Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Kopsavilkumu e-pastu sagataves

Kopsavilkumu e-pastu sagataves

Uzņēmumi var veidot savu zīmola atpazīstamību un palielināt klientu uzticēšanos, ar e-pasta palīdzību regulāri daloties ar vērtīgu un viegli lasāmu vai saprotamu saturu. Šajos informācijas fragmentos ir pēdējo jaunumu vai svarīgu atjauninājumu kopsavilkumi saskaņā ar noteiktu grafiku, un tie ir pazīstami kā kopsavilkumu e-pasti.

Konkrētais satura veids, kas iekļauts šajos ziņojumos, ir atkarīgs no konkrētās nozares, kurā ir uzņēmums, un šo kopsavilkumu biežums var būt diena, nedēļa vai mēnesis, atkarībā no tā, ar cik daudz informāciju ir jādalās.

Jūs, bez šaubām, zinat kopsavilkumu e-pastus, jo daudzi veiksmīgi uzņēmumi tos izmanto ļoti efektīvi, tomēr tā var būt terminoloģija, ar kuru jūs neesat pazīstami.

Kāpēc sūtīt kopsavilkumu e-pastus?

Parastie informatīvie ziņojumi kalpo vairākiem mērķiem atkarībā no biznesa sektora un to nosūtīšanas biežuma. Daži no labākajiem iemesliem kopsavilkumu e-pasta nosūtīšanai ir šādi:

  • Veidot attiecības un lojalitāti ar klientiem un abonentiem (noturot tos parastā kontaktu ciklā)
  • Izrādīt cieņu un parādīt, ka jums rūp jūsu lietotāju laiks (jo svarīgu informāciju jūs lasītājam īpaši apkopojat)
  • Palielināt datplūsmu uz savu tīmekļa vietni, nodrošinot informācijas fragmentus un saistot tos ar detalizētāku informāciju jūsu lapā.
  • Nodot izpratni.
  • Veicināt pārdošanu.
  • Būt pilnībā pielāgojama, lai ietvertu personisku informāciju par klienta iepriekšējo mijiedarbību ar jūsu uzņēmumu un tā produktiem vai pakalpojumiem.

Kā izveidot kopsavilkumu e-pastu

Kopsavilkumu e-pasts bieži satur lielus informācijas apjomus, kas apkopoti viegli lasāmā formā. Dabiski, ka tas bieži ietver grafiskus elementus – galu galā attēls ir tūkstoš vārdu vērts. Kā vajadzētu noformēt šāda veida e-pastu?

  • Līdzsvarojiet teksta un vizuālo elementu apjomu, pievienojot saturu, kurā ir atbilstoši grafiskie elementi.
  • Izveidojiet saskanīgu izkārtojumu, izmantojot krāsu, izmēru, novietojumu un izlīdzinājumu utt., lai padarītu saturu vienkārši uztveramu.
  • Iekļaujiet pietiekami daudz atstarpes (kam ne vienmēr jābūt tieši baltām), nodrošinot “gaisu” starp svarīgiem e-pasta elementiem, t.i., saturu, attēliem, aicinājumiem uz rīcību un saitēm.
Grammarly kopsavilkumu e-pasts
Kopsavilkumu e-pasts no Grammarly

Kopsavilkuma e-pasta tematu rindiņas

  • [Uzņēmuma nosaukums] Jaunumi par [Mēnesis] [Gads]
  • Viss, ko, iespējams, esat palaidis garām [šodien/šonedēļ/šomēnes]
  • Esam bijuši aizņemti, veicot izmaiņas…
  • [Uzņēmums] pēdējo atjauninājumu kopsavilkums
  • Jūsu [dienas/nedēļas/mēneša] [aktivitātes] kopsavilkums
  • Lūk, kā ir gājis [šodien/šonedēļ/šomēnes]
  • Apsveicu! Jūs bijāt [X]% no [aktivitātes] par [šodienu/šo nedēļu/šo mēnesi]
  • Vēlaties uzzināt, kā klājas citiem?

Kopsavilkumu e-pasta sagataves

Kopsavilkumu e-pasta sagatave 1 – uzņēmuma panākumi

Kopsavilkumu e-pasta sagatave 2 – uzņēmuma jaunumi

Kopsavilkumu e-pasta sagatave 3 – aktivitāšu apkopojums

Kopsavilkumu e-pasta sagatave 4 – salīdzinājums ar citiem

Kopsavilkumu e-pasti — Biežāk uzdotie jautājumi

Cik bieži būtu jāsūta kopsavilkuma e-pasts?

Standarta parasto e-pastu biežums ir diena, nedēļa vai mēnesis, atkarībā no tā, cik daudz informācijas adresātam ir jāatjaunina. Tas būs atkarīgs arī no nozares, kurā atrodaties. Kopsavilkumu e-pasta sūtīšanu biežāk nekā katru dienu var uzskatīt par surogātpastu pat tad, ja ir daudz kas ar ko dalīties, bet savukārt retāk nekā reizi mēnesī var nozīmēt, ka par to tiek piemirsts.

Vai kopsavilkumu e-pastam būtu jābūt personalizētam?

Kopsavilkumu e-pastiem jābūt ļoti pielāgotiem konkrētajam adresātam, sākot ar tā vārdu un sekojot līdzi personiskajai informācijai un statistikai, ja tāda ir. Šāda veida komunikācijas ideja ir sniegt vērtību viegli lasāmā formātā, kas palīdzēs patērētājam veidot attiecības un uzticēšanos. Tas ir process, ko lielā mērā stiprina jūsu ziņu personalizēšana, un tas liek adresātiem justies vērtīgākiem.

Vai ir ieteicams uzturēt vienu un to pašu noformējumu kopsavilkuma e-pastiem?

Lai gan konsekvence ir laba, ir arī ieteicams laiku pa laikam atsvaidzināt savu komunikāciju. Ja saglabājat vienu un to pašu izkārtojumu un dalieties ar vienu un to pašu statistiku, tas lasītājam ļauj ātrāk noskaidrot izmantojamo informāciju un vieglāk veikt atjauninājumu salīdzināšanu. Tomēr jūs nevēlaties, lai ziņas būtu pārāk atkārtojošas un novecojušas, tāpēc ir svarīgi laiku pa laikam kaut ko atsvaidzināt.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Cik bieži būtu jāsūta kopsavilkumu e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Standarta parasto e-pasta ziņojumu biežums ir diena, nedēļa vai mēnesis, atkarībā no tā, cik daudz informācijas vēlaties dalīties. Tas būs atkarīgs arī no nozares, kurā atrodaties. Kopsavilkumu e-pastu sūtīšanu biežāk nekā katru dienu var uzskatīt par surogātpastu pat tad, ja ir daudz ar ko dalīties, bet retāk nekā reizi mēnesī var nozīmēt, ka par to tiek piemirsts.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai kopsavilkumu e-pastiem būtu jābūt personalizētiem?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Kopsavilkumu e-pastiem jābūt ļoti pielāgotiem konkrētajam adresātam, sākot ar tā vārdu un ietverot personisko informāciju un statistiku, ja tāda ir.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Vai ir ieteicams uzturēt vienu un to pašu kopsavilkumu e-pasta noformējumu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai gan konsekvence ir laba, ir ieteicams laiku pa laikam arī atsvaidzināt savu komunikāciju. Ja saglabājat vienu un to pašu izkārtojumu un koplietojat vienu un to pašu statistiku, lasītājam ir iespēja ātrāk noskaidrot informāciju, kas tiek izmantota, saņemot e-pastus. Tomēr jūs arī nevēlaties, lai ziņojumi būtu pārāk vienmuļi un novecojuši, tāpēc ir svarīgi laiku pa laikam kaut ko atsvaidzināt.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju