Pierakstīties uz demonstrāciju
LiveAgent ir klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā pašapkalpošanās, ienākošo zvanu centra, un sūdzību pārvaldības sistēmas. Tas piedāvā daudzas funkcijas, integrācijas, un cenas ir pieejamas. Uzņēmums arī piedāvā atbalstu, migrāciju, un partnerības programmu. Visbeidzot, uzņēmums ir dibināts 2004. gadā un piedāvā vietnes drošību un privātumu.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.
Stāvvietā? Palieliniet pārdošanas apjomu, izmantojot LiveAgent!
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var uzlabot dažādu biznesu darbību. Tas nodrošina personalizētu, zinošu un ātru atbalstu visos kanālos. LiveAgent ir arī bezmaksas izmēģinājuma iespēja, atbalstu 24/7 un uzsvēra attiecību veidošanu ar klientiem. Tas palīdz uzlabot atbildes laiku, pieteikumu apjomu un radīt pozitīvu tēlu klientiem.
Palīdzības dienesta programmatūra autorūpniecībai
Šajā tekstā tiek uzsvērts, ka tiešais čats ir lielisks veids, kā uzlabot klientu apkalpošanu automašīnu tirdzniecības uzņēmumos. Tas ļauj klientiem sazināties ar uzņēmuma pārstāvjiem 24/7 un paātrina lēmumu pieņemšanas procesu. Ieteicams reģistrēties bezmaksas demonstrācijai, lai uzzinātu vairāk par LiveAgent sniegtajiem uzņēmējdarbības risinājumiem.
Meklējat alternatīvu Helprace?
LiveAgent ir rīks, kas palīdz uzlabot klientu apkalpošanas procesu, palielinot klientu apmierinātību un veicinot pārdošanas apjomu. Tas ir lietots daudziem uzņēmumiem, starp tiem HEWO interneta mārketings, Webmaster Deals, un XperienceHR, un ir radījis pozitīvus rezultātus, piemēram, paātrinātu atbilžu sniegšanu un palielinātu klientu skaitu. Vairāki cilvēki rekomendē LiveAgent, jo tas ir viegli lietojams, piedāvā daudzas funkcionalitātes un labākus risinājumus par līdzīgiem rīkiem ar pievienoto vērtību. Tas ir arī rentabls risinājums, kas var palīdzēt apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
LiveAgent ir ļoti vienkārši uzstādāms un piedāvā lielisku atbalstu klientiem. To novērtējuši daudzi uzņēmumi, kuri uzskata, ka LiveAgent ir labāks risinājums nekā citas alternatīvas. Tā spēj paātrināt atbildes sniegšanas laiku un uzlabot klientu apkalpošanas pieredzi, kas savukārt palielina atdevi. Lietotāji tiešsaistes biznesos to vērtē kā ērtu un funkcionalitātes ziņā noderīgu.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem