Bezmaksas Izmēģinājums
  • Šabloni
  • Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Sadarbības pārtraukšana SaaS biznesos ir neizbēgama. Pat vislojālakie, ilglaicīgi klienti, dažkārt mēdz pēkšņi atcelt savus abonementus. Iespējams jūsu klienti nesasniedza vēlamos rezultātus, tādēļ, ka neapzinās jūsu produkta pilno potenciālu. Iespējams, ka jūsu klienti ir atraduši labāku risināju(lētāku produktu ar vairāk funkcijām), vai vienkārši tiem vairāk nav vajadzības pēc jūsu produkta vai pakalpojuma. Jebkurā gadījumā, ne vienmēr sadarbības pārtraukšana nenozīmē jūsu sadarbības beigas ar klientu.

Veids kā jūs menedžējiet sadarbības beigas ar klientiem ir liela nozīme, kas sākas jau ar sadarbības pārtraukšanas e-pastiem(e-pasts,ko automātiski saņem jūsu klients, kad atceļ savu abonomentu). Kas strādā gluži kā e-pasts klientu atguvei, sadarbības pārtraukšanas e-pasti spēlē lielu lomu klientu saglabāšanai. Vienmēr pastāv iespēja atgūt jau aizgājušos klientus. Šis ir viens no iemesliem, kādēļ sadarbības pārtraukšanas e-pastiem vajadzētu kautkam vairāk kā “paldies par sadarbību”- tiem vajadzētu atstāt pozitīvu iespaidu un reducēt saspringumu. Zemāk jūs atradīsiet pāris ieteikumus, lai izveidotu sadarbības pārtraukšanas e-pastus, iekļaujot iepriekš izveidotus e-pasta veidnes , ko jūs varat pārveidot un lietot pēc jūsu vajadzībām.

Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Labākie veidi, kā izveidot sadarbības pārtraukšanas e-pastu

Ziņai jābūt ir īsai un laipnai

Ir pierādīts, ka sadarbības partraukšanas e-pasti strādā labāk, ja tie ir īsi un kodolīgi. Ir tikai četri svarīgi punkti, kas jums būtu jāiekļauj jūsu e-pastos:

  • Pateicība jūsu klientiem par viņu biznesa sadarbību ar jums.
  • Apstiprinājums, ka jūsu sadarbība tiek pārtraukta.
  • Lūgt klientu atsauksmes, lai noskaidrotu iemeslu, kādēļ sadarbība tiek pārtraukta.
  • Pārliecināt klientus, ka tie vienmēr var atgriezties, ja tie vēlas.
Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Aicināt klientus paskaidrot, kādēļ tie vēlās pārtraukt sadarbību.

Saprast, kādēļ jūsu klienti atceļ sadarbību vai, kas  tiem nepatika var būt sāpīgi, bet tas teju vienmēr ir vērtīgi. Saprotot iemeslu, kādēļ klienti pārtrauc sadarbības vienmēr sniedz iespēju uzlabot klientu atsauksmes, uzlabot piedāvājumu un mazināt atteikumu reitingus.

Izmantojiet empātisku sarunvalodu, lai parādītu, ka jums rūp

Sadarbības pārtraukšanas e-pastiem vajadzētu būt kodolīgiem, taču tas nenozīmē, ka tiem vajadzētu būt pārāk formāliem un aukstiem. Uzsveriet, ka jums nav rūgtuma, iekļaujot tekstus kā “Mēs vēlamies, lai jūs uzturaties ilgāk pie mums, bet saprotam, ka dažreiz nākas atteikt sadarbību” šādas frāzes jūsu klientiem šķitīs personīgas un humānas pat ja tas ir tikai automātisks e-pasts.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Sadarbības pārtraukšanas epastu temati

  • Mums žēl, ka jūs aizejat
  • Jūs mums pietrūksiet!
  • Pirms aizejiet … (Jūs mums jau pietrūkstat!)
  • Jūsu abonements ir beidzies. Izmēģiniet premium kontu!
  • Jūsu [Product] abonoments ir atcelts
  • Jūsu bezmaksas [Product] konta atcelšna. Sasniedziet labākus rezultātus ar premium kontu.
  • Premium [Brand] konta atcelšana
  • Apstipriniet jūsu abonemnta atcelšanu
  • Jūsu abonementa atcelšana, [Name]
  • Jūsu[Product] konts būs neaktīvs 30 dienu laikā
Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Sadarbības pārtraukšanas e-pastu veidnes

Parasts sadarbības pārtraukšanas e-pasts

Hi [Name],

Thanks for being part of the [Brand] community. As requested, your subscription has been successfully canceled, and your card will no longer be charged.

We’d love to hear about your experience and how you think we can improve [Product/ Service] for other members (and you, if you decide to come back!)

Take the Survey

Just a heads up – you’ll still have access to [your account/ data/ message history/ free features], etc. If you decide you’d like to continue [using Product/ Service], you can resume your membership at any time.

We hope to see you around!
[YOUR SIGNATURE]

Parasts, neautomizēts sadarbības pārtraukšanas e-pasts.

Hey [Name],

I noticed you canceled your [Product/ Service] account. No worries!

Did you expect something different, or was it missing something you needed? Your feedback helps us improve [Product/ Service], so it would be great to hear from you.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

SaaS abonementu pārtraukšanas aptauja # 1. piemērs

Hello [Name],

We successfully canceled your subscription for [Product/ Service].

We’re sorry to see you go! To help us improve our [product/ service], we would appreciate it if you took a moment to fill out this quick survey.

What was the reason for the cancelation? (Select up to 3 reasons):

It was not effective, and I didn’t achieve the results I wanted
It doesn’t integrate with our other tools or systems
It lacks key features or functionality
It was difficult to use
It’s too expensive
Customer support was unsatisfactory
This was a test account
My organization closed
Other

If you don’t mind sharing, which [tool/ platform/ software] will you use now?

What can we do to improve?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

SaaS abonementu pārtraukšanas aptauja # 2. piemērs

Hi [Name],

We’re sorry you had to cancel your [Product/ Service] subscription. Can we ask why you’re leaving? Your answer will help us make [Product/ Service] better for everyone.

Technical issues
Missing key features I need
Not sure how to use the tool
Too expensive
Switching to another product
Shutting down the company
Other (please explain below)

Appreciate your help and honest feedback!
[YOUR SIGNATURE]

SaaS abonementu pārtraukšanas aptaujas nākošā daļa

Hi [Name],

You’ve recently canceled your [Product/ Service] account and mentioned it was because of technical issues.

We’re really sorry about that. We do our best to make sure our service is accessible and reliable, but sometimes things fall through the cracks.

If you wouldn’t mind letting us know, we’d love to hear more about what technical issues you had so we can get to the bottom of it and make sure it doesn’t happen again.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

Premium konta atcelšana

Hey [Name],

Your [Product] Premium subscription has been canceled and will end on [date]. Until then, you will still have access to your Premium features.

When your subscription expires, you will still be able to [use free features]. You can come back and enjoy [Product] Premium anytime by re-subscribing. We’ll always be here if you need any help.

Thanks for being a customer,
[YOUR SIGNATURE]

Abonementu atcelšanas apstiprinājums

Hi [Name],

Thank you for being a part of the [Membership name]. As you requested, we’ve canceled your membership effective [date].

We’d love to have you back, but we completely understand that this may not be the best option for you right now. If you ever change your mind, made this request in error, you can restart your membership anytime to enjoy [key membership benefits].

Restart Membership

If there’s anything we can do to help, please let us know. Visit our Help Center for more info or reach out to our support team.

Best of luck!
[YOUR SIGNATURE]

Konta deaktivizācijas e-pasts

Hi [Name],

It looks like you haven’t signed in to your account for a while. [Product/ Service] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity. Your account will be deactivated in [number] days.

Thank you for trying [Product/ Service]. We’d love you to stick around, but we completely understand that [Product/ Service] isn’t for everyone.

Let us know if you have any questions or need help keeping your account.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Abonoments atcelts neapmaksāta rēķina dēļ

Hi [Name],

Something went wrong, and we were unable to process the charges on your credit card ending in [last four digits]. Unfortunately, we had to cancel your [Product/ Service] subscription.

But don’t worry, we understand that sometimes these things happen. You can always reactivate your [Product/ Service] subscription at any time.

Reactivate [Product/ Service] Account

If you have any questions or issues, don’t hesitate to reach out, we’re just an email away.

Hope to see you back soon.
[YOUR SIGNATURE]

Visbiežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc sūtīt abonementu atcelšanas e-pastus?

Tas kā jūsu bizness atbild klientiem, kas atceļ savus abonementus, premium kontus, vai sadarbību ievērojami iespaido, vai jūsu klienti paliks sarūgtināti. Kārtīgi pārdomāta sadarbības pārtraukšanas e-pasta ziņas var tikt izmantotas , lai atgūtu pazaudētos klientus un uzlabotu attiecības ar jau aizgājušiem klintiem, un samazinātu neapmierināto klientu skaitu.

Vai jautāt klientiem, kādēļ tie atceļ abonomentus?

Noskaidrojot kādēļ klienti atceļ savus abonementus, pirmkārt, dos jums lielāku izpratni par klientu vajadzībām un ekspektācijām, lai jūs nākotnē varētu veikt uzlabojumus jūsu produktam, pārdošanas stratēģijām un uzņēmumam. Uzzinot, ka jūsu klientus neapmierina konkrētas kāda jūsu produkta detaļas, liks jums pārdomāt jūsu produkta funkcionalitāti un veikt uzlabojumus.

Vai mums vajadzētu sūtīt parastus atomātiskus sadarbības partraukšanas e-pastus vai sazināties personīgi ?

Atbildot klientiem, kas atceļ abonementus personīgi raisa vairāk uzticības. Ne vienmēr ir iespēja atbildēt ar personalizētām ziņām, taču to vajadzētu darīt ar lojālajiem klientiem un visvairāk maksājošākajieim klientiem. Tā vietā lai sūtītu vienādas ziņas visiem klientiem, kas vēlas beigt sadarbību, izveidojiet atsevišķas ziņas visvērtīgākajiem klientiem, lai uzlabotu jūsu iespējas atgūt klientus un viņu uzticību pret jums.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should I send cancellation emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “How your brand responds to customers who canceled their subscription, premium account, or membership has a significant impact on whether or not they eventually churn. Well-crafted cancelation messages can be used to win back disengaged customers, mend customer relationships that might otherwise be lost, improve retention, and minimize the number of churned customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I ask customers why they canceled?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Asking customers why they canceled their subscription in the first place can give you a deeper understanding of their needs and expectations and, ultimately, valuable insights that can help you improve your product, strategy, and brand. If you find out most customers who churn require particular features your product lacks, it might make sense to reconsider your functionality and make improvements.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I send generic automated cancelation emails or follow up personally?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Following up with customers who canceled personally adds a more human touch to your message and builds more trust. While it’s not always possible to send personalized messages every time, it may be reasonable with your most loyal and high-spending customers. Instead of sending a generic, one-size-fits-all cancelation message, consider following up with your long-term, high-value clients personally – it might increase your chances of re-engaging them and winning back their loyalty.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×
Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju