Labākā koplietotā pastkaste pilsētā
Saņemot profesionālus e-pastus, svarīgi padarīt pateicības ziņas personalizētas, lai aicinātu uz turpinājumu. LiveAgent piedāvā automatizēt tādus turpinājuma e-pastus, kuri var palīdzēt noslēgt vairāk darījumu. Lai iegūtu aktīvus e-pasta abonentus, ir jāplāno kampaņa un jāsniedz tiem vērtība. Pareiza e-pasta nosūtīšana un noslēgšana ir ļoti būtisks biznesa komunikācijas elements. E-pasta saraksts jāuzlabo un jātīra, lai uzlabotu marketinga metrikas. Pēcpārdošanas e-pasta sagataves var palīdzēt atgriezt klientus.
Vai Jūs meklējiet Helpshift alternatīvu?
LiveAgent ir ērts un efektīvs risinājums klientu atbalstam, kas nodrošina vairākus kanālus, integrējot e-pastus, sociālos tīklus un tālruņus. Tā cena ir zemāka nekā daudziem citiem pakalpojumiem un to izmanto daudzas uzņēmējdarbības no dažādām nozarēm. Vairāki klienti atzinīgi vērtējis tā ērtības, uzlabojot klientu apkalpošanu un produktivitāti.
Meklējat labāku Help Desk programmatūru?
LiveAgent ir programmatūra, kas atbalsta vairāk kā 43 dažādas valodas un piedāvā daudzas funkcijas, tādas kā tērzēšana un kontaktēšanās, un ātru tērzēšanas ātrumu 2,5 sekundēs. LiveAgent var uzlabot saziņu uzņēmuma klientu atbalsta efektivitāti. Tos var salīdzināt ar konkurentiem kā Smartsupp, LeadDesk un Olark. Tajā ir bezmaksas izmēģinājuma periods un pieejams arī pieņemams cenas līmenis.
LiveAgent ir lielisks rīks klientu apkalpošanai, ko iesaka vairāki uzņēmumi un kuru izmanto jau vairāki mēnešus. To pielieto dažādiem mērķiem, piemēram, palielināt klientu apmierinātību un pārdošanas apjomus vai uzlabot klientu atbalstu. LiveAgent var palīdzēt ātri atrisināt problēmas un uzlabot komunikāciju ar klientiem, ātri atbildot uz klientu jautājumiem un saziņojoties ar tiem visdažādākajos veidos.
Vai meklējat Qonvo alternatīvu?
LiveAgent ir izvēle, ko uzņēmumi lieto kā aizvietotāju citās palīdzībasdesku sistēmās, piemēram, Zendesk un Freshdesk. Lietotāji novērtē konfigurēšanas apjomu un labu cenu/veiktspējas attiecību, kā arī 24/7 atbalsta komandu un uzlabotu automatizācijas līmeni. Vairāki lietotāji novēro, ka LiveAgent sniedz uzlabotu e-pasta plūsmu un integrāciju ar citām platformām. Atbalsta komanda tiek novērtēta kā kompetenta un noderīga.
Salīdzinatpalīdzīaas dienesta programmatūras alternatīvas?
Teksta apkopojums sniedz atsauces uz salīdzinājumiem un alternatīvām dažādām sociālo tīklu, tiešsaistes tērzētavu, biļešu sistēmu un zvanu centru platformām, kas ir pieejamas tirgū un var palīdzēt uzņēmumiem uzlabot klientu apkalpošanas procesus.
Mēs novērtējam Jūsu neseno reģistrāciju LiveAgent platformā.
Ziņa ar Jūsu ielogošanas datiem tiks nosūtīta uz Jūsu e-pasta adresi uzreiz pēc konta sagatavošanas.
Ja nedaudz uzgaidīsiet, pēc sagatavošanas pabeigšanas Jūs varēsiet piekļūt savam kontam tieši no šejienes.
Pēc procesa pabeigšanas mēs nosūtīsim ielogošanās datus uz Jūsu e-pastu.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem