Bezmaksas Izmēģinājums

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Šabloni
  • Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Sadarbības pārtraukšana SaaS biznesos ir neizbēgama. Pat vislojālakie, ilglaicīgi klienti, dažkārt mēdz pēkšņi atcelt savus abonementus. Iespējams jūsu klienti nesasniedza vēlamos rezultātus, tādēļ, ka neapzinās jūsu produkta pilno potenciālu. Iespējams, ka jūsu klienti ir atraduši labāku risināju(lētāku produktu ar vairāk funkcijām), vai vienkārši tiem vairāk nav vajadzības pēc jūsu produkta vai pakalpojuma. Jebkurā gadījumā, ne vienmēr sadarbības pārtraukšana nenozīmē jūsu sadarbības beigas ar klientu.

Veids kā jūs menedžējiet sadarbības beigas ar klientiem ir liela nozīme, kas sākas jau ar sadarbības pārtraukšanas e-pastiem(e-pasts,ko automātiski saņem jūsu klients, kad atceļ savu abonomentu). Kas strādā gluži kā e-pasts klientu atguvei, sadarbības pārtraukšanas e-pasti spēlē lielu lomu klientu saglabāšanai. Vienmēr pastāv iespēja atgūt jau aizgājušos klientus. Šis ir viens no iemesliem, kādēļ sadarbības pārtraukšanas e-pastiem vajadzētu kautkam vairāk kā “paldies par sadarbību”- tiem vajadzētu atstāt pozitīvu iespaidu un reducēt saspringumu. Zemāk jūs atradīsiet pāris ieteikumus, lai izveidotu sadarbības pārtraukšanas e-pastus, iekļaujot iepriekš izveidotus e-pasta veidnes , ko jūs varat pārveidot un lietot pēc jūsu vajadzībām.

Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Labākie veidi, kā izveidot sadarbības pārtraukšanas e-pastu

Ziņai jābūt ir īsai un laipnai

Ir pierādīts, ka sadarbības partraukšanas e-pasti strādā labāk, ja tie ir īsi un kodolīgi. Ir tikai četri svarīgi punkti, kas jums būtu jāiekļauj jūsu e-pastos:

  • Pateicība jūsu klientiem par viņu biznesa sadarbību ar jums.
  • Apstiprinājums, ka jūsu sadarbība tiek pārtraukta.
  • Lūgt klientu atsauksmes, lai noskaidrotu iemeslu, kādēļ sadarbība tiek pārtraukta.
  • Pārliecināt klientus, ka tie vienmēr var atgriezties, ja tie vēlas.
Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Aicināt klientus paskaidrot, kādēļ tie vēlās pārtraukt sadarbību.

Saprast, kādēļ jūsu klienti atceļ sadarbību vai, kas  tiem nepatika var būt sāpīgi, bet tas teju vienmēr ir vērtīgi. Saprotot iemeslu, kādēļ klienti pārtrauc sadarbības vienmēr sniedz iespēju uzlabot klientu atsauksmes, uzlabot piedāvājumu un mazināt atteikumu reitingus.

Izmantojiet empātisku sarunvalodu, lai parādītu, ka jums rūp

Sadarbības pārtraukšanas e-pastiem vajadzētu būt kodolīgiem, taču tas nenozīmē, ka tiem vajadzētu būt pārāk formāliem un aukstiem. Uzsveriet, ka jums nav rūgtuma, iekļaujot tekstus kā “Mēs vēlamies, lai jūs uzturaties ilgāk pie mums, bet saprotam, ka dažreiz nākas atteikt sadarbību” šādas frāzes jūsu klientiem šķitīs personīgas un humānas pat ja tas ir tikai automātisks e-pasts.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Sadarbības pārtraukšanas epastu temati

  • Mums žēl, ka jūs aizejat
  • Jūs mums pietrūksiet!
  • Pirms aizejiet … (Jūs mums jau pietrūkstat!)
  • Jūsu abonements ir beidzies. Izmēģiniet premium kontu!
  • Jūsu [Product] abonoments ir atcelts
  • Jūsu bezmaksas [Product] konta atcelšna. Sasniedziet labākus rezultātus ar premium kontu.
  • Premium [Brand] konta atcelšana
  • Apstipriniet jūsu abonemnta atcelšanu
  • Jūsu abonementa atcelšana, [Name]
  • Jūsu[Product] konts būs neaktīvs 30 dienu laikā
Sadarbības pārtraukšanas e-pastu paraugs

Sadarbības pārtraukšanas e-pastu veidnes

Parasts sadarbības pārtraukšanas e-pasts

Parasts, neautomizēts sadarbības pārtraukšanas e-pasts.

