Uzraugi savus klientus jebkurā laikā

Vēlies uzzināt ko dara un saka tavi klienti tiešsaistē? Vēlies izsekot katru klienta darbību tikai ar vienu rīku?

Tad LiveAgent klientu monitoringa programmatūra ir domāta tieši tev! Sāc šodien un uzlabo savu klientu pieredzi un pārdošanu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Analizē, efektivizē, mācies no ieskatiem un nopelni

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uzzini vairāk, pārdod vairāk

Izseko katru klienta darbību tikai ar vienu monitoringa rīku.

Saņem ieskatu kā klienti nonākuši jūsu mājaslapā, cik ilgu laiku tie tajā pavadījuši, kuras preces tiem piesaistījušas un kādā laika zonā un valstī tie atrodas.

LiveAgent failed payment message

Esi pārliecināts par katru aspektu

Mēs jums piedāvajam klientu monitoringa programmatūru, kas sniedz ieskatu dažādos saziņas kanālos, tajā skaitā Twitter, Instagram, Facebook, un Viber.

Tajā ir integrēts arī neierobežots skaits telefona numuru, e-pasta adrešu, kā arī tiešsaistes čats un klientu profili, lai nodrošinātu, ka visa informācija tiek uzskaitīta un atrodas vienā vietā. 

Pievienojies sarunai

Mūsu veidotais klientu monitoringa rīks dod jums iespēju izsekot konkrētus atslēgas vārdus Twitter aplikācijā.

Sniedz atbildi uz visiem klienta jautājumiem un bažām pat, ja neesi tieši atzīmēts Twitter ierakstā. 

Sāc savu bezmaksas izmēģinājuma jau šodien Bezmaksas 14 dienu izmēģinājuma periods    Kredītkartes dati nebūs nepieciešami

Uzzini visu, ko var uzzināt

Nodrošiniet izcilu kientu servisu, saglabājot visus ieskatus par datiem iebūvētajā CRM.

Izveidojiet personalizētus laukus, lai iegūtu visa veida informāciju, kas nepieciešama, lai sniegtu kvalitatīvu servisu un tādējādi iegūstat lielāku klientu apmierinātības reitingu. 

Ietaupiet laiku, atbildot ar vienu klikšķi

Iegūstiet pilnu potenciālu no šīs advancētās klientu monitoringa programmatūras iespējām, kā iepriekš piedāvātām atbildēm un atbilžu sniegšanu uz visbiežāk uzdotajiem jauntājumiem tikai pāris sekunžu laikā.

Canned-messages-Macros
LiveAgent CRM integrations

Laiks ir nauda, ietaupi to

Apvieno mūsu klientu monitoringa programmu ar vairāk kā 130 dažādām funkcijām, lai padarītu savu darbu vienkāršaku. 

Paaugstini savu sniegumu

Uzzini cik daudz laika aizņem klientu aptauju aizpildīšana, kurš mediju kanāls ir vispopulārākais klientu lokā un kurš ir visefektīvakais jaunu klientu ieguvei. 

Mācies no reitingiem un uzlabo klientu servisu ar klientu monitoringa programmatūru jau šodien. 

Reports feature by LiveAgent
Contact-groups-LiveAgent

Pārdodiet vairāk strukturizējot

Klientu monitoringa programmatūra palīdz strukturizēt klientus grupās pēc to interesēm un īpašībām.

Uzlabojiet mārketingu, klientu apmierinātību, uzticību un ieņēmumus, lietojot šo funkciju. 

Paplašiniet savu klientu loku.

Ar šīs programmatūras palīdzību jūs varat izveidot klientu portālu, kurā klienti spēs sekot līdzi sevis iesniegtās problēmas atrisināšanai.

Mūsu klienti spēs pastāstīt vislabāk

  • Partly

    Romans Bošs [Roman Bosch]

    Partly

    Ir patīkami, ka mums ir lielisks portāls, kas uzlabo mūsu klientu apkalpošanu.

  • HostingAdvice.com

    Kristīna Preuslere [Christine Preusler]

    HostingAdvice

    LiveAgent palīdz mūsu aģentiem nodrošināt labāku, ātrāku un precīzāku atbalstu.

  • covomo

    Karls Dīterihs

    Covomo

    LiveAgent palīdzēja mums sasniegt divus svarīgus mērķus: palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus.

  • HEWO

    Hendriks Henze

    HEWO interneta mārketings

    Mēs izmantojam LiveAgent kopš augusta, un esam patiešām apmierināti ar to.

  • WebMaster Deals

    Razvans Sava

    Webmaster Deals

    Kopš lietojam LiveAgent, mūsu atbilžu sniegšanas laiks ir paātrinājies par 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Pirmajā mēnesī pēc aktīvas LiveAgent izmantošanas mūsu jauno klientu pieauguma rādītājs palielinājās par 325%.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Nekad neesmu redzējis tik profesionālu pieeju klientu atbalstam.

  • The Workplace Depot

    Mets Džanavejs

    The Workplace Depot

    Mēs uzskatām, ka LiveAgent ir labākais tiešsaistes čata risinājums.

  • CSI Products

    Viviāna Kārtere

    CSI Products

    Mēs izmantojam LiveAgent visās mūsu e-komercijas vietnēs. Rīks ir viegli lietojams un uzlabo mūsu produktivitāti.

  • Lucky Bike

    Kristians Lange

    Lucky-Bike

    Ar LiveAgent mēs varam sniegt saviem klientiem atbalstu, lai kur viņi atrastos.

  • Projure

    Jens Malmkvists

    Projure

    Es varu rekomendēt LiveAgent jebkuram, kurš ieinteresēts uzlabot savu klientu pieredzi, padarot to patīkamāku un efektīvāku.

  • Websignal

    Katana Aleksandrū

    Websignal

    Esmu pārliecināta, ka mēs pavadītu 90% mūsu dienas laika, šķirojot e-pastus, ja mums nebūtu LiveAgent.

  • All British Casino

    Jans Vienks

    All British Casino

    Ar LiveAgent mēs spējam darīt savu spēlētājus apmierinātus, piedāvājot efektīvāku atbalstu, kas savukārt rada lielāku atdevi.

  • Norske Automaten

    Alens Bjerkans

    Norske Automaten

    LiveAgent ir uzticama, saprātīgā cenā un vienkārši lieliska izvēle jebkuram dinamiskam tiešsaistes biznesam!

  • Study Portals

    Sisija Bočere

    Study Portals

    Mums tas patīk, jo ir ērti lietojams un piedāvā lielisku funkcionalitāti, piemēram, noderīgus atskaites līdzekļus.

  • TypoAssassin

    Pīters Konings

    TypoAssassin

    Mums patīk LiveAgent - tas padara mūsu klientu atbalstu viegāk paveicamu.

  • Factorchic

    Aranzuzu F.

    Factorchic

    Mums patīk piedāvāt saviem klientiem vislabāko atbalsta pieredzi. Tāpēc arī izvēlējāmies LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Riks Nuske

    MyFutureBusiness

    No uzstādīšanas līdz pastāvīgam atbalstam un visam citam, LiveAgent komanda aizvien atstāj iespaidu.

  • 123 Nakup

    Voiteks Kelešnijs

    123-Nakup

    Liveagent katru dienu ietaupa mums simtiem vērtīgu minūšu, padarot klientu apkalpošanu vienkāršu un sakārtotu.

  • Betconstruct

    Rafaēls Kabljāns [Rafael Kobalyan]

    Betconstruct

    Neierobežots aģentu, e-pastu, sociālo tīklu un tālruņu integrāciju skaits. Tas viss par zemāku cenu nekā mēs maksājām iepriekšējam pakalpojuma sniedzējam.

  • Atomer

    Martins Drugajs

    Atomer

    LiveAgent mēs izmantojam kopš 2013. gada. Mēs nevaram iedomāties darbu bez tā.

  • AVMarket

    Ivans Golubovičs

    AVMarket

    Tas ir rentabls risinājums, kas var palīdzēt Jums apstrādāt lielu skaitu atbalsta pieprasījumu, izmantojot dažādus kanālus.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustems Gimajevs

    Antalya Consulting Language Center

    Atbildēt e-pastiem, lietojot Outlook, bija tik grūti. Ar LiveAgent mēs varam būt droši, ka katrs e-pasts saņem atbildi laikā.

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent ir patiešām lielisks! Tā uzstādīšana ir ļoti vienkārša un aizņem vien pāris minūtes.

  • Korporācija Marietta

    Timotijs G. Keidžs

    korporācija Marietta

    Es sirsnīgi iesaku LiveAgent produktu ne tikai kā Kayako alternatīvu, bet daudz labāku risinājumu ar pievienoto vērtību.

  • eFortuna

    Mihaēla Teodoresku

    eFortuna

    Atbalsta komanda vienmēr reaģēja ātri, lai ieviestu risinājumus.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičova

    TrustPay

    Tas palīdz mums kateogrizēt tiketus un statistiski izpētīt, kas mūsu klientiem vajadzīgs visvairāk.

  • Nay

    Aleksandra Danišova

    Nay

    Mēs redzam LiveAgent, kā lielisku rīku saziņai ar klientiem.

  • m:zone

    Samuels Smaels

    m:zone

    LiveAgent paātrināja mūsu komunikāciju ar klientiem un deva mums iespēju ar tiem arī sarakstīties.

  • Volterman

    Deivids Čandlers

    Volterman

    Pavisam vienkārši - LiveAgent ir pārāks par visu citur pieejamo šajā vai pat augstākā cenu klasē.

Apnicis pārslēgties starp telefoniem, sarakstēm, e-pastiem un citām saziņas ierīcēm?

Tas vairs nebūs jādara! LiveAgent ir unikāla programmatūra saziņai ar klientiem, kas integrē dažādu veidu komunkiācijas kanālus vienu viet, saglabājot caurredzamību un saprātīgas cenas.

Nemaksājiet papildu maksas par klientu monitorēšanas rīkiem. LiveAgent ir viss, kas jums būs vajadzīgs.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd atsauksmes

Upset man-illustration
Peter Komornik

LiveAgent apvieno izcilu tiešsaistes čatu, strukturizēšanu un automatizāciju, kas ļauj sniegt augsta līmeņa atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo

Klientu monitoringa programmatūra un vēl vairāk

Apmierināti klienti? Nenovērtējami.

Vai pamanījāt, ka LiveAgent programmatūra saziņai ar klientiem ir lētākā un tajā pašā laikā visadvancētākā opcija tirgū?

Tieši tā. Apskatiet mūsu piedāvājumu mūsu cenu lapā.

Package Name

Strukturizēšana un čats

Strukturizēšana un tiešsaistes čats, un viss automatizēts.

$29 /mo
Package Name

Pilnā pakete

Tiešsaistes čats, zvanu centrs, sociālie tīkli, klientu portāls un viss strukturizēts.

$39 /mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Related Articles to Klientu monitoringa programmatūra
Sāc veidot labāku saskarsmi ar saviem klientiem jau tagad. Esi uzdevumu augstumos ar visām klientu prasībām un uzlabo klientu pieredzi visos līmeņos.

Esiet ciešā kontaktā ar saviem klientiem

LiveAgent piedāvā dažādas iespējas, tostarp reāllaika čatu un atbildi uz ziņām sociālajos tīklos, interaktīvo balss atbildi un zināšanu bāzi. Turklāt LiveAgent var reģistrēt un saglabāt visus zvanus, kas izmantojot aplikāciju tālruņus, kas darbojas kopā ar LiveAgent zvanu centru.

LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent ir daudzfunkcionāla palīdzības centra sistēma, kas piedāvā kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšanu, datu bāzes un integrāciju ar sociālajiem tīkliem. Sistēma ir ērta lietošanā un darbojas stabili arī mobilajās platformās. Vairāki uzņēmumi izmēģinājuši citus risinājumus un atzīst LiveAgent par lielisku rīku ar lielisku cenas/veiktspējas attiecību, klientu atbalstu un mobilo funkciju dēļ. Tas ir pārspējis vairākus citus palīdzības centrus, tostarp Zendesk un Freshdesk.

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2019. un 2020. gadā. Pievienojies tādiem uzņēmumiem kā Huawei, BMW, Yamaha, O2 un Oksfordas universitāte, lai nodrošinātu pasaules klases atbalstu.

Pārejat no Vocalcom uz LiveAgent?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas ļauj automatizēt un pārvaldīt klientu atbalsta pieteikumus no vienas saskarnes. Tas ir vienkāršs, ātrs un drošs veids, kā pārvietot datus no Vocalcom uz LiveAgent. LiveAgent ļauj pārvietot tādus datus kā palīdzības pieteikumus, palīdzības pieteikumu tagus, klientus, administratorus un citus. Programmatūra ir pilnībā pielāgojama un pieejama vairāk nekā 48 valodās.

Vai vēlaties pāriet no Helpcrunch uz LiveAgent? Sazinieties ar LiveAgent atbalsta komandu un sāciet savu datu pārnešanu jau šodien bez maksas.

Vēlaties pāriet no Helpcrunch uz LiveAgent?

LiveAgent piedāvā bezmaksas pāreju no Helpcrunch uz savu platformu, kurai jāizvēlas subdomēna nosaukums un jāizveido konts. Klientiem tiek garantēta datu drošība un atbilstība Noteikumiem un Privātuma Politikai. Pāreja ir bezmaksas un prasa sazināties ar atbalsta darbiniekiem.

Tiešsaistes tērzētavas logrīks uzņēmuma mājaslapā ir gandrīz vai nepieciešamība dažāda lieluma uzņēmumiem. Uzziniet kā to integrēt.

Kā mājaslapai pievienot tiešsaistes tērzētava pogu?

Tiešsaistes tērzētavas logrīks uzņēmuma mājaslapā ir gandrīz vai nepieciešamība dažāda lieluma uzņēmumiem. Uzziniet kā to integrēt.

Tīmekļa vietnes apmeklētāju sekošanas funkcija palīdzības dienesta programmatūrā ļauj skatīt pašreizējo čata klienta URL un saņemt paziņojumus, kad viņš pāriet starp tīmekļa lapām.

Sekošana Tīmekļa Vietnes Apmeklētājiem

LiveAgent ir viena no vadošajām klientu apkalpošanas programmām, kura piedāvā daudzus integrācijas risinājumus. Platforma sniedz atbalstu un migrācijas iespējas un ir pielāgota dažādām jomām, tostarp ienākošajiem zvaniem, sūdzību pārvaldībai un e-pasta pārvaldības programmatūrai. LiveAgent arī piedāvā demonstrāciju un bezmaksas izmēģinājuma periodu. Visas tiesības ir rezervētas, un ir pieejami Noteikumi un nosacījumi, privātuma politika un drošības noteikumi.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju