Bezmaksas Izmēģinājums

Satura e-pasta sagataves

Ir daudz satura veidu, kurus var publicēt savā tīmekļa vietnē vai citās platformās. Dažus satura veidus var izmantot, lai iegūtu jaunus sekotājus vai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, savukārt citus var izmantot, lai veidotu attiecības ar esošajiem klientiem.

Daži piemēri ir slēgts saturs un reģistrēšanās jaunumu biļeteniem, kas pieprasa, lai lietotājs jums sniegtu kontaktinformāciju, piemēram, e-pasta adresi, lai varētu piekļūt pilnam rakstam vai atskaitei. Tas nozīmē, ka jums jānodrošina kāds vērtīgs saturs apmaiņā pret viņu kontaktinformāciju. Pēc tam varat izmantot viņu kontaktinformāciju turpmākās mārketinga kampaņās, zinot, ka viņus jau interesē noteikti jūsu piedāvātie produkti vai pakalpojumi.

Citi satura veidi, kuru mērķauditorija ir jūsu esošie klienti, ietver emuāra ziņas, tiešsaistes seminārus,piemēru apskatus un ārēju rakstu vai zīmolu pieminējumus. Ir svarīgi, lai pēc iespējas vairāk lietotāju lasītu, skatītos vai klausītos jūsu jauno saturu, jo tā galvenie mērķi ir datplūsmas novirzīšana uz jūsu vietni un klientu lojalitātes uzlabošana.

LinkedIn tiešsaistes semināra īsa ieskata e-pasta sagatave

Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir nosūtīt satura e-pastus, lai informētu klientus par to eksistenci. Ikreiz, kad veidojat kādu no šiem materiāliem, jums vajadzētu nosūtīt e-pastus attiecīgajiem lietotājiem savā datu bāzē, ieskaitot tos lietotājus, kuri nesen reģistrējās jūsu jaunumu biļetena e-pasta atjauninājumiem.

Lai šo procesu padarītu ātrāku un vieglāku, ir ieteicams izmantot satura e-pasta sagataves. Mēs sniegsim dažus e-pasta sagatavju piemērus, ko varat izmantot katram atšķirīgajam satura veidam, bet vispirms sāksim ar pamatinformāciju.

Kas ir e-pasta sagatave?

E-pasta sagatave ir pamats, ko var izmantot e-pasta rakstīšanai, vienkārši nomainot parauga saturu ar savu. Tās ļauj ātri un vienkārši izveidot satura e-pasta mārketinga kampaņas, vienkārši aizstājot daļu no teksta un citus ziņas elementus, lai tie atbilstu jūsu zīmolam.

Satura e-pasta sagataves ietaupa laiku un pūles, jo jums ir tikai jāmodificē attiecīgās daļas, nevis jāraksta e-pasts no nulles. Tas dod vairāk laika jaunradei un jauna satura rakstīšanai. Turklāt ir samazināta nepieciešamība pārbaudīt formatējumu vai kļūdas, jo sagatave palīdzēs saglabāt visu konsistentu un samazina iespēju kļūdīties.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent

Personalizēti un konsistenti satura e-pasti

Personalizējot satura e-pastus, var uzlabot galvenos datus, piemēram, klikšķinājumu līmeni, kas tiek definēts kā to adresātu procentuālā daļa, kuri noklikšķina uz saites e-pastā, kas ved uz ārēju vietni. Varat palielināt šo metriku par līdz pat 27%, vienkārši nosūtot adresātam adresētu e-pasta ziņojumu, kurā viņš tiek uzrunāts vārdā (avots).

Šis ir vienkāršākais personalizācijas veids. Satura e-pastu pielāgošana noteiktiem klientiem var palīdzēt radīt ilgstošu klientu pieredzi. Tas savukārt var palielināt uzticēšanos un uzticību jūsu zīmolam. Turklāt 74% mārketinga speciālistu piekrīt, ka personalizācija palīdz palielināt iesaistīšanos (avots).

Sephora klientu atgūšanas e-pasts
Sephora personalizētie e-pasti

Personalizācija tiek plaši atzīta, kā mārketinga nākotne. Savas stratēģijas ietekmi varat palielināt, nosūtot pielāgotu saturu un e-pastus noteiktiem lietotāju datu bāzes segmentiem. Iepazīstinot cilvēkus ar materiāliem, kas viņiem ir visinteresantākie un atbilstošākie, palīdzēs uzlabot arī klientu pieredzi, ko sniegsit vēl turpmāk.

Viena no sagatavju izmantošanas priekšrocībām ir tā, ka tās palīdzēs saglabāt konsistentu noformējumu. Jūsu auditorija var rēķināties, ka daži biežāk lietotie e-pasta aspekti, piemēram, krāsa, fonts un izkārtojums, vienmēr būs vienādi. Šāda rīcība palīdz adresātiem saistīt jūsu saziņas veidu ar zīmolu, tāpēc jūsu e-pasti izcelsies pārpildītajās iesūtnēs.

Arī satura e-pastu plānotajam grafikam ir jābūt saskanīgam, izņemot obligāti izlasāmos e-pastus, kas tiek nosūtīti nekavējoties, tiklīdz ir jāizplata svarīgas ziņas. Tas palīdz veidot ciešas attiecības ar adresātiem, kuri zin, kad sagaidīt jūsu ziņojumus.

Enkurteksts, kas nosūta lasītājus uz jūsu tīmekļa vietni no ārējiem avotiem, ko sauc par atpakaļsaitēm, var arī palīdzēt palielināt tīmekļa datplūsmu un veidot zīmola atpazīstamību. Atpakaļsaites veicina arī meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), kā rezultātā jūsu tīmekļa vietne tiek rādīta augstākā pozīcijā atslēgvārdu vaicājumiem meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERPs), piemēram, Google.

Saturā, kas nav publicēts jūsu lapā, bet, piemēram, sociālajos medijos, atsevišķā dokumentā vai ārējā emuārā, vai tīmekļa vietnē, pēc iespējas vienmēr ir jāiekļauj atpakaļsaites. Satura e-pasta ziņojumos, ko nosūtāt, lai informētu abonentus par jūsu jauno materiālu, attiecīgi jāiekļauj arī saites uz jūsu tīmekļa vietni.

Ja jūsu zīmolu ir pieminējusi neatkarīga organizācija, bet nav atpakaļsaites uz jūsu vietni, jums vajadzētu nosūtīt autoram vai īpašniekam e-pastu ar lūgumu to atjaunināt, un tajā iekļaut atbilstošu enkurtekstu. Jūs pat varat ieteikt, kāds varētu būt teksts, lai padarītu procesu otrai pusei vieglāku.

Visbeidzot, ja cienījamā autoritatīvā tīmekļa lapā atrodat bojātu saiti, no kuras vēlaties iegūt atpakaļsaiti, varat viņiem nosūtīt e-pastu, ierosinot aizstāt to ar atbilstošu enkurtekstu, kas novirzīs uz jūsu vietni.

Satura e-pasta temata rindiņas

Slēgta satura e-pasta temata rindiņas

  • Lūk, [eBook/dokuments], ko jūs prasījāt!
  • Jūs iekšā gaida lielisks saturs, kā solīts
  • Skatiet mūsu video padomus par [sāpīgs temats] atrisināšanu
  • Mēs rīkojam tiešsaistes video, un jūs esat uzaicināts noskatīties
  • Esiet sveicināts [tēma] kursā no [uzņēmuma nosaukums]
  • Paldies, ka piesakāties, lai saņemtu mūsu [dienas/nedēļas/mēneša] e-pastus par [tēmu]

Jaunas emuāra ziņas e-pasta temata rindiņa

  • Jūs neesat vienīgais, kurš cīnās ar [sāpīgs temats]…
  • Apnicis nesasniegt vēlamos rezultātus? Mēs esam šeit, lai palīdzētu
  • Nepalaidiet garām šos lieliskos padomus [mērķa] sasniegšanai!
  • Vai esi dzirdējis šo triku par [uzdevums]?
  • Atvēriet, lai uzzinātu, kā jūs varat sasniegt [mērķis]
  • Vai nav pienācis laiks [uzdevums]? Šie [X] padomi palīdzēs

Īss ieskats tiešsaistes semināra tematos

  • Pierakstiet datumu – jūsu uzaicinājums uz [uzņēmums] tiešsaistes semināru par [tēma]
  • Jūs taču nevēlēsities palaist garām gaidāmo [title] tiešsaistes pasākumu
  • Reģistrēšanās pabeigta! Lūk, kas sagaidāms…
  • [Nosaukums] tiešsaistes semināra reģistrācijas apstiprinājums un ieskats
  • Atgādinājums: mūsu tiešsaistes pasākums notiek [šodien/rīt/šonedēļ]
  • Neaizmirstiet par gaidāmo [uzņēmums] tiešsaistes semināru!

Jaunumu biļetena reģistrēšanās e-pasta tematu rindiņas

  • Sveiki, jūs esat parakstījušies
  • Esiet sveicināts jaunumu biļetenā [nosaukums]!
  • Atveriet jūsu pieprasīto [saturs]
  • Tagad, kad esat abonējis…
  • Jūsu reģistrācija ir pabeigta, kā ir ar šiem citiem [saturs]
  • [Uzņēmuma] jaunumu biļetena abonentus interesē arī…

Piemēru apskatu e-pasta tematu rindiņas

  • Piemēru apskati par to, kā [produkts/pakalpojums] var palīdzēt [sāpīgs temats]
  • Paskatieties, ko mēs sasniedzām kopā ar [esošā klienta nosaukums]
  • Kāpēc jums jādod mums vēl viena iespēja: piemēra apskats
  • Vai atceraties, kā mēģinājāt [produkts/pakalpojums]?
  • Mēs labprāt uzrakstītu notikumas apskatu par to, ko mēs sasniedzām kopā!
  • Dalīsimies ar stāstu par laiku, kad izmantojot [produktu/pakalpojumu]

Ārēji publicēta raksta e-pasta temata rindiņas

  • Lasiet manu jauno rakstu [nosaukums], ko uztur mūsu partneris
  • Vai vēlaties uzzināt vairāk par [tēmu]? Mēs to esam izpētījuši
  • Apskatiet mūsu jauno rakstu [ārējā izdevēja nosaukums]
  • Lasiet visu, kas jums jāzina par [tēmu]
  • Vai publicēsiet mūsu rakstu, [potenciālā izdevēja vārds]?
  • Mums ir lieliska ideja rakstam par [tēmu], kas Jums patiks!

Jauna zīmola pieminēšanas e-pasta temata rindiņas

  • Skatiet, kur mēs esam pieminēti [ārējā publicētāja vārds] jaunajā [raksts/emuāra ziņa/cits saturs]
  • Uzziniet vairāk par tēmu [tēma] mūsu partnera vietnē
  • Vai Jūs, lūdzu, varat iekļaut saiti uz [uzņēmumu] sarakstā [virsraksts]?
  • Paldies par pieminējumu! Šeit ir saite, kuru jūs varētu pievienot…
  • Lūgums mainīt enkurtekstu, kurā pieminēts mūsu uzņēmums [nosaukums]
  • Vai jūs varētu atjaunināt šo atpakaļsaiti?

Obligāti lasāmās e-pasta tematu rindiņas

  • Satur svarīgus jaunumus par [uzņēmums]
  • Noteikti izlasiet: paziņojums par [jautājums]
  • Lūdzu, izlasiet svarīgu atjauninājumu par [company] pielikumā
  • Jaunumi par [jautājums] šajā ziņā
  • Lai saņemtu svarīgu paziņojumu, apmeklējiet mūsu [mājaslapa/emuārs/cits]
  • Paziņojums no [uzņēmums] par [problēma]: sekojiet saitei, kas atrodas iekšā

Satura e-pasta sagataves idejas

Slēgta satura e-pasta sagataves

Slēgta satura e-pasta sagatave 1 – abonementa apstiprinājums


Slēgta satura e-pasta sagatave 2 – saite uz video


Slēgta satura e-pasta sagatave 3 – e-pastu sērija


Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagataves

Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagatave 1 – empātiska par sāpīgu tēmu


Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagatave 2 – ziņkāri uzkurinoša


Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagatave 3 – kā sasniegt noteiktu mērķi


Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagataves

Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagatave 1 – ielūgums ar priekšapskati


Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagatave 2 – reģistrācijas apstiprinājums ar ieskatu


Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagatave 3 – atgādinājums ar videoieskatu


Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagataves

Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagatave 1 – personīgs sveiciens


Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagatave 2 – saturs apmaiņā pret parakstīšanos

Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagatave 3 – papildus satura reklāma


Gadījuma apskates e-pasta sagataves

Gadījuma apskates e-pasta sagatave 1 – produkta vai pakalpojuma lietošanas rezultāti


Gadījuma apskates e-pasta sagatave 2 – pamēģiniet produktu vai pakalpojumu vēlreiz


Gadījuma apskates e-pasta sagatave 3 – lūgums piedalīties

Ārēji publicēta raksta e-pasta sagataves

Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave 1 – uzmanība uz tematu


Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave 2 – uzmanība uz publicētāju


Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave 3 – idejas pasviešana


Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagataves

Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagatave 1 – informāt klientus par saturu, kas satur norādi


Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagatave 2 – lūgt pievienot atpakaļsaiti


Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagatave 3 – lūgums labot vai atjaunināt atpakaļsaiti vai enkurtekstu


Obligāti izlasāma e-pasta sagataves

Obligāti izlasāma e-pasta sagatave 1 – paziņojums e-pasta saturā


Obligāti izlasāma e-pasta sagatave 2 – paziņojums pielikumā

Obligāti izlasāma e-pasta sagatave 3 – saite uz ārēju avotu

Satura e-pasta sagataves – biežāk uzdotie jautājumi

Kāds ir ideālais satura e-pasta garums?

Jūsu e-pastam vajadzētu būt pāris īsām rindkopām, sākot no 75 līdz 150 vārdiem, un tam vajadzētu būt viegli uztveramam un viegli saprotamam.

Kāpēc būtu jāsūta satura e-pasti?

Satura e-pasti ir vispiemērotākie satura mārketinga kampaņām. Tie var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus vai palielināt pārdošanu un reklāmguvumus.

Ko vajadzētu iekļaut satura e-pastā?

Satura e-pastā ir jāiekļauj personalizēts sveiciens, kas liek klientam justies atzītam. Tad vajadzētu sekot atgādinājumam par produktu vai pakalpojumu un spēcīgu aicinājumu uz rīcību.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

Free trial

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir ideālais e-pasta garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūsu e-pastam vajadzētu būt pāris īsām rindkopām, sākot no 75 līdz 150 vārdiem, un tam vajadzētu būt viegli uztveramam un viegli saprotamam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta satura e-pasti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Satura e-pasti ir vispiemērotākie satura mārketinga kampaņām. Tie var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus vai palielināt pārdošanu un reklāmguvumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko vajadzētu iekļaut satura e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Satura e-pastā ir jāiekļauj personalizēts sveiciens, kas liek klientam justies atzītam. Tad vajadzētu sekot atgādinājumam par produktu vai pakalpojumu un spēcīgu aicinājumu uz rīcību.” } }] }

Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju