• Šabloni
  • Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves

Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves

Klientu noturēšanas līmeņa uzturēšana ir ievērojami lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Turklāt ar jau iegūtajiem klientiem ir lielāka iespēja sadarboties atkal un atkal. Patiesībā Forrester uzskata, ka jaunu klientu iegūšana izmaksā piecas reizes vairāk nekā esošo klientu (avots) saglabāšana. Tomēr uzņēmumi bieži iegulda daudz vairāk jaunu klientu piesaistīšanā, nekā uztur pašreizējo klientu interesi un iesaisti zīmola produktos.

Šī pieeja ir kļūda, kas var izmaksāt jūsu uzņēmumam neiedomājamas naudas summas. Harvard Business Review ziņo, ka 65% uzņēmumu ienākumi nāk no esošajiem klientiem (avots). Forrester pētījumā arī teikts, ka klientu neapmierinātības dēļ uzņēmumi zaudē $1,6 triljonus gadā.

Lai nodrošinātu, ka esošie klienti vai abonenti ir iesaistīti mijiedarbībā ar jūsu uzņēmumu, varat sākt atkārtotas iesaistes kampaņu un nosūtīt tiem atkārtotas iesaistīšanās e-pastus.

Kas ir atkārtotas iesaistes e-pasts? Kāpēc tas ir svarīgs?

E-pasta atkārtotas iesaistes kampaņa ir e-pasta kampaņa, kuras mērķauditorija ir neaktīvi klienti vai abonenti. Tās mērķis ir atgādināt viņiem par priekšrocībām, ko sniedz jūsu produkti un pakalpojumi.

Tā ir specializēta kampaņa, kuras mērķis ir atgādināt klientiem par jūsu zīmolu un motivēt viņus maksāt par jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Šāda veida saziņa var arī mēģināt atjaunot saikni ar e-pasta abonentiem, kuru iesaiste ir zema vai nepastāv. Galu galā katrs abonents varētu kļūt par jūsu klientu, vai ne?

Atkārtotās iesaistes e-pasta kampaņās ir jāatlasa tikai neaktīvo kontaktpersonu mērķauditorija. Tāpēc pirmajai darbībai ir jābūt neaktīvo kontaktpersonu identificēšanai datu bāzē. Jums arī jāizlemj, cik ilgi kontaktpersonai būtu jābūt bijušai neaktīvai, lai to varētu iekļaut atkārtotas iesaistes kampaņā. Kontaktpersonas, kuras identificējat kā neaktīvas, tiks ievietotas sarakstā, uz kuru nosūtīsit atkārtotas iesaistes e-pastu.

Sūtīt atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves no LiveAgent
Sūtīt e-pastus tieši no LiveAgent informācijas paneļa

Ir vairāku veidu ziņas, kuras varat iekļaut e-pastos, lai atkārtoti aktivizētu neaktīvās kontaktpersonas vai iepriekšējos klientus:

  • Lūgums kontaktpersonām atjaunināt savas saziņas priekšrokas.
  • Jūsu abonentu iespējamo problēmu risināšana.
  • Speciālo piedāvājumu, atlaižu vai bezmaksas preču prezentācija.
  • Ieteikums atkārtoti aktivizēt abonementu vai atcelt abonementu.

Sāciet sistemātiski sūtīt e-pastus, pēc tam turpiniet pārraudzīt atvēršanas līmeni, atlēcienu līmeni un klikšķu skaitu. Nepārtraukti analizējiet rezultātus, lai varētu noteikt, kurām kontaktpersonu grupām jāpievērš vairāk uzmanības.

5 atkārtotas iesaistes e-pasta sagatvju idejas

Atkārtotas iesaistes e-pasta sagatave Nr.1


Is this the end?

We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.

Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.

Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.

(CTA)

Atkārtotas iesaistes e-pasta sagatave Nr.2


We haven’t heard from you lately, but we’d love to!

Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.

[Use your discount code now]

Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.

Respectfully,
[company]

Jūsu abonentu iespējamo problēmu risināšanas e-pasta sagatave


[Name],
We’re sorry. When you subscribed to our newsletter, you probably expected to be sent relevant content on [company] and topics related to [name of industry.]

We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.

Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].

We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.

We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.

We hope that by doing this we’ll win you back! <3

Always yours,
[company] marketing team

Atkārtotas iesaistes uzdodot vienkāršu jautājumu e-pasta sagatave


Hi [name]

We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?

We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below

You can also contact customer support 24/7.

[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]

Best,
[name of the sender, company]

Atkārtotas iesaistes e-pasta sagatave “Paturiet mani sarakstā”


We haven’t heard from you in a while and it looks like you haven’t opened any emails from [company] in quite some time.

We’re not sure what to think about this.

We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].

If you’d like to remain a subscriber, click the link below.

[CTA] Keep me on the list

You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.

Talk to you soon, hopefully!

Yours,
[company] team

13 atkārtotas iesaistes e-pasta sagatavju tematu rindiņu piemēri

  • Vēlaties joprojām saņemt mūsu jaunumu biļetenu?
  • Vai tās ir ardievas?
  • Mēs zinām, ka esam visu sabojājuši, bet mēs to varam to vērst par labu!
  • Sveiki [abonenta vārds]! Vai tie esam mēs vai tas esiet Jūs?
  • [vārds], esiet godīgs pret mums … Mēs nevaram ilgāk gaidīt
  • Vai Jūs ilgojaties pēc mums? Sazinamies no jauna!
  • Mums jāparunā
  • Ir pagājušas [dienu skaits] dienas, kopš mēs pēdējo reizi runājām.
  • Ir pagājis kāds laiciņš. Mēs skaitījām stundas un dienas
  • [atlaides procenti] no nākamā pirkuma
  • Jūs mums pietrūkstat, [vārds]
  • Mēs šķiramies, vai kā?
  • Vai Jūs joprojām gribat no mums ko dzirdēt?

Atkārtotas iesaistes e-pasti – Biežāk uzdotie jautājumi

Kad būtu jāsūta atkārtotas iesaistes e-pasts?

Risinājuma laiks

Pēc 30–60 abonenta neaktivitātes dienām ir jānosūta atkārtotas iesaistes e-pasta kampaņa, kurā ir 3+ e-pasti. Taču tas viss ir atkarīgs arī no tā, cik bieži jūs parasti sūtāt savas e-pasta ziņas. Ja sūtāt tikai ikmēneša biļetenus, pagaidiet mazliet ilgāk, piemēram, 90 dienas.

Cik daudz atkārtotas iesaistes e-pastu būtu jānosūta pirms kontaktpersonu izņemšanas no abonentu sarakstiem?

Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves

Kā jau minēts iepriekš, jums jānosūta vismaz trīs atkārtotas iesaistes e-pasti. Tomēr turpiniet analizēt katras ziņas rezultātus. Ja pēc otrās ziņas daudzi adresāti anulē abonementu, apsveriet iespēju pārtraukt 3. e-pasta nosūtīšanu.

Cik ilgi būtu jāpagaida līdz otrā atkārtotas iesaistes e-pasta nosūtīšanas?

Atbilde

Lai neaktīviem abonentiem nosūtītu vēl vienu atkārtotas iesaistes e-pastu, būtu jānogaida vismaz 48 vai 72 stundas.

Ready to put our re-engagement templates to use?

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kad būtu jāsūta atkārtotas iesaistes e-pasts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pēc 30–60 abonenta neaktivitātes dienām būtu jānosūta atkārtotas iesaistes e-pasta kampaņa, kurā ir 3+ e-pasti.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik daudz atkārtotas iesaistes e-pastu būtu jānosūta pirms kontaktpersonas izņemšanas no adresātu saraksta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jums būtu jānosūta vismaz trīs atkārtotas iesaistes e-pasti. Tomēr turpiniet analizēt katra ziņojuma rezultātus. Ja pēc otrā ziņojuma daudzi adresāti anulē abonementu, apsveriet iespēju pārtraukt 3. e-pasta nosūtīšanu..” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Cik ilgi jāgaida līdz otrā atkārtotas iesaistes e-pasta nosūtīšanai?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Lai neaktīviem abonentiem nosūtītu nākošo atkārtotas iesaistes e-pastu, būtu jānogaida vismaz 48 vai 72 stundas.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju