Satura e-pasta sagataves

Ir daudz satura veidu, kurus var publicēt savā tīmekļa vietnē vai citās platformās. Dažus satura veidus var izmantot, lai iegūtu jaunus sekotājus vai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību, savukārt citus var izmantot, lai veidotu attiecības ar esošajiem klientiem.

Daži piemēri ir slēgts saturs un reģistrēšanās jaunumu biļeteniem, kas pieprasa, lai lietotājs jums sniegtu kontaktinformāciju, piemēram, e-pasta adresi, lai varētu piekļūt pilnam rakstam vai atskaitei. Tas nozīmē, ka jums jānodrošina kāds vērtīgs saturs apmaiņā pret viņu kontaktinformāciju. Pēc tam varat izmantot viņu kontaktinformāciju turpmākās mārketinga kampaņās, zinot, ka viņus jau interesē noteikti jūsu piedāvātie produkti vai pakalpojumi.

Citi satura veidi, kuru mērķauditorija ir jūsu esošie klienti, ietver emuāra ziņas, tiešsaistes seminārus,piemēru apskatus un ārēju rakstu vai zīmolu pieminējumus. Ir svarīgi, lai pēc iespējas vairāk lietotāju lasītu, skatītos vai klausītos jūsu jauno saturu, jo tā galvenie mērķi ir datplūsmas novirzīšana uz jūsu vietni un klientu lojalitātes uzlabošana.

LinkedIn tiešsaistes semināra īsa ieskata e-pasta sagatave

Viens no labākajiem veidiem, kā to izdarīt, ir nosūtīt satura e-pastus, lai informētu klientus par to eksistenci. Ikreiz, kad veidojat kādu no šiem materiāliem, jums vajadzētu nosūtīt e-pastus attiecīgajiem lietotājiem savā datu bāzē, ieskaitot tos lietotājus, kuri nesen reģistrējās jūsu jaunumu biļetena e-pasta atjauninājumiem.

Lai šo procesu padarītu ātrāku un vieglāku, ir ieteicams izmantot satura e-pasta sagataves. Mēs sniegsim dažus e-pasta sagatavju piemērus, ko varat izmantot katram atšķirīgajam satura veidam, bet vispirms sāksim ar pamatinformāciju.

Kas ir e-pasta sagatave?

E-pasta sagatave ir pamats, ko var izmantot e-pasta rakstīšanai, vienkārši nomainot parauga saturu ar savu. Tās ļauj ātri un vienkārši izveidot satura e-pasta mārketinga kampaņas, vienkārši aizstājot daļu no teksta un citus ziņas elementus, lai tie atbilstu jūsu zīmolam.

Satura e-pasta sagataves ietaupa laiku un pūles, jo jums ir tikai jāmodificē attiecīgās daļas, nevis jāraksta e-pasts no nulles. Tas dod vairāk laika jaunradei un jauna satura rakstīšanai. Turklāt ir samazināta nepieciešamība pārbaudīt formatējumu vai kļūdas, jo sagatave palīdzēs saglabāt visu konsistentu un samazina iespēju kļūdīties.

E-pasta sagatavju pielāgošana
E-pasta sagatavju pielāgošana LiveAgent

Personalizēti un konsistenti satura e-pasti

Personalizējot satura e-pastus, var uzlabot galvenos datus, piemēram, klikšķinājumu līmeni, kas tiek definēts kā to adresātu procentuālā daļa, kuri noklikšķina uz saites e-pastā, kas ved uz ārēju vietni. Varat palielināt šo metriku par līdz pat 27%, vienkārši nosūtot adresātam adresētu e-pasta ziņojumu, kurā viņš tiek uzrunāts vārdā (avots).

Šis ir vienkāršākais personalizācijas veids. Satura e-pastu pielāgošana noteiktiem klientiem var palīdzēt radīt ilgstošu klientu pieredzi. Tas savukārt var palielināt uzticēšanos un uzticību jūsu zīmolam. Turklāt 74% mārketinga speciālistu piekrīt, ka personalizācija palīdz palielināt iesaistīšanos (avots).

Sephora klientu atgūšanas e-pasts
Sephora personalizētie e-pasti

Personalizācija tiek plaši atzīta, kā mārketinga nākotne. Savas stratēģijas ietekmi varat palielināt, nosūtot pielāgotu saturu un e-pastus noteiktiem lietotāju datu bāzes segmentiem. Iepazīstinot cilvēkus ar materiāliem, kas viņiem ir visinteresantākie un atbilstošākie, palīdzēs uzlabot arī klientu pieredzi, ko sniegsit vēl turpmāk.

Viena no sagatavju izmantošanas priekšrocībām ir tā, ka tās palīdzēs saglabāt konsistentu noformējumu. Jūsu auditorija var rēķināties, ka daži biežāk lietotie e-pasta aspekti, piemēram, krāsa, fonts un izkārtojums, vienmēr būs vienādi. Šāda rīcība palīdz adresātiem saistīt jūsu saziņas veidu ar zīmolu, tāpēc jūsu e-pasti izcelsies pārpildītajās iesūtnēs.

Arī satura e-pastu plānotajam grafikam ir jābūt saskanīgam, izņemot obligāti izlasāmos e-pastus, kas tiek nosūtīti nekavējoties, tiklīdz ir jāizplata svarīgas ziņas. Tas palīdz veidot ciešas attiecības ar adresātiem, kuri zin, kad sagaidīt jūsu ziņojumus.

Atpakaļsaites jūsu saturā

Enkurteksts, kas nosūta lasītājus uz jūsu tīmekļa vietni no ārējiem avotiem, ko sauc par atpakaļsaitēm, var arī palīdzēt palielināt tīmekļa datplūsmu un veidot zīmola atpazīstamību. Atpakaļsaites veicina arī meklētājprogrammas optimizāciju (SEO), kā rezultātā jūsu tīmekļa vietne tiek rādīta augstākā pozīcijā atslēgvārdu vaicājumiem meklētājprogrammu rezultātu lapās (SERPs), piemēram, Google.

Saturā, kas nav publicēts jūsu lapā, bet, piemēram, sociālajos medijos, atsevišķā dokumentā vai ārējā emuārā, vai tīmekļa vietnē, pēc iespējas vienmēr ir jāiekļauj atpakaļsaites. Satura e-pasta ziņojumos, ko nosūtāt, lai informētu abonentus par jūsu jauno materiālu, attiecīgi jāiekļauj arī saites uz jūsu tīmekļa vietni.

Ja jūsu zīmolu ir pieminējusi neatkarīga organizācija, bet nav atpakaļsaites uz jūsu vietni, jums vajadzētu nosūtīt autoram vai īpašniekam e-pastu ar lūgumu to atjaunināt, un tajā iekļaut atbilstošu enkurtekstu. Jūs pat varat ieteikt, kāds varētu būt teksts, lai padarītu procesu otrai pusei vieglāku.

Visbeidzot, ja cienījamā autoritatīvā tīmekļa lapā atrodat bojātu saiti, no kuras vēlaties iegūt atpakaļsaiti, varat viņiem nosūtīt e-pastu, ierosinot aizstāt to ar atbilstošu enkurtekstu, kas novirzīs uz jūsu vietni.

Satura e-pasta temata rindiņas

Slēgta satura e-pasta temata rindiņas

  • Lūk, [eBook/dokuments], ko jūs prasījāt!
  • Jūs iekšā gaida lielisks saturs, kā solīts
  • Skatiet mūsu video padomus par [sāpīgs temats] atrisināšanu
  • Mēs rīkojam tiešsaistes video, un jūs esat uzaicināts noskatīties
  • Esiet sveicināts [tēma] kursā no [uzņēmuma nosaukums]
  • Paldies, ka piesakāties, lai saņemtu mūsu [dienas/nedēļas/mēneša] e-pastus par [tēmu]

Jaunas emuāra ziņas e-pasta temata rindiņa

  • Jūs neesat vienīgais, kurš cīnās ar [sāpīgs temats]…
  • Apnicis nesasniegt vēlamos rezultātus? Mēs esam šeit, lai palīdzētu
  • Nepalaidiet garām šos lieliskos padomus [mērķa] sasniegšanai!
  • Vai esi dzirdējis šo triku par [uzdevums]?
  • Atvēriet, lai uzzinātu, kā jūs varat sasniegt [mērķis]
  • Vai nav pienācis laiks [uzdevums]? Šie [X] padomi palīdzēs

Īss ieskats tiešsaistes semināra tematos

  • Pierakstiet datumu – jūsu uzaicinājums uz [uzņēmums] tiešsaistes semināru par [tēma]
  • Jūs taču nevēlēsities palaist garām gaidāmo [title] tiešsaistes pasākumu
  • Reģistrēšanās pabeigta! Lūk, kas sagaidāms…
  • [Nosaukums] tiešsaistes semināra reģistrācijas apstiprinājums un ieskats
  • Atgādinājums: mūsu tiešsaistes pasākums notiek [šodien/rīt/šonedēļ]
  • Neaizmirstiet par gaidāmo [uzņēmums] tiešsaistes semināru!

Jaunumu biļetena reģistrēšanās e-pasta tematu rindiņas

  • Sveiki, jūs esat parakstījušies
  • Esiet sveicināts jaunumu biļetenā [nosaukums]!
  • Atveriet jūsu pieprasīto [saturs]
  • Tagad, kad esat abonējis…
  • Jūsu reģistrācija ir pabeigta, kā ir ar šiem citiem [saturs]
  • [Uzņēmuma] jaunumu biļetena abonentus interesē arī…

Piemēru apskatu e-pasta tematu rindiņas

  • Piemēru apskati par to, kā [produkts/pakalpojums] var palīdzēt [sāpīgs temats]
  • Paskatieties, ko mēs sasniedzām kopā ar [esošā klienta nosaukums]
  • Kāpēc jums jādod mums vēl viena iespēja: piemēra apskats
  • Vai atceraties, kā mēģinājāt [produkts/pakalpojums]?
  • Mēs labprāt uzrakstītu notikumas apskatu par to, ko mēs sasniedzām kopā!
  • Dalīsimies ar stāstu par laiku, kad izmantojot [produktu/pakalpojumu]

Ārēji publicēta raksta e-pasta temata rindiņas

  • Lasiet manu jauno rakstu [nosaukums], ko uztur mūsu partneris
  • Vai vēlaties uzzināt vairāk par [tēmu]? Mēs to esam izpētījuši
  • Apskatiet mūsu jauno rakstu [ārējā izdevēja nosaukums]
  • Lasiet visu, kas jums jāzina par [tēmu]
  • Vai publicēsiet mūsu rakstu, [potenciālā izdevēja vārds]?
  • Mums ir lieliska ideja rakstam par [tēmu], kas Jums patiks!

Jauna zīmola pieminēšanas e-pasta temata rindiņas

  • Skatiet, kur mēs esam pieminēti [ārējā publicētāja vārds] jaunajā [raksts/emuāra ziņa/cits saturs]
  • Uzziniet vairāk par tēmu [tēma] mūsu partnera vietnē
  • Vai Jūs, lūdzu, varat iekļaut saiti uz [uzņēmumu] sarakstā [virsraksts]?
  • Paldies par pieminējumu! Šeit ir saite, kuru jūs varētu pievienot…
  • Lūgums mainīt enkurtekstu, kurā pieminēts mūsu uzņēmums [nosaukums]
  • Vai jūs varētu atjaunināt šo atpakaļsaiti?

Obligāti lasāmās e-pasta tematu rindiņas

  • Satur svarīgus jaunumus par [uzņēmums]
  • Noteikti izlasiet: paziņojums par [jautājums]
  • Lūdzu, izlasiet svarīgu atjauninājumu par [company] pielikumā
  • Jaunumi par [jautājums] šajā ziņā
  • Lai saņemtu svarīgu paziņojumu, apmeklējiet mūsu [mājaslapa/emuārs/cits]
  • Paziņojums no [uzņēmums] par [problēma]: sekojiet saitei, kas atrodas iekšā

Satura e-pasta sagataves idejas

Slēgta satura e-pasta sagataves

Slēgta satura e-pasta sagatave 1 – abonementa apstiprinājums


Hi [name],

Thanks for requesting the [company name] [eBook/white paper] about [topic]. As promised, this email contains the materials that you signed up to receive.

We sincerely hope that you find this content useful and that you head to our site here [link] to find other [blog posts/articles/templates] on the same subject.

Please find the attached documents at the bottom of this message.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

Attachment 1
Attachment 2
Attachment 3


Slēgta satura e-pasta sagatave 2 – saite uz video


Hello [name],

By registering with your details, you now have access to the [webinar/ video/documentary] that you asked to watch.

The video can be accessed on the following [link] and [will go live at [time] on [date] is available now].

Check out our website for more videos related to the subject of [topic], which you may also find interesting.

[More videos]

Thanks for watching!
[Company]


Slēgta satura e-pasta sagatave 3 – e-pastu sērija


Dear [name],

Thank you for signing up to receive this series of our [daily/weekly/monthly] emails covering the subject of [topic].

We’ll be sending you regular content containing great insights and actionable tips that will help you solve [pain point].

You can expect to find the following covered in our upcoming emails:

Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…

We’re sure that you’ll find this series of emails handy, but if you want to learn more without waiting for new content to land in your inbox then please head over to our website or reply to this message.

Best,
The [company] team


Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagataves

Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagatave 1 – empātiska par sāpīgu tēmu


Hi [name],

Are you having difficulty with [pain point 1]? Does just thinking about [pain point 2] give you a headache?

It’s annoying, right? You’ve been working hard on [task] for hours, struggled to make progress, and now you’re stuck.

Believe us, you’re not alone. These are very common problems that many of our readers have been facing.

But don’t worry, because we’re here to help. We’ve just published a new guide to help people just like you, which you can find on our website by clicking the button below.

[Read our new blog post]

Kind regards,
[Name], [position] at [company]


Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagatave 2 – ziņkāri uzkurinoša


Hey there,

Do you know what the single, most effective tip for completing [task] is? Well, you’re just one click away from finding out!

In our latest blog post, we are sharing our favorite tricks for helping people achieve [objective].

Just click below to head straight to our website:

[Go to the blog]

Thanks for reading!
[Company]


Jaunas emuāra ziņas e-pasta sagatave 3 – kā sasniegt noteiktu mērķi


Hi [name],

We know as well as anyone that trying to achieve your [objective] goals can be tough, which is why we’ve written a new blog post with [X] tips on how to do just that.

Here’s a sneak peek of the advice that you’ll find in our latest publication:

Tip for achieving objective 1
Tip for achieving objective 2
Tip for achieving objective 3

To read the rest of our tips, please click here [link] to read the full blog post on our website.

Best,
[Name], content writer for [company]


Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagataves

Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagatave 1 – ielūgums ar priekšapskati


Hello,

We wanted to let you know about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time and timezone] on the [date].

There are [X] great speakers lined up who’ll be covering a range of subjects in the [topic] area, including:

Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3

You can find more information about them and the event here [link] and register by clicking below:

[Sign up]

Best,
[Name] from [company]


Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagatave 2 – reģistrācijas apstiprinājums ar ieskatu


Dear [name],

Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].

You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:

[View the webinar]

Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:

Insight 1
Insight 2
Insight 3

View the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.

Kind regards,
[Name]


Īsu ieskatu tiešsaistes semināros sagatave 3 – atgādinājums ar videoieskatu


Hi [name],

We’re just writing to let you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time and timezone].

Below you can watch a sneak preview of the event to get a taste of what you can expect.

[Video trailer]

Click on the button below to learn more about the webinar.

[Find out more]

See you soon!
[Name], [position] at [company]


Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagataves

Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagatave 1 – personīgs sveiciens


Dear [name],

Thanks for subscribing to the [company] newsletter.

I just wanted to take the time to personally thank you for choosing to receive [title]. It means a lot to have readers like you on board.

Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:

Tip 1
Tip 2
Tip 3

Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.

Kind regards,
[Name]


Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagatave 2 – saturs apmaiņā pret parakstīšanos


Hi [name],

As a token of appreciation for signing up to receive the [title] newsletter, please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.

We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful for solving [pain point] in the field of [topic].

If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.

Best,
The [company] team

[Download attachment(s)]

Jaunumu biļetena reģistrācijas e-pasta sagatave 3 – papildus satura reklāma


Hello [name],

Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.

We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.

Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].

From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, in particular, has been helpful to them:

Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3

Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]


Gadījuma apskates e-pasta sagataves

Gadījuma apskates e-pasta sagatave 1 – produkta vai pakalpojuma lietošanas rezultāti


Hi [name],

As someone interested in [topic], we thought you might find [product/service] useful for solving [pain point].

To show you how successful this has proven for our existing clients, we’ve put together a case study about our cooperation with [name of existing client].

In the report, which you can find attached to this email, we show:

When and where you should use [product/service]
How you should use [product/service]
What results you can expect to achieve by using [product/service]

Hopefully, you find this case study interesting, and don’t hesitate to get in touch if you have any more questions.

Kind regards,
[Name], [position] at [company]

[Case study PDF attachment]


Gadījuma apskates e-pasta sagatave 2 – pamēģiniet produktu vai pakalpojumu vēlreiz


Hello [name],

You recently tried out [product/service], the solution for [pain point] brought to you by [company].

Many users are actually so overwhelmed by the potential of [product/service] that they have difficulty imagining how it would fit into their workflow.

That’s why we teamed up with our customer [name of existing client] to show you how they implemented [product/service] in their business to boost [metric] by [X]%.

We hope that this report, which you can read by clicking below, will help you overcome any doubts you might have and give us another go.

[Read the case study]

If you have any queries I’m happy to help.

Best,
[Name]


Gadījuma apskates e-pasta sagatave 3 – lūgums piedalīties


Dear [name],

I’m sure you’re as happy as we are about the success of our recent cooperation on [project] together.

According to our analysis, our [product/service] helped you to:

Achievement 1
Achievement 2
Achievement 3

That’s why, with your consent, we’d like to share a case study of our work together on the “[case studies/success stories/our previous work”] page of our website [link].

Please let me know if you agree, or if you need any further information.

Best wishes,
[Name] from [company]

Ārēji publicēta raksta e-pasta sagataves

Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave 1 – uzmanība uz tematu


Hi [name],

My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].

[Title] is an in-depth look into [topic], covering the following points:

Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3

Given the focus, we thought it would be great to share our thoughts with a new audience who have an interest more in line with our hosting partner.

However, we still wanted to let our current subscribers know where they can read this piece. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking the button below.

[Read more articles]

Best wishes,
[Name], from [company]


Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave 2 – uzmanība uz publicētāju


Hello [name],

We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.

You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.

It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that our subscribers like yourself will take the opportunity to read more of their other content too.

Hope you enjoy reading!

Best
[Company]


Ārēji publicēta raksta e-pasta sagatave 3 – idejas pasviešana


Dear [name],

We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and your other content on [topic].

The working title is [title], and the article will cover:

Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3…

Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.

Kind regards,
[Name], content writer for [company]


Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagataves

Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagatave 1 – informāt klientus par saturu, kas satur norādi


Hi [name],

There is a great [article/blog post/other content] over on [external publisher’s name]’s website [link] that we think you might find very interesting.

The piece, which mentions our brand, is called [title] and it talks about the following topics:

Topic 1
Topic 2
Topic 3

As you can see for yourself they have some nice things to say about us, which is always a privilege when it comes from such a well-respected source.

We hope that you enjoy reading, and remember that you can find our own content on the subject of [topic] here [link].

Best,
[Name] from [company]


Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagatave 2 – lūgt pievienot atpakaļsaiti


Hello [name]

We really appreciate you mentioning our brand and what you had to say about us in the recent [article/blog post/other content] called [title].

However, we have noticed that there is no link to our website where we are mentioned, and we think that it would be helpful for your readers if they could be directed there.

Do you think that it would be possible for you to include the following in an update to your post?

“[Suggested anchor text & backlink]”

Thank you in advance, and please let us know if you would like any further content to be included with the mention as well.

Kind regards
The [company] team


Jauna zīmola pieminējuma e-pasta sagatave 3 – lūgums labot vai atjaunināt atpakaļsaiti vai enkurtekstu


Dear [name],

I’m reaching out to you in regards to the mention [backlink] of our brand in your [article/blog post/other content] named [title], which can be found here [link].

We think that it could be beneficial for both your readers and our users if the [anchor text/backlink] was changed from [current anchor text/backlink] to [suggested new anchor text/ backlink].

Your time is appreciated and I look forward to hearing back from you about this request.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]


Obligāti izlasāma e-pasta sagataves

Obligāti izlasāma e-pasta sagatave 1 – paziņojums e-pasta saturā


Dear [name],

As one of our valued subscribers, we thought that you would like to be informed about the most recent developments at [company].

We consider the following important [new/updates/changes] to be essential information for all of our existing clients:

Announcement 1
Announcement 2
Announcement 3

Thanks for reading, and don’t hesitate to get in touch if you have any questions regarding this announcement or any other issues.

King regards,
The [company] team


Obligāti izlasāma e-pasta sagatave 2 – paziņojums pielikumā


Hello [name],

Have you heard the important news about [issue]?

We have an announcement to make, and our full statement on this issue can be found in a document that is attached to this email.

Your understanding at this time is much appreciated, and your business is valued as always.

I’d be happy to provide more information if required, just let me know by replying to this email.

Best wishes,
[Name], [position] at [company]

Obligāti izlasāma e-pasta sagatave 3 – saite uz ārēju avotu


Hi [name],

We have some important [news/updates/changes] that we thought you would like to be informed about.

The complete announcement can be found on our [website/blog/another source] here [link].

Here are some of the key pieces of information that you can find in full by following the above link:

Statement 1
Statement 2
Statement 3

Please feel free to ask any questions that you might have regarding this matter, or anything else.

Best,
[Name] from [company]

Satura e-pasta sagataves – biežāk uzdotie jautājumi

Kāds ir ideālais satura e-pasta garums?

Jūsu e-pastam vajadzētu būt pāris īsām rindkopām, sākot no 75 līdz 150 vārdiem, un tam vajadzētu būt viegli uztveramam un viegli saprotamam.

Kāpēc būtu jāsūta satura e-pasti?

Satura e-pasti ir vispiemērotākie satura mārketinga kampaņām. Tie var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus vai palielināt pārdošanu un reklāmguvumus.

Ko vajadzētu iekļaut satura e-pastā?

Satura e-pastā ir jāiekļauj personalizēts sveiciens, kas liek klientam justies atzītam. Tad vajadzētu sekot atgādinājumam par produktu vai pakalpojumu un spēcīgu aicinājumu uz rīcību.

Start personalizing email templates from LiveAgent today

Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial and explore all the advanced help desk features that we have to offer, including customizable email templates.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kāds ir ideālais e-pasta garums?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jūsu e-pastam vajadzētu būt pāris īsām rindkopām, sākot no 75 līdz 150 vārdiem, un tam vajadzētu būt viegli uztveramam un viegli saprotamam.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kāpēc būtu jāsūta satura e-pasti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Satura e-pasti ir vispiemērotākie satura mārketinga kampaņām. Tie var palīdzēt piesaistīt jaunus klientus vai palielināt pārdošanu un reklāmguvumus.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ko vajadzētu iekļaut satura e-pastā?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Satura e-pastā ir jāiekļauj personalizēts sveiciens, kas liek klientam justies atzītam. Tad vajadzētu sekot atgādinājumam par produktu vai pakalpojumu un spēcīgu aicinājumu uz rīcību.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju