Atkārtotas iesaistes e-pasta sagataves - ieteikumi un piemēri, kā uzturēt un attīstīt savu klientu loku, izmantojot efektīvas e-pasta kampaņas.
Reģistrējoties, es apstiprinu Noteikumi un Privātuma Politika.
Klientu noturēšanas līmeņa uzturēšana ir ievērojami lētāka nekā jaunu klientu piesaiste. Turklāt ar jau iegūtajiem klientiem ir lielāka iespēja sadarboties atkal un atkal. Patiesībā Forrester uzskata, ka jaunu klientu iegūšana izmaksā piecas reizes vairāk nekā esošo klientu (avots) saglabāšana. Tomēr uzņēmumi bieži iegulda daudz vairāk jaunu klientu piesaistīšanā, nekā uztur pašreizējo klientu interesi un iesaisti zīmola produktos.
Šī pieeja ir kļūda, kas var izmaksāt jūsu uzņēmumam neiedomājamas naudas summas. Harvard Business Review ziņo, ka 65% uzņēmumu ienākumi nāk no esošajiem klientiem (avots). Forrester pētījumā arī teikts, ka klientu neapmierinātības dēļ uzņēmumi zaudē $1,6 triljonus gadā.
Lai nodrošinātu, ka esošie klienti vai abonenti ir iesaistīti mijiedarbībā ar jūsu uzņēmumu, varat sākt atkārtotas iesaistes kampaņu un nosūtīt tiem atkārtotas iesaistīšanās e-pastus.
E-pasta atkārtotas iesaistes kampaņa ir e-pasta kampaņa, kuras mērķauditorija ir neaktīvi klienti vai abonenti. Tās mērķis ir atgādināt viņiem par priekšrocībām, ko sniedz jūsu produkti un pakalpojumi.
Tā ir specializēta kampaņa, kuras mērķis ir atgādināt klientiem par jūsu zīmolu un motivēt viņus maksāt par jūsu produktiem vai pakalpojumiem. Šāda veida saziņa var arī mēģināt atjaunot saikni ar e-pasta abonentiem, kuru iesaiste ir zema vai nepastāv. Galu galā katrs abonents varētu kļūt par jūsu klientu, vai ne?
Atkārtotās iesaistes e-pasta kampaņās ir jāatlasa tikai neaktīvo kontaktpersonu mērķauditorija. Tāpēc pirmajai darbībai ir jābūt neaktīvo kontaktpersonu identificēšanai datu bāzē. Jums arī jāizlemj, cik ilgi kontaktpersonai būtu jābūt bijušai neaktīvai, lai to varētu iekļaut atkārtotas iesaistes kampaņā. Kontaktpersonas, kuras identificējat kā neaktīvas, tiks ievietotas sarakstā, uz kuru nosūtīsit atkārtotas iesaistes e-pastu.
Ir vairāku veidu ziņas, kuras varat iekļaut e-pastos, lai atkārtoti aktivizētu neaktīvās kontaktpersonas vai iepriekšējos klientus:
Sāciet sistemātiski sūtīt e-pastus, pēc tam turpiniet pārraudzīt atvēršanas līmeni, atlēcienu līmeni un klikšķu skaitu. Nepārtraukti analizējiet rezultātus, lai varētu noteikt, kurām kontaktpersonu grupām jāpievērš vairāk uzmanības.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Pēc 30–60 abonenta neaktivitātes dienām ir jānosūta atkārtotas iesaistes e-pasta kampaņa, kurā ir 3+ e-pasti. Taču tas viss ir atkarīgs arī no tā, cik bieži jūs parasti sūtāt savas e-pasta ziņas. Ja sūtāt tikai ikmēneša biļetenus, pagaidiet mazliet ilgāk, piemēram, 90 dienas.
Kā jau minēts iepriekš, jums jānosūta vismaz trīs atkārtotas iesaistes e-pasti. Tomēr turpiniet analizēt katras ziņas rezultātus. Ja pēc otrās ziņas daudzi adresāti anulē abonementu, apsveriet iespēju pārtraukt 3. e-pasta nosūtīšanu.
Lai neaktīviem abonentiem nosūtītu vēl vienu atkārtotas iesaistes e-pastu, būtu jānogaida vismaz 48 vai 72 stundas.
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Ienākošo zvanu centra programmatūra
LiveAgent piedāvā klientu apkalpošanas programmatūru un apmācību kursu. Rīko demonstrāciju, lai iegūtu informāciju par LiveAgent palīdzību uzņēmumam.
Racionalizējiet izejošo saziņu ar klientiem
Ar LiveAgent zvanu centra programmatūru klientu saziņa tiek uzlabota, attiecības tiek optimizētas, un ir vairāk pārdošanas iespēju. Pētījums liecina, ka klienti ir atvērti proaktīvai saziņai no uzņēmumiem.
Esiet sveicināti mūsu partnerības programmā!
"Palieliniet apmierinātību un pārdošanas apjomus ar LiveAgent, viegli lietojamu klientu apkalpošanas programmatūru ar daudzām integrācijām un multivalodu atbalstu."
Meklējat alternatīvu Customerly?
LiveAgent palielina klientu apmierinātību un uzlabo konversijas likmes, samazinot aģentu darba laiku un piedāvājot vairāk funkciju. Nav jāmaksā vairāk par pasūtīto funkcionalitāti.
Mēs augstu vērtējam vērtējam jūsu neseno reģistrēšanos LiveAgent.
Tūlīt pēc konta izveides uz jūsu e-pasta adresi tiks nosūtīta ziņa, kurā ir iekļauta pieteikšanās informācija.
Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.
Esam pieejami uz vairākiem datumiem