  • Pielāgojama analīze un atskaites

Būtiskākās integrācijas

Front integrējas ar dažādām trešo pušu lietotnēm un pakalpojumiem, lai palīdzētu komandas sadarbībai un produktivitātei. Populāras integrācijas ietver CRM sistēmas, piemēram, Salesforce, HubSpot un Pipedrive, kā arī projektu pārvaldības rīkus, piemēram, Trello, Asana un Jira, un komunikācijas platformas, piemēram, Slack un Microsoft Teams.

Plusi

  • Sadarbības e-pasta rīki komandām
  • Integrācija ar populārām produktivitātes lietotnēm
  • Pielāgojamas atskaites

Mīnusi

  • Ierobežots pielietojums privātpersonām
  • Potenciāli sarežģītāks kā vienkāršs e-pasta klients

Labākais priekš…

Front ir piemērota Outlook alternatīva lietotājiem, kuriem nepieciešams īpaši komandām izstrādāts sadarbības e-pasta pārvaldības risinājums. Tā kā Front ir uz komandu orientēta e-pasta pārvaldības platforma, tā ir piemērota uzņēmumiem, kas nodarbojas ar kopīgiem projektiem vai kopīgu e-pasta saziņu.

Front cena

Front piedāvā 7 dienu bezmaksas izmēģinājumu lietotājiem, kuri vēlas pārbaudīt tā funkcijas un iespējas. Pastāvīgai lietošanai Front piedāvā četras maksas paketes iespējas: Starter — $19 lietotājam/mēnesī, Growth — $59 lietotājam/mēnesī, Scale — $99 lietotājam/mēnesī un Premier — $229 lietotājam/mēnesī.

Izpētiet pilnu Front alternatīvas salīdzinājumu un uzziniet, kā tas darbojas salīdzinot ar LiveAgent.

15. Spark

Spark ir Outlook alternatīvs e-pasta klients, kas nodrošina tīru un lietotājam draudzīgu pieredzi. Piedāvājot dažādas būtiskas funkcijas un funkcionalitāti, Spark mērķis ir vienkāršot e-pasta pārvaldību gan privātpersonām, gan komandām. Kā e-pasta pārvaldības risinājums Spark ir piemērots lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta klientu.

Spark - inteliģenta un sadarbības e-pasta lietotne, Outlook alternatīva

Spark funkcijas

  • Viedās iesūtnes un e-pasta prioritāšu noteikšana
  • Meklēšana dabiskā valodā
  • Ātrās atbildes un e-pasta sagataves
  • Atlikšana un sekojošie atgādinājumi
  • E-pasta plānošana

Būtiskākās integrācijas

Nozīmīgās integrācijas ietver tādus rīkus kā Trello, Asana, Wunderlist un Slack, kā arī produktivitātes lietotnes, piemēram, Evernote un Dropbox.

Plusi

  • Īsinājumtaustiņi
  • Tīra saskarne

Mīnusi

  • Nav tīmekļa versijas
  • Var rasties sinhronizācijas problēmas

Labākais priekš…

Spark ir piemērota alternatīva Outlook lietotājiem, kuri meklē vienkāršāku un lietotājam draudzīgāku e-pasta pārvaldības risinājumu. Tas ir piemērots gan privātpersonām, gan komandām, kuras vēlas e-pasta klientu, kas piedāvā pamatfunkcijas un tīru saskarni bez ļoti daudzām iespējām.

Spark cenas

Spark piedāvā bezmaksas paketi individuālajiem lietotājiem un komandas pamatvajadzībām, kas ietver visas būtiskās funkcijas. Tas piedāvā arī divas maksas paketes: Premium Individual par $4,99 mēnesī, maksājot reizi gadā, un Premium Teams par $6,99 lietotājam mēnesī, maksājot reizi gadā.

Kā Outlook nomaiņa var uzlabot jūsu produktivitāti?

Outlook aizstājējs, piemēram, Spark vai LiveAgent, var uzlabot jūsu produktivitāti, nodrošinot optimizētāku, lietotājam draudzīgāku pieredzi un izcilus sadarbības rīkus privātpersonām un komandām. Integrējot ar citām produktivitātes lietotnēm, šīs alternatīvas piedāvā uzlabotas e-pasta pārvaldības funkcijas, ļaujot lietotājiem strādāt efektīvāk un vienlaikus saglabājot kārtību. Līdzās LiveAgent ir arī citas e-pasta alternatīvas, piemēram, Front, kas apmierina dažādas vajadzības, piedāvājot pielāgotu e-pasta pieredzi, kas, iespējams, var labāk pielāgoties jūsu īpašajām prasībām.

E-pasta organizācijas un pārvaldības optimizācija

Efektīva e-pasta organizēšana un pārvaldība ir būtiska produktivitātei. Daudzi alternatīvi e-pasta klienti, tostarp LiveAgent, piedāvā funkcijas, kuru mērķis ir optimizēt e-pasta pārvaldību. Pieteikumu birku izmantošana ir lieliska funkcija, ko reti kurš piedāvā, bet kas ļauj klasificēt pieteikumus un e-pastus un viegli atrast pieteikumus un e-pastus. Lietotāji var piešķirt pieteikumiem birkas, lai cita starpā tos grupētu pēc tēmām, projektiem un klientiem. Tas palīdz uzlabot kārtību un pieejamību, ļaujot lietotājiem ātri atrast un apstrādāt svarīgas ziņas.

Vēl viens svarīgs veids, kā optimizēt e-pasta organizēšanu, ir Vairāk-aģentu Informācijas Panelis. Tas atvieglo efektīvu sadarbību starp dalībniekiem, ļaujot viņiem viegli piešķirt atbildību, pārraudzīt progresu un garantēt tūlītējas atbildes uz klientu jautājumiem.

Turklāt vienotā iesūtne ir noderīga funkcija, kas apkopo e-pastus no vairākiem e-pasta kontiem vienā skatā, samazinot nepieciešamību pārslēgties starp vairākiem e-pasta klientiem. Rezultāts ir viena iesūtne, kurā tiek rādīti visas e-pasta ziņas no visiem kontiem, kas vienkāršo e-pasta pārvaldību un ietaupa aģentu laiku.

Komandas sadarbības un saziņas uzlabošana

Efektīva komandas sadarbība un komunikācija ir būtiski aspekti jebkuram biznesam. Sadarbības funkcijas, kas ļauj komandām strādāt kopā efektīvāk un labāk sazināties, ievērojami veicina labāku komandas darbu, augstāku produktivitāti un uzlabotu klientu atbalstu.

Alternatīvie e-pasta klienti piedāvā dažādus sadarbības līdzekļus, kas uzlabo komandas saziņu un koordināciju. Koplietojamas iesūtnes, e-pasta deleģēšana, iekšējais komandas čats, uzdevumu piešķiršana un SLA nosacījumi ir daži izplatīti sadarbības rīki, ko piedāvā alternatīvi e-pasta klienti.

LiveAgent ir alternatīvs e-pasta klients, kam ir uzlabotas sadarbības funkcijas, kas uzlabo komandas saziņu un koordināciju. Tā iekšējā čata funkcija ļauj aģentiem viegli sazināties un sadarboties, izmantojot e-pasta klientu, tādējādi uzlabojot komandas darbu un efektīvāku klientu atbalstu. Izmantojot LiveAgent, aģenti var koplietot iesūtnes, piešķirt e-pasta ziņas un efektīvi sadarboties.

Nevainojama integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem

Nevainojama integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem ir būtiska jebkuram uzņēmumam neatkarīgi no programmatūras, ko tas izmanto. Mūsdienās ir svarīgi, lai rīki labi savienotos, lai ar to palīdzību varētu optimizēt funkcijas un palielināt produktivitāti. Integrējot dažādus produktivitātes rīkus, uzņēmumi var vienkāršot darbplūsmas, automatizēt uzdevumus un samazināt manuālos procesus, samazinot kļūdas un ietaupot laiku.

Kad dažādi rīki darbojas kopā nevainojami, uzņēmumiem atkrīt vajadzība pēc manuālas datu pārsūtīšanas un tie var koncentrēties uz pievienotas vērtības aktivitātēm. LiveAgent integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem ir tikai viens piemērs tam, kā netraucēta integrācija var sniegt labumu uzņēmumiem. Integrējot to ar citām trešo pušu lietotnēm, lietotāji var skatīt klientu informāciju un izveidot pieteikumus tieši LiveAgent informācijas panelī, tādējādi novēršot vajadzību pēc papildu datu sūtīšanas šurpu-turpu starp LiveAgent un citu programmatūru.

Turklāt netraucēta integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem, piemēram, WhatsApp integrācija, palīdz uzņēmumiem ietaupīt laiku un pūles. Jebkuram uzņēmumam, kas vēlas saglabāt konkurētspēju mūsdienu tirgū, rīku kopumā ir jābūt iekļautai nevainojamai integrācijai. Integrējot dažādus produktivitātes rīkus, uzņēmumi iegūst konkurētspējas priekšrocības, optimizē savas darbplūsmas un palielina produktivitāti.

Pirms lēmuma pieņemšanas piesakieties izmēģinājumam vai demonstrācijai

Izmantojiet Demonstrācijas zvans vai programmatūras produkta izmēģināšana pirms tā iegādes ir saprātīgs lēmums jebkuram uzņēmumam, kas vēlas ieguldīt jaunā tehnoloģijā. Īpaši attiecībā uz rīkiem, kas paredzēti saziņas un produktivitātes uzlabošanai, ir svarīgi izprast produkta funkcijas, lietotāja saskarni un to, kā to var pielāgot jūsu īpašajām uzņēmējdarbības prasībām. Atvēlot laiku produkta savlaicīgai pārbaudei, varat iegūt skaidrāku izpratni par tā iespējām, ierobežojumiem un to, kā tas var sniegt labumu jūsu komandai.

Secinājums

Kad runa ir par Outlook alternatīvas atrašanu, tirgū ir pieejamas daudzas iespējas. Dažas no tām piedāvā pieteikumu apstrādes sistēmas, atskaišu iespējas un netraucētu integrāciju ar citiem rīkiem, lai uzlabotu uzņēmuma saziņu un produktivitāti.

Viena no šādām iespējām ir LiveAgent, kas piedāvā virkni funkciju, kas palīdz uzņēmumiem uzlabot e-pasta pārvaldības darbplūsmu. LiveAgent pieteikumu apstrādes sistēma, uzlabotas atskaišu veidošanas iespējas un integrācija ar citiem produktivitātes rīkiem padara to par pievilcīgu Outlook alternatīvu uzņēmumiem, kas vēlas optimizēt savu e-pasta pārvaldību. LiveAgent ir arī rentabls, piedāvājot abonementu jebkura lieluma uzņēmumam ar pielāgošanas iespējām, lai apmierinātu konkrētas biznesa vajadzības.

Galu galā labākā Outlook alternatīva būs atkarīga no uzņēmuma konkrētajām vajadzībām un prasībām. Galvenais ir veikt rūpīgu izpēti un novērtēt katra varianta dažādās funkcijas un iespējas. Demonstrācija vai izmēģinājuma versija var sniegt padziļinātu izpratni par risinājuma piedāvājumu, radot iespēju noteikt, vai produkts atbilst jūsu uzņēmuma vajadzībām.

Saistītie Raksti arOutlook Alternatīva
Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

Meklējat labāku Help Desk programmatūru?

Uzziniet, kāpēc LiveAgent ir labākā alternatīva Desk.com. Uzziniet priekšrocības un reģistrējieties bezmaksas 14 dienu izmēģinājumam bez jebkādiem nosacījumiem.

LiveAgent ir rentablāks salīdzinājumā ar citiem palīdzības dienesta risinājumiem, un tam ir vairāk nekā 175 Help Desk funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas. Redzēt vairāk.

Vai meklējat alternatīvu LiveHelpNow?

LiveAgent ir rentablāks salīdzinājumā ar citiem palīdzības dienesta risinājumiem, un tam ir vairāk nekā 175 Help Desk funkcijas un vairāk nekā 40 integrācijas. Redzēt vairāk.

Meklējat labāku risinājumu LivePerson vietā? Iepazīstieties ar LiveAgent - godalgotu vairākkanālu atbalsta dienesta programmatūru!

Meklējat labāku risinājumu LivePerson vietā?

Uzlabojiet savu klientu atbalstu ar LiveAgent – vairāk nekā čats! Izmēģiniet bezmaksas 30 dienu izmēģinājumu un redziet atšķirību.

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Apnikusi Jūsu palīdzības dienesta programmatūra

Lielisks klientu serviss sākas ar labāku palīdzības dienesta programmatūru. Izmēģiniet LiveAgent ar 14 dienu bezmakas izmēģinājumu. Veidojiet attiecības, palieliniet lojalitāti un pārdošanu.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x