Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Jūsu klienti ir pakļauti izvēlei. Katru dienu viņi izlemj, kur nopirkt kafiju, pusdienas vai pārtikas preces. Runājot par iepirkšanos tiešsaistē, tas neatšķiras. Ir tūkstošiem veikalu, kas piedāvā identiskus vai līdzīgus produktus par dažādām cenām. Tātad, kā patērētāji izlemj, no kā pirkt? Kas atšķir veiksmīgus uzņēmumus?

Papildus produkta cenai un kvalitātei klienti pievērš uzmanību uzņēmumu sniegtajai klientu pieredzei. Vai tas bija saistošs un personalizēts? Vai tas viņiem rada pozitīvas sajūtas?

Klienti vēlas iesaistīties un pat ir gatavi maksāt vairāk par labāku iepirkšanās pieredzi. Tātad, kā jūs varat palielināt klientu iesaisti ? Kādas stratēģijas dos jums konkurences priekšrocības? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Definition of customer engagement

Kas ir klientu piesaiste?

Klientu piesaiste ir saistīta ar jūsu zīmola un klientu mijiedarbību. Būtībā klientu piesaiste ir tas, ko jūsu zīmols dara, lai jūsu klienti atgrieztos.

Kā aprēķināt iesaistīšanos

Iesaistīšanās aprēķināšanai ir vairāki dažādi veidi. Vissvarīgākā mērāmā metrika ir viesu izrakstīšanās likmes, pirkumu biežums, vidējā pasūtījuma vērtība un atkārtotā pirkuma līmenis:

How to calculate customer engagement

Klientu piesaistes rādītāja aprēķināšana

Viesu izrakstīšanās līmenis ir to klientu skaits, kuri veic pirkumu, neveidojot kontu. Viesu izrakstīšanās cenas ir svarīgas, jo klientiem, kuri izveido kontu, ir lielāka iespēja veikt atkārtotus pirkumus.

Šis rādītājs ir svarīgs, jo, zinot, cik ilgs laiks nepieciešams vidējam klientam, lai veiktu citu pirkumu, jūs labāk sapratīsit, cik ieinteresēti viņi ir.

Aprēķins : pasūtījumu skaits pēdējo 365 dienu laikā/unikālo klientu skaits pēdējo 365 dienu laikā.

Šis skaitlis jums pateiks, cik vidējais klients tērē par pirkumu, iepērkoties kopā ar jums. Parasti atkārtotie klienti tērē aptuveni 7 reizes vairāk nekā viņu vienreizējie pirkumi, tāpēc tas ir svarīgs rādītājs, kas ir jāsaprot.

Atkārtoto pirkumu līmenis sniedz skaidrāku momentuzņēmumu par visas saglabāšanas stratēģijas efektivitāti, jo tas parāda, cik klientu ir pietiekami iesaistīti, lai veikalu veiktu vairāk nekā vienu pirkumu.

Koncentrējieties uz klientu pieredzi

42% patērētāju teica, ka par draudzīgu, viesmīlīgu pieredzi maksās vairāk, bet 52% – par ātru un efektīvu klientu pieredzi.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizējiet saturu & amp; ziņapmaiņa

80% patērētāju , visticamāk, iegādāsies zīmolu, kas nodrošina personalizētu pieredzi.

Izveidojiet noderīgu & amp; vērtīgs saturs

48% viedtālruņu lietotāji, visticamāk, iepirksies no uzņēmumiem, kuru vietnes mobilajām ierīcēm nodrošina mācību video saturu.

Create useful content

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

badges

Kā LiveAgent var uzlabot klientu iesaisti?

Group 370 icon

Nodrošiniet daudzkanālu atbalstu

Piedāvājiet daudzkanālu atbalstu, izmantojot LiveAgent. Racionalizējiet visus klientu jautājumus vienā informācijas panelī un viegli atbildiet uz tiem.

Sport icon

Personalizēts pakalpojums reāllaikā

Ietaupiet laiku, izmantojot automatizāciju, un koncentrējieties uz svarīgo – personalizējiet savu klientu kopējo pieredzi.

1.st place icon

Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas

Izveidojiet ārējas zināšanu bāzes, lai lietotājiem sniegtu atbalstu visu diennakti. Aizpildiet tos ar bieži uzdotajiem jautājumiem, videoklipiem, pamācību rakstiem un daudz ko citu.

Call center that is part of help desk software

Personalizācija un ātrums visos atbalsta kanālos

Vai jāpalielina klientu piesaiste? Esiet pieejami visur, kur atrodas jūsu klienti. Piedāvājiet atbalstu visās platformās, ko viņi izmanto. Kāpēc viņiem vajadzētu pārslēgties starp lietotnēm, lai tikai sazinātos ar jums?

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties

Lieciet klientiem justies īpašiem. Sauciet viņus vārdā. Atcerieties viņu iepriekšējos jautājumus. Nosūtiet viņiem personalizētus piedāvājumus. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Mūsu iebūvētais CRM ļauj ērti apskatīt visu svarīgo informāciju par jūsu klientiem, tērzējot vai zvanot ar viņiem reāllaikā. Skatiet iepriekšējos pirkumus, biļetes, kontaktinformāciju un pielāgotu informāciju, piemēram, apavu izmēru vai ģeogrāfisko atrašanās vietu, lai sniegtu pēc iespējas personalizētākus pakalpojumus.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

Peter Komornik, CEO
logo slido black
Empower customers with self-service

Iespējojiet klientus ar pašapkalpošanos

Jūsu klienti ir tehnoloģiski gudri, vietējie iedzīvotāji. Ja sniedzat viņiem nepieciešamo informāciju savā vietnē, viņi paši varēs atbildēt uz jautājumiem par jūsu produktiem vai pakalpojumiem.

Piedāvājot šo informāciju, jūs varat sniegt tūlītēju atbalstu visu diennakti. Jūsu klientiem nevajadzēs doties uz Google un atklāt konkurenta vietni. Ko tu gaidi? Izveidojiet savu zināšanu bāzi un uzlabojieties, izmantojot viedo klientu piesaistes programmatūru jau šodien !

Lūdziet atsauksmes, palieliniet iesaistīšanos

Saņemiet atsauksmes un ieteikumus no saviem klientiem, izmantojot savu klientu portālu. Uzziniet, kas viņiem patīk, kas nepatīk un ko viņi gaida nākotnē. Šāda veida dabiskie pētījumi ir nenovērtējami un palīdzēs jums izveidot praktiskus ieskatus, kas palielinās jūsu klientu piesaisti.

Ask your customers for feedback

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

  • “Tas ir tik bagāts ar funkcijām un pārspēja manu 5 gadu zendesk abonementu. Tāpēc es pārslēdzos. Ļoti laba vērtība man kā mazo uzņēmumu īpašniekam.” Alberts

  • Es vispirms izmēģināju Zendesk, bet pēc vairāku stundu konfigurācijas un cenu modeļa izpratnes es sapratu, ka tas nav domāts man. Tā vietā es sāku izmantot LiveAgent un jāsaka, ka esmu līdz šim ļoti apmierināts. Sistēma iedeva tieši vajadzīgo konfigurācijas apjomu, kādu es vēlējos, un es vēl neesmu atradis kaut ko tādu, ko nav iespējams izdarīt. Pats atbalsts ir lielisks un parasti atbild uz jūsu jautājumiem pāris minūtēs. “ Ēriks

  • “Mēs pārcēlāmies uz LiveAgent no ZenDesk … un vairs neatgriezīsimies … Tā ir pārsteidzoši pieņemama cena un vienmēr noderīga atbalsta komanda, kas viņiem palīdz mums 24/7. Otrkārt, uzlabots automatizācijas līmenis, kas burtiski aizstāja mūsu vajadzību pēc Zapier, jo ir daudz integrāciju. Turklāt viņi arī dod tik daudz aizstājvārdu e-pastu, lai tos pārāk viegli savienotu. ” Ārons

  • “Mums un mūsu klientiem pastāvīgi radās problēmas ar ZenDesk, taču, apskatot dažādas iespējas, mēs izvēlējāmies LiveAgent, pamatojoties uz lietotāju atsauksmēm un tā cenu.” Ādams

  • “Es gadiem ilgi izmantoju ZenDesk, un man bija apnikuši šie” tiketu stila “e-pasta ziņojumi un ka es nevaru pievienot failus saviem e-pastiem, tikai nosūtīt saites. Kas man patīk LiveAgent: tas sūta e-pastus (nevis tiketus), es varu pievienot failus, organizēt e-pasta plūsmu vieglāk nekā ZenDesk, var tērzēt un pārvaldīt e-pastus no tā paša loga. Tāpat LiveAgent savās e-pastos atbalsta izklājlapas, un tai ir lieliska atbalsta komanda. ” Vlads

  • “Mēs pārgājām uz šo sistēmu pēc daudzu gadu ZenDesk izmantošanas. Funkcionalitāte ir lieliska: kontaktu veidlapas, tiešraides tērzēšana, datu bāzes, integrācija ar sociālajiem tīkliem – viss vienā pakalpojumā, un visi šie moduļi ir pārdomāti un kompetenti mijiedarbojas viens ar otru. Man patika, ka pakalpojums darbojas stabili pat mobilajās platformās (pēc ZenDesk tas mums ir milzīgs pluss). ” Olga

  • “Izmēģināju dažādus risinājumus, tostarp Zendesk, Freshdesk un citus. Pēc tam atradām LiveAgent. Lielisks rīks, laba cenas / veiktspējas attiecība, ērta lietošana, liels atbalsts un palīdzība ieviešanā. Un tagad, pēc vairāku gadu lietošanas, tā joprojām ir labākā izvēle, ko mēs būtu varējuši izdarīt. ” Maikls

  • “Iepriekš esmu izmantojis daudzas citas helpdesk sistēmas, piemēram, LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com utt. LiveAgent tos ir visos veidodveidos pārspējis :cena, funkcijas, klientu atbalsts un mobilo funkciju dēļ.” Harisons

Kas padara mūsu Helpdesk programmatūru par pareizo izvēli?

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Mums priekšroku dod vairāk nekā 21 tūkstoši uzņēmumu

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir zagšana. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Nav nepieciešama kredītkarte!

Ideal for small to medium sized businesses

$29/mo

All-Inclusive

Ideal for businesses of all sizes and large corporations

$39/mo

Jūs Būsiet Labās Rokās!

Vai ziniet, kas Huawei, BMW, Yamaha un O2 ir kopīgs? Pareizi... LiveAgent!

Izmēģini tagad bezmaksas Nav nepieciešama kredītkarte

FAQ

Kā jūs varat palielināt iesaistīšanos?

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju