Vēlies uzzināt ko dara un saka tavi klienti tiešsaistē? Vēlies izsekot katru klienta darbību tikai ar vienu rīku?
Tad LiveAgent klientu monitoringa programmatūra ir domāta tieši tev! Sāc šodien un uzlabo savu klientu pieredzi un pārdošanu.
Datu izvade caur mašīnu...
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Izseko katru klienta darbību tikai ar vienu monitoringa rīku.
Saņem ieskatu kā klienti nonākuši jūsu mājaslapā, cik ilgu laiku tie tajā pavadījuši, kuras preces tiem piesaistījušas un kādā laika zonā un valstī tie atrodas.
Mēs jums piedāvajam klientu monitoringa programmatūru, kas sniedz ieskatu dažādos saziņas kanālos, tajā skaitā Twitter, Instagram, Facebook, un Viber.
Tajā ir integrēts arī neierobežots skaits telefona numuru, e-pasta adrešu, kā arī tiešsaistes čats un klientu profili, lai nodrošinātu, ka visa informācija tiek uzskaitīta un atrodas vienā vietā.
Mūsu veidotais klientu monitoringa rīks dod jums iespēju izsekot konkrētus atslēgas vārdus Twitter aplikācijā.
Sniedz atbildi uz visiem klienta jautājumiem un bažām pat, ja neesi tieši atzīmēts Twitter ierakstā.
Nodrošiniet izcilu kientu servisu, saglabājot visus ieskatus par datiem iebūvētajā CRM.
Izveidojiet personalizētus laukus, lai iegūtu visa veida informāciju, kas nepieciešama, lai sniegtu kvalitatīvu servisu un tādējādi iegūstat lielāku klientu apmierinātības reitingu.
Iegūstiet pilnu potenciālu no šīs advancētās klientu monitoringa programmatūras iespējām, kā iepriekš piedāvātām atbildēm un atbilžu sniegšanu uz visbiežāk uzdotajiem jauntājumiem tikai pāris sekunžu laikā.
Apvieno mūsu klientu monitoringa programmu ar vairāk kā 130 dažādām funkcijām, lai padarītu savu darbu vienkāršaku.
Uzzini cik daudz laika aizņem klientu aptauju aizpildīšana, kurš mediju kanāls ir vispopulārākais klientu lokā un kurš ir visefektīvakais jaunu klientu ieguvei.
Mācies no reitingiem un uzlabo klientu servisu ar klientu monitoringa programmatūru jau šodien.
Klientu monitoringa programmatūra palīdz strukturizēt klientus grupās pēc to interesēm un īpašībām.
Uzlabojiet mārketingu, klientu apmierinātību, uzticību un ieņēmumus, lietojot šo funkciju.
Ar šīs programmatūras palīdzību jūs varat izveidot klientu portālu, kurā klienti spēs sekot līdzi sevis iesniegtās problēmas atrisināšanai.
Romans Bošs [Roman Bosch]
Partly
Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.
Kristīna Preuslere [Christine Preusler]
HostingAdvice
LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.
Karls Dīterihs
Covomo
LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.
Hendriks Henze
HEWO interneta mārketings
Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.
Razvans Sava
Webmaster Deals
Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.
Mets Džanavejs
The Workplace Depot
Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.
Viviāna Kārtere
CSI Products
Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.
Kristians Lange
Lucky-Bike
Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.
Jens Malmkvists
Projure
Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.
Katana Aleksandrū
Websignal
Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.
Jans Vienks
All British Casino
Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.
Alens Bjerkans
Norske Automaten
LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!
Sisija Bočere
Study Portals
Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.
Pīters Konings
TypoAssassin
Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.
Aranzuzu F.
Factorchic
Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.
Riks Nuske
MyFutureBusiness
No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.
Voiteks Kelešnijs
123-Nakup
Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.
Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]
Betconstruct
Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.
Martins Drugajs
Atomer
LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.
Ivans Golubovičs
AVMarket
Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.
Rustems Gimajevs
Antalya Consulting Language Center
Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.
Timotijs G. Keidžs
korporācija Marietta
Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.
Mihaēla Teodoresku
eFortuna
Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.
Hilda Andrejkovičova
TrustPay
Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.
Aleksandra Danišova
Nay
Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.
Samuels Smaels
m:zone
LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.
Deivids Čandlers
Volterman
Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.
Tas vairs nebūs jādara! LiveAgent ir unikāla programmatūra saziņai ar klientiem, kas integrē dažādu veidu komunkiācijas kanālus vienu viet, saglabājot caurredzamību un saprātīgas cenas.
Nemaksājiet papildu maksas par klientu monitorēšanas rīkiem. LiveAgent ir viss, kas jums būs vajadzīgs.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, strukturizēšanu un automatizāciju, kas ļauj sniegt augsta līmeņa atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Vai pamanījāt, ka LiveAgent programmatūra saziņai ar klientiem ir lētākā un tajā pašā laikā visadvancētākā opcija tirgū?
Tieši tā. Apskatiet mūsu piedāvājumu mūsu cenu lapā.
Strukturizēšana un tiešsaistes čats, un viss automatizēts.
Tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālie tīkli, klientu portāls un viss strukturizēts.
Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!
Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem
LiveAgent piedāvā dažādas iespējas, tostarp reāllaika čatu un atbildi uz ziņām sociālajos tīklos, interaktīvo balss atbildi un zināšanu bāzi. Turklāt LiveAgent var reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas izmantojot aplikāciju tālruņus, kas darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru.
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.
Pārejat no Vocalcom uz LiveAgent?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalsta pieteikumus no vienas saskarnes. Tas ir vienkāršs, ātrs un drošs veids, kā pārvietot datus no Vocalcom uz LiveAgent. LiveAgent ļauj pārvietot tādus datus kā palīdzības pieteikumus, palīdzības pieteikumu tagus, klientus, administratorus un citus. Programmatūra ir pilnībā pielāgojama un pieejama vairāk nekā 48 valodās.
Vēlaties pāriet no Helpcrunch uz LiveAgent?
LiveAgent piedāvā bezmaksas pāreju no Helpcrunch uz savu platformu, kurai jāizvēlas subdomēna nosaukums un jāizveido konts. Klientiem tiek garantēta datu drošība un atbilstība Noteikumiem un Privātuma Politikai. Pāreja ir bezmaksas un prasa sazināties ar atbalsta darbiniekiem.
Kā mājaslapai pievienot tiešsaistes tērzētava pogu?
Tiešsaistes tērzētavas logrīks uzņēmuma mājaslapā ir gandrīz vai nepieciešamība dažāda lieluma uzņēmumiem. Uzziniet kā to integrēt.
Sekošana Tīmekļa Vietnes Apmeklētājiem
LiveAgent ir viena no vadošajām klientu apkalpošanas programmām, kura piedāvā daudzus integrācijas risinājumus. Platforma sniedz atbalstu un migrācijas iespējas un ir pielāgota dažādām jomām, tostarp ienākošajiem zvaniem, sūdzību pārvaldībai un e-pasta pārvaldības programmatūrai. LiveAgent arī piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Visas tiesības ir rezervētas, un ir pieejami Noteikumi un nosacījumi, privātuma politika un drošības noteikumi.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem