Vēlies uzzināt ko dara un saka tavi klienti tiešsaistē? Vēlies izsekot katru klienta darbību tikai ar vienu rīku?
Tad LiveAgent klientu monitoringa programmatūra ir domāta tieši tev! Sāc šodien un uzlabo savu klientu pieredzi un pārdošanu.
Izseko katru klienta darbību tikai ar vienu monitoringa rīku.
Saņem ieskatu kā klienti nonākuši jūsu mājaslapā, cik ilgu laiku tie tajā pavadījuši, kuras preces tiem piesaistījušas un kādā laika zonā un valstī tie atrodas.
Mēs jums piedāvajam klientu monitoringa programmatūru, kas sniedz ieskatu dažādos saziņas kanālos, tajā skaitā Twitter, Instagram, Facebook, un Viber.
Tajā ir integrēts arī neierobežots skaits telefona numuru, e-pasta adrešu, kā arī tiešsaistes čats un klientu profili, lai nodrošinātu, ka visa informācija tiek uzskaitīta un atrodas vienā vietā.
Mūsu veidotais klientu monitoringa rīks dod jums iespēju izsekot konkrētus atslēgas vārdus Twitter aplikācijā.
Sniedz atbildi uz visiem klienta jautājumiem un bažām pat, ja neesi tieši atzīmēts Twitter ierakstā.
Nodrošiniet izcilu kientu servisu, saglabājot visus ieskatus par datiem iebūvētajā CRM.
Izveidojiet personalizētus laukus, lai iegūtu visa veida informāciju, kas nepieciešama, lai sniegtu kvalitatīvu servisu un tādējādi iegūstat lielāku klientu apmierinātības reitingu.
Iegūstiet pilnu potenciālu no šīs advancētās klientu monitoringa programmatūras iespējām, kā iepriekš piedāvātām atbildēm un atbilžu sniegšanu uz visbiežāk uzdotajiem jauntājumiem tikai pāris sekunžu laikā.
Apvieno mūsu klientu monitoringa programmu ar vairāk kā 130 dažādām funkcijām, lai padarītu savu darbu vienkāršaku.
Uzzini cik daudz laika aizņem klientu aptauju aizpildīšana, kurš mediju kanāls ir vispopulārākais klientu lokā un kurš ir visefektīvakais jaunu klientu ieguvei.
Mācies no reitingiem un uzlabo klientu servisu ar klientu monitoringa programmatūru jau šodien.
Klientu monitoringa programmatūra palīdz strukturizēt klientus grupās pēc to interesēm un īpašībām.
Uzlabojiet mārketingu, klientu apmierinātību, uzticību un ieņēmumus, lietojot šo funkciju.
Ar šīs programmatūras palīdzību jūs varat izveidot klientu portālu, kurā klienti spēs sekot līdzi sevis iesniegtās problēmas atrisināšanai.
Tas vairs nebūs jādara! LiveAgent ir unikāla programmatūra saziņai ar klientiem, kas integrē dažādu veidu komunkiācijas kanālus vienu viet, saglabājot caurredzamību un saprātīgas cenas.
Nemaksājiet papildu maksas par klientu monitorēšanas rīkiem. LiveAgent ir viss, kas jums būs vajadzīgs.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes
LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, strukturizēšanu un automatizāciju, kas ļauj sniegt augsta līmeņa atbalstu mūsu klientiem.
Peter Komornik, CEO
Vai pamanījāt, ka LiveAgent programmatūra saziņai ar klientiem ir lētākā un tajā pašā laikā visadvancētākā opcija tirgū?
Tieši tā. Apskatiet mūsu piedāvājumu mūsu cenu lapā.
Strukturizēšana un tiešsaistes čats, un viss automatizēts.
Tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālie tīkli, klientu portāls un viss strukturizēts.
LiveAgent ir efektīvs risinājums klientu apkalpošanai, nodrošinot ātru atbildes laiku un daudzvalodu atbalstu. Tas piedāvā arī SLA žurnālu atskaitei, kas apkopo informāciju par pakalpojumu sniegšanas līmeni un nodrošina labāku atskaites punktu/situāciju analīzi. Uzticams pakalpojums ar labu atbalstu un funkcijām.
Constant Contact Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija
Constant Contact ir lietotājam draudzīga mārketinga platforma, kas nodrošina mazajiem uzņēmumiem rīkus, lai attīstītu savus uzņēmumus. Piedāvā daudzus atbalsta kanālus, 24/7 atbalstu un detalizētas pamācības. Uzņēmuma kontaktinformācija: tālrunis + 1 781-472-8100, e-pasts socialmedia@constantcontact.com, sociālie tīkli un atbalsta portāls.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.