Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

Saskaņā ar CCW datiem 62% organizāciju uzskata, ka lielākais izaicinājums nākotnes investīciju veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.

Ar LiveAgent tam nav jākļūst par izaicinājumu. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, datortehniku vai mobilās lietotnes. Glabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu LiveAgent un izmantojiet tos mācību vai juridiskiem mērķiem.

Sāciet paaugstināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti ar mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.

Ieguvumi no bezmaksas zvanu centra risinājuma

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks atbildes laiks

Programmatūrā iekļautās bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots kontaktpunkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota aģentu produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.

Bezmaksas zvanu centra programmatūras funkcijas

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.

Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskiem mērķiem.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Papildu bezmaksas funkcijas

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas universālo ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tērzēšanu tiešsaistē, zināšanu bāzi un neierobežotu skaitu aģentu.

Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes tērzēšanas poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, ka nav ierobežojumu tērzēšanas pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas tarifu plāniem.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra novērš neveiksmes klientu apkalpošanā

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības trūkums plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt!

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte
Saistītie Raksti arBezmaksas zvanu centra programmatūra
Tiešsaistes čats ir viens no palīdzības dienesta programmatūras rīkiem, kas klientiem ļauj sazināties ar jums jūsu vietnē.

Tiešsaistes čata atbalsts

Meklējat plašu klientu apkalpošanas programmatūru? LiveAgent piedāvā daudzvalodu apkalpošanu ar bezmaksas izmēģinājumu. Uzlabojiet klientu pieredzi un samaziniet neapmierinātību.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

LiveAgent Akadēmija

Klientu forums ir lielisks veids, kā sazināties ar klientiem. BUJ lapas un zvanu centri ir svarīgi uzņēmumu darbībā. Automatizācija uzlabo klientu apkalpošanu un palielina efektivitāti.

Palieliniet klientu piesaisti, izmantojot personalizētu daudzkanālu atbalstu. Atstājiet klientiem lielisku sajūtu ikreiz, kad viņi mijiedarbojas ar jūsu uzņēmumu.

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Izveidojiet pašapkalpošanās iespējas un sniedziet atbalstu klientiem visos atbalsta kanālos, lai piesaistītu klientus un personalizētu pieredzi.

Vai meklējat alternatīvu risinājumu Gist? Apskatiet LiveAgent un pārliecinieties par tā priekšrocībām. Sāciet bezmaksas izmēģinājuma versiju jau šodien un sniedziet labāku atbalstu.

Meklējat alternatīvu Gist?

Crisp?LiveAgent ir novērtēta palīdzības dienesta programmatūra, kas apvieno čatu, tiketingu un automatizāciju, nodrošinot klientu atbalstu un labu integrācijas iespēju piedāvājumu. LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei garantē personalizētu klientu pieredzi, labāku mijiedarbību ar zīmolu un konkurences priekšrocības.

Bezmaksas tērzēšanas programmatūra Jūsu vietnei

Izšķiroša nozīme komerciālās tīmekļa vietnes saiknes stiprināšanā ar apmeklētājiem. Tērzēšana tiešsaistē ļauj sākt sarunas ar klientiem un sniegt atbalstu visā pirkuma procesā. LiveAgent piedāvā daudzvalodu klientu apkalpošanas programmu ar integrētu tērzēšanas rīku vietnēm.

Paaugstiniet palīdzības dienesta līmeni, izmantojot e-pastu, tērzēšanu tiešsaistē, sociālos plašsaziņas līdzekļus, zvanu centru un zināšanu bāzi vienā programmatūrā.

Meklējat alternatīvu Lucep?

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas un pielāgojamību klientu apkalpošanai. Tas ir ideāls risinājums alternatīvai Front platformai.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju