Nodrošiniet izcilu klientu apkalpošanu.
"Tiešsaistes čats ir ātrs un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas var palielināt ieņēmumus par 48%. Zvanu centrs nodrošina personisku klientu apkalpošanu un līdz pat 56% problēmu risinājumu."
Kontaktu centrs kā pakalpojums
LiveAgent piedāvā efektīvu programmatūru klientu apkalpošanai visos kanālos, samazinot izdevumus un uzlabojot klientu pieredzi. Kontaktu centrs kā pakalpojums (CCaaS) ir efektīvs risinājums uzņēmumiem, lai uzlabotu klientu apkalpošanu un samazinātu IT izmaksas.
LiveAgent zvanu centra programmatūras apskats
LiveAgent ir pielāgojama zvanu centra programmatūra, kas piedāvā daudzas funkcijas, piemēram, balss atbalstu, zvanu konfigurāciju un pielāgotas pogas. Reģistrācijas process ir vienkāršs, un cenas ir atkarīgas no uzņēmuma vajadzībām. Kopumā LiveAgent ir noderīga programmatūra visu veidu uzņēmumiem.
Interaktīvo balss atbilžu tekstu piemēri
LiveAgent ir programmatūra klientu apkalpošanai, kas nodrošina ātru atbildes sniegšanu uz jautājumiem un personificētas sagataves. Tā uzlabo klientu pieredzi un efektīvi sniedz atbalstu, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. TIDAL ir eksperimentāla izklaides platforma, kuru var izmantot gan pašapkalpošanās vietnē, gan sociālajos tīklos. LiveAgent ir uzņēmums ar balvām un sertifikātiem, kā arī partneru programmām un ziņām par atjauninājumiem un atlaidēm.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.