Neskaitāmi veidi, kā uzlabot, izmantojot
vienu rīku

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent.

  • ✓ Bez iestatīšanas maksas & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Klientu apkalpošana 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
Mūsu klienti
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Palieliniet iesaistīšanos, izmantojot LiveAgent

Jūsu klienti ir pakļauti izvēlei. Katru dienu viņi izlemj, kur nopirkt kafiju, pusdienas vai pārtikas preces. Runājot par iepirkšanos tiešsaistē, tas neatšķiras. Ir tūkstošiem veikalu, kas piedāvā identiskus vai līdzīgus produktus par dažādām cenām. Tātad, kā patērētāji izlemj, no kā pirkt? Kas atšķir veiksmīgus uzņēmumus?

Papildus produkta cenai un kvalitātei klienti pievērš uzmanību uzņēmumu sniegtajai klientu pieredzei. Vai tas bija saistošs un personalizēts? Vai tas viņiem rada pozitīvas sajūtas?

Klienti vēlas iesaistīties un pat ir gatavi maksāt vairāk par labāku iepirkšanās pieredzi. Tātad, kā jūs varat palielināt klientu iesaisti ? Kādas stratēģijas dos jums konkurences priekšrocības? Lasiet tālāk, lai uzzinātu.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of customer engagement

Kas ir klientu piesaiste?

Klientu piesaiste ir saistīta ar jūsu zīmola un klientu mijiedarbību. Būtībā klientu piesaiste ir tas, ko jūsu zīmols dara, lai jūsu klienti atgrieztos.

Kā aprēķināt iesaistīšanos

Iesaistīšanās aprēķināšanai ir vairāki dažādi veidi. Vissvarīgākā mērāmā metrika ir viesu izrakstīšanās likmes, pirkumu biežums, vidējā pasūtījuma vērtība un atkārtotā pirkuma līmenis:

How to calculate customer engagement

Klientu piesaistes rādītāja aprēķināšana

Guest checkout rates

Viesu izrakstīšanās līmenis ir to klientu skaits, kuri veic pirkumu, neveidojot kontu. Viesu izrakstīšanās cenas ir svarīgas, jo klientiem, kuri izveido kontu, ir lielāka iespēja veikt atkārtotus pirkumus.

Purchase frequency

Šis rādītājs ir svarīgs, jo, zinot, cik ilgs laiks nepieciešams vidējam klientam, lai veiktu citu pirkumu, jūs labāk sapratīsit, cik ieinteresēti viņi ir.

Aprēķins : pasūtījumu skaits pēdējo 365 dienu laikā/unikālo klientu skaits pēdējo 365 dienu laikā.

Average order value

Šis skaitlis jums pateiks, cik vidējais klients tērē par pirkumu, iepērkoties kopā ar jums. Parasti atkārtotie klienti tērē aptuveni 7 reizes vairāk nekā viņu vienreizējie pirkumi, tāpēc tas ir svarīgs rādītājs, kas ir jāsaprot.

Purchase repeat frequency

Atkārtoto pirkumu līmenis sniedz skaidrāku momentuzņēmumu par visas saglabāšanas stratēģijas efektivitāti, jo tas parāda, cik klientu ir pietiekami iesaistīti, lai veikalu veiktu vairāk nekā vienu pirkumu.

Koncentrējieties uz klientu pieredzi

42% patērētāju teica, ka par draudzīgu, viesmīlīgu pieredzi maksās vairāk, bet 52% – par ātru un efektīvu klientu pieredzi.

Focus on customer experience
Personalize content to specific customers

Personalizējiet saturu & amp; ziņapmaiņa

80% patērētāju , visticamāk, iegādāsies zīmolu, kas nodrošina personalizētu pieredzi.

Izveidojiet noderīgu & amp; vērtīgs saturs

48% viedtālruņu lietotāji, visticamāk, iepirksies no uzņēmumiem, kuru vietnes mobilajām ierīcēm nodrošina mācību video saturu.

Create useful content

Laimīgi klienti ir vislabākie klienti

Mēs piedāvājam konsjerža migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populāro Helpdesk risinājumu.

Kā LiveAgent var uzlabot klientu iesaisti?

Nodrošiniet daudzkanālu atbalstu

Piedāvājiet daudzkanālu atbalstu, izmantojot LiveAgent. Racionalizējiet visus klientu jautājumus vienā informācijas panelī un viegli atbildiet uz tiem.

Personalizēts pakalpojums reāllaikā

Ietaupiet laiku, izmantojot automatizāciju, un koncentrējieties uz svarīgo – personalizējiet savu klientu kopējo pieredzi.

Piedāvājiet vairākas pašapkalpošanās iespējas

Izveidojiet ārējas zināšanu bāzes, lai lietotājiem sniegtu atbalstu visu diennakti. Aizpildiet tos ar bieži uzdotajiem jautājumiem, videoklipiem, pamācību rakstiem un daudz ko citu.

Call center that is part of help desk software by LiveAgent

Personalizācija un ātrums visos atbalsta kanālos

Vai jāpalielina klientu piesaiste? Esiet pieejami visur, kur atrodas jūsu klienti. Piedāvājiet atbalstu visās platformās, ko viņi izmanto. Kāpēc viņiem vajadzētu pārslēgties starp lietotnēm, lai tikai sazinātos ar jums?

Palieliniet klientu piesaisti, rūpējoties

Lieciet klientiem justies īpašiem. Sauciet viņus vārdā. Atcerieties viņu iepriekšējos jautājumus. Nosūtiet viņiem personalizētus piedāvājumus. Izmantojot LiveAgent, tas ir vienkārši.

Mūsu iebūvētais CRM ļauj ērti apskatīt visu svarīgo informāciju par jūsu klientiem, tērzējot vai zvanot ar viņiem reāllaikā. Skatiet iepriekšējos pirkumus, biļetes, kontaktinformāciju un pielāgotu informāciju, piemēram, apavu izmēru vai ģeogrāfisko atrašanās vietu, lai sniegtu pēc iespējas personalizētākus pakalpojumus.

Increase customer engagement
Peter Komornik

LiveAgent apvieno lielisku tiešraides tērzēšanu, biļešu iegādi un automatizāciju, kas ļauj mums sniegt izcilu atbalstu mūsu klientiem.

black Slido logo
Empower customers with self-service

Iespējojiet klientus ar pašapkalpošanos

Jūsu klienti ir tehnoloģiski gudri, vietējie iedzīvotāji. Ja sniedzat viņiem nepieciešamo informāciju savā vietnē, viņi paši varēs atbildēt uz jautājumiem par jūsu produktiem vai pakalpojumiem.

Piedāvājot šo informāciju, jūs varat sniegt tūlītēju atbalstu visu diennakti. Jūsu klientiem nevajadzēs doties uz Google un atklāt konkurenta vietni. Ko tu gaidi? Izveidojiet savu zināšanu bāzi un uzlabojieties, izmantojot viedo klientu piesaistes programmatūru jau šodien !

Lūdziet atsauksmes, palieliniet iesaistīšanos

Saņemiet atsauksmes un ieteikumus no saviem klientiem, izmantojot savu klientu portālu. Uzziniet, kas viņiem patīk, kas nepatīk un ko viņi gaida nākotnē. Šāda veida dabiskie pētījumi ir nenovērtējami un palīdzēs jums izveidot praktiskus ieskatus, kas palielinās jūsu klientu piesaisti.

Ask your customers for feedback

Iemesli, kāpēc uzņēmumi pāriet uz LiveAgent

Kas padara mūsu Helpdesk programmatūru par pareizo izvēli?

Most reviewed and number 1

Visvairāk skatītākā un augstāk novērtētākā

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā Helpdesk programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Preferred by 21k businesses

Mums priekšroku dod vairāk nekā 21 tūkstoši uzņēmumu

LiveAgent ir visvairāk pārskatītā un visaugstāk novērtētā palīdzības dienesta programmatūra mazajiem uzņēmumiem 2020. gadā.

Packed with features

Apveltīta ar vairāk nekā 180 funkcijām

Ar vairāk nekā 180 funkcijām, vairāk nekā 40 integrācijām un nebeidzamiem pielāgojumiem rīks viegli pielāgojas jūsu biznesa prasībām.

Cloud based and secure help desk

Mākoņbāzēta un droša

Pilnībā uz mākoņiem balstīta, droša, viegli iestatāma un lietojama. Sāciet darbu ar LiveAgent dažu minūšu laikā.

Cenas un vērtības attiecība? Otrais līdz nevienam

Ņemot vērā LiveAgent piedāvāto plašo funkcionalitāti, mūsu piedāvājums ir zagšana. Izmēģiniet LiveAgent jau šodien, izmantojot 14 dienu bezmaksas izmēģinājumu. Nav nepieciešama kredītkarte!

$9 mēnesis

Small uzņēmums

  • Neierobežota pieteikumu vēsture
  • 3 e-pasta adreses
  • 3 kontaktformas
  • 1 API atslēga
$29 mēnesis

Medium uzņēmums

  • Viss, kas iekļauts paketē Small
  • 10 e-pasta adreses
  • 3 tiešsaistes čata pogas
  • Nodaļu pārvaldība
0$ mēnesis

Bezmaksas

  • 7 dienu pieteikumu vēsture
  • 1 e-pasta adrese
  • 1 čata poga
  • 1 kontaktforma
Saistītie Raksti arPalieliniet iesaisti
Kā sazināties ar Reachmail klientu servisu, izmantojot e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanās atbalstu.

ReachMail Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Klientu apkalpošanas programmatūra, VoIP tālruņa sistēmas, e-pasta pārvaldības programmatūra. LiveAgent piedāvā dažādas pakalpojumu iespējas un atbalstu klientiem. ReachMail ir uz klientiem orientēts uzņēmums, kas piedāvā klientu atbalstu caur e-pastu, tiešsaistes tērzētavu, zvanu centru un sociālajiem tīkliem. Uzziniet vairāk par viņu pakalpojumiem un atbalstu.

Ja gribat būt efektīvāks, nekas jūs neattur. Vairākas pieteikumu cilnes ļauj vienlaikus risināt vairākus pieteikumus.

Vairākas palīdzības pieteikumu cilnes

LiveAgent ir daudzvalodu klientu apkalpošanas programmatūra, kas nodrošina efektīvu saziņu ar klientiem visos saziņas kanālos. Tā piedāvā daudzas pielāgojamas funkcijas un integrācijas, padarot to par lielisku risinājumu tiešsaistes biznesiem. Uzlabojiet klientu apkalpošanu ar LiveAgent.

Kā sazināties ar Maropost klientu apkalpošanas dienestu caur e-pastu, tiešsaistes čata atbalstu, tālruņa numuru, sociālo mediju atbalstu un pašapkalpošanas atbalstu.

Maropost Palīdzības Dienesta Kontaktinformācija

Atbalstoties uz jaunākajiem pētījumiem un statistiku, mēs redzam, ka digitālā mārketinga nozare turpina attīstīties, kļūstot par būtisku uzņēmējdarbības sastāvdaļu. Ja vēlaties panākt veiksmi, ir svarīgi pielāgoties šai maiņai un izmantot jaunākās digitālās mārketinga stratēģijas un rīkus. Visiem uzņēmumiem jābūt gataviem pielāgoties šai jaunajai digitālajai realitātei. --END OF TEXT

Ja abonēšanas maksājums neizdodas, ir pienācis laiks nosūtīt atgādinājuma e-pastu. Iepazīstieties ar mūsu bezmaksas kopējamajām un ielīmējamajām e-pasta sagatavēm.

Atgādinājuma e-pasta sagataves

Tekstā tiek reklamēti dažādi e-pasta sagatavju risinājumi, kas var uzlabot klientu apkalpošanu, veicināt apmierinātu klientu skaitu un palielināt pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. LiveAgent platforma piedāvā klientu apkalpošanas un VoIP tālruņa sistēmu risinājumus, savukārt e-pasta sagataves var pielāgot klientu vēlmēm un uzsākt efektīvu e-pasta mārketingu. Kuponu un lojalitātes programmas e-pastu sagataves ir dažas no reklamētajām risinājumu iespējām.

Dažkārt klienti var aizmirst par pasākumu, kuram tie reģistrējušies. Informējiet viņus, izmantojot bezmaksas pasākuma atgādinājuma e-pasta sagataves.

E-pasta sagataves atgādinājumiem par pasākumu

Rakstā sniegts dažādi ieteikumi un padomi par to, kā palielināt aktīvo e-pasta abonentu bāzi un uzlabot mārketinga metrikas, piemēram, nodrošinot personalizēts e-pasta saraksts, izmantojot papildināšanas kampaņas un piedāvājot personalizētus ieteikumus. Tāpat apskatīti dažādi profesionāli e-pasta sveicieni un padomi par e-pasta iesākumu, uzsvērts pateicību personalizēšanas nozīme, kā arī minēti dažādi veidi, kā palielināt lojalitāti un iesaistīšanos. LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru, kas var nodrošināt iespēju saņemt ātras atbildes uz jautājumiem, kā arī piedāvā bezmaksas izmēģinājuma versiju. B2C ieteikumu e-pasta sagataves var uzticēties, izmantojot ieteikumu mārketinga stratēģiju, kas piesaista klientu uzmanību un var veicināt uzņēmējdarbības attīstību.

Izmantojiet mūsu pievilcīgās RSVP e-pasta sagataves gan tiešsaistes, gan bezsaistes pasākumiem . Iepazīstieties ar mūsu vienkāršo pamācību.

RSVP e-pasta sagataves

Rakstā apskatīti dažādi veidi, kā komunicēt ar klientiem, izmantojot e-pasta sagataves un kā tās var veicināt pārdošanas darījumus un uzlabot klientu pieredzi. Tiek uzsvērta aktīvo e-pasta abonentu bāzes uzturēšanas svarība. LiveAgent piedāvā klientu piesaistes programmatūru, ko var izmanto digitālajā mārketingā. Rakstā arī sniegti padomi, lai personalizētu e-pasta sarakstu un palielinātu lojalitāti.

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

Start Free Trial x