Tagi ir vienkārši vārdi vai frāzes, kuras Jūs varat izmantot papildu nozīmes pievienošanai Biļetēm. Tagi sniedz Jums neierobežotu elastības spēju, lai pārvaldītu un pielāgotu savu atbalsta darba plūsmu.
Piemērs
Jūs varat vēlēties atzīmēt visus pieteikumus, kas faktiski ir pārdošanas pieteikumi ar Tagu, piemēram, “pārdošana” vai “pirmspārdošana”.
Šādas ir pāris iespējas izmantot Tagus:
- Pievienot Tagus Biļetēm, gan manuāli, gan automātiski, un izmantot šos Tagus pielāgotas darba plūsmas izveidei.
- Pārlūkojiet Biļetes pēc Taga.
- Izmantojiet Tagus savos biznesa Noteikumos (Noteikumi, SLA Noteikumi, Time Rules), lai izveidotu pielāgotu darba plūsmu.
- Izveidojiet skatu un pārskatu pēc Tagiem.
Piezīme:
Vienai Biļetei Jūs varat pievienot vairākus Tagus.
Iespējamo uzlabojumu saraksts:
Veidojot Tagu, Jūs varat pielāgot to pēc saviem uzskatiem.
- Nosaukums
- Teksta Krāsa
- Fona Krāsa

Tagu pievienošana Biļetēm
Jūs varat vēlēties atzīmēt visas Biļetes, kas faktiski ir pārdošanas pieteikumi ar Tagu, piemēram, “pārdošana” vai “pirmspārdošana”.
Biļešu filtrēšana pēc Tagiem
Jūs varat vēlēties atzīmēt visas biļetes, kas ir steidzamas vai pirmspārdošanas pieteikumus ar Tagu, piemēram, “steidzams” vai “pirmspārdošana”.
Tagu pārskats
LiveAgent piedāvā visu biļešu pievienoto Tagu pārskatu par noteiktu laika periodu. Individuālie ieraksti var būt atlasīti pēc laika perioda, Nodaļas, kanāla, un Aģenta. Tagu pārskatus var eksportēt CSV failā.
Tagu pārskats var rādīt Jūsu datus šādos diagrammu veidos:
Tagu pārskatu attēlošanas opcijas (kolonnas):
- Tags
- Atbilde
- Jaunas atbildes vid. laiks
- Atvērtas atbildes vid. laiks
- Zvani
- Neatbildētie zvani
- Sarunu minūtes
- Tērzēšanas ziņas
- Tērzēšanas
- Nokavētās tērzēšanas
- Vid. tērzēšanas pieņemšanas laiks
- Vid. tērzēšanas ilgums
- Bez novērtējuma
- Bez novērtējuma %
- Apbalvojumi
- Apbalvojumu %
- Sūdzības
- Sūdzību %
- Ienākošās ziņas
- Ienākošie zvani
- Pabeigtie zvani
- Ienākošās tērzēšanas
- Pabeigtās tērzēšanas
- Piezīmes
- Izveidotie palīdzības pieteikumi
- Atrisinātie palīdzības pieteikumi
Izmantojiet Tagu pārskatus ar API
Izmantojiet LiveAgent REST API, lai izsauktu Tagu pārskatu vērtības.
Generate SLA compliance reports for free
Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.
Zināšanu bāzes resursi
LiveAgent piedāvā dažādas funkcijas, kas nodrošina laba apkalpošanas procesa organizāciju un efektivitāti, atbalstot nodaļu sadalīšanu un komandu darbu. Tas ietver filtrus, atbildes noteikumus, atbalsta adreses, darba plūsmas noteikumus un daudz ko citu. Tas ļauj sadalīt darbu, palielināt efektivitāti un samazināt atbildes laiku.
Pakalpojumu līmeņa līgums (SLA) nodrošina mērķu izpildi un surogātpasta filtrēšanu. Palīdzības pieteikumu sadalīšana uzlabo apstrādi, bet tagi un lauki atvieglo datu organizēšanu. Automātiskā pieteikumu apstrāde un eksports ir iespējams, un tiek nodrošināta pietiekama laika kontrole. Additionally, LiveAgent piedāvā daudzas citās funkcijas, piemēram, iesūtnes versiju un tērzēšanas opcijas, kas ļauj komunicēt ar klientiem reālajā laikā un turpināt sekot viņu apmeklētajām lapām. Zvanu centrs, kas ietver automātisko atzvanu un zvanu pārsūtīšanu, ir citi LiveAgent pakalpojumu piedāvājumi. Overall, LiveAgent ir pilnveidota klientu apkalpošanas platforma.