Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent ir palīdzības dienesta programmatūra, kas nodrošina uzticamu palīdzības pieteikumu sistēmu un uzlabo klientu apkalpošanu ar pareizo programmatūru. Tam ir daudzas funkcijas un moduļi, un lietotāji norāda, ka tas var aizstāt citus programmatūras risinājumus, piemēram, ZenDesk un LeadDesk. LiveAgent ir arī piemērots individuālajiem uzņēmējiem, un tā bezmaksas izmēģinājums ļauj tiem ātrāk palīdzēt savām klientiem.
Salīdziniet LiveAgent ar citām platformām
LiveAgent piedāvā zvanu ierakstīšanu, eskalācijas pārvaldību, ienākošo un izejošo zvanu centrus, manuālo numura sastādītāju un reāllaika tērzētavu, kā arī analītiku. Jutīgo numura sastādītāju un progresīvo numura sastādītāju nepiedāvā. LiveAgent ir lietotājam draudzīgi un piedāvā lielisku klientu atbalstu, bet cenas ir nedaudz augstākas. AirCall, RingCentral, TalkDesk un Zendesk Talk ir arī populāri zvanu centra risinājumi ar līdzīgām un atšķirīgām funkcijām, atkarībā no vajadzībām un budžeta.
Pilnīgs zvanu centra kontrolsaraksts
Klientu apkalpošanas centru veiktspējas vērtēšanai ir vairāki rādītāji, piemēram, vidējais apstrādes laiks, klientu apmierinātības rādītājs, bloķēto zvanu skaits, vidējais gaidīšanas rindā laiks un vidējais atbildes ātrums. Lai samazinātu gaidīšanas laiku, var izmantot interaktīvās balss atbildes sistēmas, rindas pārvaldības programmatūru vai automātisko zvanu sadalīšanu. Lai klients nevēlētos atstāt zvanu novēlu, ir jārūpējas par atbildes ātrumu. Klientu apkalpošanas centra izveidei ir jāievēro norādītie soļi un jāplāno savlaicīgi.
Pirmās saziņas padomi zvanu centram
LiveAgent piedāvā telefona zvanu centru un citus atbalsta kanālus, lai sniegtu lielisku klientu atbalstu. Lai gan e-pasts un čats kļūst arvien populārāki, klienti joprojām dod priekšroku sazināties ar uzņēmumiem pa telefonu. Pētījums pierāda, ka 69% klientu ļoti vēlas sazināties ar uzņēmumu pa telefonu. Uzņēmuma izpilddirektors uzskata, ka LiveAgent piedāvā izcilu atbalstu klientiem, izmantojot tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un automatizāciju. Mēs esam sagatavojuši dažus padomus zvanu centriem, lai sniegtu efektīvāku pirmo saziņu ar klientiem.
LiveAgent pakalpojumi nodrošina personalizētu klientu pieredzi un efektīvu pārdošanu, kā arī raustīšanās buferis palīdz uzlabot VoIP zvanu kvalitāti. VoIP zvanu bloķēšana ir svarīga traucējošu zvanu gadījumā, un tā var tikt veikta manuāli vai arī izmantojot automatizētu skriptu. Zvanu bloķēšanas iemesli var būt nelikumīgi vai telemārketinga zvani, kas izraisa produktivitātes zudumu.
Tekstā tiek apskatīta zvanu centra automatizācijas nozīme uzņēmuma efektivitātes uzlabošanā un izmaksu samazināšanā, kā arī klientu pieredzes uzlabošanā. Tiek minēts LiveAgent risinājums un zvanu centra programmatūra, kas palīdz izveidot virtuālu zvanu centru un automātiski maršrutēt tālruņa zvanus. Saistībā ar klientu apkalpošanu tiek uzsvērta arī efektīva saziņa un labāks apgrozījuma līmenis. ACD automatizācija ir arī apskatīta, izmantojot padziļinātus skaidrojumus no LiveAgent speciālistiem.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem