Kopsavilkumus e-pastu sagataves palīdz uzņēmumiem regulāri sniegt jaunumus un atjauninājumus vērtīgā, viegli lasāmā formātā. Šie ziņojumi atkarībā no nozares var tikt sūtīti dienā, nedēļā vai mēnesī.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Uzņēmumi var veidot savu zīmola atpazīstamību un palielināt klientu uzticēšanos, ar e-pasta palīdzību regulāri daloties ar vērtīgu un viegli lasāmu vai saprotamu saturu. Šajos informācijas fragmentos ir pēdējo jaunumu vai svarīgu atjauninājumu kopsavilkumi saskaņā ar noteiktu grafiku, un tie ir pazīstami kā kopsavilkumu e-pasti.
Konkrētais satura veids, kas iekļauts šajos ziņojumos, ir atkarīgs no konkrētās nozares, kurā ir uzņēmums, un šo kopsavilkumu biežums var būt diena, nedēļa vai mēnesis, atkarībā no tā, ar cik daudz informāciju ir jādalās.
Jūs, bez šaubām, zinat kopsavilkumu e-pastus, jo daudzi veiksmīgi uzņēmumi tos izmanto ļoti efektīvi, tomēr tā var būt terminoloģija, ar kuru jūs neesat pazīstami.
Parastie informatīvie ziņojumi kalpo vairākiem mērķiem atkarībā no biznesa sektora un to nosūtīšanas biežuma. Daži no labākajiem iemesliem kopsavilkumu e-pasta nosūtīšanai ir šādi:
Kopsavilkumu e-pasts bieži satur lielus informācijas apjomus, kas apkopoti viegli lasāmā formā. Dabiski, ka tas bieži ietver grafiskus elementus – galu galā attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Kā vajadzētu noformēt šāda veida e-pastu?
It’s time for your regular roundup from [company]. Here is the month in numbers:
Statistic 1
Statistic 2
Statistic 3…
Below you can see the changes in some important metrics:
[Graphic of company data]
Look out for another update landing in your inbox next month.
Best,
[Name], [position] at [company]
Have you heard everything that’s been going on at [company name] recently? Maybe you missed the news about [announcement].
We’ve also made some updates to our [product/service], which, as a current user, we’re sure that you’ll be interested in:
New feature
Update
Fix…
What’s more, we’re already well underway on our plans for the next [week/month], including:
Plan 1
Plan 2
Plan 3…
As usual, we’ll update you again next [week/month], when those changes will hopefully have been implemented.
Regards,
The [company] team
Do you know how you got on [today/this week/this month]? Well, there’s no need to guess, as we’ve got all the important numbers for you right here.
Here is your [day/week/month] in numbers:
[Visualization of personal stats]
For full details of your [daily/weekly/monthly] roundup, you can read the report that we’ve generated for you here: [link]
We’ll be in touch again [tomorrow/next week/ next month].
[Name] at [company]
Think that you’ve been performing well [today/this week/this month]? No doubt that you have! But here’s how you got on compared to others:
[Graphical comparison]
As you can see above, you were in the top [X]% of all [product/service] users for [achievement] over the course of the [day/previous week/previous month]. Congrats!
Can you do even better [tomorrow/next week/ next month]? We’ll be sure to let you know!
The [company] team
Standarta parasto e-pastu biežums ir diena, nedēļa vai mēnesis, atkarībā no tā, cik daudz informācijas adresātam ir jāatjaunina. Tas būs atkarīgs arī no nozares, kurā atrodaties. Kopsavilkumu e-pasta sūtīšanu biežāk nekā katru dienu var uzskatīt par surogātpastu pat tad, ja ir daudz kas ar ko dalīties, bet savukārt retāk nekā reizi mēnesī var nozīmēt, ka par to tiek piemirsts.
Kopsavilkumu e-pastiem jābūt ļoti pielāgotiem konkrētajam adresātam, sākot ar tā vārdu un sekojot līdzi personiskajai informācijai un statistikai, ja tāda ir. Šāda veida komunikācijas ideja ir sniegt vērtību viegli lasāmā formātā, kas palīdzēs patērētājam veidot attiecības un uzticēšanos. Tas ir process, ko lielā mērā stiprina jūsu ziņu personalizēšana, un tas liek adresātiem justies vērtīgākiem.
Lai gan konsekvence ir laba, ir arī ieteicams laiku pa laikam atsvaidzināt savu komunikāciju. Ja saglabājat vienu un to pašu izkārtojumu un dalieties ar vienu un to pašu statistiku, tas lasītājam ļauj ātrāk noskaidrot izmantojamo informāciju un vieglāk veikt atjauninājumu salīdzināšanu. Tomēr jūs nevēlaties, lai ziņas būtu pārāk atkārtojošas un novecojušas, tāpēc ir svarīgi laiku pa laikam kaut ko atsvaidzināt.
Free templates and a free 14-day trial?
That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.
Tiešsaistes klientu apkalpošana
LiveAgent ir pārliecinoša, daudzvalodu atbalstoša un pielāgojama tiešsaistes čata programmatūra, kas nodrošina efektīvu klientu komunikāciju.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem