Kopsavilkumus e-pastu sagataves palīdz uzņēmumiem regulāri sniegt jaunumus un atjauninājumus vērtīgā, viegli lasāmā formātā. Šie ziņojumi atkarībā no nozares var tikt sūtīti dienā, nedēļā vai mēnesī.
Uzņēmumi var veidot savu zīmola atpazīstamību un palielināt klientu uzticēšanos, ar e-pasta palīdzību regulāri daloties ar vērtīgu un viegli lasāmu vai saprotamu saturu. Šajos informācijas fragmentos ir pēdējo jaunumu vai svarīgu atjauninājumu kopsavilkumi saskaņā ar noteiktu grafiku, un tie ir pazīstami kā kopsavilkumu e-pasti.
Konkrētais satura veids, kas iekļauts šajos ziņojumos, ir atkarīgs no konkrētās nozares, kurā ir uzņēmums, un šo kopsavilkumu biežums var būt diena, nedēļa vai mēnesis, atkarībā no tā, ar cik daudz informāciju ir jādalās.
Jūs, bez šaubām, zinat kopsavilkumu e-pastus, jo daudzi veiksmīgi uzņēmumi tos izmanto ļoti efektīvi, tomēr tā var būt terminoloģija, ar kuru jūs neesat pazīstami.
Parastie informatīvie ziņojumi kalpo vairākiem mērķiem atkarībā no biznesa sektora un to nosūtīšanas biežuma. Daži no labākajiem iemesliem kopsavilkumu e-pasta nosūtīšanai ir šādi:
Kopsavilkumu e-pasts bieži satur lielus informācijas apjomus, kas apkopoti viegli lasāmā formā. Dabiski, ka tas bieži ietver grafiskus elementus – galu galā attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Kā vajadzētu noformēt šāda veida e-pastu?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Free templates and a free 30-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves
Teksts runā par digitālā mārketinga stratēģijām, kas ietver personalizētus e-pastus, klientu apmierinātības aptaujas un klientu apkalpošanu. Tiek piedāvātas dažādas iekļaušanas e-pasta sagataves, lai piesaistītu jaunus klientus un uzlabotu savu produktu pielāgošanu klientu vēlmēm. Turklāt, tekstā ir minēts, ka klientu noturēšana ir lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Teksts sniedz informāciju par atkārtotu iesaistīšanos e-pasta kampaņās un to nozīmi. Tiek uzsvērta arī esošo klientu nozīme uzņēmuma ienākumu palielināšanā.
Pirmspārdošanas e-pasta sagataves
Tekstā apskatīti dažādi mārketinga stratēģiju veidi, tostarp aptaujas, produktu pārdošanas un kupona e-pastu sagataves. Ieteicams piedāvāt palīdzību un atlaides, lai iegūtu atsauksmes no klientiem un veicinātu pārdošanu. Klientu vērtības piedāvājumi var būt izdevīgi uzņēmumam, bet tikai neliela daļa saprot un apzinās to. E-pasti var būt efektīva komunikācijas forma ar lojalitātes programmu dalībniekiem, lai palielinātu pirkumu biežumu un summu, ko tērē klienti. Svarīgi ir piedāvāt jaudīgas sagataves ar atbilstošu informāciju un radošu dizainu, lai veidotu attiecības ar klientiem un veicinātu veikumu digitālajā mārketingā.
Gadījuma izpētes e-pasta sagataves
Case studies are a key element of content strategy for many marketers. They provide social proof that your business can help potential customers solve their problems. Case studies should be written in the third person from an independent reporter's perspective and should include facts and figures that demonstrate the quality of your products or services. They are best suited for the evaluation stage of the buying process, when potential customers are already familiar with your offerings. Unlike other content used in this stage, case studies are focused on demonstrating the best of what your brand has to offer and how it has already helped customers achieve their goals or overcome obstacles. Avoid overselling and instead focus on how you can solve specific problems, bolstering your story with factual quotes from previous clients.
Rakstā apskatīti dažādi veidi, kā komunicēt ar klientiem, izmantojot e-pasta sagataves un kā tās var veicināt pārdošanas darījumus un uzlabot klientu pieredzi. Tiek uzsvērta aktīvo e-pasta abonentu bāzes uzturēšanas svarība. LiveAgent piedāvā klientu piesaistes programmatūru, ko var izmanto digitālajā mārketingā. Rakstā arī sniegti padomi, lai personalizētu e-pasta sarakstu un palielinātu lojalitāti.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.