Labākā bezmaksas zvanu centra programmatūra

Izbaudiet neierobežotu zvanu ierakstu skaitu, atzvanus un IVR jau šodien.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7
  • ✓ Kredītkarte nav nepieciešama
  • ✓ Iespēja atcelt jebkurā laikā
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

Saskaņā ar CCW, 62% uzņēmumu uzskata, ka lielākais izaicinājums turpmāko ieguldījumu veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.

Izmantojot LiveAgent, tam nav jābūt izaicinājumam. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent platformā un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, aparatūras tālruni vai mobilās lietotnes. Saglabājiet neierobežoti zvanu ierakstus LiveAgent platformā un izmantojiet tos apmācībai vai juridiskiem mērķiem.

Sāciet palielināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ieguvumi no bezmaksas zvanu centra risinājuma

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks Atbildes Laiks

Mūsu programmatūrā iekļautās bezmaksas pieteikumu apstrādes funkcijas palīdz jums samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots Kontaktpunkts

Jūsu atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota Jūsu Aģentu Produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika uzraugot vairākas ierīces.

Bezmaksas zvanu centra programmatūras funkcijas

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.

Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskajiem mērķiem.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Papildu bezmaksas funkcijas

Uzlabojiet savu mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas vienoto ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tiešsaistes čatu, zināšanu bāzi un neierobežotu aģentu skaitu.

Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes čata poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, lai nebūtu ierobežojumi čata pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas paketēm.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra samazina klientu apkalpošanas trūkumus

Lēns Reakcijas Laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības Trūkums Dažādos Medijos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības Trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējo saziņu”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Izmēģiniet LiveAgent jau šodien!

LiveAgent ir saņēmis visvairāk atsauksmju un ieguvis pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā mazajiem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu čata pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un kontaktformu skaitu.

Saistītie Raksti arBezmaksas zvanu centra programmatūra
Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."

Attīstīts kontaktu centrs, ko pārvalda pakalpojumu sniedzējs, krasi samazina jūsu kopējās biznesa izmaksas. Uzzināt vairāk, izlasot rakstu.

Kontaktu centrs kā pakalpojums

LiveAgent piedāvā efektīvu programmatūru klientu apkalpošanai visos kanālos, samazinot izdevumus un uzlabojot klientu pieredzi. Kontaktu centrs kā pakalpojums (CCaaS) ir efektīvs risinājums uzņēmumiem, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un samazinātu IT izmaksas.

LiveAgent ir daudzfunkcionāla klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo atbalstu uzņēmumiem. Apskatiet šo apskatu par to, kā tā zvanu centra funkcijas varētu būt jums noderīgas.

LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats

LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.

Iedvesmojieties no biežāk izmantotajām interaktīvajām balss atbildēm (IVR) un izveidojiet pats savas! Uzziniet mūsdienu populārākos atbilžu tekstus!

Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri

LiveAgent ir programmatūra klientu apkalpošanai, kas nodrošina ātru atbildes sniegšanu uz jautājumiem un personificētas sagataves. Tā uzlabo klientu pieredzi un efektīvi sniedz atbalstu, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. TIDAL ir eksperimentāla izklaides platforma, kuru var izmantot gan pašapkalpošanās vietnē, gan sociālajos tīklos. LiveAgent ir uzņēmums ar balvām un sertifikātiem, kā arī partneru programmām un ziņām par atjauninājumiem un atlaidēm.

Iepazīstieties ar labāko zvanu centra programmu izvēli tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu zvanu centra programmatūru un paceliet klientu apkalpošanu līdz debesīm.

Zvanu centra programmatūra

LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas, piemēram, dažādus klientu apkalpošanas veidus un integrācijas. Arī citi risinājumi, piemēram, Five9 un UJET, ir vērts izvērtēt klientu apkalpošanai. Integrētās pastkastes uzlabo klientu apkalpošanu un drošību. LiveAgent ir ieteicams, lai uzlabotu klientu pieredzi un produktivitāti.

Zināšanu bāzes programmatūra sniedzot atbalstu saviem klientiem ir nepieciešama. LiveAgent piedāvā ne tikai to, bet arī vairāk. Uzziniet, kāpēc Jums ir jāizvēlas LA.

Nodrošiniet klientiem nekavējošas atbildes

Raksti zināšanu bāzē sniedz ātru palīdzību klientiem, novērš pazaudētus klientus un samazina pārslogotu klientu atbalstu. Uzlabojiet klientu apkalpošanu, izmantojot zināšanu bāzi un LiveAgent.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x