Uzlabojiet apmierinātību ar atzvana programmatūru

Parādiet klientiem, ka novērtējat viņu laiku, izmantojot automātiska atzvana programmatūru.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana visu diennakti
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Automātisks atzvans jūsu klientiem

Nodrošiniet saviem klientiem iespēju pieprasīt automātisku atzvanu, ja līnija ir aizņemta un nav pieejamu aģentu, kas varētu atbildēt uz zvanu, vai arī viņi vienkārši vēlas, lai viņiem atzvanītu vēlāk.

Mūsu rindas atzvana sistēma saglabā klienta vietu rindā un, tiklīdz viņi nonāk rindas galvgalī, sistēma automātiski atzvana viņiem.

Uzlabojiet klientu pieredzi, izmantojot mūsu zvanu centra atzvana programmatūru jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent | Live Agent03:38Youtube video: IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent
Live Agent

Zvanu centra programmatūra ar viedo atzvana funckiju

LiveAgent zvanu centra programmatūra piedāvā atzvana funkciju kā daļu no tā IVR (interaktīvās balss atbildes) iespējas. Tā vietā, lai gaidītu aizturētu zvanu, jūsu klienti tagad var pieprasīt atzvanu, nospiežot vienu pogu.

Nav jāgaida aizturētais zvans vai jāuztraucas par savas vietas zaudēšanu rindā. LiveAgent automātiski piezvanīs klientam, tiklīdz viņš nonāks rindas augšgalā.

Atomātiskā atzvana programmatūras ieguvumi

Empower customers with self-service

Izmantojot LiveAgent zvanu centra rindas atzvanu, jūsu aģentiem nebūs manuāli jāuzrauga pieprasītie atzvani. Iebūvētā ACD (automātiskā zvanu sadales) funkcionalitāte darbojas sinhronizēti ar mūsu jaudīgo IVR sistēmu, kas automātiski saglabā zvanītāja numuru un ievieto to rindā, kā arī automātiski sastāda zvanītāja numuru un piešķir zvanu atbilstošajam aģentam.

Business woman walking and holding a mobile phone

Nodrošiniet saviem klientiem iespēju saņemt atzvanu no kontaktu centra komandas, nevis gaidīt aizturēto zvanu. Cienot viņu laiku, jūs samazināsiet pamesto zvanu rādītājus un redzēsiet vispārēju klientu apmierinātības pieaugumu.

Uzlabota klientu apmierinātība

Klienti sagaida bezproblēmu pieredzi ikreiz, kad sazinās ar klientu atbalsta dienestu. Nodrošinot viņiem automātiska atzvana iespēju, jūs varat sniegt viņiem nevainojamu apkalpošanas pieredzi. Samaziniet klientu pūles jau šodien, vienlaikus uzlabojot klientu apmierinātību un lojalitāti jūsu zīmolam.

Kā strādā automātiskā atzvana funkcija?

Lai sāktu izmantot automātiskā atzvana pakalpojumu, vienkārši izveidojiet IVR skriptu, kurā ir iekļauta atzvana iespēja.

Customer support agent chatting live with client

Rentabls zvanu centra programmatūras atzvans

Atzvana zvanu centra programmatūra ir izmaksu ziņā efektīvs risinājums jebkura lieluma uzņēmumiem. Izmantojot automātisko atzvanu, būs nepieciešams mazāk kontaktu centra aģentu, lai atbildētu uz zvaniem, jo zvanu apjoms nebūs tik liels.

Automātiska atzvana sistēma rada vairāk pārdošanas iespēju

Nepalaidiet garām potenciālās pārdošanas iespējas tikai tāpēc, ka jūsu klienti nevar ar jums sazināties. Izmantojot automātiskā atzvana iespējas, jūsu klienti būs mazāk vīlušies un nepametīs savus tālruņa zvanus. Dodot viņiem iespēju pieprasīt automātisku atzvanu, jūs varat radīt lielāku pārdošanas apjomu un vienlaikus uzlabot klientu apmierinātību.

Customer service automated callback by LiveAgent
Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Vairāk ieskatu par lietošanas statistiku

Gūstiet vairāk ieskatu par savu sniegto pakalpojumu. Mūsu jaudīgās atskaišu funkcijas parāda statistiku par jūsu virtuālo zvanu centru, tostarp neatbildētajiem un atbildētajiem zvaniem, zvanu ilgumu, piešķirtajiem aģentiem, un vēl daudz ko citu.

Izmantojot LiveAgent kontaktu centra programmatūru, jums ir pieejamas bezgalīgas atskaišu veidošanas iespējas. Segmentējiet datus, izmantojot dienas, nedēļas, mēneša vai pielāgotu datumu diapazonu un izveidojiet tādu grafiku vai diagrammu, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām. Jo zinošāki būsiet par sevis sniegto pakalpojumu, jo vairāk varēsiet to uzlabot un tā palielināt klientu apmierinātību un lojalitāti.

Atzvana programmatūras funkcijas

Customer service automated callback by LiveAgent

LiveAgent automātiskā atzvana funkcija rezervē jūsu klienta vietu rindā. Viņš var nolikt klausuli, zinot, ka viņa numurs ir saglabāts, viņa vieta rindā ir rezervēta un viņiem noteikti atzvanīs.

Live chat for business by LiveAgent

Mūsu kontaktu centra programmatūra piedāvā vienotu daudzkanālu aģenta darbvirsmu. Izmantojot LiveAgent, jūsu kontaktu centra aģenti var piekļūt visiem pieprasījumiem, kas nāk no dažādiem kanāliem (sociālie mediji, tiešsaistes čats, e-pasts, tālrunis) vienā saskarnē.

LiveAgent Time Rules Overview

Iestatiet automatizācijas nosacījumus, lai uzlabotu aģenta produktivitāti un darbplūsmu. Automatizācijas nosacījumus var izmantot, lai automātiski nosūtītu sekojošus e-pastus, pievienotu (atzvana) birkas pieteikumiem un veiktu citas darbības.

Call routing in LiveAgent

LiveAgent zvanu centra atzvana programmatūra ir aprīkota ar ACD funkcionalitāti, lai nodrošinātu nevainojamu zvanu pārsūtīšanu un izcilu klientu pieredzi. Mūsu ACD funkcija automātiski pārvirza zvanītājus uz vispiemērotāko aģentu/nodaļu, pamatojoties uz pieejamību, prioritāti vai nejaušu piešķiršanu.

IVR

Mūsu tīmeklī balstītais zvanu centrs ir aprīkots ar jaudīgu IVR sistēmu kas ir gatava izpildīt sarežģītus IVR kokus. IVR sistēma ir pietiekami vienkārša lietošanai iesācējiem, taču tā ir pietiekami jaudīga, lai apmierinātu profesionāla zvanu centra vajadzības.

Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

LiveAgent automātiskā atzvana sistēma uzņemas visu smago darbu, nodrošinot, ka aģenti var turpināt atbildēt uz zvaniem bez traucējumiem. Tiklīdz klients pieprasa atzvanu un nonāk zvanu rindas augšgalā, sistēma automātiski sastādīs viņa numuru un savienos to ar atbilstošu kontaktu centra aģentu.

Call recording by LiveAgent

LiveAgent zvanu centra programmatūra automātiski reģistrē ikvienu ienākošo un izejošo zvanu. Sistēma var saglabāt neierobežotu zvanu ierakstu skaitu, ko var izmantot kvalitātes nodrošināšanai, apmācībai, pieteikumu pārsūtīšanai vai juridiskiem mērķiem. span>

LiveAgent's Ticket Customer insights - CRM

LiveAgent hibrīdo pieteikumu skats nodrošina, ka kontaktu centra aģenti var sekot līdzi klienta problēmu risināšanas ceļam vairākos kanālos, vienlaikus paliekot tajā pašā pieteikuma pavedienā. Hibrīdās pieteikumu plūsmas palīdz aģentiem sniegt zinošas un personalizētas atbildes, kas palīdz uzlabot klientu apmierinātību un lojalitāti.

Uzziniet, ko automatizētā atzvana programmatūra var paveikt priekš jums

Izbaudiet LiveAgent 30 dienu bezmaksas izmēģinājumu, lai uzzinātu, ko mūsu virtuālais tīmeklī balstītais zvanu centra risinājums var sniegt jūsu uzņēmuma un klientu atbalsta, pārdošanas un mārketinga komandām.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Capterra GetApp G2 Crowd

Mēs piedāvājam daudz vairāk kā tikai automatizētu atzvana programmatūru

Papildus pilna spektra zvanu centra programmatūrai LiveAgent ir arī vienas pieturas aģentūra, kas nodrošina visas klientu apkalpošanas funkcijas.

LiveAgent helpdesk tour

Savienojiet visus savus sociālo mediju kontus ar mūsu kontaktu centra programmatūru, lai uzlabotu aģentu produktivitāti un nodrošinātu jūsu klientu datu drošību. LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir integrēta ar Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger un Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra nodrošina ātrāko tiešsaistes čata logrīku tirgū. Izbaudiet tā uzlabotās funkcijas, piemēram, proaktīvus čata uzaicinājumus, bezsaistes formas, pirms-čata formas, kā arī reāllaika rakstīšanas skatu, kas ļauj redzēt, ko klients raksta čata lodziņā, pirms vēl viņš nospiež nosūtīšanas pogu. LiveAgent kontaktu centra tiešsaistes čata iespējas palīdzēs jums uzlabot klientu iesaisti, palielināt pārdošanas apjomu un vienlaikus palielināt klientu apmierinātību.

LiveAgent helpdesk tour

Optimizējiet visus klientu pieprasījumus centralizētā daudzkanālu aģenta darbvirsmā, izmantojot mūsu pieteikumu apstrādes programmatūru. Piešķiriet pieteikumus dažādām nodaļām un aģentiem un kārtojiet katru pieprasījumu saskaņā ar birkām, prioritāti vai saņemšanas datumu. Redziet katra klienta problēmas risināšanas ceļu no sākuma līdz beigām dažādos atbalsta kanālos un ar kontekstu bagātā formātā, izmantojot mūsu hibrīdo pieteikumu plūsmu.

LiveAgent - What is knowledge base software?

Izveidojiet un stilizējiet savu zināšanu bāzi izmantojot mūsu WYSIWYG (Tas Ko Jūs Redzat Ir Tas Ko Saņemat) redaktoru. Uzlabojiet klientu apmierinātību, nodrošinot klientiem pašpalīdzības rīkus, piemēram, praktiskus rakstus, BUJ vai kopienas forumus.

Iegūstiet maksimumu no jūsu rindas atzvana risinājuma

LiveAgent tīmeklī balstītā zvanu centra programmatūra piedāvā daudz vairāk nekā tikai rindas atzvanu.

Person drafting the integration flow

LiveAgent palīdzības dienesta programmatūra ir aprīkots ar vairāk nekā 200 noderīgām funkcijām, kas palīdzēs optimizēt aģenta darbplūsmu un mazināt divdomīgas situācijas klientu apkalpošanā. Uzlabojiet sava aģenta veiktspēju, izmantojot LiveAgent jau šodien.

Android and iOS mobile apps of LiveAgent

Mūsu kontaktu centra programmatūra ir izstrādāta tā, lai tā labi darbotos ar citām lietotnēm. Integrējiet savas iecienītākās lietotnes mūsu zvanu centra programmatūrā, lai sasniegtu maksimālu aģentu efektivitāti, kā arī visaptverošu katra klienta profila pārskatu par iepriekšējiem pirkumiem un mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu.

Person speaking multiple languages

Mūsu galvenais mērķis ir jūsu panākumi. LiveAgent klientu atbalsts ir pieejams 24 stundas diennaktī, 365 dienas gadā vairākos saziņas kanālos, tostarp Twitter, Facebook, Instagram, e-pastā, tiešsaistes čatā, mūsu klientu portālā vai pa tālruni. Sazinieties ar mums jebkurā laikā, kad vien jums nepieciešams, mēs ar prieku palīdzēsim. Ja nepieciešams, mēs piedāvājam atbalstu arī vairākās valodās.

Agents building customer support portal

Nebeidzamas pielāgošanas iespējas

LiveAgent atzvana programmatūra tika izveidota, domājot par elastību, mērogojamību un komandas sadarbību. Tā kā katram uzņēmumam (neatkarīgi no tā lieluma vai nozares, kurā tas darbojas) ir dažādas vajadzības, mūsu kontaktu centrs ir pilnībā pielāgojams.

Mūsu programmatūru var pielāgot jebkura izmēra un jebkura mērķa darbam neatkarīgi no tā, vai jūsu kontaktu centrs specializējas klientu apkalpošanā, izejošajā pārdošanā vai abos. Mūsu profesionālie konsultanti vai tehniskais personāls var palīdzēt jums izveidot visefektīvāko programmatūras risinājumu, kas atbildīs jūsu vajadzībām.

Neatkarīgi no tā, vai darbojaties veselības aprūpes, viesmīlības, SaaS, autorūpniecības, e-komercijas vai izglītības nozarē, LiveAgent ir pielāgojams tā, lai atbilstu jūsu vajadzībām.

LiveAgent uzlabotais, pieejamais un ērti lietojamais rindas atzvana risinājums

Security lock and badge

LiveAgent kontaktu centra programmatūra ir atbilstoša GDPR, Google OAuth verificēta, HTTPS šifrēta un glabā klientu datus III+ vai IV līmeņa vai PCI DSS, SSAE-16 vai ISO 27001 atbilstošās iekārtās.

Person organizing information into tickets

LiveAgent zvanu centra programmatūra ir pilnībā balstīta mākonī. Ērti piekļūstiet sava kontaktu centra jaudīgajām automātiskā atzvana funkcijām katru dienu.

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Mūsu daudzkanālu zvanu centra programmatūra 2020. gadā vien ir ieguvusi vairāk nekā 20 godalgas, pateicoties tās daudzkanālu iespējām, jaudīgajam CRM, un uzlabotajām CRM integrācijām. Uzziniet, kā LiveAgent jau šodien rada nevainojamu pāreju no viena kanāla uz citu.

Customer support agent chatting live with client

LiveAgent atzvanu sistēma piedāvā draudzīgu cenu modeli. Mēs piedāvājam gan bezmaksas atzvanu sistēmas modeli, gan advancētāku maksas modeli, kas iekļauj automātiskos atzvanus, taču arī maksas plāna cena ir ļoti ekonomiska. Maksājiet mazāk un iegūstiet vairāk ar LiveAgent jau šodien.

Sniedziet personalizētu pieredzi

Piedāvājiet saviem klientiem iespēju sazināties ar jums, izmantojot viņiem vēlamos atbalsta kanālus. Neatkarīgi no tā, vai tas būtu tiešsaistes čats, e-pasts, balss, video, sociālie mediji vai tīmekļa čats, LiveAgent ir gatavs nodrošināt nevainojamu daudzkanālu klienta pieredzi – tieši tādu, kādu sagaida jūsu klienti.

Nodrošiniet ļoti personalizētus, zinošus un ar kontekstu bagātus pakalpojumus, izmantojot mūsu atzvana sistēmu, un izbaudiet uzlabotas ilgstošas klientu attiecības, augstāku klientu apmierinātību, uzlabotu klientu lojalitāti un vairāk pārdošanas iespēju.< /p>

LiveAgent CRM integrations
Live chat for business by LiveAgent

Nodrošiniet nepārspējamu apkalpošanu ar LiveAgent atzvana programmatūru

Izmēģiniet mūsu godalgoto daudzkanālu zvanu centra atzvana programmatūru. Notestējiet mūsu jaudīgās IVR un CRM integrācijas, lai atklātu, kā varat nodrošināt nevainojamu klienta pieredzi visos apkalpošanas kanālos. Pieprasiet demonstrāciju vai izveidojiet bezmaksas 30 dienu izmēģinājuma versiju, lai apskatītu visu, ko piedāvā LiveAgent zvanu centra programmatūra.

Saistītie Raksti arAtzvana programmatūra

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x