SaaS abonementu pārtraukšanas aptauja # 1. piemērs

SaaS abonementu pārtraukšanas aptauja # 2. piemērs

SaaS abonementu pārtraukšanas aptaujas nākošā daļa

Premium konta atcelšana

Abonementu atcelšanas apstiprinājums

Konta deaktivizācijas e-pasts

Abonoments atcelts neapmaksāta rēķina dēļ

Visbiežāk uzdotie jautājumi

Kāpēc sūtīt abonementu atcelšanas e-pastus?

Tas kā jūsu bizness atbild klientiem, kas atceļ savus abonementus, premium kontus, vai sadarbību ievērojami iespaido, vai jūsu klienti paliks sarūgtināti. Kārtīgi pārdomāta sadarbības pārtraukšanas e-pasta ziņas var tikt izmantotas , lai atgūtu pazaudētos klientus un uzlabotu attiecības ar jau aizgājušiem klintiem, un samazinātu neapmierināto klientu skaitu.

Vai jautāt klientiem, kādēļ tie atceļ abonomentus?

Noskaidrojot kādēļ klienti atceļ savus abonementus, pirmkārt, dos jums lielāku izpratni par klientu vajadzībām un ekspektācijām, lai jūs nākotnē varētu veikt uzlabojumus jūsu produktam, pārdošanas stratēģijām un uzņēmumam. Uzzinot, ka jūsu klientus neapmierina konkrētas kāda jūsu produkta detaļas, liks jums pārdomāt jūsu produkta funkcionalitāti un veikt uzlabojumus.

Vai mums vajadzētu sūtīt parastus atomātiskus sadarbības partraukšanas e-pastus vai sazināties personīgi ?

Atbildot klientiem, kas atceļ abonementus personīgi raisa vairāk uzticības. Ne vienmēr ir iespēja atbildēt ar personalizētām ziņām, taču to vajadzētu darīt ar lojālajiem klientiem un visvairāk maksājošākajieim klientiem. Tā vietā lai sūtītu vienādas ziņas visiem klientiem, kas vēlas beigt sadarbību, izveidojiet atsevišķas ziņas visvērtīgākajiem klientiem, lai uzlabotu jūsu iespējas atgūt klientus un viņu uzticību pret jums.

Izmēģiniet LiveAgent Jau Šodien​

Mēs piedāvājam migrācijas pakalpojumus no lielākās daļas populārāko palīdzības dienestu risinājumiem.

Vairāk nekā 3000 atsauksmju Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should I send cancellation emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “How your brand responds to customers who canceled their subscription, premium account, or membership has a significant impact on whether or not they eventually churn. Well-crafted cancelation messages can be used to win back disengaged customers, mend customer relationships that might otherwise be lost, improve retention, and minimize the number of churned customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I ask customers why they canceled?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Asking customers why they canceled their subscription in the first place can give you a deeper understanding of their needs and expectations and, ultimately, valuable insights that can help you improve your product, strategy, and brand. If you find out most customers who churn require particular features your product lacks, it might make sense to reconsider your functionality and make improvements.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I send generic automated cancelation emails or follow up personally?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Following up with customers who canceled personally adds a more human touch to your message and builds more trust. While it’s not always possible to send personalized messages every time, it may be reasonable with your most loyal and high-spending customers. Instead of sending a generic, one-size-fits-all cancelation message, consider following up with your long-term, high-value clients personally – it might increase your chances of re-engaging them and winning back their loyalty.” } }] }
Atgriezties pie Šabloniem Izveidot kontu BEZMAKSAS

Mūsu mājaslapa izmanto sīkdatnes. Turpinot, mēs pieņemam, ka Jūs dodat atļauju izvietot sīkfailus, kā ir aprakstīts mūsu privātuma un sīkdatņu politiku.

×

Pierakstieties uz individuālu zvanu un uzziniet, kā LiveAgent var palīdzēt Jūsu biznesam.

Esam pieejami uz vairākiem datumiem

Pierakstīties uz demonstrāciju