Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

Saskaņā ar CCW datiem 62% organizāciju uzskata, ka lielākais izaicinājums nākotnes investīciju veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.

Ar LiveAgent tam nav jākļūst par izaicinājumu. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, datortehniku vai mobilās lietotnes. Glabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu LiveAgent un izmantojiet tos mācību vai juridiskiem mērķiem.

Sāciet paaugstināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti ar mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.

Ieguvumi no bezmaksas zvanu centra risinājuma

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:

Clock icon

Ātrāks atbildes laiks

Programmatūrā iekļautās bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

funnel

Vienots kontaktpunkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Tachometer icon

Uzlabota aģentu produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.

Bezmaksas zvanu centra programmatūras funkcijas

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.

Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskiem mērķiem.

undraw features overview jg7a

Papildu bezmaksas funkcijas

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas universālo ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tērzēšanu tiešsaistē, zināšanu bāzi un neierobežotu skaitu aģentu.

Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes tērzēšanas poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, ka nav ierobežojumu tērzēšanas pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas tarifu plāniem.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra novērš neveiksmes klientu apkalpošanā

Clock

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Group 370 icon

Skaidrības trūkums plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Zoom icon

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft

Close More

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt!

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Vai bezmaksas zvanu centra programmatūra ir tā vērta?

Bezmaksas zvanu centra programmatūra noteikti ir tā vērta, ja esat individuālais uzņēmējs vai neliels uzņēmums, kam nepieciešams tikai viens tālruņa numurs un nav nepieciešamas papildu funkcijas, piemēram, zvanu ierakstīšana vai IVR. Tomēr LiveAgent ir pilnīgs palīdzības dienesta risinājums, kas ietver arī zvanu centra programmatūru. Lai gan mūsu bezmaksas versijai var būt mazāk funkciju, tā parasti ir lieliska izvēle maziem uzņēmumiem. Tā ietver palīdzības pieteikumu reģistrēšanu, tālruņa numuru, tērzēšanas pogu, pamata pārskatus un klientu portālu.

Vai ir pieejama zvanu centra programmatūra bezmaksas izmantošanai uzņēmumos?

Ir daudz dažādu zvanu centra sistēmu, kas piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju vai bezmaksas kontu. Lai atrastu sev piemērotāko, izpētiet programmatūras atsauksmju vietnes. LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ietver arī zvanu centru. Mēs piedāvājam bezmaksas kontu uz visiem laikiem un bezmaksas izmēģinājuma versiju visiem, kurus interesē mūsu plašās palīdzības dienesta funkcijas.

Vai man vajadzētu apsvērt maksas zvanu centra programmatūru?

Ja Jūs meklējat funkcijām bagātu zvanu centra programmatūru, tad atbilde ir “jā”. Bezmaksas zvanu centra programmatūrai parasti ir ierobežojumi vai, kā mums patīk teikt, minimālas iespējas. Tomēr viss ir atkarīgs no Jūsu uzņēmuma vēlmēm un vajadzībām.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju