Nepieciešama bezmaksas zvanu centra programmatūra?

Saskaņā ar CCW datiem 62% organizāciju uzskata, ka lielākais izaicinājums nākotnes investīciju veikšanā būs integrācija ar pašreizējo zvanu centra programmatūru.

Ar LiveAgent tam nav jākļūst par izaicinājumu. Pievienojiet savu tālruņa numuru LiveAgent un sāciet veikt un saņemt zvanus, izmantojot pārlūkprogrammu, datortehniku vai mobilās lietotnes. Glabājiet neierobežotu skaitu zvanu ierakstu LiveAgent un izmantojiet tos mācību vai juridiskiem mērķiem.

Sāciet paaugstināt klientu apmierinātības līmeni un aģentu produktivitāti ar mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru jau šodien.

Ieguvumi no bezmaksas zvanu centra risinājuma

Ieviesiet savā uzņēmumā bezmaksas zvanu centra programmatūru un iegūstiet šīs priekšrocības:

Ātrāks atbildes laiks

Programmatūrā iekļautās bezmaksas palīdzības pieteikumu funkcijas palīdz samazināt kopējo laiku, kas tiek patērēts klientu problēmu risināšanai.

Vienots kontaktpunkts

Atbalsta komanda var apstrādāt visus klientu pieprasījumus no vairākiem kanāliem vienuviet.

Uzlabota aģentu produktivitāte

Pārvaldot visus atbalsta kanālus vienuviet, Jūsu aģenti pavadīs mazāk laika problēmu risināšanai.

Bezmaksas zvanu centra programmatūras funkcijas

LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūra ietaupa Jums daudz laika un palielina aģentu produktivitāti. Atbrīvojiet savus aģentus no vairāku ierīču un tālruņa lietotņu uzraudzības. Izmantojot LiveAgent bezmaksas zvanu centra programmatūru, visus Jūsu zvanus var izsaukt un uz tiem atbildēt LiveAgent vadības panelī vai mūsu LiveAgent lietotnē. Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra atbalsta arī iekšējos zvanus starp Jūsu aģentiem.

Vēl viena būtiska priekšrocība ir mūsu zvanu ierakstīšanas funkcija. Šī funkcija ļauj saglabāt un atskaņot zvanu ierakstus mācību un juridiskiem mērķiem.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Papildu bezmaksas funkcijas

Uzlabojiet mijiedarbību ar klientiem, izmantojot mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūru. Papildus zvanu centra funkcijām Jūs saņemsiet arī bezmaksas universālo ienākošo palīdzības pieteikumu sistēmu, tērzēšanu tiešsaistē, zināšanu bāzi un neierobežotu skaitu aģentu.

Mūsu bezmaksas zvanu centra programmatūra ir bez maksas uz visiem laikiem, taču tai ir tādi ierobežojumi kā palīdzības pieteikumu meklēšanas vēsture par pēdējām 7 dienām, 1 e-pasta adrese, 1 tālruņa numurs un 1 tiešsaistes tērzēšanas poga. Ja jūs interesē modernākas funkcijas vai tas, ka nav ierobežojumu tērzēšanas pogu, e-pasta vēstuļu vai numuru skaitam, ko varat integrēt ar LiveAgent, iepazīstieties ar mūsu maksas tarifu plāniem.

Bezmaksas zvanu centra programmatūra novērš neveiksmes klientu apkalpošanā

Lēns reakcijas laiks

12% amerikāņu kā galveno neapmierinātības faktoru saistībā ar klientu apkalpošanu min “ātruma trūkumu”. Statista

Skaidrības trūkums plašsaziņas līdzekļos

72% patērētāju par sliktu klientu apkalpošanu uzskata nepieciešamību skaidrot savu problēmu vairākiem cilvēkiem. Dimensional Research

Pārskatāmības trūkums

72% patērētāju apgalvo, ka, sazinoties ar klientu apkalpošanas dienestu, viņi sagaida, ka aģents “zinās, kas viņi ir, ko viņi ir iegādājušies, un zinās par viņu iepriekšējām saistībām”. Microsoft

Men shaking hands - illustration

Izmēģiniet LiveAgent jau tūlīt!

LiveAgent ir saņēmusi visvairāk atsauksmju un ieguvusi pirmo vietu palīdzības dienesta programmatūru kategorijā maziem un vidējiem uzņēmumiem 2020. gadā. Sāciet ar mūsu bezmaksas palīdzības pieteikumu risinājumu un jebkurā laikā pārejiet uz maksas versiju, lai saņemtu neierobežotu palīdzības pieteikumu vēsturi, vairāk funkciju un neierobežotu tērzēšanas pogu, e-pasta adrešu, tālruņa numuru un saziņas veidlapu skaitu.

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

BUJ

Vai bezmaksas zvanu centra programmatūra ir tā vērta?

Bezmaksas zvanu centra programmatūra noteikti ir tā vērta, ja esat individuālais uzņēmējs vai neliels uzņēmums, kam nepieciešams tikai viens tālruņa numurs un nav nepieciešamas papildu funkcijas, piemēram, zvanu ierakstīšana vai IVR. Tomēr LiveAgent ir pilnīgs palīdzības dienesta risinājums, kas ietver arī zvanu centra programmatūru. Lai gan mūsu bezmaksas versijai var būt mazāk funkciju, tā parasti ir lieliska izvēle maziem uzņēmumiem. Tā ietver palīdzības pieteikumu reģistrēšanu, tālruņa numuru, tērzēšanas pogu, pamata pārskatus un klientu portālu.

Vai ir pieejama zvanu centra programmatūra bezmaksas izmantošanai uzņēmumos?

Ir daudz dažādu zvanu centra sistēmu, kas piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju vai bezmaksas kontu. Lai atrastu sev piemērotāko, izpētiet programmatūras atsauksmju vietnes. LiveAgent ir palīdzības dienesta risinājums, kas ietver arī zvanu centru. Mēs piedāvājam bezmaksas kontu uz visiem laikiem un bezmaksas izmēģinājuma versiju visiem, kurus interesē mūsu plašās palīdzības dienesta funkcijas.

Vai man vajadzētu apsvērt maksas zvanu centra programmatūru?

Ja Jūs meklējat funkcijām bagātu zvanu centra programmatūru, tad atbilde ir “jā”. Bezmaksas zvanu centra programmatūrai parasti ir ierobežojumi vai, kā mums patīk teikt, minimālas iespējas. Tomēr viss ir atkarīgs no Jūsu uzņēmuma vēlmēm un vajadzībām.

Related Articles to Bezmaksas zvanu centra programmatūra
LiveAgent ir labākais daudzkanālu risinājums Jūsu uzņēmumam. Izmantojiet vairāk nekā 175 funkcijas, vairāk nekā 40 integrāciju un lieliskus rīkus jau šodien.

Meklējat alternatīvu Customerly?

LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu un uzlabo klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru. Tam ir daudzas funkcijas un moduļi, un lietotāji norāda, ka tas var aizstāt citus programmatūras risinājumus, piemēram, ZenDesk un LeadDesk. LiveAgent ir arī piemērots individuālajiem uzņēmējiem, un tā bezmaksas izmēģinājums ļauj tiem ātrāk palīdzēt savām klientiem.

Pārskatiet 2021. gada labākās zvanu centra alternatīvas, pamatojoties uz cenu, funkcijām, funkcionalitāti un klientu atsauksmēm no Captterra, G2 un citiem!

Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām

LiveAgent piedāvā zvanu ierakstīšanu, eskalācijas pārvaldību, ienākošo un izejošo zvanu centrus, manuālo numura sastādītāju un reāllaika tērzētavu, kā arī analītiku. Jutīgo numura sastādītāju un progresīvo numura sastādītāju nepiedāvā. LiveAgent ir lietotājam draudzīgi un piedāvā lielisku klientu atbalstu, bet cenas ir nedaudz augstākas. AirCall, RingCentral, TalkDesk un Zendesk Talk ir arī populāri zvanu centra risinājumi ar līdzīgām un atšķirīgām funkcijām, atkarībā no vajadzībām un budžeta.

Vai esat ieinteresēts izveidot zvanu centru, bet jums nav ne jausmas, ar ko sākt? Mēs esam izveidojuši zvanu centra kontrolsarakstu, kas palīdz jums veikt soli pa solim.

Pilnīgs zvanu centra kontrolsaraksts

Klientu apkalpošanas centru veiktspējas vērtēšanai ir vairāki rādītāji, piemēram, vidējais apstrādes laiks, klientu apmierinātības rādītājs, bloķēto zvanu skaits, vidējais gaidīšanas rindā laiks un vidējais atbildes ātrums. Lai samazinātu gaidīšanas laiku, var izmantot interaktīvās balss atbildes sistēmas, rindas pārvaldības programmatūru vai automātisko zvanu sadalīšanu. Lai klients nevēlētos atstāt zvanu novēlu, ir jārūpējas par atbildes ātrumu. Klientu apkalpošanas centra izveidei ir jāievēro norādītie soļi un jāplāno savlaicīgi.

Padomi pirmajai saziņai efektīvai problēmu atrisināšanai. Izmēģiniet tos jau šodien!

Pirmās saziņas padomi zvanu centram

LiveAgent piedāvā telefona zvanu centru un citus atbalsta kanālus, lai sniegtu lielisku klientu atbalstu. Lai gan e-pasts un čats kļūst arvien populārāki, klienti joprojām dod priekšroku sazināties ar uzņēmumiem pa telefonu. Pētījums pierāda, ka 69% klientu ļoti vēlas sazināties ar uzņēmumu pa telefonu. Uzņēmuma izpilddirektors uzskata, ka LiveAgent piedāvā izcilu atbalstu klientiem, izmantojot tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju. Mēs esam sagatavojuši dažus padomus zvanu centriem, lai sniegtu efektīvāku pirmo saziņu ar klientiem.

Are you struggling with customer service terminology? LiveAgent glossary enables you to get familiar with all terms right away.

VoIP zvanu bloķēšana

LiveAgent pakalpojumi nodrošina personalizētu klientu pieredzi un efektīvu pārdošanu, kā arī raustīšanās buferis palīdz uzlabot VoIP zvanu kvalitāti. VoIP zvanu bloķēšana ir svarīga traucējošu zvanu gadījumā, un tā var tikt veikta manuāli vai arī izmantojot automatizētu skriptu. Zvanu bloķēšanas iemesli var būt nelikumīgi vai telemārketinga zvani, kas izraisa produktivitātes zudumu.

Uzziniet vairāk par zvanu centru automatizāciju. Izprotiet to padziļināti, izmantojot skaidrojumus no profesionāļiem.

Zvanu centra automatizācija

Tekstā tiek apskatīta zvanu centra automatizācijas nozīme uzņēmuma efektivitātes uzlabošanā un izmaksu samazināšanā, kā arī klientu pieredzes uzlabošanā. Tiek minēts LiveAgent risinājums un zvanu centra programmatūra, kas palīdz izveidot virtuālu zvanu centru un automātiski maršrutēt tālruņa zvanus. Saistībā ar klientu apkalpošanu tiek uzsvērta arī efektīva saziņa un labāks apgrozījuma līmenis. ACD automatizācija ir arī apskatīta, izmantojot padziļinātus skaidrojumus no LiveAgent speciālistiem.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju