Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

Saskaņā ar CCW datiem 62% organizāciju uzskata, ka lielākais izaicinājums nākotnes investīciju veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.

Ar LiveAgent tam nav jākļūst par izaicinājumu. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, datortehniku vai mobilās lietotnes. Glabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu LiveAgent un izmantojiet tos mācību vai juridiskiem mērķiem.

Sāciet paaugstināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti ar mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.

Ieguvumi no bezmaksas zvanu centra risinājuma

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks atbildes laiks

Programmatūrā iekļautās bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots kontaktpunkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota aģentu produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.

Bezmaksas zvanu centra programmatūras funkcijas

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.

Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskiem mērķiem.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Papildu bezmaksas funkcijas

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas universālo ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tērzēšanu tiešsaistē, zināšanu bāzi un neierobežotu skaitu aģentu.

Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes tērzēšanas poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, ka nav ierobežojumu tērzēšanas pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas tarifu plāniem.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra novērš neveiksmes klientu apkalpošanā

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības trūkums plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt!

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.

Saistītie Raksti arBezmaksas zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības iespējas, kā arī demonstrāciju un atbalstu. Uzmanība tiek pievērsta darbiniekiem un klientiem.

LiveAgent | Zvanu centra programmatūra jūsu palīdzības dienestā

LiveAgent piedāvā VoIP tālruņa, pašapkalpošanās un sūdzību pārvaldības iespējas, kā arī demonstrāciju un atbalstu. Uzmanība tiek pievērsta darbiniekiem un klientiem.

Lieliska klientu apkalpošana sākas ar labāku Palīdzības Dienesta Programmatūru. Apskatiet LiveAgent priekšrocības un sāciet darbu ar to 5 minūšu laikā.

Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.

"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."

Attīstīts kontaktu centrs, ko pārvalda pakalpojumu sniedzējs, krasi samazina jūsu kopējās biznesa izmaksas. Uzzināt vairāk, izlasot rakstu.

Kontaktu centrs kā pakalpojums

LiveAgent piedāvā efektīvu programmatūru klientu apkalpošanai visos kanālos, samazinot izdevumus un uzlabojot klientu pieredzi. Kontaktu centrs kā pakalpojums (CCaaS) ir efektīvs risinājums uzņēmumiem, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un samazinātu IT izmaksas.

LiveAgent ir daudzfunkcionāla klientu apkalpošanas programmatūra, kas uzlabo atbalstu uzņēmumiem. Apskatiet šo apskatu par to, kā tā zvanu centra funkcijas varētu būt jums noderīgas.

LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats

LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.

Iedvesmojieties no biežāk izmantotajām interaktīvajām balss atbildēm (IVR) un izveidojiet pats savas! Uzziniet mūsdienu populārākos atbilžu tekstus!

Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri

LiveAgent ir programmatūra klientu apkalpošanai, kas nodrošina ātru atbildes sniegšanu uz jautājumiem un personificētas sagataves. Tā uzlabo klientu pieredzi un efektīvi sniedz atbalstu, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. TIDAL ir eksperimentāla izklaides platforma, kuru var izmantot gan pašapkalpošanās vietnē, gan sociālajos tīklos. LiveAgent ir uzņēmums ar balvām un sertifikātiem, kā arī partneru programmām un ziņām par atjauninājumiem un atlaidēm.

Iepazīstieties ar labāko zvanu centra programmu izvēli tirgū. Izvēlieties savai mājaslapai ideālu zvanu centra programmatūru un paceliet klientu apkalpošanu līdz debesīm.

Zvanu centra programmatūra

LiveAgent piedāvā vairākas funkcijas, piemēram, dažādus klientu apkalpošanas veidus un integrācijas. Arī citi risinājumi, piemēram, Five9 un UJET, ir vērts izvērtēt klientu apkalpošanai. Integrētās pastkastes uzlabo klientu apkalpošanu un drošību. LiveAgent ir ieteicams, lai uzlabotu klientu pieredzi un produktivitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x